شماره: 2053 / ۱۴۰۱ بيست و چهارم دي
تعداد بازدید : 0
اخبار
پرداخت 2850 فقره وام فرزندآوری توسط موسسه اعتباری ملل
موسسه اعتباری ملل در راستای کمک به رشد جمعیت و فرزندآوری تعداد 2850 فقره وام فرزندآوری پرداخت نمودبه گزارش از موسسه اعتباری ملل: این موسسه در راستای بخشنامه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در خصوص حمایت از زوج های جوان و کمک به رشد جمعیت از ابتدای سال تا پایان آذرماه تعداد 2850 فقره وام فرزندآوری به مبلغ 1/074/050 میلیون ریال به متقاضیان پرداخت نمودگفتنی است موسسه اعتباری ملل در آذرماه تعداد 469 فقره وام فرزندآوری به مبلغ 500/ 176 میلیون ریال پرداخت نموده است.
اعضای جدید هیئتمدیره بانک سینا انتخاب شدند
غلامرضا فتحعلی و مجید باجلان به ترکیب هیئتمدیره بانک سینا اضافه شدند.به گزارش از روابطعمومی بانک سینا، مجمع عمومی عادی بهطور فوقالعاده این بانک با حضور حداکثری دارندگان سهام در سالن اجتماعات بانک برگزار شد و اعضای جدید هیئتمدیره این بانک انتخاب شدند.در این مجمع که به صورت حضوری و آنلاین و با حضور مدیرکل دفتر امور بانکی و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار و اعضای هیئتمدیره، معاونان مدیرعامل و مدیران این بانک برگزار شد، غلامرضافتحعلی، سرپرست فعلی بانک و مجید باجلان با رأی صاحبان سهام به عنوان اعضای جدید هیئتمدیره بانک سینا انتخاب شدند.با برگزاری این مجمع، هیئتمدیره بانک سینا ترمیم شد. به این ترتیب، غلامرضا فتحعلی، جعفر صفائی مزید، مجید باجلان، مجید هادی و مهدی رزمی اعضای هیئتمدیره بانک سینا را تشکیل میدهند.
آغاز تکمیل 3 مدرسه
در سیستان و بلوچستان
توسط بانک اقتصادنوین
سه مدرسه نیمهکاره در استان سیستان و بلوچستان توسط بانک اقتصادنوین تکمیل میشود.این بانک سه مدرسه نیمهکاره با 16 کلاس درس و 1077 مترمربع زیربنای آموزشی در روستای نعمتآباد شهرستان خاش، روستای باتک شهرستان سرباز و شهر پیشین در شهرستان راسک را تکمیل و به کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان تقدیم میکند.بانک اقتصادنوین در راستای ایفای مسئولیتهای اجتماعی خود در جهت توسعه زیرساختهای آموزشی در نقاط کمتر برخوردار، تاکنون 35 مدرسه را تکمیل و افتتاح کرده و 11 مدرسه دیگر نیز در دست ساخت دارد که در آینده نزدیک در اختیار نظام آموزشوپرورش کشور قرار خواهد گرفت.گفتنی است بانک اقتصادنوین پیشازاین دو مدرسه در استان سیستانوبلوچستان احداث کرده بود که با تکمیل این سه مدرسه، تعداد مدارس این بانک در این استان به پنج مدرسه بالغ میشود.
بیمه ملت میزبان نشست «نوآوری باز در صنعت بیمه»
نشست «نوآوری باز در صنعت بیمه» با حضور معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برای معاونان و مدیران بیمه ملت به میزبانی این شرکت برگزار شد.پیرو سلسله نشستهای علمی و دانشافزایی مدیریت آموزش برای مدیران این شرکت، نشست «نوآوری باز در صنعت بیمه» با حضور سیاوش ملکیفر، معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و معاونان و مدیران بیمه ملت برگزار شد.در این نشست، در خصوص مبحث ضرورت نوآوری باز در صنعت بیمه، ضرورت توسعه فعالیتهای دانش بنیان و نگاه استارت آپی به توسعه کسب و کار بیمهای، بحث و تبادل نظر شد.
معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، با ابراز خرسندی از تلاش بیمه ملت درخصوص آموزش نوآوری و توسعه فعالیتهای دانش بنیان برای مدیران مجموعه، به ضرورت سرمایهگذاری در استارت آپهای بیمهای اشاره کرد و گفت: نگاه استارت آپی به توسعه کسب و کار بیمهای سبب بهبود فرآیندها و صرفه جویی در هزینهها میشود.
وی ابراز امیدواری کرد که مجموعه صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری بتواند در مسیر این توسعه در کنار صنعت بیمه باشد تا این صنعت به ویژه شرکت بیمه ملت بتوانند با وسعت بخشیدن به توسعه فناوری در صنعت بیمه در کشور، به افزایش سهم بازار این صنعت کمک کنند.ملکیفر با طرح نمونههای موفق از همکاری شرکتهای بزرگ با استارتآپهای خلاق و نوآور در ایران و جهان، به عملکرد مناسب این شرکتها در شناسایی و سرمایهگذاری جسورانه بر روی این کسب و کارها اشاره کرد و گفت: شکلگیری فرهنگ استارتآپی در شرکت بیمه ملت، یک امر حیاتی برای آینده کسب و کارهای این شرکت خواهد بود.در ادامه این نشست، حسن پولادی معاون برنامهریزی و نوآوری شرکت بیمه ملت، بر نقش نوآوری در توسعه بازار و پیشرو بودن در صنعت بیمه را مهم قلمداد کرد.
همچنین امیرحسین قربانی معاون توسعه بازار بیمه ملت، بر افزایش ارتباطات و همکاری با مجموعههایی همچون صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برای سرعت گرفتن برنامههای نوآورانه در شرکت بیمه ملت تاکید کرد.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
در نه ماه نخست سال جاری رخ داد:
فروش بیست و پنج هزار میلیارد ریالی بیمه “ما”
شرکت بیمه “ما” موفق شد تا با اجرای استراتژی های تبیین شده در راستای بهینهسازی پرتفوی، مدیریت ریسک، تمرکز بر جذب رشته های کم ریسک و ارتقای توانمندیهای شبکه فروش، تا تاریخ سی آذر ماه، بیست و پنج هزار میلیارد ریال پرتفوی کسب کند.
به گزارش از روابط عمومی ، بیمه “ما” بر اساس گزارش عملکرد ماهانه منتهی به آخر آذر ماه سال جاری، 25٫008 میلیارد ریال پرتفوی کسب کرده و نسبت به مدت مشابه سال گذشته 34 درصد رشد حق بیمه را نیز تجربه کرده است.این گزارش افزود: در بازه زمانی نه ماهه تا پایان آذرماه، رشته بیمههای آتش سوزی28 درصد از درآمد صدور بیمه نامه را به خود اختصاص داده و سهم بسزایی در فروش شرکت داشته است.
بیمه سامان خدمت جدیدی به بیمه نامه موبایل اضافه کرد
شرکت بیمه سامان، از طرح جدید «سرقت کلی» در بیمه تلفن همراه رونمایی کرد.به گزارش از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، پوشش های «سرقت کلی» بیمه نامه موبایل شامل کف زنی، قاپ زنی و زورگیری است که مورد نیاز بسیاری از دارندگان تجهیزات الکترونیک از جمله گوشی های تلفن همراه است.براساس این گزارش، خسارت قابل پرداخت دراین بیمه نامه بر اساس سقف تعیین شده در قرارداد تعیین می شود.همچنین در مقطع اعلام بروز خسارت، بیمهگذار موظف به ارائه تأییدیه کتبی مراجع انتظامی و قضایی مبنی بر سرقت خواهد بود.به منظور حمایت از بیمه گذاران، فرانشیز خسارت سرقت، تنها 10 درصد قیمت روز دستگاه در مقطع وقوع حادثه یا قیمت مندرج در بیمهنامه (هر کدام که کمتر باشد) در نظر گرفته شده است.متقاضیان عزیز می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتراز جزئیات این طرح شامل حق بیمه، مدارک مورد نیاز برای خرید بیمه نامه و اعلام خسارت و نیز استثنائات آن به سایت مراجعه فرمائید.
