شماره: 1887 / ۱۴۰۱ بيست و چهارم ارديبهشت
تعداد بازدید : 0
اخبار
پرداخت وام 200 میلیون تومانی مسکن به خانوارهای دارای فرزند سوم در بانک تجارت
بانک مرکزی درراستای سیاستهای تشویق فرزندآوری، طی بخشنامهای دستورالعمل پرداخت وام قرضالحسنه 200 میلیون تومانی مسکن به خانوارهای دارای فرزند سوم را به شش بانک کشور ابلاغ کرد.به گزارش روابط عمومی بانک تجارت: بانک مرکزی درراستای سیاستهای تشویق فرزندآوری طی بخشنامهای به بانکهای عامل مسکن، تجارت، صادرات، کشاورزی، توسعه تعاون و پست بانک، پرداخت وام قرضالحسنه 200 میلیون تومانی مسکن به خانوارهای دارای فرزند سوم را ابلاغ کرد و براین اساس تسهیلات قرضالحسنه ودیعه یا خرید یا ساخت مسکن (بنا به درخواست خانواده) با بازپرداخت حداکثر 20ساله برای خانوادههای فاقد مسکن که در سال 99 به بعد صاحب فرزند سوم یا بیشتر شده یا میشوند به میزان 200 میلیون تومان پرداخت میشود.بر اساس بخشنامه بانک مرکزی، بانکها مکلفند مبتنی بر اعتبارسنجی متقاضیان، با اخذ سفته از متقاضی و یا یک ضامن معتبر به پرداخت تسهیلات اقدام کنند.مهمترین شرط پرداخت این وام داشتن سه فرزند است. مشمولان وام 200 میلیونی ودیعه مسکن خانوارهایی هستند که صاحب فرزند سوم شدهاند و اگر خانوادهای از سال 99 به بعد صاحب فرزند سوم و بیشتر شده باشند، میتواند به شعب بانکهای اعلام شده مراجعه و تقاضای وام 200 میلیونی کند.سهمیه هر بانک برای اعطای تسهیلات یاد شده مبلغ 150 میلیارد تومان تعیین شده و 6 بانک عامل در مجموع 900 میلیارد تومان وام ودیعه، خرید یا ساخت مسکن 200 میلیون تومانی راپرداخت خواهند کرد.
نحوه وثیقهگذاری سهام
برای دریافت تسهیلات
معاون شرکت سپردهگذاری مرکزی گفت: وثیقه قرار دادن دارایی سهام افراد برای دریافت وام با همکاری دو بانک قرض الحسنه مهر ایران و ملی عملیاتی میشود.به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران: حسنلو گفت: در تلاش هستیم زیر ساخت وثیقه قرار گرفتن همه نمادها یا همه سهام سهامداران را آماده کنیم و به صورت الکترونیکی در اختیار بانکها قرار دهیم تا آنها بتوانند به پشتوانه وثیقه سهام به سهامداران تسهیلات ارائه دهند.وی افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران و بانک ملی در این زمینه پیشتاز هستند و به زودی با فراهم شدن بسترهای قانونی، این دو بانک ارائه تسهیلات را آغاز خواهند کرد.حسنلو اضافه کرد: آن چیزی که برای شرکت سپردهگذاری مهم است احراز هویت سهامداران است که به صورت کاملاً الکترونیکی انجام خواهد شد و نیازی به مراجعه حضوری نخواهد بود.معاون شرکت سپردهگذاری مرکزی گفت: همه کسانی که میخواهند از این تسهیلات استفاده کنند حتماً باید در سامانه سجام ثبت نام کرده باشند.وی افزود: در جریان اجرای این طرح، مشتری میتواند آن سهامی که میخواهد وثیقه شود و تعداد آنها را از طریق سامانه انتخاب کند و ما این درخواست را به بانک ارسال میکنیم تا بقیه مراحل وثیقه سهام انجام شود.
