شماره: 1897 / ۱۴۰۱ چهارم خرداد
تعداد بازدید : 0
با حکم سرپرست بانک سینا: امیر لعلی مدیر روابط عمومی بانک سینا شد
سرپرست بانک سینا در حکمی امیر لعلی را به سمت مدیریت روابط عمومی بانک سینا منصوب کرد.به گزارش روابط عمومی بانک سینا؛ امیر لعلی با حکم دکتر صفایی مزید به عنوان مدیر روابط عمومی این بانک معرفی شد. در بخشی از این حکم آمده است: ” نظر به تعهد، تخصص و تجربه جناب عالی، به موجب این حکم، به سمت مدیریت روابط عمومی بانک سینا منصوب می شوید؛ تا با بهره مندی از دانش و تجربه خود، این بانک را در دستیابی به اهداف ترسیم شده یاری رسانید.”امیر لعلی مدیر جدید روابط عمومی بانک سینا با سابقه طولانی مطبوعاتی و مدیریت فرهنگی در رسانه های کشور، سابقه فعالیت به عنوان مدیریت روابط عمومی بانک صادرات ایران، مدیریت روابط عمومی بیمه تعاون و مدیر امور روابط عمومی و ارتباط با مشتریان بانک دی را در کارنامه کاری خود دارد
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 1
اخبار
کیفیت خودروهای داخلی در حال ارتقاء است
عضو کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از مرکز تحقیقات و نوآوری و خط تولید خودرو شاهین سایپا، گفت: خودروسازان داخلی تلاش های زیادی کردند و چندسالی است که وارد حوزه طراحی و تولید پلتفرم های جدید شدند و کیفیت خودروهای داخلی هم در حال ارتقاء است.مهدی طغیانی گفت: نکته مهم این است که توقع مصرف کننده داخلی از تولیدکننده، تولید با کیفیت است که باید تلاش کنیم تا سطح تولیدات را به سطح توقعات مردم نزدیک کنیم.او تصریح کرد: اصل این است که بتوانیم اقتصاد تولید خودرو را اصلاح کنیم، در حال حاضر اقتصاد تولید خودرو در کشور ما باعث سلب فرصت های سرمایه گذاری شده است و اجازه نمی دهد خودروهای جدیدی که در مرکز تحقیقات سایپا طراحی می شوند، به موقع وارد بازار شوند. زمانی سرمایه لازم فراهم و این محصولات وارد بازار می شوند که عملا مدل های مختلف و جدید خودرو در دنیا ارایه شده است.نماینده مردم اصفهان و سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: اگر بخواهیم که این تلاش ها به موقع و در زمان مناسب به بار بنشیند و توقع مردم برآورده شود، باید اقتصاد صنعت خودرو در کشور ما اصلاح شود.او افزود: در حال حاضر اقتصاد صنعت خودرو داخلی به نفع حوزه دلال بازی است، یعنی اینکه مصرف کننده نهایی هزینه را می پردازد ولی سود آن نصیب تولیدکننده نمی شود، بلکه مابه التفاوت آن نصیب واسطه گری خرد و کلان می شود، نتیجه اش این است که مصرف کننده نهایی از پولی که هزینه می کند، تولیدکننده منتفع نمی شود. اینها ابعاد و جزئیات نابسامانی اقتصاد خودرو است که سیاستگزاران باید این نابسامانی را اصلاح کنند تا طرح های توسعه ای خودروسازان از جمله سایپا به موقع وارد باز شوند و مردم هم راضی شوند.طغیانی با اشاره به اینکه مقیاس تولید، بسیار مهم است، افزود: مقیاس تولید در خودروسازی ما پایین است که مجبور هستیم چندین سال یک پلتفرم را تولید کنیم تا از نظر اقتصادی صرفه پیدا کند در حالی که باید تلاش کنیم از جهت بازرگانی داخلی و خارجی و جذب مشتری، تولید را به حدی برسانیم که مقیاس تولید به ما اجازه دهد که به طور مرتب مدل های مختلف خودرو را تولید کنیم و صرفه اقتصادی داشته باشد.
تویوتا برنامه تولید جهانی خود را
100 هزار دستگاه کاهش میدهد
شرکت تویوتا موتور دیروز سهشنبه اعلام کرد که برنامه تولید جهانی خود را در ماه ژوئن حدود 100 هزار دستگاه کاهش میدهد و به حدود 850 هزار دستگاه میرساند.
این شرکت برآورد خود را از تولید حدود 9.7 میلیون خودرو در سراسر جهان تا مارس 2023 تغییر نداد.