همزمان با سالروز تأسیس بیمه نوین؛
برگزیدگان جشنواره فروش باران انتخاب شدند
شرکت بیمه نوین همزمان با سالروز تأسیس خود طی مراسمی از بیمه گذاران برگزیده و نمایندگان برتر فروش در جشنواره باران با اهدای جوایز، قدردانی کرد.
در جشنواره فروش ویژه باران این شرکت که از یکم لغایت سیام آذر ماه برگزار شده بود، 3 نماینده برتر در بخش فروش بیمههای عمر و 3 نماینده برتر در بخش فروش بیمههای بدنه اتومبیل، آتش سوزی و مسئولیت، با اهدای جوایز نقدی مورد تقدیر قرار گرفتند.
همچنین طی مراسم قرعه کشی که با حضور برخی مدیران و معاونان این شرکت برگزار شد، برندگان ویژه این جشنواره خود در بخش بیمه گذاران انتخاب شدند.
مشتریان واجد شرایط در جشنواره باران بر اساس شاخصهایی مانند میزان خرید، خوش حسابی و حق بیمه پرداختی در دو گروه بیمههای عمر و سایر محصولات بیمهای ارائه شده در این جشنواره مورد ارزیابی قرار گرفتند که در هر گروه از مشتریان به قید قرعه یک برنده خوش شانس انتخاب شد.
گفتنی است؛ این جشنواره که همچون سایر جشنوارههای بیمه نوین با هدف ارتقای بهرهوری شبکه فروش، معرفی محصولات بیمهای و گسترش فرهنگ بیمه و ایجاد شرایطی جهت خرید بیمه نامه با تخفیفات ویژه برای مشتریان، برگزار شد، توانست بسترسازی مناسبی جهت مشارکت هر چه بیشتر شبکه فروش و مشتریان، فراهم کند.
همراهی بیمه سرمد با پویش نوآوری بیمه مرکزی
بیمه سرمد در همراهی با پویش نوآوری بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، به زودی از سامانه آنلاین ارزیابی اسناد هزینهای درمانی رونمایی میکند.
به گزارش از روابط عمومی بیمه سرمد، این شرکت که در حوزه خدمات نوآورانه و نوین در صنعت بیمه، محصولات و خدماتی مانند سامانه ارزیابی پروژههای بیمهای، وب اپلیکیشن بیمه سرمد و اولین مرکز تماس 24 ساعته صنعت بیمه را راهاندازی کرده است، در راستای سیاست رئیسکل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در پویش سهشنبههای نوآورانه و تاکید بر بهکارگیری فناوریهای جدید در ارائه خدمات بیمهای، سامانه آنلاین ارزیابی اسناد هزینهای درمانی (نسخهچی) را طراحی کرده است.
با راهاندازی این سامانه، بیمهگذاران بیمه سرمد میتوانند اسناد هزینههای درمانی خود را به صورت آنلاین برای این شرکت ارسال کنند و در جریان روند بررسی و پرداخت هزینههای درمانی خود قرار گیرند.