معرفی خدمات بانک سامان
در نمایشگاه بینالمللی نفت
بیست و ششمین نمایشگاه بینالمللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بهعنوان بزرگترین گردهمایی بینالمللی فعالان حوزه نفت و گاز با حضور فعال بانک سامان در محل نمایشگاه بینالمللی تهران برگزار میشود.بانک سامان با گستره متنوعی از خدمات و محصولات در حوزههای گوناگون و برنامه جدی برای حمایت از فعالان بخش نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در حوزه خدمات ریالی، ارزی و اعتباری با کادری کامل متشکل از مدیران ارشد، میانی و کارشناسان متخصص در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.بر اساس این گزارش، بانک سامان که بهواسطه خدمات گسترده و کامل خود در سالهای گذشته به انتخاب اول شرکتهای تولیدی و صنعتی بهویژه در حوزه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تبدیل شده، در مدت برگزاری این رویداد با برگزاری جلسات و ملاقات حضوری آخرین خدمات و امکانات خود را در اختیار این حوزه اقتصادی کشور قرار خواهد داد. گفتنی است، این نمایشگاه از 23 لغایت 26 اردیبهشت در محل نمایشگاه بینالمللی تهران برگزار خواهد شد و علاقهمندان میتوانند با حضور در غرفه بانک سامان در سالن 35 مشاورههای فنی لازم درزمینهٔ خدمات مالی و بانکی را دریافت کنند.
انتصاب سه معاون جدید
در بانک صادرات ایران
سید ضیاء ایمانی، مدیرعامل بانک صادرات ایران در احکامی جداگانه معاونتهای «طرح و برنامه»، «شعب» و «سرمایههای انسانی» را منصوب کرد.در این احکام عبداله رستمی به سمت سرپرست معاونت طرح و برنامه، سیدکاظم مرتضوی اسکویی به سمت سرپرست معاونت شعب و محمد ربیعزاده به سمت سرپرست معاونت سرمایههای انسانی بانک صادرات ایران منصوب شدند.عبداله رستمی پیش از این معاون برنامهریزی بانک سینا بود. سیدکاظم مرتضوی اسکویی معاونت طرح و برنامه بانک صادرات ایران را در کارنامه خود دارد و محمد ربیعزاده عضو اسبق هیئت مدیره بانک صادرات ایران است.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
هدیه بیمه تجارتنو به پرسنل آستان قدس رضوی
دکتر نوراللهی مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو به مناسبت عید سعید فطر و روز کارگر ، به پرسنل آستان قدس رضوی بیمه نامه آتشسوزی اهدا نمود.
این بیمه نامه به 16500 نفر از پرسنل این بیمه گذار اهدا شد.
بیمه گذاران آستان قدس رضوی می توانند با مراجعه به واحد اداری این مجموعه، با ارائه کد پستی و نشانی منزل، تا سقف دو میلیارد ریال، از مزایای پوشش این بیمه نامه بهره مند شوند.
بیمه تجارت نو در راستای ایفای مسوولیت اجتماعی و خدمت به پرسنل زحمتکش این آستان که همواره با زائران محترم ثامن الحجج حضرت امام رضا(ع) همراه هستند، و با هدف تکریم ارباب رجوع و نهادینه کردن خدمات بیمه ای به مشتریان وفادار خود، اقدام به اهدای بیمه نامه آتش سوزی به بیمه گذاران مشهدی خود می کند.
شرکت بیمه تجارت نو در رویکرد جدید خود می کوشد با ایفای مسوولیت اجتماعی و ورزشی، نقش و رسالت خود را در صنعت بیمه با افزایش ضریب نفود بیمه به انجام رساند.
طرح بیمه مسؤولیت نظافت منازل توسط بیمه دانا
طرح بیمه مسؤولیت کارفرما در قبال کارکنان، ناشی از نظافت منزل در قالب دو عنوان طلایی و نقرهای از تاریخ 19 اردیبهشت ماه سال جاری اجرایی شده است.
به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، در طرح بیمه مسؤولیت نظافت منازل که توسط مدیریت بیمههای مسؤولیت به بازار عرضه شده است، مسؤولیت بیمهگذار در رابطه با خسارات فوت و نقص عضو وارد به نظافتچیان منازل، تحت پوشش قرار میگیرد.
