اخبار
مدیر عامل بیمه معلم:
جهان، در روز اربعین شاهد جلوهای از شکوه امام حسین (ع) خواهد بود
بیمه معلم یک ماه مانده به برگزاری مراسم اربعین در کربلای حسینی، در تلاش است با تمام توان خدمات خود را به زائران اربعین ارائه دهد.
در همین راستا، مدیرعامل این شرکت، با حضور در کنسولگری ایران در کربلا، با سید عبدالرحیم ساداتیفر سرکنسول ایران در کربلا و رئیس قرارگاه اربعین، سید امین رضا طباطبایی نماینده مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر در عراق و علیرضا جعفربیگلو رایزن کنسولگری ایران دیدار کرد.
مفید امینی در این نشست تصریح کرد: کربلای معلی همه ساله شاهد برگزاری مراسم با شکوه اربعین حسینی است و خیل عاشقان سیدالشهدا از سراسر جهان در این نقطه از جغرافیا گرد هم میآیند تا سوگوار شهادت امام سوم شیعیان و ۷۲ تن از یاران وفادارش باشند. امسال که افتخار ارائه پوششهای بیمهای زائران بر عهده شرکت معظم بیمه معلم است، این فرصت نصیب ما شد تا از نزدیک شاهد مجاهدت عزیزانی باشیم که در کنسولگری ایران در کربلا در تلاشند تا آسایشخاطر زائران تامین شود.
او در ادامه افزود: از تمامی عزیزانی که در کنسولگری ایران در کربلای معلی همواره در تکاپوی تامین امنیت میهمان امام حسین (ع) هستند، قدردانی میکنم. من و تمامی همکارانم نیز با تمام توان این مسیر را ادامه خواهیم داد، تا مراسم اربعین حسینی امسال، تبدیل به تجربهای ماندگار و معنوی در اذهان زائران شود و جهان ناظر جلوهای از اخلاص و عشق شیعیان به اهل بیت باشد.
ساداتیفر، سرکنسول ایران در کربلا، نیز با اشاره به نقش بیمه معلم در افزایش رضایت زائران اربعین، گفت: برگزاری باشکوه مراسم اربعین، در شرایطی که چشمان بسیاری نظارهگر آن خواهد بود، بر عهده تکتک ماست. بنابراین با همکاری تمام نهادها و سازمانهای ذیربط با بیمه معلم انتظار میرود مراسم امسال در تاریخ ماندگار شود و طنین نام مقدس امام حسین (ع) در گوش جهان بپیچد.
همچنین، امینی طی دیدار با حسین نیکروش، مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق، گامی در راستای بهینهسازی خدمترسانی به زائران برداشت.
مدیرعامل شرکت بیمه معلم طی سفر خود به عراق، از نزدیک در جریان امور مرتبط با برگزاری اربعین قرار گرفت و با نظارت بر تمامی ارکان اجرایی این مراسم، ارائه خدمات شایسته زائران امام حسین (ع) را به عنوان نخستین اولویت شرکت بیمه معلم برشمرد.
تبیین مسیر بیمه سینا به سوی ارزشآفرینی و سودآوری پایدار
مدیرعامل بیمه سینا در نخستین نشست شورای مدیران ضمن رمز گشایی از مسیر پیش رو، از اهداف خرد و کلان و برنامههای عملیاتی شرکت سخن گفت.
علی صلاحینژاد در جمع معاونین و مدیران بیمه سینا با تاکید بر لزوم اصلاح و بهبود ترکیب پرتفوی بیمه سینا اظهار داشت: کاهش سهم بیمههای درمان و جایگزینی و تقویت رشتههای سودآور نظیر بیمههای زندگی و همچنین افزایش سهم بازار با رویکرد خردهفروشی از جمله مواردی است که با جدیت پیگیری خواهد شد تا به اهداف کلان ۶ گانه برسیم.
مدیرعامل بیمه سینا توسعه کسب و کار با تمرکز بر ارزشآفرینی و سودآوری پایدار، ارتقاء خدمات و بهبود تجربه مشتریان، هوشمندسازی فرایندهای بیمهگری، توسعه کمی و کیفی شبکه فروش، افزایش کارایی، ارتقاء بهرهوری و استقرار نظام جامع نظارتی و ارتقاء مسئولیت سازمانی و مسئولیتپذیری اجتماعی را ۶ هدف کلان در دوره جدید عنوان کرد و افزود : همه لایههای سازمان از جمله معاونین و مدیران باید در تبیین اهداف کلان نقش خود را به درستی ایفا کنند.
صلاحی نژاد در ادامه به نقش ارزشمند سرمایه انسانی در صنعت بیمه اشاره کرد و گفت: نیروی انسانی متخصص در تحقق اهداف شرکتهای بیمه نقش کلیدی دارد بنابراین تلاش میکنیم در جهت ترغیب، آموزش و افزایش بهرهوری نیروی انسانی متخصص درون مجموعه از همه ابزارها کمک بگیریم.
وی شبکه فروش بیمه سینا را باانگیزه و بانشاط دانست و افزود: برای ارتقاء نمایندگان برنامههای مختلفی از جمله برگزاری دورههای آموزشی آغاز شده و سایر برنامهها نیز به تدریج اجرا خواهد شد تا با همافزایی بیشتر برای بالندگی بیمه سینا گام برداریم.
مدیرعامل بیمه سینا با تاکید بر لزوم رعایت اصول اخلاق حرفهای در مجموعه بیان داشت: پاسخگویی، پیگیری، رعایت مقررات، شفافیت در اطلاع رسانی، بهرهگیری از فناوریهای جدید و توجه به نسل z از مواردی است که باید مورد توجه و حساسیت همه ارکان شرکت باشد.
در این نشست هریک از معاونین مدیرعامل گزارشی از فعالیت واحدهای مربوطه ارائه کردند و گزارش مدیریت برنامهریزی در خصوص عملکرد واحدهای فنی تشریح شد.