سامانه آنلاین ارزیابی اسناد هزینهای درمانی (نسخهچی) با هدف افزایش سرعت رسیدگی به پروندههای خسارت درمان بیمهشدگان، افزایش شفافیت مالی و همچنین افزایش رضایتمندی مشتریان، طراحی شده است، تا کاربران در هر ساعتی از شبانه روز و در هر موقعیت جغرافیایی بتوانند مدارک و پروندههای درمانی خود را بصورت آنلاین ارسال کنند.یکی از مزیتهای مهم این سامانه، جلوگیری از تقلب و تخلفاتی است که از معضلات جدی بیمههای درمان در صنعت بیمه است.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
بیمه ثالث بانک سامان، ناجی بحران های خطرناک
اخبارصنعت-یوسف دهقانی: امروزه برخورداری از بیمه نامه شخص ثالث خودرو از جمله ملزومات مهم در صورت بروز هرگونه حوادث از جمله حوادث جاده ای و تصادفات است ، از این رو چنانچه افراد به دنبال پیدا کردن تکیهگاهی امن و مطمئن بهمنظور جبران خسارتهای مالی و جانی هستند، بیمهنامه شخص ثالث بانک سامان به آن ها توصیه میشود به طوری که میتوان گفت افراد می توانند در صورت دارابودن وسیله نقلیه موتوری ، مسئولیت جانی یا مالی واردشده در مقابل شخص ثالث (تمامی اشخاص بهجز راننده که در اثر حادثه اعم از اینکه داخل یا خارج وسیله نقلیه مستقر باشند دچار زیان بدنی یا مالی میشوند) را با استفاده از این محصول بیمه کنند.
از جمله مزایای بیمه شخص ثالث بانک سامان این است که پوشش خسارت مالی بیمه شخص ثالث تمامی خسارتهای وارده بهتمامی اموال منقول و غیرمنقول شخص ثالث را جبران میکند و امکان استفاده از پوشش حوادث راننده و جبران خسارت جانی (بدنی) راننده را فراهم میسازد.
بیمه شخص ثالث سامان از جمله. بیمه های منحصر به فرد در پرداخت خسارات است به طوری که فرآیندهای دریافت خسارت آن بهینه و سادهتر از سایر شرکتهای بیمه است و در صورت تکمیل مدارک، فوراً پروسه پرداخت خسارت آغاز میشود.
بهغیراز تصادف ،مواردی مانند آتشسوزی، واژگونی، سقوط، سرقت و… نیز تحت پوشش بیمه شخص ثالث قرار دارد.
چیزی که بیمه شخص ثالث را بسیار ارزشمندتر میکند جبران خسارتهای جانی آن است. فرض کنید در تصادف فردی مقصر است، بیمه شخص ثالث هزینه بیمارستان، قطع عضو یا خدایی نکرده دیه فوت طرف مقابل را میپردازد. البته این موارد به میزان حق بیمه پرداختی فرد نیز بستگی دارد.
هرسال 5 درصد میزان تخفیفبیمه نامه شخص ثالث بانک سامان افزایش پیدا میکند؛ در سال چهاردهم و به بعد میزان تخفیف 70 درصد شده و دیگر افزایش پیدا نمیکند.
اگر فردی پیش تر تحت پوشش بیمه شخص ثالث شرکت دیگری بوده و اکنون میخواهد مشتری بیمه سامان شود، تمامی تخفیفها و سوابق شما پابرجا خواهند بود و هیچگونه مشکلی برای آنها به وجود نمیآید. همچنین در هنگام فروش ماشین امکان انتقال تخفیفهای بیمه شخص ثالث به مالک جدید وجود دارد.
اگر مالک وسیله نقلیه موتوری به هر دلیل بیمهنامه شخص ثالث نخریده یا از بیمهنامه قبلیاش یک روز گذشته باشد معادل حق بیمه بهصورت روزشمار جریمه میشود.برای دریافت بیمهنامه شخص ثالث کافی است با همراه داشتن کارت شناسایی خودرو و بیمهنامه سال گذشته خودرو بیمهنامه شخص ثالث را خریداری کنند.صدور بیمهنامه شخص ثالث صرفاً به نام بیمهگذار امکانپذیر است.درصورتیکه بیمهنامه سال قبل متعلق به سایر شرکتهای بیمهای بوده و از تاریخ انقضای آن گذشته یا بیمهگذار تمایل به دریافت پوشش مالی بیش از میزان اعلامی در سال جاری باشند یا از تاریخ بیمهنامه صادره توسط بیمه سامان بیش از 60 روز گذشته باشد، نیاز به بازدید از خودرو است.در صورت مفقودشدن بیمه ثالث امکان صدور المثنی برای آن وجود ندارد.