این بیمه نامه به صورت آنلاین و با نام صادر شده و مدت پوشش آن 15روز است. پوششهای تکمیلی قابل ارائه در این طرح عبارتند از: جبران هزینههای پزشکی، تعدد دیات و دیات غیر مسری تا سقف مشخص و پوشش افزایش ریالی دیه
افتتاح شعبه جدید بانک سینا
در شهر قزوین
شعبه جدید بانک سینا با هدف گسترش خدمات بانکی، افزایش رفاه حال مشتریان و ارائه خدمات مطلوب تر به هموطنان با حضور سرپرست این بانک در شهر قزوین به بهره برداری رسید.
به گزارش روابط عمومی بانک سینا؛ دکتر صفایی مزید در جمع همکاران و روسای شعب شهر قزوین، ظرفیت بالای اقتصادی و فرهنگی این شهر را متذکر شد و بر تعامل و همکاری بیشتر کارکنان بانک برای رسیدن به افق های روشن و تحقق اهداف در زمینه جذب منابع ارزان قیمت، کاهش قیمت تمام شده پول و بهبود دیگر نسبت های مالی بانک تاکید کرد.
سرپرست بانک سینا با بیان این که ظرفیت های تجاری و صنعتی شهر قزوین می تواند منبع خدمت رسانی بیشتر و ایجاد فرصت برای سرمایه گذاری های جدید باشد، افزود: بانک سینا با برخورداری از نیروهای متخصص و توانمند در کنار زیرساخت مدرن و خدمات متنوع، می تواند به جایگاه بهتری از نظر عملکردی دست یابد و قطعا این موضوع مطمع نظر همه همکاران بوده و هست لذا نیازمند تلاش و جدیت بیشتری هستیم.
صفایی مزید در بخشی از سخنان خود به ارتقاء شاخص های عملکردی در سال گذشته اشاره کرد و گفت: بانک سینا در سال 1400 موفق شد علاوه بر عملکرد مناسب در زمینه تجهیز و تخصیص منابع، مطالبات جاری خود را به کمتر از 2 درصد برساند و در سایر بخشها نیز به ویژه پرداخت تسهیلات و ایفای مسئولیت های اجتماعی به منظور حمایت از اقشار کمتر برخوردار جامعه عملکرد مطلوبی داشته است.
وی ضمن قدردانی از زحمات تمامی همکاران خاطرنشان ساخت: انتظار می رود کارکنان شعب در مسیر افزایش سهم بانک از بازارهای مالی که منتج به سوددهی بیشتر می شود، تلاش کنند و در قالب سیاست های بانک، زمینه ساز بهبود عملکردها باشند.
وی در این مراسم به تعامل هر چه بیشتر بانک با بنگاه های اقتصادی، ایجاد بسترهای مناسب برای گردش پول، پرداخت تسهیلات و ایجاد زمینه های افزایش رضایت مندی مشتریان تاکید کرد.
گفتنی است آئین افتتاح شعبه جدید بانک سینا در قزوین، یزدی خواه معاون شعب و مناطق و همچنین حاجی علی مدیر منطقه البرز، قزوین و زنجان نیز حضور داشتند و ضمن بررسی عملکرد سایر شعب، برنامه ها و اهداف سال جاری را در جمع همکاران برشمردند.
حمایت بانک کشاورزی از تولید محصولات استراتژیک کشاورزی
بانک کشاورزی در سال 1400 بالغ بر 93 هزار میلیارد ریال تسهیلات در حمایت از تولید محصولات استراتژیک کشاورزی پرداخت کرده است.رشد 57 درصدی پرداخت تسهیلات تولید محصولات استراتژیک توسط بانک کشاورزی در سال 1400 نسبت به سال 1399 در راستای حمایت از تامین امنیت غذایی کشور ، خودکفایی و کاهش وابستگی به واردات محصولات استراتژیک کشاورزی نظیر گندم، جو، برنج، ذرت ، چغندرقند و دانه های روغنی صورت گرفته است.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
روابط عمومی بانک مسکن خبرداد:
تعداد بازدید : 0
شرایط جدید تسهیلات حساب پسانداز مسکن جوانان
اداره کل روابط عمومی بانک مسکن شرایط جدید حساب پسانداز مسکن جوانان برای افتتاح کنندگان در سال 1401 را اعلام کرد.
به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، این بانک بهعنوان یک بانک تخصصی در حوزه تامین مالی مسکن؛ از سال 1379 حساب ویژهای تحت عنوان حساب پسانداز مسکن جوانان را باهدف تکمیل سبد تسهیلاتی بخش مسکن و تشویق جوانان برای پسانداز و تقویت مالی اقشار مختلف طراحی و اجرا کرده است.
