شماره: 2435 / ۱۴۰۳ بيست و ششم شهريور
تعداد بازدید : 0
اخبار
حضور فعال بانک آینده در کنگره و نمایشگاه موبایل ایران
بانک آینده با حضور در کنگره و نمایشگاه موبایل ایران که در مجموعه نمایشگاهی بازار بزرگ ایران (ایرانمال) برگزار میشود، خدمات و محصولات خود را به غرفهداران و بازدیدکنندگان از نمایشگاه، ارائه میدهد.این بانک با برپایی غرفهای در طبقه (E1) مرکز دائمی نمایشگاههای بینالمللی ایرانمال، خدمات و محصولات نوین بانکی و متمایز خود را در حوزههای شرکتی، اعتباری، ریالی، ارزی و الکترونیکی و همچنین ارائه خدمات ایرانکارت، پایانههای فروش و خودپردازهای غیرنقدی، ارائه میدهد. همچنین جمعی متشکل از کارشناسان متخصص بانک در حوزههای مختلف نیز از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۲۱:۰۰ در این غرفه حضور داشته و آماده پاسخگویی به پرسشهای مراجعان، خواهند بود.دومین کنگره و نمایشگاه موبایل ایران در بازهزمانی ۲۶ تا ۳۰ شهریورماه ۱۴۰۳ و از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۱:۰۰ در مرکز دائمی نمایشگاههای بینالمللی ایرانمال برگزار میشود. این کنگره فرصت بیبدیلی برای تعامل، تبادلنظر و بهاشتراکگذاری آخرین دستاوردهای علمی کاربردی در صنعت موبایل را برای علاقهمندان و جامعه علمی و فنی کشور، فراهم میسازد.
رکوردهایی که توسط
بانک قرضالحسنه مهر ایران شکسته میشود
نخستین بانک قرضالحسنه کشور موفق شده در شاخصهای گوناگون همچون افزایش تعداد مشتریان، بالاترین عملکرد شبکه بانکی کشور در ۳ سال گذشته را از خود بر جای بگذارد.در حالی که بانکهای کشور از عقود مختلف استفاده میکنند، بانک قرضالحسنه مهر ایران تنها با تکیه بر عقد قرضالحسنه موفق شده رکوردهای مختلفی را جابهجا کند.افزایش تعداد مشتریان از ۱۱ میلیون به ۱۸ میلیون نفر در طول ۳ سال گذشته یکی از شاخصهای قابل توجهی است که نشان میدهد نخستین بانک قرضالحسنه کشور موفق شده با خدمات متنوع خود نظر مساعد بخش گستردهای از جامعه را به خود جلب کند.متناسب با رشد مشتریان، رشد منابع بانک نیز در مدت زمان یاد شده قابل توجه بوده بهگونهای که از ۷۰ همت به ۳۶۰ همت رسیده است.البته بانک با پرداخت ۹ میلیون فقره وام در این سالها موفق شده جایگاه نخست شبکه بانکی کشور را برای ۳ سال متوالی حفظ کند. پایین نگاه داشتن نسبت مطالبات غیرجاری در سطح کمتر از نیم درصد نیز دیگر شاخصی است که نشان میدهد بانک قرضالحسنه مهر ایران بهترین عملکرد را در بین شبکه بانکی کشور از خود بر جای گذاشته است.
سامانههای بانکداری مدرن بانک دی بهروز شد
با اتمام عملیات بهروز رسانی سامانه بانکداری جامع بانک دی، تمامی سامانههای بانکداری مدرن این بانک با ایجاد زیرساختهای لازم برای ارائه امکانات جدید در دسترس مشتریان قرار گرفت.مومن واقفی، معاون فناوری اطلاعات این بانک، با اعلام این خبر افزود: عملیات بهروزرسانی سامانه بانکداری جامع بانک دی در روز گذشته به اتمام رسید و اکنون تمامی خدمات بانکداری الکترونیک بانک در دسترس مشتریان است.وی ادامه داد: بهروزرسانی سامانهها از اقدامات رایج و مستمر نظام بانکی است که با هدف ارتقاء امنیت اطلاعات و دادهها و ارتقاء کیفیت خدمات و رعایت الزامات بانک مرکزی صورت میپذیرد که بانک دی نیز در همین راستا با هدف بهبود تجربه کاربران در استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک این بانک، در راستای بهروز نگه داشتن سامانههای خود اقدام کرده است.مومن واقفی از همکاری مشتریان در روز گذشته قدردانی کرد و گفت: به واسطه این بهروزرسانی مشتریان گرامی میتوانند از امکانات جدید دیجت و دینت مانند رابط کاربری جدید و بهروز، امکان چینش سرویسهای مورد علاقه توسط کاربر، تغییر نحوه نمایش و دسترسی به سرویسهای قبل از لاگین و اضافه شدن منوی داشبورد جهت نمایش فوری آخرین تراکنش سپرده و اقساط تسهیلات پس از فعال سازی سرویس ها استفاده نمایند.
