شماره: 2326 / ۱۴۰۲ بيست و دوم اسفند
تعداد بازدید : 0
تمهیدات پایانههای مسافربری تهران برای ماه رمضان
مدیر عامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و پایانههای مسافربری شهر تهران از پوشش کامل غرفههای ارائه اغذیه در ماه رمضان در پایانهها خبر داد.
پوریا علیمردانی، در مورد برنامهها و تمهیدات این سازمان برای ماه رمضان، گفت: هرساله با نزدیک شدن به روزهای پایانی ماه شعبان، نظافت، آراستگی و تجهیز مساجد پایانههای تهران در دستور کار قرار میگیرد و مدیران، مسئولان و کارکنان پایانهها با فعالیت مستمر، نظافت و عطرافشانی مساجد به استقبال ماه مبارک رمضان میروند.
وی با اشاره به برگزاری مجالس تلاوت و ترجمه قرآن، اظهار کرد: برگزاری مسابقات قرآنی نیز در برنامه روزانه مساجد پایانهها اجرا خواهد شد و همچنین با نصب بنر و مزین کردن مساجد به ادعیه ماه مبارک رمضان و پخش قرآن، اذان و نیایشهای ویژه این ماه از رادیو مسافر پایانهها اقدام خواهیم کرد.
علیمردانی با بیان اینکه از آنجا که پایانه ها محل رفت و آمد مسافران است و به منظور رعایت حرمت این ماه مبارک و موازین و شئونات اسلامی کلیه غرفههای تجاری عرضه کننده مواد غذایی ملزم به پوشش کامل غرفههای خود و ارائه اغذیه سرد بسته بندی شده هستند، افزود: همچنین نماز جماعت در سه نوبت با رعایت شیوه نامههای بهداشتی در مساجد پایانهها و برپایی میزهای پاسخگویی به سوالات شرعی با حضور روحانیون و... انجام می شود.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
ساماندهی توزیع لاستیک در بازار
وزیر صنعت، معدن و تجارت، از بهبود شرایط بازار لاستیک خبر داد. عباس علی ابادی وزیر صمت گفت: به فروشندگان اجازه داده ایم به صورت آفلاین ثبت نام برای توزیع لاستیک انجام دهند و نیازی به وصل بودن سامانه نیست به طوریکه باید مدارک بعدا توسط اپراتور و یا فروشنده در سامانه بارگذاری شوداو گفت: غیر از این موارد باشد که ایجاد صف های طولانی شود تخلف است بین همه ی متقاضیان، لاستیک توزیع شود تا بعدا مشخصات هویتی آنان در سامانه ثبت شود.
آغاز مرحله سوم ویرایش
تقاضای خودروی جانبازان
مرحله سوم ثبتنام، ویرایش و اصلاح تقاضای خودروی وارداتی جانبازان از امروز سهشنبه - ۲۲ اسفند- اجرا میشود و جانبازان میتوانند نسبت به اصلاح یا ثبتنام واردات خودرو اقدام کنند. طبق برنامه ویرایش سوم خودرو وارداتی جانبازان ۷۰ درصد ویژه سه شنبه -۲۲ اسفند- و جانبازان ۷۰ درصد عادی چهارشنبه -۲۳ اسفند- هفته جاری انجام میشود.همچنین جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد هم میتوانند پنج شنبه همین هفته - ۲۴ اسفند- ویرایش سوم خودرو وارداتی را انجام دهند.جانبازان که تمایل به تغییر نوع خودرو وارداتی دارند یا چنانچه در مرحله پیش ثبتنام خودرو وارداتی از ثبت نام جا ماندند در این روزها میتوانند نسبت به انجام تغییرات، اصلاحات یا ثبت نام اقدام کنند.