این تسهیلات سالبهسال با توجه به شرایط اقتصادی کشور به روز رسانی شده است و از همین رو حساب پسانداز مسکن جوانان بهعنوان تسهیلات کمکی در امر خانهدار شدن جوانان ورود به سال جدید با تغییراتی همراه بوده است.
به گزارش هیبنا، سقف تسهیلات اعطایی برای افتتاح کنندگان حساب پسانداز مسکن جوانان در سال 1401 پس از گذشت 15 سال در شهر تهران 20 میلیارد ریال، در مراکز استانها و شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت، 17 میلیارد ریال و در سایر مناطق 14 میلیارد ریال تعیینشده است.
همچنین سقف تسهیلات حساب پسانداز مسکن جوانان برای افتتاح کنندگان در سال 1401پس از گذشت 5 سال در شهر تهران،مراکز استانها و شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت و سایر مناطق به ترتیب هشت،هفت و شش میلیارد ریال تعیینشده است.
بر اساس تغییرات جدید بهعملآمده حداقل مبلغ افتتاح حساب پسانداز مسکن جوانان در سال 1401؛ در تمام مناطق جغرافیایی از 2 میلیون ریال به 4 میلیون ریال افزایش داشته است.
بنا بر اعلام هیبنا، مناطق جغرافیایی برای افتتاح حساب پسانداز مسکن جوانان در سال جاری و همچنین حسابهایی که در سال پیش افتتاحشده و تاکنون از این تسهیلات استفاده نکردهاند، بر اساس پایه جغرافیایی «تهران»، «مراکز استانها و شهرهای بیش از 200 هزار نفر جمعیت» و «سایر مناطق» دستهبندی شده است که با لحاظ این قاعده سقف تسهیلات محل این حساب در تمامی مراکز استانها و شهرهای بیش از 200 هزار نفر جمعیت (بهغیراز شهر تهران) یکسان خواهد بود.
گفتنی است، سقف تسهیلات قابل پرداخت از محل حساب جوانان هرساله توسط بانک مسکن به بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران پیشنهادو به تصویب بانک مرکزی می رسد و پس از تایید به شبکه ابلاغ میشود.
شایانذکر است تا پیشازاین هرساله مقادیری به سقف تسهیلات اضافهشده و در این سالها به دلیل جهش قیمتیِ اخیرِ مسکن، این سقف نسبت به سالهای گذشته افزایش قابلتوجهی را تجربه کرده است که بهعنوانمثال در سال پیش رو در شهر تهران نسبت به سال قبل این تسهیلات معادل 2 برابر افزایشیافته است.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
مدارس غیردولتی کشور زیر چتر خدمات بیمه سرمد
خدمات بیمهای مدارس غیردولتی سراسر کشور به بیمه سرمد سپرده شد.
به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، در جلسهای با حضور یعقوب رشنوادی مدیرعامل بیمه سرمد و عباس معزی مدیرعامل و علیرضا رمضانیان مشاور مالی و برنامهریزی صندوق حمایت از توسعه مدارس غیردولتی کشور، تفاهمنامه بیمهای میان این دو مجموعه به امضا رسید و خدمات بیمهای مدارس غیردولتی سراسر کشور به سرمد سپرده شد.
با امضای این تفاهمنامه، کلیه خدمات بیمهای مدارس غیردولتی در کشور برای اولین بار در بیمه سرمد تجمیع شد تا این شرکت، افتخار خدمترسانی به شاغلان مدارس غیردولتی و خانواده آنان را پیدا کند.
یعقوب رشنوادی پس از امضای این تفاهمنامه با اشاره به اینکه تجمیع امور بیمهای مدارس غیردولتی کشور برای اولین بار اتفاق افتاده است، گفت: تمام تلاش ما در مجموعه بیمه سرمد، ارائه خدمات مناسب و بهموقع است و امیدوارم با استفاده از تمامی ظرفیتهای شرکت، بتوانیم سهم کوچکی در خدمترسانی به معلمان و شاغلان در مدارس غیردولتی و جامعه فرهنگی کشور داشته باشیم.