تمامی اشخاص حقیقی با 18 سال سن میتوانند نسبت به دریافت بیمه شخص ثالث اقدام کنند.افراد با پرداخت حداکثر حق بیمه شخص ثالث بانک سامان ، خیال خود را بهصورت کامل از بابت خسارتهای مالی و جانی آسوده می کنند.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
تقدیر رئیس جمهور از حمایت
بانک سپه در پروژه ملی انتقال آب خلیجفارس به استانهای مرکزی
در سفر استانی آیتالله رئیسی و اعضای هیأت دولت به یزد، عملیات اجرایی بزرگترین پروژه آبرسانی از خلیجفارس به استانهای مرکزی با حضور دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه آغاز به کار کرد.
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی بانک سپه، آیتالله دکتر سیدابراهیم رئیسی در جریان دومین سفر استانی خود به یزد، دستور اجرای عملیات طرح انتقال آب از خلیجفارس به استانهای مرکزی کشور را صادر کرد.
رئیسجمهور کشورمان طی سخنانی به دلیل حمایتهای بانک سپه از پروژه ملی انتقال آب از خلیجفارس به استانهای مرکزی و سایر طرحهای ملی، صنعتی و استراتژی کشور از بانک سپه تقدیر و تشکر کرد.
عملیات اجرایی فاز دوم طرح آبرسانی از خلیجفارس برای انتقال 200 میلیون مترمکعب آب شیرین سازی شده از خلیجفارس به استانهای مرکزی و در مسیری به طول 730 کیلومتر طراحی شده است.
با عملیاتی شدن پروژه شیرین سازی و انتقال آب خلیجفارس، آب شرب بخشی از ساکنان استانهای هرمزگان، کرمان و یزد و آب موردنیاز واحدهای صنعتی و معدنی بزرگ مستقر در این استانها نظیر چادرملو، گل گهر و مس سرچشمه تأمین خواهد شد.
تأمین آب صنعتی و شرب در استانهای هدف، ایجاد تحول اقتصادی و صنعتی در استانهای مرکزی، تأمین آب شرب پایدار شهرها و روستاهای واقع در استانهای مرکزی و جلوگیری از مهاجرت، اشتغالزایی، محرومیتزدایی و توسعه متوازن از اهداف اجرای این خط انتقال است.
همچنان در مسیر رشد و تعالی :
بیمه البرز مجوز قبولی اتکایی خارجی گرفت
معاون توسعه منابع و پشتیبانی شرکت بیمه البرز خبرداد: بیمه البرز مجوز قبولی اتکایی از خارج از کشور را از بیمه مرکزی اخذ کرد.
لقمان پاکروان، افزود: هیات مدیره شرکت بیمه البرز به دنبال دستیابی به اهداف استراتژیک تعریف شده و برنامه های تدوین سال 1401 پس از انجام افزایش سرمایه شرکت از مبلغ 2 به 35 هزار میلیارد ریال به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های بیمه بخش خصوصی، مجوز قبولی اتکایی از خارج از کشور را اخذ کرد
وی با اشاره به این که ورود شرکتهای بیمه به بازارهای اتکایی قبولی از خارج از کشور حتی با وجود شرایط تحریمهای ظالمانه فعلی، امکان ایجاد بستری مناسب برای قبول، تقسیم و توزیع ریسک را مهیا میسازد، اظهار داشت: این امر همچنین بازار جدیدی را برای فعالیت شرکت های بیمه مهیا خواهد ساخت و آماده سازی زیر ساخت شرکتها را در آینده و پس از لغو تحریم ها، مهیا میسازد
