اخبار

با بیمه زندگی بیمه تعاون، هم به زندگی لبخند بزن و هم جایزه بگیر

جشنواره بیمه های زندگی بیمه تعاون با هدف تقویت فرهنگسازی بیمه ای و ارائه خدمات متنوع به تمام خریداران آغاز شد.
محمدحسین یوسفی، سرپرست مدیریت بیمه های زندگی با اعلام آغاز به کار جشنواره بیمه های زندگی از برگزاری آن در سه مقطع «اول تیر تا پایان شهریور»، «اول مهر تا پایان آذرماه» و «اول دی تا پایان اسفند» 1401 خبر داد.
یوسفی همچنین مطرح کرد: در این جشنواره برای بیمه گذاران در هر ماه 5 جایزه در نظر گرفته شده که به این ترتیب در زمان قرعه کشی مجموعاً 15 جایزه در هر فصل به خریداران بیمه های زندگی بیمه تعاون اهدا خواهد شد.
سرپرست مدیریت بیمه های زندگی بیمه تعاون همچنین تشریح کرد: افرادی که اقدام به تهیه این بیمه نامه می کنند ما به ازای هر 50 هزار تومان یک امتیاز برای تقویت شانس برنده شدن در قرعه کشی دریافت خواهند کرد.
او در ادامه مطرح کرد: «در قرعه کشی صورت گرفته برای خریداران بیمه های زندگی در سال 1400 مجموعاً 56 برگزیده داشته ایم و امیدواریم که با خدمات این بیمه نامه که در حال افزایش مداوم است بتوانیم توجه افراد بیشتری را به خرید بیمه نامه زندگی جلب کرده و بدین ترتیب نقش فرهنگسازانه ای را نیز در توسعه صنعت بیمه ایفا کنیم».
قابل توجه است که خریداران بیمه زندگی تعاون در کنار «پوشش معافیت بیمه‌گزار از پرداخت حق بیمه به علت فوت در اثر حادثه»، «پوشش هزینه پزشکی در اثر حادثه»، «پرداخت خسارت در صورت ابتلا به پنج بیماری خاص شامل سکته قلبی، سکته مغزی، جراحی قلب باز، سرطان، پیوند اعضای اصلی بدن»، «پرداخت هزینه به بیماران مبتلا به کرونا» و خدماتی چون «پوشش بیمه آتش‌سوزی منازل مسکونی و محل کار» می توانند از مزایای معرفی نامه های بیمارستانی و پرداخت خسارت ها بر اساس تعرفه های مصوب نیز برخوردار شوند.
شایان ذکر است که هم اکنون «تعداد پوشش بیماری های خاص در 4 گروه اصلی از 5 بیماری به 30 بیماری رسانده شده و در این طرح تا حداکثر 50 میلیون تومان نیز به صورت سرمایه ای پوشش داده خواهد شد».
بر این اساس «گروه اول این دسته به سرطان و پیوند مغز استخوان؛ گروه دوم به بیماری های قلبی شامل سکته مغزی، اولین سکته قلبی، جراحی آئورت و...؛ گروه سوم به بیماری های اعصاب شامل تومور و ...و گروه چهارم به سایر بیماری ها شامل بیماری های وخیم کبدی و... اختصاص دارد».
 
 
 
 
 
معاون توسعه بازار و شبکه فروش خبر داد:
رشد 70 درصدی پرتفوی در سه ماهه اول سال جاری
بیمه تجارت‌نو با تعیین استراتژی کارآمد طی سه ماهه نخست سال جاری به پرتفوی 850 میلیارد تومانی دست‌یافت و توانست به رشد80 درصدی فروش در بیمه‌های کم ریسک و اصلاح بهینه پرتفوی دست یابد.
به گزارش روابط‌عمومی بیمه تجارت‌نو؛ آزاد حسنی، معاون توسعه بازارو شبکه فروش شرکت بیمه تجارت‌نو اظهار کرد: پرتفوی شرکت بیمه تجارت‌نو در سه ماهه نخست سال 1401 نسبت به دوره مشابه در سال گذشته رشدی بالای 70 درصد را تجربه کرده است.
همچنین حسنی، در خصوص سبد پرتفوی شرکت بیمه تجارت‌نو افزود: در حال حاضر با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات صورت گرفته در سه ماهه ابتدایی سال، 50 درصد پرتفوی کل شرکت، بیمه‌های کم ریسک می باشند.شایان ذکر است، پرتفوی شرکت بیمه تجارت‌نو مختص به شهر تهران و یا یک یا چند استان نمی‌باشد، بلکه شبکه فروش در سراسر کشور فعالیت خوب و قابل قبولی داشته اند و توانسته ایم نسبت به توزیع ریسک در سراسر کشور اقدامات موثری را انجام دهیم.
او در ادامه افزود: در سه‌ماهه سال جاری بیش از یک‌میلیون منزل مسکونی توسط شرکت بیمه تجارت‌نو تحت پوشش بیمه آتش‌سوزی قرار گرفته اند.
معاون توسعه بازارو شبکه فروش شرکت بیمه تجارت‌نو در تشریح موفقیت‌های شرکت تصریح کرد: یکی از دلایل اصلی این مهم گسترش شبکه فروش نسبت به سال گذشته وتقویت کمی وکیفی نماینده جدید در سراسر کشور می باشد. لذا در حوزه نمایندگان، تمرکز اصلی برنامه‌های شرکت در سه ماهه ابتدایی سال بر روی موضوع آموزش و ارتقای سطح دانش ایشان می باشد که این رویه در ماه‌های آتی نیز ادامه خواهد داشت.
با توجه به اینکه گسترش شبکه فروش توانمند و جذب نمایندگان جنرال دارای پروسه زمانی می باشد، شرکت بیمه تجارت‌نو در نظر دارد علاوه بر جذب نمایندگان جدید با پشتیبانی و حمایت از نمایندگان موفق خود در جهت آموزش و جذب بازاریابان حرفه ای بتواند سهم بازار بیمه های خرد و کم ریسک خود را نیز بیش از پیش افزایش دهد.
 