مدیرعامل بیمه سرمد افزود: بیمه سرمد شرکت جوانی است که به پشتوانه بانک صادرات ایران اعتبار خود را با ارائه خدمات نوین و محصولات بهروز به دست آورده و تلاش میکند تکیهگاه مطمئنی برای بیمهگذاران خود باشد.
مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه مدارس غیردولتی نیز گفت: امیدواریم بیمه سرمد با ظرفیتهایی که دارد بتواند رضایت کارکنان مدارس غیردولتی کشور را جلب کند و این تفاهمنامه سرآغاز همکاری میان دو مجموعه باشد.
بیش از 17800 مدرسه غیردولتی در کشور، عضو صندوق حمایت از توسعه مدارس غیردولتی هستند و از خدمات این صندوق استفاده میکنند.
قدردانی از نقش ویژه بانک صادرات ایران در افتتاحیه نمایشگاه بینالمللی کتاب
حمایت و پشتیبانی بانک صادرات ایران از ارایه خدمات بانکی و تامین یارانه خرید کتاب در آیین افتتاحیه سی و سومین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران مورد قدردانی قرار گرفت.
به گزارش روابطعمومی بانک صادرات ایران، آیین افتتاحیه سیو سومین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران با سخنان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور سفرا و نمایندگان کشورهای خارجی و مدیران ارشد بانک صادرات ایران در محل مصلای بزرگ امام خمینی(ره) با شعار «با کتاب سلامتیم» برگزار و از ارایه خدمات بانکی و حمایتهای این بانک در تامین یارانه این نمایشگاه قدردانی شد.
وزیر فرهنگ و اسلامی در این مراسم با قدردانی از دستاندرکاران و حامیان برگزاری این نمایشگاه، گفت: شعار دولت عدالت فرهنگی است و یکی از مظاهر تجلی این شعار خدمتی است که در حوزه کتاب اتفاق افتاده است.
محمدمهدی اسماعیلی با بیان اینکه حمایت از انتشار و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی را مهمترین ابزار گسترش دیپلماسی فرهنگی میدانیم، افزود: نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران فرصت مناسب برای گسترش مودت و دوستی با ملل مختلف است و دولت سیزدهم به خوبی از این فرصت استفاده خواهد کرد.
وی با اشاره به گرانی کاغذ و سایر مشکلات صنعت نشر، اظهار کرد: تلاش داریم تا با کمک نظام بانکی این مشکلات را حل کنیم.
در این مراسم همچنین معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سی و سومین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران با اشاره به حضور 2800 ناشر به صورت فیزیکی و غیرحضوری در این نمایشگاه، از حمایت بانک صادرات ایران قدردانی کرد و افزود: برای تحقق عدالت فرهنگی نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران امسال به هر دو صورت فیزیکی و غیرحضوری برپا میشود و با پشتیبانی بانک صادرات ایران خدمات بانکی و یارانه خرید کتاب تامین شده است.
یاسر احمدوند با بیان اینکه با یارانه و کمک هزینه خرید کتاب، نسبت به سالهای گذشته افزایش چشمگیری داشته است، گفت: ناشران کشور در سال گذشته با انتشار 112 هزار عنوان کتاب چراغ فرهنگ را روشن نگاه داشتهاند و مسئولان باید با کمک و حمایت خود در افزایش شمارگانی کتاب و افزایش توان خرید کتاب به مردم کمک کنند.
بانک صادرات ایران به عنوان حامی یار مهربان در سی و سومین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران نقشمحوری در تسهیل مبادلات و تراکنشهای پولی و مالی ناشران و همچنین حمایت از دانشجویان، طلاب و اعضای هیئت علمی دانشگاهها از طریق تامین کمک هزینه خرید کتاب داشته که در این نمایشگاه با استقرار خودپردازهای ثابت و سیار، ایجاد غرفه خدمات بانکی، ایجاد غرفه کودک و همچنین استفاده از ظرفیت شرکت پرداخت الکترونیک سپهر در عرضه گسترده پایانههای فروشگاهی و تامین زیرساختهای بانکداری الکترونیک مورد نیاز این نمایشگاه نقش ویژه دارد.