این خودروساز همچنین از تعلیق بیشتر خطوط کارخانه داخلی به دلیل کمبود عرضه ناشی از قرنطینه کووید- 19 در شانگهای خبر داد. تعلیق بیشتر حداکثر تا پنج روز بین چهارشنبه تا 3 ژوئن خواهد بود و در مجموع 16 خط در 10 کارخانه در ماههای می و ژوئن را تحت تاثیر قرار میدهد.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
تاکید مدیرعامل بیمه سرمد بر افزایش سهم فروش آنلاین
مدیرعامل بیمه سرمد گفت: سیاست جدی ما در سال 1401، توجه به فروش آنلاین بیمهنامه و افزایش سهم فروش آنلاین در پرتفوی شرکت است.
به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، دومین جلسه شورای مدیران این شرکت در سال ۱۴۰۱ با حضور معاونان و مدیران برگزار شد.
یعقوب رشنوادی گفت: در ماههای اخیر خبرهای بسیار مثبتی از تحولات بیمه سرمد در رسانهها منتشر میشود و امروز تصویر مناسبی از برند شرکت در افکار عمومی شکل گرفته است که میتواند به سرمد در ادامه راه کمک کند.
وی افزود: سرمد هنوز با نقطه قابل قبول فاصله زیادی دارد اما روند فعالیتهای شرکت در ماههای اخیر بسیار روند خوبی بوده است و انتشار اخبار خوب از شرکت نیز محصول همین روند رو به رشد و تغییر فضای شرکت است.
مدیرعامل بیمه سرمد با اشاره به عملکرد مطلوب شرکت در فروردین ماه، گفت: عملکرد شرکت در جذب پرتفوی در فروردین موفقیتآمیز بوده، اما این کافی نیست و باید روند موفقیت شرکت در ۱۲ ماه سال ادامه پیدا کند و تلاش کنیم تمرکزمان را بر روی اهدافمان حفظ کنیم.
رشنوادی خاطر نشان کرد: سرمد باید به روزهای خوب خود بازگردد و بتواند سهم خود را در بازار بیمه کشور تثبیت کند.
وی به تدوین برنامه راهبردی شرکت نیز اشاره کرد و گفت: برنامه راهبردی شرکت، میثاقنامه ما برای تحقق اهدافمان است و همه مدیران ارشد شرکت باید به آن پایبند باشند و برای اجرای آن برنامه عملیاتی داشته باشند.
مدیرعامل بیمه سرمد یکی از بخشهای مهم برنامه راهبری شرکت را افزایش سهم فروش آنلاین دانست و گفت: توجه به فروش آنلاین بیمهنامه، سیاست جدی ما در سالجاری بوده و افزایش سهم فروش آنلاین در پرتفوی شرکت را با قدرت پیش میبریم.
رشنوادی به ضرورت ارائه طرحهای نوآورانه هم اشاره کرد و گفت: بخش مهمی از بودجه شرکت در سال ۱۴۰۱ در راستای برنامه راهبردی، به بخش تحقیق و توسعه اختصاص یافته است تا بتوانیم با ارائه طرحهای نوآورانه بیمهای، از بازار مستعدی که در کشور در این زمینه وجود دارد، نهایت بهره را ببریم.
مدیرعامل بیمه سرمد همچنین با تاکید بر اینکه سرمد در مسیر پیشرفت قرار گرفته است، گفت: سال ۱۴۰۱ از این نظر که نقطه اتصال بین دو برنامه راهبردی سه ساله شرکت است، سال بسیار مهمی برای سرمد محسوب میشود و باید برنامههای خود را به ویژه در حوزه فروش آنلاین و توسعه شبکه فروش به طور جدی پیگیری کنیم.
وی افزود: سال ۱۴۰۱ میتواند آغاز یک دهه پرفروغ برای بیمه سرمد باشد.
در ادامه این جلسه، علی آفرین، مدیر بیمههای اشخاص، حسن پورحسینی مدیر بیمههای آتشسوزی و باربری و حسین پایندانی مدیر امور استانها و شبکه فروش، برنامههای حوزه خود را برای سال ۱۴۰۱ تشریح کردند.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 1
بازار بی رمق خودرو؛ مقاومت در برابر کاهش قیمت
بازار خودرو چند روزی است که روند با ثباتی را تجربه می کند. بازاری که از ابتدای سال شروع به افزایش های نجومی کرده بود و تا همین چند روز گذشته هم با روندی افزایشی پیش می رفت پس از انتشار خبر قطعی آزادسازی واردات خودرو، سیر نزولی در پیش گرفت. اما پس از چندپله کاهش جزئی که به هیچ عنوان نتوانست افزایش های نجومی ابتدای سال را جبران کند و با ادامه روند با ثبات خود نشان داد که مقابل کاهش قیمت ها مقاومت می کند.