بازدید سرزده مدیرعامل بیمه سینا از شعبه نمک آبرود
علی صلاحی نژاد،مدیرعامل بیمه سینا،در بازدیدی سرزده از شعبه نمک آبرود،که محدوده جغرافیایی رامسر تا نور را تحت پوشش دارد، ضمن بررسی عملکرد این شعبه بر توسعه شبکه فروش و تقویت حضور در این منطقه تاکید کرد.وی با اشاره به اهمیت افزایش شبکه فروش متناسب با جمعیت هر شهر، اظهار داشت: «ضروری است که همکاران ما با مدیران شهرستانها از جمله دانشگاهها، شوراها و دهیاریها ارتباط مؤثری برقرار کنند تا خدمات بیمه سینا به نحو بهتری گسترش یابد.مدیرعامل بیمه سینا همچنین به ظرفیت بالای گردشگری این منطقه اشاره کرد و افزود:استفاده از این ظرفیت توریستپذیری میتواند فرصتی مناسب برای توسعه خدمات بیمهای و جذب مشتریان جدید باشد.وی در ادامه به اهمیت افزایش دانش فردی و مسئولیتپذیری سازمانی و اجتماعی تاکید کرد و خواستار ارائه خدمات با کیفیت و متمایز به مشتریان شد.در این بازدید، صلاحی نژاد با کارکنان شعبه نمک آبرود نیز دیدار و در خصوص فرایندهای کاری شعبه در مسیر اهداف شش گانه بیمه سینا گفتگو کرد
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
بیمه البرز در بالاترین سطح استانداردهای پدافند غیرعامل قرار دارد
طی نشست مشترک برخی مدیران سازمان پدافند غیرعامل کشور و همچنین وزارت امور اقتصادی ودارایی با اعضای کمیته پدافند غیرعامل بیمه البرز، اقدامات انجام شده در این حوزه ارائه و بررسی شد.معاون نوآوری و برنامه ریزی بیمه البرز در ابتدای این نشست افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری، تسهیل مدیریت بحران در مقابل تهدیدها و… را از اهداف کمیته پدافند غیرعامل بیمه البرز دانست و گفت: در شرکت برای نیل به این اهداف، برنامه ریزی مستمر صورت می پذیرد و هماهنگی خوبی مابین واحدهای مرتبط وجود دارد.مومنی مدیر کل امور اقتصادی و رفاهی سازمان پدافند غیرعامل با اشاره به اهمیت امنیت در حوزه سایبری گفت: در حوزه سایبری تهدید های مختلفی وجود دارد که لازم است در این حوزه بر امنیت سایبری قوی و منبع امنیت ایمن توجه شود.پاک سرپرست مدیریت بازرسی شرکت بیمه البرز با اعلام اینکه شرکت بیمه البرز در بالاترین سطح استانداردهای پدافند غیر عامل قرار دارد گفت: در شرکت بیمه البرز انجام پایش های امنیتی لازم بر روی سرورها و سایر تجهیزات به منظور رفع آسیب پذیری و همچنین طرح ریزی جهت اجرای تست نفوذ انجام شده است و این روند به منظور بروز رسانی سیستم ها ادامه دارد.اخلاقی مدیرفناوری اطلاعات نیز با اشاره به اهم فعالیت های صورت گرفته در حوزه فناوری اطلاعات به عنوان یکی از حوزه های آسیب پذیر در بحران ها گفت: بیمه البرز تنها شرکتی است که با اعمال وی پی اِن در بستر های تحت وب، احتمال دسترسی های خارجی و تهدیدات را تا حد ممکن کاهش داده است.