مدیر راهبری فروش بیمه رازی در سهشنبههای پاسخگویی مطرح کرد؛
حمایت از نمایندگان سیاست اصلی مدیر عامل بیمه رازی
مدیر راهبری فروش بیمه رازی با بیان اینکه سیاست شرکت بیمه رازی حمایت از نمایندگان است، گفت: در راستای پیشبرد اهداف و تاکید بر پنج چرخش استراتژیک مدیرعامل محترم بیمه رازی، نمایندگان به طور مستقیم میتوانند با مدیران فنی شرکت در ارتباط باشند.
فریدون کاظمی- مدیر راهبری فروش بیمه رازی که مهمان سی و پنجمین رویداد سهشنبههای پاسخگویی بود، با اشاره به اینکه اولویت شرکت بیمه رازی حمایت و توسعه فعالیت شبکه نمایندگان است، گفت: در ماههای گذشته انتقادهای بسیاری به فعالیت شرکتهای فروش برخط بیمه نامه وجود داشته که نظرات کارشناسی در این زمینه از سوی بیمه رازی به بیمه مرکزی ارائه شده است و بیمه مرکزی سازکار مشخصی را برای فعالیت این شرکتها اعلام کرده است.
وی تصریح کرد: شرکتهای برخط صدور بیمهنامه به عنوان کارگزار در صنعت بیمه شناخته میشوند و هر کارگزار به صلاحدید خود با یک نماینده در هر شرکت بیمهای فعالیت دارد و به قطعیت میتوان گفت که در این زمینه بیمه رازی هیچ دخالتی برای معرفی نماینده نداشته است.
مدیر راهبری فروش بیمه رازی یادآور شد: لازم است ذکر شود که بیمه رازی به کارگزار و نماینده همکار اعلام کرده که امکان صدور بیمههای تمدیدی بیمه رازی توسط شرکتهای برخط و نماینده همکار با این شرکتها وجود ندارد و در صورت احراز این تخلف با متخلف برخورد خواهد شد.
کاظمی در پاسخ به سوالی در رابطه با بیمه تامین اجتماعی نمایندگان گفت: با توجه به الزام سازمان تامین اجتماعی در زمینه بیمه نمایندگان، بیمه تامین اجتماعی نمایندگان اجرایی خواهد بود و این در حالی است که طرح بیمه درمان تکمیلی نمایندگان بسیار مناسب بوده و از سوی نمایندگان رضایت به همراه داشته است.
او در ادامه طرح سوالات نمایندگان در سی و پنجمین رویداد سهشنبههای پاسخگویی، افزود: از سال گذشته طرحی از سوی روابط عمومی در زمینه تبلیغات شهرستانها ارائه شد که طرح مناسبی بود زیرا با توجه به فرهنگ هر منطقه، تبلیغات محیطی از سوی شعب انجام میشود، که این طرح امیدواریم در سال جاری نیز ادامه پیدا نماید.
مدیر راهبری فروش بیمه رازی تصریح کرد: در سالهای گذشته برنامه تغییر لوگو بیمه رازی آغاز شد اما این برنامه مناسب نبود و اجرایی نشد و بازگشت به سمت لوگو سابق صورت گرفت، از این رو تابلو نمایندگان در حال حاضر متحدالشکل نیست که برای رفع این موضوع طرح جدیدی ارائه شده است.
کاظمی خاطرنشان کرد: جذب نمایندگی در صنعت بیمه با کاهش 19 درصدی همراه بوده است اما این اتفاق در بیمه رازی رشد 150 درصدی را به ثبت رسانده است.
او با تاکید بر اینکه بنابر صلاحدید مجموعه و در راستای پیشبرد اهداف مجموعه مقرر شد تا نمایندگان با مدیران فنی به صورت مستقیم در ارتباط باشند، یادآور شد: در زمینه همکاری با نمایندگان تمدید قراردادها سه ساله شده است و این موضوع طی یک برنامه فرآیند اصلاحی که از سال 1398 آغاز شده، محقق شده است.
مدیر راهبری فروش بیمه رازی در رابطه با شرایط صندوق نمایندگان گفت: صدور بیمه نامه شاخصه صندوق نمایندگان است که با توجه به این مورد پیشنهاد جدیدی مبنی بر تعیین درجه نمایندگان بر پایه میانگین عملکرد فصلی ارائه شده که بعد از تصویب در هیات عامل صندوق نمایندگان ساماندهی خواهد شد.