 
 
 
معاون منابع انسانی بانک صادرات ایران: توسعه بازار در دستور کار سرمد باشد
ربیع‌زاده گفت: بیمه سرمد، ضمن افزایش سهم از بازار خود، باید اتکا به مشتریان بزرگ را کاهش دهد و در این مسیر، راهبرد این شرکت توسعه بازار است.
به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، دومین روز همایش سراسری مدیران و روسای این شرکت با حضور جمعی از مدیران رفاهی بانک صادرات ایران در سراسر کشور برگزار شد.
محمد ربیع‌زاده، معاون منابع انسانی بانک صادرات ایران که به‌صورت ویدئوکنفرانس در این همایش شرکت کرده بود با اشاره به وضعیت بیمه سرمد در صنعت بیمه کشور گفت: سرمد، سال گذشته در بعضی حوزه‌ها با چالش‌هایی مواجه شد که توانست با اجماع و اتفاق نظر در هیات مدیره و بدنه شرکت، از این چالش‌ها عبور کند که انتظار بانک صادرات ایران هم از شرکت مستحکمی مانند سرمد همین بود.
وی افزود: سرمد به عنوان یکی از شرکت‌های بیمه کشور، استحکام سازمانی خوبی دارد و باید ضمن افزایش سهم از بازار خود در صنعت بیمه، در اقتصاد داخلی و همچنین در سطح بین‌المللی بدرخشد.
معاون منابع انسانی بانک صادرات ایران با بیان اینکه صنعت بیمه نیز مانند صنعت بانکداری با ریسک‌های متعددی مواجه است، گفت: به طور قطع، مدیران ارشد سرمد با حساسیتی که نسبت به این موضوع دارد، می‌تواند به بهترین نحو ریسک‌ها را مدیریت کنند که این موضوع مورد انتظار بانک صادرات ایران نیز هست.
ربیع‌زاده با اشاره به حمایت بانک صادرات ایران از بیمه سرمد گفت: همه اقدامات بانک در جهت تداوم فعالیت‌های بیمه سرمد است که کار خود را با قوت ادامه دهد. بنگاه‌های اقتصادی در چرخه فعالیت خود تولد و کودکی تا جوانی و پیری را تجربه می‌کنند و تلاش ما این است که بیمه سرمد جوانی و شادابی خود را حفظ کند و همیشگی باشد.
وی با بیان اینکه بیمه سرمد باید به طور کامل مستقل باشد، گفت: بانک صادرات ایران این استقلال را به طور کامل می‌پذیرد و ما دخالتی در امور سرمد نخواهیم داشت، اما از موضع سهامداری، و البته به عنوان یک مشتری و ذی‌نفع به این شرکت نگاه خواهیم کرد و نسبت به آن حساسیت داریم.
معاون منابع انسانی بانک صادارت از مدیران سرمد خواست، سهم ذهنی و عاطفی کارکنان را در موفقیت شرکت در نظر گرفته و از پرداخت تسهیلات و پاداش به‌ویژه توزیع عادلانه آن بین استان‌ها دریغ نکنند، تا کارکنان سرمد در مواجهه با مشتریان سعه صدر داشته باشند و با عشق و دلسوزی به وظایف خود عمل نمایند.
ربیع‌زاده، حفظ سهم بازار سرمد را در رقابت میان شرکت‌های بیمه، یکی از چالش‌های مهم این شرکت دانست و افزود: این شرکت باید ضمن افزایش سهم از بازار خود، اتکا به مشتریان بزرگ را کاهش دهد و در این مسیر، راهبرد سرمد باید توسعه بازار باشد.
وی همچنین بر تفویض اختیار به رده‌های مدیریتی میانی در سرمد، افزایش سقف تعهدات مالی، بازنگری در نرخ بیمه و ارائه محصولات جدید، رفع موانع در صدور بیمه‌نامه‌ها، تسریع در پرداخت نسخه‌های درمانی و تلاش برای جلب رضایت مشتریان تاکید کرد.
یعقوب رشنوادی مدیرعامل بیمه سرمد نیز در این نشست با اشاره به ارائه خدمات مطلوب به بانک صادرات ایران گفت: یکی از اصول مهم بیمه سرمد، جلب اعتماد مشتریان است و باید در همکاری میان سرمد و بانک صادرات ایران نیز، اصل اعتماد استوار باشد. در این راستا، مساله پرداخت خسارت‌ها یک موضوع اساسی است و باید سازوکاری فراهم شود که پس از اعلام خسارت، سرمد پرداخت خسارت را به‌موقع انجام دهد.وی همچنین بر مستندسازی مسائل و مشکلات و اقدام برای رفع آنها، حفظ همدلی و میان کارکنان تاکید کرد و افزود: بیمه سرمد از این موقعیت برخوردار است که از ظرفیت بانک صادرات ایران به نحو شایسته بهره ببرد و کارهای بزرگی رقم بزند، لذا باید همه روسای شعب تمرکز خود را بر تعامل گسترده با بانک صادرات معطوف کنند.
در این نشست، مدیران رفاهی استانی بانک صادرات ایران، نقطه نظرها، راهکارها و پیشنهادهای خود را برای ارائه خدمات بهتر بیمه سرمد و همکاری و تعامل میان بانک و بیمه تشریح کردند.
 