رکورد تولید موتور
در شرکت مگاموتور شکسته شد
شرکت مگاموتور در تولید موتور محصولات سواری و تجاری سایپا تا تاریخ ۱۹ اسفندماه، رکورد جدیدی را ثبت کرد.از ابتدای سال جاری تا تاریخ ۱۹ اسفندماه، میزان تولید شرکت مگاموتور از عدد ۴۶۳ هزار و ۶۹۵ دستگاه عبور کرد و این رقم تا پایان سال جاری افزایش بیشتری خواهد یافت؛ میزان تولید موتور محصولات سواری و تجاری این مجموعه سال گذشته ۴۶۳ هزار و ۶۵ دستگاه بوده است.افزایش تولید در شرکت مگاموتور در حالی رقم خورده که صنعت خودروی ایران با ظالمانهترین تحریمها و کمبود نقدینگی روبرو است.شرکت مگاموتور توانسته به موازات برنامهریزی برای طراحی و ساخت موتورهای جدید و دارای فناوریهای پیشرفته، آمار تولید محصولات فعلی خود را افزایش دهد.باتوجه به برنامههای جدید، تولید انبوه موتور و همچنین پیشرانههای نسل جدید در شرکت مگاموتور، پیشبینی میشود این مجموعه در سایه همت و تلاش کارکنان خود در سال آینده رکوردهای جدیدی را در عرصه تولید ثبت کند.
بی ام و ممکن است M3های
بنزینی و برقی را همزمان بسازد
بی ام و در حال الکتریکی کردن کل خط تولید خود است. بنابراین، می توان حدس زد که M3، سدان اسپرت پرچمدار آن، موتور احتراق داخلی خود را در آینده نزدیک از دست خواهد داد.در واقع، به نظر می رسد که این برنامه چندی پیش بوده است، اما اکنون گزارشی از بلاگ بی ام و حاکی از تغییراتی در پشت صحنه است. گزارش شده است که یک بنزینی M3 جدید در راه است و در کنار یک مدل الکتریکی وجود خواهد داشت.در گزارش بی ام و بلاگ جزئیات جالب زیادی وجود دارد. به عنوان مثال، طبق گزارشات، پلتفرم برقی و بنزینی M3مشترک نخواهد بود. این گزارش همچنین می گوید که M4 کوپه نیز ظاهراً فقط الکتریکی خواهد بود. به عبارت دیگر، سدان ممکن است تنها گزینه برای کسانی باشد که خواهان قدرت 6 مستقیم هستند.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
غافلگیری یک خودروساز برای برقیها
شرکت خودروسازی ریویان خودروهای برقی کوچکتر و ارزانتر را به نمایش میگذارد و برنامههای تحویل را تسریع میکند.
ریویان شاسیبلندهای الکتریکی کوچکتر و ارزانتر R۲ و کراس اوورهای R۳ خود را با برنامهریزی برای شروع تولید R۲ در کارخانه فعلی خود در ایالاتمتحده برای تسریع در تحویل در نیمه اول سال ۲۰۲۶ ارائه کرد.
پس از اینکه شرکت اعلام کرد راهبرد جدیدش به صرفهجویی بیش از ۲ میلیارد دلار کمک میکند، سهام ریوین ۱۳.۴ درصد افزایش یافت و به ۱۲.۵۱ دلار رسید.
قیمت اولیه R۲ از ۴۵ هزار دلار بسیار کمتر از شاسی بلندها و پیکاپهای پرچمدار R۱ این شرکت است. این وسیله نقلیه جدید برای موفقیت ریویان در بحبوحه کاهش شدید تقاضای خودروهای برقی به دلیل نرخهای بهره بالا، حیاتی تلقی میشود. خودروهای برقی معمولاً گرانتر از خودروهای بنزینی هستند.
ریویان قبلاً برنامهریزی کرده بود R۲، نسخه پنج سرنشینه R۱S SUV بزرگتر این خودروساز با بیش از ۳۰۰ مایل (۴۸۳ کیلومتر) برد را در یک کارخانه در جورجیا عرضه کند اما برخی از تحلیلگران نیاز به ساخت این کارخانه را زیر سوال بردهاند.