تیموری مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه البرز هم در این جلسه آگاهی بخشی و تولید محتوای مناسب در حوزه پدافند غیر عامل را به منظور اقناع عمومی جامعه یک ضرورت دانست و افزود: اقدامات گسترده در حوزه پدافند رسانه ای به عنوان یکی از شاخه های پدافند غیر عامل از اصلی ترین نیازهای این حوزه است.در ادامه این نشست گزارش عملکرد بیمه البرز در حوزه پدافند غیرعامل ارائه شد که از جمله اقدامات انجام شده می توان به انعقاد قرار داد با شرکت پیمانکار در خصوص نگهداری و پشتیبانی از دستگاهUPS ، تدوین دستور العمل اجرایی و ساختار کمیته پدافند غیر عامل بعنوان اقدامی مهم و کم نظیر در صنعت بیمه، خرید و تجهیز کیت های تخصصی امداد و نجات و کمک های اولیه از سازمان هلال احمر برای تمامی شعب و برگزاری کلاس های آموزشی مرتبط اشاره کرد.در این نشست معاون توسعه بازار و شبکه فروش، مدیر پشتیبانی و مدیر مالی بیمه البرز نیز حضور داشتند
سرپرست معاونت مالی و اداری شرکت بیمه آسماری منصوب شد
طی حکمی از سوی لطف اله نکوئی، مدیرعامل بیمه آسماری «شهاب الدین سماوی» به سمت «سرپرست معاونت مالی و اداری» این شرکت منصوب شدپس از یازده سال انتظار شرکت بیمه میهن با تعیین تکلیف پروژه مجتمع مسکونی “آسایش” موفق به شناسایی ۱۵۰ میلیارد تومان سود شدپس از یازده سال انتظار، پروژه مجتمع مسکونی «آسایش» سرانجام تعیین تکلیف شد. این اقدام در راستای مدیریت بهینه سرمایهگذاریها و مولدسازی داراییهای راکد صورت گرفته است و طی آن شرکت بیمه میهن، موفق به شناسایی ۱۵۰ میلیارد تومان سود گردید.برنامهریزیهای انجام شده حاکی از آن است که تا پایان شهریورماه امسال، ۱۱۵۰ مترمربع قدرالسهم شرکت از مجتمع مزبور واگذار خواهد شد. درآمد حاصل از فروش سرمایهگذاری مزبور در صورتهای مالی ششماهه اول ۱۴۰۳ شناسایی میگردد، که در نتیجه این رویداد زیان انباشته شرکت بهطور کامل پوشش داده خواهد شد. براساس استانداردهای حسابداری مبلغ ۱۳۵ میلیارد تومان از سود کسب شده به حساب سود انباشته شرکت منظور میگردد و ۱۵ میلیارد تومان سود در صورتهای مالی شرکت شناسایی میگردد. این حرکت مؤثر، نقطه عطفی در بهبود اصلاح ساختار مالی، بهینهسازی سرمایهگذاریها و پایداری اقتصادی شرکت بیمه میهن محسوب میشود و گامی مهم در جهت بهرهبرداری بهتر از داراییهای موجود خواهد بود.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
در آمیختن هنر و بانکداری با رونمایی از آلبوم «ش م س» شجریان
آیین رونمایی از آلبوم «ش م س» به آهنگسازی کیخسرو پورناظری و خوانندگی همایون شجریان عصر روز شنبه 24 شهریور با حضور محمدجواد ظریف و زهرا بهروز آذر به عنوان معاونان رئیسجمهور و جمعی از هنرمندان عرصههای مختلف در تالار وحدت تهران برگزار شد.
این آلبوم موسیقی با اشعاری از مولانا و حافظ و با همراهی گروه «تنبور شمس» و روایتی از حفظ ریشههای موسیقایی شامل 9 قطعه؛ «یارکان»، «امروز»، «تکنوازی تنبور»، «آواز مست و خراب»، «مغانه»، «مردان خدا»، «ای ماه»، «افسانه تنبور» و «افسانه دل» است.