وی همچنین به توجه ویژه بیمه مرکزی به زیرساختهای مناسب شرکت بیمهالبرز از جمله سرمایه مورد نیاز و توانگری مالی بالای شرکت بیمهالبرز در اعطای مجوز مذکور با استناد به ضوابط اجرای ماده 20 آیین نامه شماره 5/40 بیمه مرکزی مصوب 31/6/1389 شورای عالی بیمه (ضوابط تاسیس موسسات بیمه غیر دولتی) در مسیر اعطای این مجوز اشاره کرد و تاکید کرد: این مجوز بیانگر وضعیت بسیار مناسب شرکت بیمهالبرز در بین شرکتهای بیمه کشور در اعطای این مجوز است
دکتر پاکروان با اشاره به این که هم اکنون شرکت بیمهالبرز در یک فرایند بسیار تخصصی مطابق با استراتژیهای تدوینی، زیر ساختهای لازم را برای یک شرکت کاملا حرفهای و تخصصی مهیا ساخته است، گفت: بیمه البرز با بهره مندی از نیروی بسیار متخصص و حرفهای قادر خواهد بود در کوتاه مدت به عنوان بزرگترین شرکت بیمه بخش خصوصی در صنعت فعالیت کند
معاون توسعه منابع و پشتیبانی بیمه البرز با اعلام این که اهداف پیشبینی شده در بودجه 9 ماهه بیمه البرز به طور کامل محقق شده است، تاکید کرد: با توجه به زیرساخت کامل در حوزه فناوری اطلاعات و همچنین ورود حوزه های جدید بازار بیمه، اهداف کلان بیمه البرز قطعاً در این مسیر محقق خواهد شد
وی پرریسک بودن سبد بیمه ای دو رشته درمان و خودرو، نفوذ بسیار کم صنعت بیمه در سایر بخشهای اقتصادی و زیر ساختی کشور و شرایط خاص اقتصادی کشور از جمله التهاب در سایر حوزه های اقتصادی و بازارهای موازی صنعت بیمه از جمله بازار پولی و مالی را از چالش های کنونی صنعت بیمه عنوان کرد و گفت: چالش های مذکور، فعالیت و دستیابی به اهداف را در صنعت بیمه بسیار پیچیده کرده است؛ لذا مدیریت در این صنعت به عنوان حوزه اقتصادی امنیتساز، نیازمند تخصص و بررسی مستمر شرایط و محیط اقتصادی است
پاکروان در پایان تحقق سود پیشبینی شده، دستیابی به سایر شاخصهای عملیاتی، اقتصادی و مالی شرکت بیمهالبرز را به عنوان یک شرکت بیمه توانگر و ماندگار برای سهامداران و بیمه گزاران نوید داد.
خلاقیت و نگاه دقیق بانوان نقش بسزایی در بهبود فرآیندها دارد
آئین تکریم مقام زن همزمان با ایام ولادت حضرت زهرا(س) با حضور مدیرعامل، قائم مقام مدیرعامل، معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی و مدیر روابط عمومی و امور بینالملل در ستاد مرکزی بیمه سینا برگزار شد.
به گزارش از روابط عمومی و امور بینالملل بیمه سینا؛ عبداله سلطانی ثانی مدیرعامل شرکت ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، از زحمات و تلاشهای بانوان همکار تقدیر و تشکر کرد.
مدیرعامل بیمه سینا با اشاره به اهمیت حضور بانوان در فعالیتهای اجتماعی گفت: مادر و زن ستون اصلی و مهم زندگی است که نقشی بسیار اساسی در ایجاد یک جامعه سالم ایفا میکند.
وی بیان داشت: نگاه هنرمندانه و تیزبینانه بانوان میتواند موجب ارتقاء کمی و کیفی فعالیتهای شرکت شود، همچنین با استفاده از تفکر خلاق در زندگی کاری و فعالیتهای روزمره خود میتوانید کارهای سخت را آسان کرده و با نتایج شگفتانگیزی روبهرو شوید.
نائب رئیس هیئت مدیره بیمه سینا افزود: ذات روز زن و تکریم مقام مادر، قدردانی است. روزهایی در تقویم به ثبت رسیده که جلوههایی از زیبایی هر جامعه را نمایان میکند که آن را جشن میگیرند و روز مادر در تقویم همه جوامع از جایگاهی ویژه برخوردار است.