ریویان پیش از این گفته بود که R۲ در سال ۲۰۲۶ عرضه خواهد شد اما اعلام کرد که با شروع تولید در نرمال، ایلینوی، برنامه زمانی خود را تا نیمه اول آن سال افزایش میدهد. یکی از سخنگویان ریوین گفت، کارخانه ایلینویز، جایی که ریوین ون های تحویل الکتریکی خود را نیز می سازد، می تواند سالانه ۱۵۰ هزار وسیله نقلیه تولید کند.
ریویان در سال گذشته ۵۷ هزار و ۲۳۲ دستگاه خودرو تولید کرد و گفت که رشد امسال ثابت خواهد بود زیرا با کاهش تقاضا و توقف تولید مقابله میکند تا بهروزرسانیهایی برای کاهش هزینهها و بهبود حاشیهها انجام شود. ارائه خودروهای برقی مقرون به صرفه در مقیاس کلیدی برای جذب مشتریانی است که هنوز تمایلی به تعویض خودروهای ارزانتر خود ندارند. ریویان در اقدامی غافلگیرکننده، R۳ و نسخه قدرتمندتر R۳X را معرفی کرد. قیمت R۳ کمتر از R۲ خواهد بود و پس از آن به بازار عرضه می شود.
طبق گزارش رویترز، فیورانی تحلیلگر شرکت AutoForecast گفت که شرکت او پیشبینی کرده بود R۳ در سال ۲۰۲۸ عرضه شود اما او گفت با توجه به اعلام، تولید آن میتواند در سال ۲۰۲۷ آغاز شود و قیمت خودرو بین ۴۰ هزار تا ۴۵ هزار دلار باشد.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
مدیرعامل شرکت امداد خودروایران خبر داد؛
تعداد بازدید : 0
آمادگی برای ارایه خدمات امدادی به خودروهای برقی
مدیرعامل شرکت امداد خودرو ایران، با بیان اینکه بر اساس نظرسنجی های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، رضایت مشتری از خدمات امداد خودرو ایران بیش از ۸۵ درصد است، گفت: بزرگترین هدف ما براساس راهبرد کلان گروه صنعتی ایران خودرو، جلب رضایت مشتری و ارایه خدمات ایمن، استاندارد و ارزان به آنها است.
سید عباس میرحسینی در نشست خبری با رسانه ها، از آغاز طرح امداد نوروزی از ۲۷ اسفندماه خبر داد و اظهار کرد: امداد خودروایران با تکیه بر پرسنل خوب و دانش فنی و بر اساس قطعات اصلی ایساکو و نرخ های استاندارد، تلاش کرده است تا رضایت نسبی مشتریان را جلب کند.
وی بر صدور پیش فاکتور به صورت الکترونیک برای امدادخواهان و ارایه خدمات پس از تایید آن توسط مشتری تاکید کرد و افزود: امداد خودروهای متفرقه که سراسری نبوده و بعضا موجب ایجاد مشکل برای مردم می شود، با نرخ های متفاوت و تعمیرات غیراستاندارد فعالیت کرده و در مواردی با خودروهای متفرقه فعالیت می کنند که خود نیاز به امداد دارد. این امدادگران با خدمات غیرتخصصی به خودروها و مشتریان آسیب وارد می کنند.
میرحسینی، با تاکید بر اینکه مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو از خدمات امدادخودروایران استفاده کنند، بیان کرد: این خدمات از طریق سر شماره ۰۹۶۴۴۰ یا کانالهای ارتباطی نظیر سایت امداد خودروایران، اپلیکیشن ایساکو و اپلیکیشن بسپر صورت می گیرد.
وی با بیان اینکه برای سال جدید، برنامههای متنوعی برای ارتقای سطح خدمات داریم، گفت: در سال گذشته و در کلانشهر تهران، پلیس تلاش کرد تا امدادخودروهای استاندارد را جدا کرده و با متفرقهها برخورد کند، اما همچنان هنوز در بزرگراهها مشکلاتی داریم و لازم است برای آرامش خاطر مشتریان، رسیدگی بیش تری صورت گیرد.