کاظمی در انتها در رابطه با جشنواره اوج با بیان اینکه 200 نفر از نمایندگان به عنوان برگزیدگان جشنواره اوج معرفی شدهاند، گفت: در ایام پایانی سال گذشته با توجه به بازار فصلی فروش بیمهنامه، جشنواره اوج طراحی و اجرایی شد و با وجود آنکه انتقاداتی به این جشنواره وجود داشت اما بنابر دستور مدیریت محترم عامل تعهدات بیمه رازی نسبت به برگزیدگان جشنواره انجام خواهد شد.
براساس این گزارش در انتهای سی و پنجمین رویداد سهشنبههای پاسخگویی به رسم یادبود و در راستای مسئولیت اجتماعی، سند یک اصله درخت که به نام فریدون کاظمی- مدیر راهبری فروش بیمه رازی در منطقه لویزان تهران کاشته شده است از سوی دکتر ناصرالدین اسلامی فرد مدیر روابط عمومی و امور بین الملل به وی اهدا شد.
ایفای مسئولیت اجتماعی در استان سیستان و بلوچستان
مدیرعامل بیمه ایران به زنان سرپرست خانواده بیمه نامه عمر رایگان اهدا کرد
رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران ضمن بازدید از شعب بیمه ایران استان سیستان و بلوچستان، با حضور در سالن کنفرانس سازمان بهزیستی استان، با عباسعلی اویسی مدیرکل سازمان بهزیستی دیدار وگفتگو کرد و و در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی، با حضور در آیین قدردانی از زنان مناطق محروم این استان، تعداد 20 فقره بیمه نامه عمر رایگان به تعدادی از زنان سرپرست خانوار اهدا کرد.
حسن شریفی که با همراهی عبدالصمد خدامی سرپرست معاونت حقوقی، هماهنگی امور استانها شعب و نمایندگی ها، مهدی مونسان سرپرست دفتر کل مدیر عامل و هیات مدیره و داود سیاح سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه ایران در این مراسم حضور داشت، در سخنانی، ضمن سپاسگزاری از اقدامات خیرخواهانه و همکاری و مشارکت سازمان بهزیستی با بیمه ایران، با اشاره به سوابق و اقدامات بیمه ایران در جهت ایفای مسئولیت های اجتماعی، از جمله اهدای مبالغی بابت آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ، خرید دستگاه سی تی اسکن در فرآیند خدمت رسانی به بیماران کرونایی ، حمایت از رانندگان قانونمدار و سایر مواردی که در سنوات اخیر بیمه ایران فعالانه به عنوان مسئولیت اجتماعی انجام داده، مشارکت بیمه ایران در این مراسم را یکی از بهترین اتفاقات برای شرکت دانست و گفت : امروز در ایفای مسئولیت اجتماعی خود، توانستیم به شکل واقعی ، به بهترین و حقیقی ترین افراد جامعه که به عنوان جامعه هدف، سزاوارترین این افراد برای دریافت این نوع خدمات هستند، خدمات و بیمه نامه خود را ارائه نماییم.
وی در ادامه افزود: امروز اگر ادعا کنم ، شیرینی اهدای بیمه نامه به زنان سرپرست خانوار برای ما از اهدای مبالغ میلیارد تومانی هم بیشتر است ، حرف گزافی نیست. بیمه ایران به عنوان تنها شرکت دولتی و به عنوان بزرگترین شرکت فعال در این حوزه ، خدمترسانی با کیفیت به آحاد مردم و جامعه را به عنوان هدف نهایی برای خود تعریف کرده و سعی نموده با توسعه دامنه خدمات خود ، حمایت بیمهگذاران و مردم را جلب نماید.
مدیرعامل بیمه ایران در پایان تاکید کرد: خداوند متعال را شاکریم که توفیق ارائه خدمات بی منت و به روز و سریع به مردم عزیز را نصیب ما کرده است و در عرصه خدمت رسانی برای همه آرزوی موفقیت می کنم.