 
 
 
مدیرعامل بانک صنعت و معدن در سفر به استان فارس:
سرمایه انسانی و نحوه ارائه خدمات هویت بانک را تشکیل می دهند
دکتر خورسندیان گفت: سرمایه انسانی و نحوه ارائه خدمات هویت بانک را تشکیل می دهد و بهبود و ارتقای این موارد موجب تعالی بانک خواهد بود. دکتر علی خورسندیان که به اتفاق حسین عسکری قائم مقام مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران این بانک برای پیگیری و اجرایی نمودن مصوبات سفر ریاست جمهوری و بررسی و نظارت بر وضعیت طرح های صنعتی تامین مالی شده توسط این بانک به استان فارس سفرکرده است، در جلسه با مسؤلان استانی و کارکنان مدیریت استانی این بانک حضور یافت.
وی در این جلسه با حضور محسن ربانی زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس، حمید رضا ایزدی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و بابک دایی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان پیرامون نحوه مساعدت و حمایت از صنایع استان سخن می گفت، با تاکید بر نقش اثر گذار بانک در توسعه و تعالی صنعت و معدن کشور افزود: هر یک از ما به نوبه خود وظیفه داریم در رشد اقتصادی وتوسعه کشور از هیچ اقدامی فروگذار نکنیم و بر اساس شعار سال و تاکید مقام معظم رهبری مکلفیم مشکلات و موانع را از پیش پای تولیدکنندگان برداریم تا با افزایش سطح تولید و اشتغال شاهد افزایش سطح رفاه در جامعه باشیم.
دکتر خورسندیان افزود: بانک صنعت و معدن در عرصه اقتصادی کشور یک بانک تخصصی تاثیرگذار است و این موضوع واقعیتی ملموس است که حاصل تلاش و کوشش یکایک همکاران می باشد.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن ایجاد و افزایش اعتماد به شبکه بانکی را عامل موفقیت بانک ها و پیش زمینه افزایش سطح فعالیت و اثرگذاری آنها در افزایش سرمایه گذاری های کلان در بخش های مختلف اقتصادی و صنعتی کشور دانست و تاکید کرد: مشتری محوری یک اصل اساسی و تغییر ناپذیر در حوزه عملکرد بانک هاست و تمام فرآیندها و شیوه های خدمت رسانی با محوریت رضایت مشتری طراحی و اجرا می شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت و لزوم تحقق برنامه راهبردی بانک ادامه داد: توجه به صنایع صادرات گرا، دانش محور و فناوری های نوین نخستین اولویت بانک صنعت و معدن در گزینش و حمایت از طرح های صنعتی است و چنانچه صنعتگران در ایجاد و توسعه واحدهای تولیدی خود به این امر توجه داشته باشند و طرح آنان نیز از توجیه پذیری مناسبی برخوردار باشد برای تامین مالی مورد مساعدت قرار می گیرند.
دکتر خورسندیان سپس بر جایگاه بانک صنعت و معدن به عنوان یک بانک تخصصی و توسعه ای مهم در عرصه تولید و اشتغال در نقاط مختلف کشور تاکید و خاطرنشان کرد: نباید تمرکز منابع بانکی در نقاطی از کشور باشد که با انباشت سرمایه و ثروت مواجه اند، در هر استان کشور به فراخور اقلیم، نیروی کار مزیت های ویژه ای برای ایجاد و گسترش صنایع مختلف وجود دارد که باید به درستی شناسایی شده و پس از بررسی توجیه اقتصادی، فنی و مالی و با رعایت ملاحظات زیست محیطی و ارزیابی هزینه- فایده مورد اجرا و حمایت قرار گیرند.
وی در جمع کارکنان مدیریت استانی این بانک، حرکتهای در مسیر پیشرفت بانک را مثبت ارزیابی کرده و گفت: ما برای دستیابی به بالاترین شاخص های عملکردی، برنامه ریزی و هدفگذاری کرده ایم که این امر یک کار تیمی منسجم و هماهنگ را می طلبد که یکایک همکاران مانند اجزای یک سیستم منظم در تحقق و اجرای آن سهیم اند و باید تمامی امکانات خود را در این راستا به کار ببندند.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن به تشریح جایگاه سرمایه انسانی در بانک پرداخت و بیان داشت: نیروی انسانی مجرب، مطلع و کوشا، سرمایه ارزشمندی است و از همه همکاران با سابقه تقاضا دارم در انتقال تجارب و دانش خود به نیروهای جوان تر نهایت اهتمام را مبذول دارند چراکه بحث جانشین پروری موضوع مهمی در تداوم فعالیت تخصصی بانک و خوشنامی آن است.
دکتر خورسندیان ایجاد فضای صمیمانه برای ارتباط سازنده، یادگیری و انتقاد را وظیفه مدیران دانست و تاکید کرد: در رفتار با مشتری رعایت احترام و وظیفه شناسی اصل اول است که در تعامل همکاران با یکدیگر نیز باید مدنظر قرار گیرد و خوشبختانه 53 درصد کارکنان بانک دارای تحصیلات فوق لیسانس یا بالاتر می باشند که این موضوع، توقع و انتظار ما از حسن رفتار و عملکرد آنان را بالاتر می برد.
وی ارتقای فرهنگ سازمانی و بهره وری نیروی انسانی را از دیگر محورهای برنامه راهبردی پنجم بانک عنوان نموده و گفت: بانک صنعت و معدن از حیث تعدد و پراکندگی شعب در سطح کشور با محدودیت هایی مواجه است اما خوشبختانه با افزایش راندمان کاری نیروی انسانی و افزایش سطح خدمات خود در بستر بانکداری دیجیتال و بانکداری باز توانسته است بر مشکلات ناشی از این محدودیت فائق آمده و پاسخگوی نیاز مشتریان در سراسر کشور باشد و در ذهن مشتریان بانکی خوشنام باشد.
 