سلطانی ثانی با تاکید بر استفاده از تجارب، دانش و علوم روز توسط کارکنان تصریح کرد: اصلاح فرآیندها و بهبود فعالیتهای اجرایی شرکت مستلزم نگاه کارشناسی و تخصصی کارکنان به وظایف محوله است که بانوان با ارائه نظرات دقیق و خلاقانه خود میتوانند نقس بسزایی در توسعه شرکت و حرکت به سمت اهداف عالی ترسیم شده داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه کارکنان از نظر احساسی روی شغل خود سرمایهگذاری میکنند و از آن امنیت میگیرند، گفت: خلاقیت میتواند ترس از شکست را تا حد زیادی کاهش دهد و تمام افراد بدون در نظر گرفتن موقعیت شغلی خود میتوانند ایدههای جدید و خلاقانه را برای رسیدن به نتیجهای بهتر ارائه و آن پیادهسازی کنند.
در پایان این مراسم از بانوان شاغل در ستاد مرکزی بیمه سینا و همزمان در شعب سراسر کشور با اهداء گل تقدیر به عمل آمد.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران:
بانکها در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار دارند
مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: امروز کشور در جنگ اقتصادی قرار دارد و سالهاست با تحریمهای ظالمانه دست به گریبان است. برای اینکه بتوانیم دشمن را در دستیابی به اهداف شوم خود شکست دهیم، باید بیش از گذشته به سمت ارزشآفرینی، گروهسازی و همافزایی در نظام اقتصادی حرکت کنیم.
دکتر اسماعیل للـهگانی در نشست مشترک با مدیران عامل شرکتهای تابعه بانک رفاه کارگران، با بیان این مطلب افزود: نظام بانکی در جبهه اصلی و خط مقدم این جنگ اقتصادی قرار دارد و در راستای پیشبرد اهداف توسعهای به منظور حفظ استقلال اقتصادی کشور، باید اقدامات در راستای ارزشآفرینی توسعه پیدا کند و حمایتها از تولید ملی افزایش پیدا کند.
وی به ضرورت خروج بانکها از بنگاه داری اشاره کرد و گفت: بانک رفاه کارگران هیچگاه علاقهای به بنگاهداری نداشته است و اگر در گذشته نیز بهواسطه برخی تکالیف حضور مختصری در بخش سهامداری تعدادی از شرکتها داشته است، در سالهای اخیر و در راستای سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی با جدیت تمام، به سمت فروش این سهام حرکت کردهایم.
دکتر للـهگانی از کارگران، بازنشستگان و مستمریبگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی به عنوان صاحبان اصلی و ولینعمتان بانک رفاه کارگران نام برد و بر ضرورت ارتقای کیفیت خدمات و سرویسدهی مناسب به آنان تاکید کرد و گفت: بر پایه رویکرد “مشتریمحوری” باید خدمات بانک رفاه به مشتریان به ویژه این عزیزان به شکل روزافزونی توسعه پیدا کند.
وی در پایان گفت: بانک رفاه در سال گذشته بهواسطه توسعه اقدامات و خدمات خود موفق شد در رتبهبندی 500 شرکت برتر کشور رتبه 11 و در بین بانکها رتبه سوم را به خود اختصاص دهد و امیدواریم اقدامات توسعهای سال جاری منجر به بهبود این مهم در رتبهبندی 1401 شود.
چهارمین پویش فناورانه “سه شنبه های نوآورانه صنعت بیمه “برگزار میشود
در سه شنبه های نوآورانه این هفته صنعت بیمه از اپلیکیشن دیدار و مرکز نوآوری بیمه دی و سامانه پاساژ بیمه رونمایی می شود.
