اخبار
وزارت صمت نباید برای خودروسازان تصمیم بگیرد
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: دخالت وزارت صمت در نحوه تخصیص خودرو، باعث به حاشیه رفتن خودروساز و وظیفه دولت میشود.آقای علی جدی گفت: وظیفه وزارت صمت تعریف سامانه یکپارچه تخصیص خودرو یا تصمیم گیری در مورد عرضه خودرو در بورس نیست و نمیتوان از دخالت وزارت صمت در کار خودروسازان در شرایطی که بازار خودرو نیاز به تعادل بخشی به عرضه و تقاضا دارد، چشم پوشی کرد.به گفته او، وزارت صمت باید به تدریج خود را از فعالیت خودروسازی خارج و بخش خصوصی را در این حوزه تقویت کند؛ همچنین، علاوه بر افزایش رقابت در خودروسازی داخلی، باید با آزاد کردن واردات، زمینه رقابت غیر داخلی و بین المللی هم فراهم شود.آن طور که عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس میگوید، رفتار وزارت صمت در حوزه خودرو منطقی نیست و هربار که واگذاری خودروسازهای دولتی را اعلام میکند، در عمل کاری انجام نمیدهد.امروز (ششم تیر)، بررسی درخواست استیضاح آقای سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت از سوی تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در راستای اجرای ماده 221 قانون آئیننامه داخلی، در دستور کار کمیسیون صنایع و معادن مجلس قرار دارد که این جلسه، با حضور نمایندگان استیضاحکننده و وزیر صمت برگزار میشود.
تاکید مدیرعامل پتروشیمی بندر امام بر تقویت زیرساخت های ساخت داخل با بهره گیری از شرکت های دانش بنیان
دکتر ” انصاری نیک ” در نشست بررسی وضعیت ساخت داخل و بهینه سازی این فرایند در پتروشیمی بندر امام بر لزوم توجه و حمایت همه جانبه از ساخت داخل و نیز تسهیل حضور دانشبنیانها برای تحول در این حوزه تاکید کرد .مدیرعامل در نشست با مدیران ارشد و مسئولان ذیربط در حوزه ساخت داخل ضمن تاکید بر لزوم توجه و حمایت همه جانبه از این رویکرد اظهار داشت : تقویت و توانمندسازی پتروشیمی بندر امام با توجه به پتانسیل و ظرفیت موجود در حوزه ساخت داخل و نیز تمرکز بر شناسایی ظرفیت ها با خلق ارزش های جدید تحولی دانش بنیان باید بصورت مستمر ، پروژه محور و برنامه ریزی شده در دستور کار باشد .دکتر ” انصاری نیک ” افزود : با توجه به مبحث رویکرد دانش محور و به روز رسانی اطلاعات در حوزه فعالیت های مربوط به بهبود و بهینه سازی ساخت داخل و همچنین شناسایی و معرفی ظرفیتها و ارزیابی توان شرکت های دانش بنیان و نخبگان دانشگاهی مبنی بر ارائه ایدههای مطلوب ، هدفگذاری ما را در این راستا محقق می نماید .مدیر عامل پتروشیمی بندر امام در ادامه با تاکید بر بهره گیری از توان ساخت داخل و نیز تداوم پیشرفت و دستاوردهای پتروشیمی بندر امام تصریح کرد : ما باید مسیر حرکت و توان تخصصی و دانشی خود را به سمت تکمیل فرایند های داخلی سازی تقویت و برای اجرای این سیاست و توسعه آن فرصت های جدیدی را به وجود آوریم .ایشان با قدر دانی از تلاشها و اقدامات بعمل آمده در جهت حمایت از ساخت داخل در این واحد پتروشیمی اظهار امیدواری کرد که هدفگذاری چهل و پنج درصدی سال جاری پیرامون ساخت داخل می بایست طی یک پروسه سه ساله به 80 درصد ارتقاء و رشد یابد .
رونمایی از X55 پرو در نمایندگی 777
روز جمعه برترین نمایندگی شرکت مدیرانخودرو یعنی نمایندگی 777 برای اصحاب رسانه و مشتریان مراسم رونمایی از محصول X55 پرو را در کارشو ارگ تجاری تجریش تدارک دید.
روز جمعه برترین نمایندگی شرکت مدیرانخودرو یعنی نمایندگی 777 برای اصحاب رسانه و مشتریان مراسم رونمایی از محصول X55 پرو را در کارشو ارگ تجاری تجریش تدارک دید و درحقیقت برگزاری این مراسم در نمایندگی 777 مدیرانخودرو، نشاندهنده وجه تمایز این نمایندگی بود. نمایندگی 777 مدیرانخودرو در رقابت با سایر نمایندگیهای این شرکت، رتبه نخست کشور را دریافت کرده است و این نمایندگی سهشعبه فعال در تهران و کرج دارد که شامل سهشعبه کارشو فعال در ارگ تجاری تجریش، مجتمع تجاری اوپال و مهرادمال کرج میشود که اداره تحویل اختصاصی برای مشتریان نیز در خود دارد. فعالیت برندینگ و بازاریابی نمایندگی 777 برای متمایز کردن خود نسبت بهرقباست که این نمایندگی در یک سال اخیر بهخوبی توانسته بالاترین سطح رضایتمندی مشتریان را کسب کند. هدف این نمایندگی ارائه سطح بالای خدمات بهمشتریان خود است تا آنها بتوانند با رضایت کامل از خدمات نمایندگی 777 استفاده کنند. هدف نخست این نمایندگی در سال جاری تمرکز بر این موضوع است.
نسل بعدی بی ام و X3 ممکن است
در سال 2024 وارد بازار شود
نسل کنونی بی ام و X3 به تازگی یک فیس لیفت جزئی برای سال 2022 دریافت کرده است.دو نمونه اولیه نسل بعدی X3 مشاهده شدند و یک پیش نمایش اولیه از مدل جدید به ما ارائه کردند.نکته اصلی این است که بی ام و از یک رویکرد محافظه کارانه در طراحی استفاده می کند. شکل X3 در اینجا کاملاً آشنا است، حتی در استتار با پانل های جعلی و چراغ های جایگزین نصب شده است. با زوم کردن روی سپر جلوی خودرو، می توانیم ببینیم که جلوپنجره بزرگ تر شده است و در جایگاه پایین تری قرار می گیرد، البته نه به حدی که در سری 4 مشاهده می کنیم.ما همچنین نمای واضحی از X3 از جانبی داریم، جایی که به نظر کمی طولانی تر به نظر می رسد. مسلماً، این می تواند یک ترفند استتاری باشد، اما ما قطعاً می توانیم خطوط بدنه تغییر یافته را در مقایسه با مدل فعلی مشاهده کنیم. ستون C کمی باریک تر به نظر می رسد. دستگیره درب ها نیز در موقعیت پایین تری قرار دارند.