شماره: 2402 / ۱۴۰۳ ششم مرداد
تعداد بازدید : 0
هدفگذاری تولید ۴٠ هزار دستگاه تا پایان سال
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا، ضمن تاکید براینکه برای عرضه این خودرو به بازار، برحسب قانون، منتظر اعلام قیمت این خودرو از سوی سازمان حمایت هستیم، اعلام کرد که برنامهریزی شده تا پایان سال ۴٠ هزار دستگاه از این خودرو، روانه بازار شود تا خلأ خودروهای اقتصادی اتوماتیک را مرتفع کنیم.
گروه خودروسازی سایپا، صبح روز (جمعه) در محل هتل المپیک،در کلینیک خودرویی ایجاد شده در این محل، محصول جدید خود که شاهینپلاس اتوماتیک است را رونمایی کرده و با ایجاد امکان تست این خودرو، شرایط را برای مقایسه این خودرو با دیگر محصولات داخلی رقیب، فراهم کرد.
در این کلینیک خودرو، شاهین پلاس در کنار خودروی شاهین و دو محصول دیگر رقیب قرار گرفت تا از جنبههای مختلف مورد بررسی قرار گیرد.
پس از رونمایی از این محصول و تست آن، مهدی آقا طاهریان- معاون بازاریابی و فروش این خودرو- در نشست خبری خود اظهار کرد: این پروژه از سال ١۴٠١ کلید خورد؛ اما با توجه به این ارکان اصلی خودرو تغییر میکند و به عنوان یک محصول جدید، بایستی مجدد آزمونهای استاندارد را طی کند، این مسیر طی شد و از خرداد ماه سال جاری، تولید آن بصورت انبوه در گروه خودروسازی سایپا، آغاز شد. وی اعلام کرد: برنامه ۴٠ هزار دستگاه تولید را پایان سال ١۴٠٣ را در دستور کار داریم تا بتوانیم تا حدودی خلأ بازار در خودروهای اتوماتیک و اقتصادی را مرتفع کنیم.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
ورود ۲۰ دستگاه اتوبوس برقی ایران خودرو دیزل به ناوگان حمل و نقل عمومی اراک
با امضای قرارداد میان مدیرعامل ایران خودرو دیزل و شهردار اراک، ۲۰ دستگاه اتوبوس برقی ایران خودرو دیزل وارد ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر میشود.
در حاشیه مراسم امضای این قرارداد، با اشاره به اینکه تولید اتوبوس برقی در داخل کشور یک دستاورد بزرگ محسوب میشود، اظهار کرد: ایرانخودرو دیزل در این زمینه پیشرو بوده و در مسیر تامین نیاز ناوگان حمل و نقل عمومی گام برداشته است.علیرضا محمودی، با اشاره به امضای تفاهمنامه خرید ۱۰ دستگاه اتوبوس برقی از ایرانخودرو دیزل، گفت: با توجه به تجربه مثبتی که از همکاری گذشته داشتیم، تصمیم به توسعه همکاریها و خرید تعداد بیشتری اتوبوس برقی از ایرانخودرو دیزل گرفتیم.بر اساس این قرارداد، موعد تحویل این اتوبوسها شهریورماه امسال است.
کاهش فعالیت تجاری آلمان
پس از ۳ ماه پیشرفت
نظرسنجی نشان داد که فعالیت تجاری آلمان در ماه جولای، پس از سه ماه پیشرفت، به طور غیرمنتظرهای کاهش یافت.شاخص مدیران خرید ترکیبی که توسط S&P Global گردآوری شده است، از ۵۰.۴ در ژوئن به ۴۸.۷ در ماه جولای رسید که بسیار کمتر از ۵۰.۷ پیشبینی شده در نظرسنجی رویترز است.شاخص ترکیبی که بخشهای خدمات و تولید را که مجموعا بیش از دو سوم بزرگترین اقتصاد منطقه یورو را تشکیل میدهند، ردیابی میکند، زیر مرز ۵۰ است که رشد را از انقباض جدا میکند. شاخص بخش خدمات در ماه جولای از ۵۳.۱ در ژوئن به ۵۲ کاهش یافت. تحلیلگران شرکتکننده در نظرسنجی رویترز انتظار داشتند که این شاخص به ۵۳.۳ برسد.بخش تولید همچنان در رکود فرو رفته است و از ۴۳.۵ در ژوئن به ۴۲.۶ در جولای سقوط کرد. تحلیلگران شرکتکننده در نظرسنجی رویترز انتظار داشتند که این شاخص به ۴۴ برسد.سیروس د لا روبیا، اقتصاددان ارشد در بانک تجاری هامبورگ، گفت به نظر میرسد این یک مشکل جدی است. اقتصاد آلمان دوباره به قلمرو انقباضی سقوط کرد که با کاهش شدید و چشمگیر تولید روبهرو شد.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
وزیر صمت در جلسه پایانی هیات دولت سیزدهم:
تعداد بازدید : 0
ریرا تصویر ذهنی مخاطب از خودروی ایرانی را تغییر خواهد داد
وزیر صمت در آخرین جلسه هیات دولت سیزدهم با بیان اینکه خودروی ریرا، تصویر ذهنی مخاطب از خودروی ایرانی را تغییر خواهد داد، گفت: این محصول، ورود به بازارهای جهانی را ممکن خواهد کرد.