 
 
 
امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک بیمه‌ای اداره کل آموزش و پرورش استان البرز 
با بیمه دانا
تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی‌مابین اداره کل آموزش و پرورش استان البرز با بیمه دانا در راستای اجرای نظام رفاهی و تسهیلات حمایتی برای معلمان منعقد شد.در ادامه همکاری بیمه‌ای بین شرکت بیمه دانا و وزارت آموزش و پرورش، طی مراسمی با حضور مدیران شعب استان البرز بیمه دانا و مدیرکل آموزش و پرورش این استان، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بیمه درمان تکمیلی بین طرفین امضاء شد.با تبادل این تفاهم‌نامه همکاری از این پس کارکنان آموزش و پرورش استان البرز تحت پوشش خدمات بیمه درمان تکمیلی قرار گرفتند و مقرر شد قرارداد کلیه رشته‌های بیمه‌ای از اول تیرماه به مدت یک‌سال توسط شرکت بیمه دانا اجرایی شود.رحمان درکی، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در آیین انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک بیمه تکمیلی فرهنگیان با بیمه دانا خاطر نشان کرد: این تفاهم‌نامه در راستای تدوین و اجرای نظام رفاهی و تسهیلات حمایتی برای معلمان با توجه به اهتمام وزارت متبوع برای تأمین سلامت کارکنان آموزش و پرورش و استمرار پوشش بیمه درمان تکمیلی فرهنگیان شاغل با شرکت بیمه دانا منعقد می‌شود.گفتنی است، بزرگ‌ترین تفاهم‌نامه بیمه‌ای کشور اخیرا بین شرکت بیمه دانا و وزارت آموزش و پرورش به امضاء رسید و طی آن حدود یک میلیون و 500 هزار نفر از فرهنگیان و بالغ بر 15 میلیون نفر دانش‌آموز تحت پوشش بیمه حوادث دانش‌آموزی قرار گرفتند