مدیرعامل امدادخودروایران، افزود: در راستای توسعه خدمات در بزرگراهها و ارایه خدمات بهتر، با برخی بزرگراهها و آزادراه ها نظیر تهران-شمال قرارداد بستهایم و به صورت شبانه روزی فعالیت داریم، هرچند این اقدام برای ما هزینه زا است، اما مایل هستیم مردم از خدمات استاندارد استفاده کنند. برای حضور در آزادراه غدیر نیز قرارداد بستهایم و در حال پیشبرد اقدامات هستیم.
میرحسینی، با بیان اینکه میانگین زمان انتظار امدادخواهان ۲۵ دقیقه است، گفت: در شهر تهران میانگین زمان ۱۵ دقیقه نیز داشته ایم، اما به دلیل اینکه خدمات سراسری ارایه می شود، میانگین زمان انتظار از لحظه تماس مشتری تا زمانی که امدادگر به محل می رسد ۲۵ دقیقه است و به دنبال کاهش آن هستیم.
میرحسینی، در پاسخ به این سوال که چرا ارایه خدمات به مشتریان از طریق مکان یابی آنلاین صورت نمی گیرد، بیان کرد: ۹۹ درصد این مشکل را پلتفرمی که بیش از دو سال است در حال طراحی و توسعه آن هستیم و در سال ۱۴۰۳ معرفی و رونمایی می شود، حل خواهد کرد و ۸۰ درصد درخواست خدمات امداد خودروی ایران نیز بر از طریق این پلتفرم ثبت خواهد شد. در این پلتفرم، مشکلات لوکیشن، پروفایل، مشخصات و سابقه خدمات رسانی به مشتریان رفع شده و پیش بینی می شود از این طریق، کاهش زمان انتظار امدادخواه به میزان سه دقیقه کاهش خواهد یافت.
وی از آمادگی ارایه خدمات امدادی به خودروهای برقی خبر داد و افزود: در حال حاضر خدمات حمل این محصولات به پایگاه های ثابت خودروهای برقی ایساکو صورت می گیرد و در سال آینده نسبت به توسعه خدمات اقدام خواهیم کرد؛ هم چنین در سال آینده از موتورسیکلت های برقی در ناوگان امداد خودروی ایران استفاده خواهیم کرد.
وی با اظهار نگرانی از فعالیت شرکت های متفرقه امدادرسانی برای ارایه خدمات بی کیفیت و گران به مشتریان، گفت: در برخی مناطق امدادهای متفرقه به صورت انحصاری فعالیت می کنند که امدادگران ما امنیت جانی در آن مناطق ندارند و بارها مورد آزار و آسیب قرار گرفته اند.
وی در ادامه در پاسخ به سوالی در خصوص فعالیت امدادخودروهای متفرقه و نیز رسیدگی به شکایات مشتریان در صورت ناراضی بودن از خدمات امداد خودروایران، عنوان کرد: اعتقاد ما این نیست که کسب و کار امدادگران متفرقه را کوچک کنیم، بلکه معتقد هستیم هرکسی که استاندارد دارد، متخصص بوده و از قطعات اصل استفاده می کند، باید کار کند. ما نمی توانیم صد در صد سهم بازار را در اختیار بگیریم، بنابراین همه باید مشغول باشند.
مدیرعامل شرکت امداد خودروایران، با تاکید بر اینکه امدادگران متفرقه باید متخصص و استاندارد بوده و نیز از جایی مجوز دریافت کرده باشند، گفت: حتما باید بر روی قیمت و کیفیت اقدامات این امدادگران نظارت صورت گیرد، اما بسیاری از امداد خودروها بدون مجوز فعالیت می کنند. ما به دنبال این هستیم که در سال آینده و به وسیله پلتفرمی، در همکاری با پلیس، تمامی امدادگران استاندارد، دارای مجوز و متخصص را تحت پوشش قرار داده و مردم برای دریافت امداد از ایران خودرو و سایپا یا هر جای دیگری، به این پلتفرم مراجعه کنند. در این پلتفرم آموزش های واحد به امدادگران ارایه خواهد شد و در نهایت، قیمت ها واحد شده و کانال های پی گیری برای مشتریان در نظر گرفته خواهد شد.