دکتر بنیادی، تاسیس مراکز نوآوری در شرکت های بیمه را نوید بخش جهش خدمات فناورانه و نوآورانه در صنعت بیمه دانست و گفت: خوشبختانه ضرورت حرکت به سمت ارائه خدمات بیمهای نوین مبتنی بر فن آوری منتج به ایجاد واحد های طرح و توسعه و مراکز نوآوری در شرکت های بیمه شده است.
معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی، پویش فناورانه “سه شنبه های نوآورانه صنعت بیمه ” را محفلی برای تعامل، هم افزایی و معرفی ایده های نو اعلام کرد و گفت: بدلیل استقبال خوب فعالان صنعت بیمه و زیستبوم فناوری برای معرفی خدمات خود در این پویش، مقرر شد پس از اعلام نیازهای صنعت بیمه از سوی کارگروه های تخصصی سندیکای بیمهگران ایران در رشته های مختلف، اولویت های پذیرش طرح ها برای معرفی در این پویش به روز رسانی و طی فراخوانی اطلاع رسانی شود.
شایان ذکر است این پویش هر هفته سه شنبه با معرفی طرح های نوین با حضور رئیس کل و اعضای هیئت عامل بیمه مرکزی برگزار می شود.
این سه شنبه از اپلیکیشن دیدار و دی نو(مرکز نواوری) بیمه دی و طرح پاساژ بیمه از سوی یک کارگزار آنلاین رونمایی می شود.
سریعتر از همیشه، با «چکنو» چک بکشید
نسخه جدید همراه بانک صادرات ایران با قابلیتهای به روزشده برای استفاده از «چکنو» چک امن دیجیتال بانک صادرات ایران در دسترس متقاضیان است.
به گزارش از روابطعمومی بانک صادرات ایران، این بانک به عنوان نخستین بانک، امکان ارائه چک امن دیجیتال را عملیاتی کرده و نسخه جدید 2.5 اندرویدی نرمافزار همراه بانک صادرات ایران برای ارائه کامل خدمات «چکنو» بر روی سایت رسمی آن به نشانی: www.bsi.ir قرار گرفته است. متقاضیان استفاده از «چکنو» میتوانند با نصب این نسخه از خدمات چک امن دیجیتال این بانک استفاده کنند.
همچنین نسخه جدید 3.3.2 نرمافزار «هامون» برای تایید و ارائه گواهی امضای الکترونیک در استفاده از «چکنو» روی سایت بانک صادرات ایران بارگذاری شده و قابل نصب است.
تمامی مشتریان بانک صادرات ایران که حساب جاری با دستهچک دارند، بدون نیاز به مراجعه به شعبه میتوانند با نصب نرمافزار همراهبانک برای فعالسازی و صدور دسته چک الکترونیک درخواست ارائه کنند. این دستهچک الکترونیک با نام تجاری «چکنو» در حال حاضر برای مشتریان حقیقی بانک و با 10 برگ صادر میشود.
استفاده از «چکنو» همچنین نیازمند نصب نرمافزار «هامون» برای انجام امضای الکترونیکی است که با نصب آن بر روی تلفن همراه، عملیات غیرحضوری احراز هویت انجام شده و گواهی امضای الکترونیکی در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت. در حال حاضر در بانک صادرات ایران به عنوان تنها بانک، علاوه بر ارائه خدمات فیزیکی چک، ارائه خدمات الکترونیک چک نیز راهاندازی شده است.
«تسهیل خدمات غیرحضوری چک (تقاضای دستهچک، صدور، انتقال به غیر، نقد کردن و…)»، «افزایش امنیت و کاهش ریسک در پرداخت»، «داشتن الزامات قانونی چک کاغذی»، «امکان صدور و وصول چک در هر ساعت از شبانهروز»، «سرعت و دقت بیشتر در نقدشوندگی نسبت به چک کاغذی»، «جلوگیری از تحریف، مخدوش شدن و مغایرت عدد و حروف نسبت به چک کاغذی» برخی از مزایای «چکنو» برای مشتریان و استفادهکنندگان از این محصول بانکی نوین به شمار میرود.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.