محسن سیفی مدیرعامل بانک صادرات ایران در ابتدای این مراسم که اجرای آن بر عهده آوا مشکاتیان (فرزند زندهیاد پرویز مشکاتیان) بود، توضیح داد: بسیار خرسندیم که در آستانه هفتاد و سومین سالروز تأسیس بانک صادرات ایران میتوانیم مسیر جدیدی را در عرصه فرهنگ و هنر تجربه کنیم. ما امسال شاهد رکوردهای تاریخی در حوزههای مختلفی بانکی بودیم که این حرکتها و رکوردهای تاریخی میتواند جایگاه بانک صادرات ایران را به بهترین جایگاهها رهنمون کند. اصلیترین نگاه ما تغییر تفکر ما از یک بانک سنتی به یک بانک مدرن با حفظ اصالتها است.
وی افزود: حلقه وصل همکاری بانک صادرات ایران با همایون شجریان و استاد کیخسرو پورناظری حرکت به سمت مدرن شدن در عین وفاداری به اصالتها است که تصمیم داریم به واسطه آلبوم «ش م س» پلتفرم جدیدی را راهاندازی کنیم که این آلبوم در این پلتفرم شنیدنی میشود. این گامی برای مدرنشدن است که امروز با حضور استاد کیخسرو پورناظری و جناب همایون شجریان گام اجرایی برداشته است. من از این ۲ عزیز ممنونم که پذیرفتند بانک صادرات ایران در کنار آنها باشند و امیدوارم موضوع برگزاری کنسرت این آلبوم هم جنبه عملی پیدا کند و بانک صادرات ایران نیز در این مسیر همراه هنرمندان باشد.
پخش نماهنگ «مردان خدا» یکی از آثار شناخته شده کیخسرو پورناظری با صدای همایون شجریان بخش دیگری از این برنامه را تشکیل میداد.
این قطعه از جمله آثار ماندگار موسیقی ایرانی است که سالها قبل با صدای جلالالدین محمدیان پیش روی مخاطبان قرار گرفته بود.
یاسر مرادی عضو هیأتمدیره بانک صادرات ایران هم پس از این بخش گفت: من اینجا هستم که به یک پرسش جواب بدهم. اینکه چرا بانک صادرات ایران و چرا حمایت از آلبوم «ش م س»؟ این آلبوم مسیری برای حضور در دنیای پیشرفته تکنولوژی است که آن چنان که باید نتوانسته حال مردم را خوب کند. ما میخواهیم به واسطه حضور در این تکنولوژی اجتنابناپذیر تلاش کنیم تا با ابزار فرهنگ و هنر اصیل ایرانی حال دل مردم را خوب کنیم چرا که معتقدیم معناگرایی است که میتواند حال مردم را خوب کند.
وی با ارائه توضیحاتی درباره فعالیتهای بانک صادرات ایران در حوزه بانکداری الکترونیک توضیح داد: ما به سراغ هنرمندانی اصیل رفتیم که میتوانستند با هدف مدنظر ما بهترین اثر را خلق کنند. امروز آمدیم تا به واسطه این آلبوم پلی را میان اقتصاد و فرهنگ و هنر ایجاد کنیم. در این راه مخاطبان میتوانند از هفته آینده از اپلیکیشنی که در این زمینه طراحی شده این آلبوم را به صورت کاملاً رایگان دریافت کنند.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
تنخواه کارت
بانک کشاورزی، ابزاری کاربردی
برای مدیران مالی شرکت ها
بانک کشاورزی با هدف ارائه خدمات تخصصی در حوزه مدیریت شرکتها و سازمان های دولتی، « تنخواه کارت» را به عنوان ابزاری کاربردی برای تسریع و تسهیل مدیریت مالی در شرکت ها و سازمان ها، عرضه کرده است.