وی افزود: اگر مشتریان از مبلغ فاکتور خدمات امدادی یا نوع خدمت و رفتار امدادگران ایران خودرو رضایت نداشته باشند، می توانند از طریق CRM امداد خودروایران یا CRM گروه صنعتی ایران خودرو اقدام کرده و شکایت خود را ثبت کنند.
وی با بیان اینکه شرکت امداد خودروایران دارای بیش از ۱۰ دفتر منطقه ای است که در هر دفتر به صورت میانگین ۳۰ کارمند با مهارت و آموزش دیده فعالیت می کنند، گفت: این مجموعه در حدود هزار و ۵۰۰ شهر و روستا امدادگر فعال داشته و بیش از ۲۰۰ هزار کیلومتر، خدمات جادهای ارایه میدهد. هم چنین امداد خودروی ایران هزار و ۵۰۰ امدادگر متخصص و آموزش دیده دارد که از ابزارهای مخصوص و استاندارد استفاده می کنند.
میرحسینی با تاکید بر اینکه خدمات امداد خودروی ایران شبانه روزی است، عنوان کرد: تعداد خدمات برای امداد خودرو تقریبا روزانه سه هزار خدمات امدادی است. این مجموعه نه تنها به محصولات ایران خودرو خدمات تخصصی ارایه می دهد، بلکه به تمام محصولات فارغ از برند، خدمات عمومی ارایه می دهد. سیاست کلان ایران خودرو جلب رضایت مشتری است، ما تلاش کرده ایم جمله و کلمه امدادی را تقویت کنیم. مزیت رقابتی ما این است که در تمام نقاط ایران به صورت برخط و زنده حضور داریم.
مدیرعامل شرکت امداد خودروایران، با بیان اینکه در چند سال گذشته و در راستای ارتقای سطح خدمات رسانی، تلاش کرده ایم از تکنولوژی های جدید بهره گیریم، اظهار کرد: مرکز تماس ما قابلیت پاسخگویی به ۵۰۰ تماس به صورت لحظه ای و هم زمان را دارد در کنار آن تلاش کردهایم از تکنولوژی های جدید و هوش مصنوعی استفاده کنیم؛ در سال ۱۴۰۳ می توانیم بهره وری کامل از تکنولوژی های نوین داشته باشیم.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اعزام بیش از ۸۰۰ دستگاه تاکسی کمکی در خطوط پرازدحام شهر تهران
سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران از برنامهریزی و اعزام بیش از ۸۰۰ دستگاه تاکسی به خطوط و اماکن پر ازدحام مسافر و مراکز خرید برای سرویسرسانی به شهروندان در دو شیفت صبح و عصر خبر داد.
شادی مالکی گفت: جابهجایی شهروندان به بهترین شکل ممکن در همه ایام سال به ویژه روزهای منتهی به نوروز از اهمیت مضاعف برخوردار است. از این رو سازمان تاکسیرانی با شناسایی خطوط ، مراکز پرازدحام و مراکز خرید در اقدام ویژهای با اعلام فراخوان از تاکسیرانان خواست تا در صورت تمایل آمادگی خود جهت سرویس رسانی در این خطوط را با پیامک اعلام کنند.
وی افزود: با اعلام آمادگی بیش از ۸۰۰ تاکسیران در مرحله اول ، از صبح دیروز این تاکسیها در دو نوبت صبح و عصر در خطوط و مسیرهای پرازدحام حاضر و شروع به سرویسرسانی کردند.
وی ادامه داد: در شیفت صبح تاکسی های کمکی به خطوط مختلف از جمله اشراق-ونک ۶۶دستگاه ، پایانه رسالت ۷۵دستگاه، بلوار همیلا ۸۹دستگاه ، پایانه جنت آباد ۱۰۱ دستگاه و مترو صادقیه ۸۴ دستگاه اعزام شدند.