عباس علیآبادی، با بیان اینکه در خودروسازی به سمت ایرانی کردن مالکیت محصولات با طراحی ایرانی و با نام ایرانی حرکت کردهایم، عنوان کرد: بنابراین نشان ریرا که امروز اعلام میشود، یک نشان کاملا ایرانی است.وی با بیان اینکه در صنعت خودرو نوآوریهایی داریم که به زودی عرضه میشود، اظهار کرد: این نوآوریهای برای نخستین بار بر روی خودروهای ایرانی قرار خواهند گرفت. هم چنین، توان پذیرش نوآوریهای خارجی را خواهیم داشت و استانداردها، استانداردهای ایرانی است که با استانداردهای بین المللی قابل رقابت است و تمامی این موارد زیرساختهایی است که فراهم شده تا در خودروسازی شاهد یک تحول اساسی باشیم.
وزیر صمت، با بیان اینکه در راستای تحول صنعت خودرو، اقدامات شایستهای در وزارت صمت و خودروسازان صورت گرفته است، بیان کرد: اقدامات زیربنایی و زیرساختی در حال انجام است. اگر امروز از خودروسازان بازدید کنید، متوجه خواهید شد که این تحولات در جریان بوده و ساختارها به سرعت در حال تغییر و دگرگونی است.
وی با اشاره به اینکه تاکید جدی بر مهندسی داشته ایم، خاطرنشان کرد: به جای اینکه با ساخت قطعات کم ارزش، درصد ساخت داخل را افزایش دهیم، به سمت ساخت قطعات پر ارزش حرکت کردهایم؛ به ویژه بر طراحی، مهندسی و نوآوری تاکید شده است که آثار این موضوع در محصولاتی که امروز افتتاح میشود، نمایان است.
علی آبادی افزود: اتفاق بسیار مهمی که افتاد این بود که ساخت داخل را به جای قطعات غیرمهم، به سمت المانهای اصلی مانند موتور، گیربکس و قطعات اصلی یعنی پلتفرم بردیم. هم چنین برای اینکه بتوانیم قیمت را کاهش دهیم، به سمت طراحی پلتفرم های مشترک حرکت کردیم.
وی با بیان اینکه به سمت ۵۱ تا ۸۰ درصد ساخت داخل حرکت کردهایم که یک متوسط جهانی خوب و قابل قبول است، گفت: هم چنین بر مالکیت ایرانی تاکید شد تا تنها مونتاژ کننده محصولات خارجی یا ساخت داخل این محصولات با مالکیت خارجی نباشیم.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 1
ضرورت ارتقای خدمات پس از فروش به مشتریان گروه سایپا
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه در شبکه خدمات پس از فروش، رفتار مناسب و برخورد خوب کارشناسان اهمیت بسزایی دارد، گفت: کارشناسان خدمات پس از فروش باید با دقت، صبر و متانت، مشکلات مشتریان را رفع کنند.