در ادامه، عباسعلی اویسی مدیرکل سازمان بهزیستی استان نیز در این مراسم ضمن تشکر از حضور مدیر عامل بیمه ایران و هیات همراه ، جلسه مشترک با بیمه ایران را نقطه عطفی برای مشارکت این دو حوزه دانست و اظهار داشت: دیدار با مدیر عامل بیمه ایران و اتفاق امروز را نقطه عطف و فصل مشترک و نقطه شروع همکاری سازمان بهزیستی با بیمه ایران ، به عنوان تنها و بزرگترین شرکت بیمه دولتی در عرصه صنعت می دانم .
وی، سپس، گزارش مختصری در خصوص وظایف سازمان بهزیستی ارائه نمود وگفت: وظیفه اصلی سازمان بهزیستی ارائه خدمات حمایتی مستمر، مستقیم و غیرمستقیم به خانواده های تحت پوشش اعم از زنان سرپرست خانوار ،کودکان کار و معتادین متجاهر است . بر اساس آمار، این سازمان 15 هزار خانوار را به صورت غیرمستقیم به عنوان جامعه هدف پرداخت خدمات غیر مستقیم و غیر مستمر ، تحت پوشش دارد.
اویسی همکاری و مشارکت با بیمه ایران را باعث خوشبختی دانست و اظهار امیدواری کرد که شراکت فی مابین بیمه ایران و سازمان بهزیستی و تداوم این همکاریها در آینده نزدیک منجر به امضای تفاهم نامه با بیمه ایران شود.
گفتنی است این دیدارها علاوه بر پوشش خبری توسط خبرگزاری ها ، از طریق شبکه استانی صدا وسیما نیز پخش شد.
تسهیلات بانک توسعه تعاون به بخش های مولد اقتصاد پرداخت می شود
سرپرست بانک توسعه تعاون از پرداخت تسهیلات هدفمند به بخش های مولد و واقعی اقتصاد خبر داد.
محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون در جلسه تبیین برنامه های بانک با حضور مدیران ارشد اظهار داشت: فعالیت چندین ساله بانک توسعه تعاون در طرح های ملی و اعطای تسهیلات به تعاونگران و کارآفرینان موجب تاثیرات مثبت در سطح تولید واشتغال مناطق بوده است و در دوره پیش رو نیز هدف این است تا تسهیلات بانک به صورت هدفمند و به بخش های واقعی و در خدمت تولید پرداخت گردد.
شیخ حسینی گفت: رویکرد و ماموریت توسعه ای موجب گردیده نقش بانک در برنامه های اقتصادی و اجتماعی کشور حائز اهمیت باشد و در وضعیت کنونی اجرای صحیح عاملیت بند الف تبصره 18 قانون بودجه ، ماده 52 ، ماده 56 قانون الحاق موادی به تنظیم مقررات مالی دولت و ادامه طرح اشتغال روستایی و در آینده ای نزدیک نقش آفرینی در اجرای برنامه هفتم توسعه و پیشبرد صحیح سیاست های اقتصاد مقاومتی حائز اهمیت است.
سرپرست بانک توسعه تعاون گفت: بانک تحت نظارت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی فعالیت می کند که این وزارتخانه عهده دار ساماندهی و ارتقاء بسیاری از شاخص های مهم اقتصادی، اجتماعی و رفاهی جامعه است و هم افزایی میان نهادها و سازمان های زیر مجموعه در دستیابی به اهداف راهبردی تاثیر گذار می باشد .
شیخ حسینی گفت: با تکیه بر مهارت و تخصص سرمایه انسانی و ارتباط با بازارهای نوین و توسعه ارتباطات با اتحادیه ها و تعاونی های متنوع می توان شرایطی را رقم زد تا امکان ارتقاء سرانه عملکردی بانک به ازای شعبه و نیروی انسانی به دو برابر افزایش یابد تا ظرفیت بانک برای پذیرش ماموریت های جدید مهیا گردد.
وی افزود: سازمانها و نهادهای مالی به ویژه بانکها با تکیه بر فرآیندها، ابزارها و راهکارهای نوین و با بهره مندی از فناوری ها در تلاش هستند تا با ایجاد تمایز در ارائه خدمات، مزیت هایی را در مقایسه با رقبا ایجاد کنند و در جذب مشتریان و کسب رضایت آنها اقدامات مناسبی انجام دهند.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.