مالکی افزود: همچنین در شیفت عصر تاکسیهای کمکی به خطوط نیایش ۷۸ دستگاه، گاندی ۹۶ دستگاه، ونک ۱۰۶ دستگاه ، ایستگاه حصارک و پونک ۶۵ دستگاه و گلوبندک ۴۸ دستگاه تاکسی سرویس رسانی خواهند کرد که با این تعداد در مجموع ۸۴۸ دستگاه تاکسی و ون کمکی در خطوط پر ازدحام به شهروندان تهرانی سرویسرسانی میکنند.
وی ادامه داد: همچنین در این روزها ۴۰ دستگاه ون تاکسی در مسیرهای میدان فردوسی به بازار ، میدان شوش به بازار، میدان گلوبندک به میدان منیریه و چهارراه لشگر به گلوبندک به صورت کمکی اضافه می شوند. به گفته سرپرست سازمان تاکسیرانی ، کنترل هوشمند تاکسی های خطوط نیز توسط دوربین های پلاک خوان در پایانههای تاکسیرانی در حال اجرا و در صورت ورود خودروهای شخصی تخلفشان ثبت و اعمال قانون خواهند شد.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
ساعت کاری
مراکز معاینه فنی پایتخت در ماه مبارک رمضان
سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از فعالیت ۲ مرکز معاینه فنی پایتخت پس از افطار تا ساعت ۲۲ جهت خدمت رسانی به روزه داران خبر داد.
سید محمد مهدی میرزایی قمی روز دوشنبه ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان در خصوص تغییرات ساعت کاری مراکز در این ماه گفت: ساعت کاری مراکز با هدف خدمت رسانی شایسته به شهروندان و روزه داران گرامی در ماه پایانی سال برنامه ریزی شده است.
وی افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان (۲۲ اسفند ماه) مراکز بیهقی و شهید آبشناسان از ساعت هفت صبح تا۲۲، مراکز نیایش، الغدیر، دماوند، سراج، شهید چمران از ساعت هفت تا ۱۷ و مراکز شقایق، خاوران، امام رضا(ع)، شهدای زمان آباد، بعثت، فداییان اسلام، چیتگر، ابوذر، آزادی، ایران خودرو (۵۰۶۲) و همه واحدهای سیار از ساعت هفت تا ۱۸ فعال هستند.
میرزایی قمی در خصوص وضعیت مراجعات به مراکز اظهار کرد: روزانه در حدود ۶۳۰۰ دستگاه خودرو به مراکز مراجعه می نماید که با توجه به توسعه خطوط معاینه فنی، افزایش ساعت کاری مراکز و همچنین مدیریت نحوه پذیرش اینترنتی و حضوری در یکسال اخیر خوشبختانه در حال حاضر در هیچ کدام از مراکز صف نداریم و شهروندان در صورت سلامت خودرو میتوانند در کمتر از نیم ساعت نسبت به دریافت معاینه فنی خودروی خود اقدام کنند.
وی در توضیح فعالیت دو مرکز معاینه فنی پس از افطار ادامه داد: جهت استفاده روزه داران گرامی از خدمات مراکز معاینه فنی پس از افطار ۲ مرکز بیهقی و شهید آبشناسان تا ساعت ۲۲ فعال هستند و از مراجعه کنندگان در زمان اذان مغرب در این مراکز با افطاری ساده پذیرایی هم بعمل میآید.
به گفته وی، به این موضوع تاکید میشود ساعت کاری مراکز نسبت به شرایط مراجعات قابل برنامه ریزی بوده و این آمادگی وجود دارد که حسب نیاز شهروندان در هر کدام از مراکز افزایش ساعت کاری داشته باشیم.
میرزایی قمی اضافه کرد: شهر تهران از بضاعت ۶۴ خط معاینه فنی مختص خودروهای سبک در ۱۷ مرکز معاینه فنی ثابت و ۱۵ واحد سیار تک خطه و همچنین سه مرکز معاینه فنی تک خطه مختص خودروهای سنگین برخوردار بوده و شهروندان میتوانند جهت اطلاع از آدرس و نحوه فعالیت مراکز به سایت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران مراجعه و یا با سامانه پاسخگو ۹۶۰۰۶۰۰۰ تماس بگیرند.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.