قیمت پژو 206 تیپ دو پس از چند پله کاهش، چند روزی است بدون تغییر مانده و به نظر می رسد بنا دارد روند با ثبات قیمتی خود را ادامه دهد. این خودرو دیروز هم بدون تغییر 305 میلیون تومان معامله می شود. 206 تیپ 5 فول مدل 1399 هم بدون تغییر بر روی قیمت 350 میلیون تومانی ماند.
قیمت پژو 207 دندهای سقف پانوراما هم بدون تغییر ، 407 میلیون تومان معامله می شود. قیمت نسخه اتوماتیک و در مدل 1400 که دیروز را همانند دیروز بدون تغییر سپری کرد و 585 میلیون تومان معامله شد. نسخه دنده ای با سقف فلزی و مدل 1401، با وجود افزایش دیروز، امروز بدون تغییر ماند و 399 میلیون تومان معامله شد.
پژو 405 در نسخه GLX و بنزینی در مدل 1399 دیروز هم بدون تغییر قیمت، 287 میلیون معامله شد. همین خودرو در نسخه دوگانه سوز همچنان بدون تغییر قیمت 300 میلیون تومان معامله می شود.
قیمت پژو پارس LX مدل 1401 دیروز بدون تغییر 382 میلیون تومان معامله شد. این خودرو در مدل 1401 و با موتور XU7 هم تغییری در قیمت خود نداشت و همچنان 312 میلیون تومان معامله می شود.
پژو 2008 هم بدون تغییر قیمت، 1 میلیارد و 330 میلیون تومان معامله شد.
سمند LX در مدل 1401 بدون تغییر 305 میلیون تومان قیمت خورد و همچنان روند با ثبات قیمت خود را ادامه می دهد. قیمت سورن پلاس هم بدون تغییر بود و به قیمت 380 میلیون تومان معامله شد.
دنا معمولی مدل 1401 که دیروز با جهشی 5 میلیونی مجددا وارد کانال 400 میلیونی شده بود، دیروز بدون تغییر قیمت همان 400 میلیون تومان قیمت خورد. اما در نسخه توربو اتوماتیک با 2 میلیون تومان کاهش، 508 میلیون تومان قیمت خورد.
تارا اتوماتیک بدون تغییر 595 میلیون تومان معامله می شود. نسخه دنده ای هم بدون تغییر 460 میلیون تومان معامله می شود.
قیمت رانا پلاس بدون تغییر 299 میلیون تومان معامله می شود. این خودرو در نسخه با سقف شیشه ای برخلاف دیروز تغییری نداشت با جهش 3 میلیون تومانی دیروز و ثبات دیروز قیمت خود را بر روی 323 میلیون تومان نگه داشت.
پراید 111 که روند کاهشی قیمت خود را متوقف کرده است دیروز هم بدون کاهش 203 میلیون تومان قیمت خورد. نسخه 131 هم بدون تغییر182 میلیون تومان معامله شد. پراید وانت یا همان 151 هم بدون تغییر 188 میلیون تومان قیمت خورد.
قیمت کوییک اتوماتیک پلاس در مدل 1401 بدون تغییر 350 میلیون تومان معامله می شود. نسخه ساده و دنده ای این خودرو هم شاهد تغییر قیمت نبود و 224 میلیون تومان معامله شد.
قیمت سایناEX دنده ای هم بدون تغییر 221 میلیون تومان معامله می شود.
تیبا هاچبک بدون تغییر قیمت، 205 میلیونی ماند. قیمت نسخه صندوقدار هم با ثبات بود و 195 میلیون تومان معامله شد.
قیمت شاهین در مدل 1400 بدون تغییر 375 میلیون تومان معامله می شود. قیمت مدل 1401 در بازار هم بدون تغییر قیمت 395 میلیون تومانی ماند.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
جی ام سی سیرا 1500 AT4X مدل 2022 معرفی شد
جی ام سی سیرا 1500 AT4X مدل 2022 در نمایشگاه اورلند اکسپو وست در آریزونا به نمایش درآمد.
یک قفسه سقف مجموعه ای از چراغ های ریجید اداپت XPرا در خود جای می دهد. همچنین یک سایبان بلند برای لذت بردن از سایه در حین استراحت در ماجراجویی وجود دارد. نگران از دست دادن تماس با جهان نباشید زیرا رادیو GMRS، مخابرات ماهواره ای زولو و تقویت کننده سیگنال سلولی روی پشت بام خودرو قرار دارند.