جواد توسلی مهر در بازدید از شرکت سایپایدک و اقداماتی که در این مجموعه انجام میشود، ضمن تقدیر از رتبه نخست کسب شده در حوزه خدمات پس از فروش محصولات سایپا و نگهداشت رتبه نخست خدمات پس از فروش محصولات پارس خودرو برای سال دوم، گفت: کسب این رتبه بسیار مهم و ارزشمند است و زحمات بسیار خوبی در 4 ماه اخیر کشیده شده است. حفظ این روند بسیار مهم است و باید مجموعه اقداماتی در این حوزه تعریف و انجام شود که بتوانیم این امر را برای سال های آینده، ادامه دهیم.
وی افزود: در حوزه خدمات پس از فروش و ارائه خدمات به مشتریان، باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا بتوانیم ضمن کسب رضایت مشتریان، رتبه خود را در بین شرکتهای ارائه دهنده خدمات افزایش دهیم و حائز رتبه برتر باشیم.مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: نکته بسیار مهمی که در شبکه خدمات پس از فروش و مشتریان اهمیت دارد، رفتار مناسب و برخورد خوب کارشناسان است لذا ضرورت دارد که با انجام آموزشهای لازم این روند تقویت شود.
وی تاکید کرد: همانطور که انتخاب مدیران بسیار مهم است، انتخاب کارشناسان خدمات پس از فروش نیز مهم است و باید با ایجاد کانون ارزیابی، تمامی نیروهایی که در این حوزه فعال هستند را مورد ارزیابی قرار داد. کارشناسان خدمات پس از فروش باید بتوانند با دقت، صبر و متانت، مشکلات مشتریان را رفع کنند؛ این حوزه در ارتقا برند، بازار و خوشنامی گروه سایپا بسیار اثرگذار است.
توسلیمهر با بیان اینکه تامین به موقع قطعات در شبکه نمایندگیها بسیار مهم است، اذعان داشت: شرکت سایپایدک باید با دقت و سرعت در تامین قطعات اقدام کند؛ تامین قطعات مشتریان نباید با کندی همراه باشد. سایپایدک باید در حوزه ارتقای رضایت مشتری برنامهریزی داشته باشد و رتبه نخست حاصله را ادامه دهد.
در این مراسم، اردلان حسینی، مدیرعامل شرکت سایپایدک گزارشی از روند کسب رتبه نخست خدمات پس از فروش محصولات سایپا در سال جاری و ادامه کسب رتبه نخست خدمات پس از فروش محصولات پارس خودرو برای سال دوم، ارائه داد و گفت: شرکت سایپایدک در تلاش است که رتبه خودروهای تجاری سبک ویژه محصولات زامیاد را که نسبت به سایر شرکتها در رتبه خوبی قرار دارد، با برنامهریزی انجام شده، به رتبه اول برساند.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
دوکلمه خبر
آئودی A4 مرده است، زنده باد آئودی A5 جدید
پس از 30 سال پیشروی در خط مقدم خط تولید خودروهای گازسوز کوچک آئودی، A4 در حال توقف است.
A5 که قبلاً متعلق به کوپه های سبک جلو بود، اکنون سدان گازی (یا لیفت بک) آئودی برای مدیران میانی جهان است. چرا A4 از بین رفته است؟ خودروهای با شماره زوج آئودی الکتریکی خواهند بود و خودروهای با اعداد فرد همچنان از موتورهای قدیمی برای رفت و آمد استفاده خواهند کرد.
A5 جدید با ظاهری تازه، فناوری به روز و یک جفت موتور ICE قدرتمند عرضه می شود که آئودی امیدوار است رانندگان را صرف نظر از بودجه آنها راضی نگه دارد. مدل پایه دارای یک توربوشارژ 2.0 لیتری چهار سیلندر است که 268 اسب بخار قدرت را از طریق یک جعبه دنده هفت سرعته دوکلاچه به هر چهار چرخ می فرستد. هندسه متغیر توربین برای توربوشارژر باعث افزایش راندمان موتور می شود - اگرچه ارقام مصرف سوخت TBD هستند.S5 دارای یک موتور 3.0 لیتری V-6 توربوشارژ است که 362 اسب بخار قدرت را از طریق یک کلاچ دوکلاچه هفت سرعته به هر چهار چرخ می فرستد. این اولین بار است که آئودی از این گیربکس در S5 استفاده می کند. سیستم چهار چرخ متحرک کواترو به دیفرانسیل اسپرت کواترو با بردار گشتاور متصل است.در ایالات متحده، A5 و S5 در سبک بدنه یک سدان در دسترس خواهند بود.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.