در صورتی که کامیون گیر کند، قفسه سقف وسایل مورد نیاز را حمل می کند. این تجهیزات شامل تخته های بازیابی، جک و بسته ای است که تبر، بیل و ابزارهای دیگر را در خود جای می دهد.
برای لذت بردن از برخی از نوشیدنی ها، سایبان دارای یک یخچال است. انرژی آن از یک پنل خورشیدی روی سقف تامین می شود که دو باتری لیتیوم یونی را تغذیه می کند. آشپزخانه کمپینگ و دوش در فضای باز نیز وجود دارد.
این کامیون روی چرخ های 17 اینچی با لاستیک های فایر استون M/T2قرار می گیرد. سی سیرا 1500 AT4X یک محصول جدید در خط تولید این خودروساز برای مدل 2022 است. همانطور که از نام آن پیداست، این تریم بالاتر از کلاس AT4 است. فنرهای جدید حرکت چرخ ها را 1.97 اینچ (50 میلی متر) در جلو و 0.98 اینچ (25 میلی متر) در عقب افزایش می دهند. به علاوه، دیفرانسیل قفل شونده الکترونیکی جلو و عقب وجود دارد.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 1
دوکلمه خبر
ایرانخودرو پای میز مذاکره با شرکتهای دانشبنیان
همایش «ظرفیت های همکاری شرکتهای دانشبنیان و گروه صنعتی ایرانخودرو»، با هدف شناسایی شرکتها، نهادها شامل دانشگاهها، پژوهشگاهها، پارکهای علم و فناوری و تمامی افراد نخبه دارای نوآوری و ایده قابل اجرا، یا فناوری برای رفع مشکلات فناورانه در گروه صنعتی ایران خودرو و جذب فناوری های جدید قابل کاربرد در زنجیره ارزش این صنعت برگزار میشود.
قائم مقام توسعه و تولید مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو در این باره گفت: در این همایش که با همکاری دهها شرکت دانشپایه و دانشبنیان گروه صنعتی ایرانخودرو به صورت فیزیکی و مجازی برگزار میشود، مواردی نظیر پیشرفتهای اخیر در گروه صنعتی ایران خودرو برای داخلی سازی و توسعه فناوریهای موجود و آتی و تشریح نیازمندی های فناورانه برای متخصصان به نمایش گذاشته میشود.
کیانوش پورمجیب با بیان اینکه در این همایش مباحث و مذاکرات اولیه انجام و نحوه ارتباط برای ارزیابی طرحها و ایدهها و نهایتا عقد قرارداد، مشخص خواهد شد، افزود: این ارتباط تحت هدایت و نظارت مدیریت توسعه محصول و فناوری در زنجیره ارزش شرکت ایران خودرو قرار دارد و مراجعه کنندگان میتوانند هرگونه مشکل خود را از طریق راههای ارتباطی که اطلاع رسانی خواهد شد، با این مدیریت در میان بگذارند.
قائم مقام اجرایی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، گفت: این همایش با تمرکز بر نیازمندیهای گروه صنعتی ایران خودرو در شش محور کلان فناوریهای پلتفرمی خودروهای سواری و خودروهای سنگین باری و مسافری، فناوریهای قوای محرکه و سیستمهای انتقال خودروهای سواری و سنگین (درون سوز و هیبریدی)، فناوریهای پلتفرم و قطعات برق و الکترونیک و مخابراتی، فناوریهای آزمون و صحهگذاری، فناوریهای مواد و روشهای تولید پیشرفته پلیمری و فلزی و فناوریهای پشتیبان، برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: متخصصان و فناوران در رشته های مختلف مهندسی و علوم انسانی میتوانند متناسب با علاقه خود، از همایش بهره برده و مسیر همراهی خود با گروه صنعتی ایران خودرو را انتخاب و ارتباط موثر برقرار کنند.
پورمجیب با تاکید بر اینکه تمرکز این همایش بر روی فناوریهای داخل گروه صنعتی است، گفت: در آینده نزدیک همایشی برای عرضه فناوریهای مورد نیاز در حیطههای مذکور برگزار خواهد شد.
گفتنی است، همایش «ظرفیتهای همکاری شرکتها و نهادهای دانشبنیان و گروه صنعتی ایرانخودرو»، در روزهای 22 و 23 خرداد سال جاری در سالن همایشهای شرکت ساپکو برگزار میشود.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.