تنخواهداری در شرکتها از طریق چک و واریز وجه به حساب شخصی تنخواهداران، مشکلاتی از قبیل خروج پول از حساب بدون کنترل شرکت و نیز مشکلات مالیاتی برای مسئول تنخواه را به همراه دارد؛ ولی با «تنخواه کارت کشاورزی» شرکت ها و سازمان ها می توانند با افتتاح حساب جاری بدون دسته چک، کارتهای بانکی به تعداد تنخواهداران با قابلیت انجام عملیات بانکی دریافت کنند؛ همچنین مدیران می توانند هر لحظه به صورت آنلاین، ریز تراکنشها را مشاهده و در صورت لزوم، مبلغ موجودی کارت را تغییر دهند.
بر اساس این گزارش، دارنده «تنخواه کارت» میتواند تا سقف موجودی کارت، از طریق پایانههای فروشگاهی (POS) طرف قرارداد با شاپرک مستقر در فروشگاهها و مراکز خدماتی و همچنین از طریق تمامی فروشگاههای اینترنتی طرف قرارداد با شاپرک، نسبت به خرید کالا و خدمات موردنیاز شرکت اقدام کند.
بانک ملی ایران طی پنج ماه گذشته به بیش از 16 هزار زوج وام ازدواج پرداخت کرد
بانک ملی ایران طی پنج ماه نخست امسال سهم عمده و نقش قابل توجهی در پرداخت وام های قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان و خانواده های واجد شرایط در شبکه بانکی برعهده داشته است.
وام ازدواج در بانک ملی ایران از ابتدای فروردین تا پایان مرداد ماه امسال بی وقفه پرداخت شده است که بر این اساس طی این مدت بیش از 32 هزار جوان ایرانی به عبارتی دیگر 16 هزار زوج با وام ازدواج بانک ملی ایران به خانه بخت رفتند.
این بانک با رویکرد حمایت از ازدواج جوانان از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه با پرداخت 108 هزار و 369 میلیارد ریال تسهیلات ازدواج تعداد 32 هزار و 268 جوان را به خانه بخت فرستاد.
بر این اساس، با احتساب تعداد فقره تسهیلات اعطایی، بانک ملی ایران به طور متوسط در این مدت 722 فقره وام ازدواج در هر روز پرداخت کرده است.بانک ملی ایران در همین مدت 21 هزار و 970 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری به 26هزار و 792 متقاضی پرداخت کرده است.
متقاضیانی که تاریخ عقد آنها بعد از ۰۱/۰۱/۱۳۹9 باشد و تاکنون وام ازدواج دریافت نکردهاند، می توانند برای دریافت وام مذکور اقدام کنند.
گفتنی است، این بانک طی سال گذشته 30 درصد از کل وام های قرض الحسنه ازدواج را در شبکه بانکی پرداخت کرده است.
لزوم و ضرورت تسریع در افزایش سرمایه بانک مسکن برای پیشبرد طرح نهضت ملی
دکتر عباس صوفی عضو کمیسیون عمران و نماینده محترم مردم شریف همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی، ضمن تشکر و قدردانی از عملکرد بانک مسکن و دکتر سیدعباس حسینی در پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن، بیان کرد: طرح نهضت ملی مسکن؛ جز اقدامات مثبت دولت سیزدهم در راستای پاسخگویی به نیاز مردم در حوزه تأمین مسکن است و همه مسئولان مربوط باید با تمام توان و همت خود نسبت به تکمیل این طرح اقدام نمایند.
دکتر عباس صوفی نماینده محترم مردم شریف همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی، گفت: بیشترین تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن توسط بانک مسکن پرداخت شده است و بی شک تسریع در افزایش سرمایه بانک مسکن برای تداوم این طرح، لازم و ضروری است. امیدواریم که هر چه سریع تر با کمک دولت محترم و بانک مرکزی، موضوع افزایش سرمایه بانک مسکن در جهت تقویت توان مالی این بانک محقق شود تا با این افزایش سرمایه و با حمایت همه جانبه دولت محترم و مدیریت کارآمد آقای دکتر حسینی مدیرعامل محترم بانک مسکن، شاهد پیشرفت و تکمیل شدن طرح نهضت ملی مسکن باشیم و کمک شایانی به تأمین مسکن مردم شریف ایران اسلامی نماییم.
حمایت از شرکت های دانش بنیان در بانک ملت شتاب بیشتری می گیرد
با امضای دو تفاهمنامه میان بانک ملت و صندوق نوآوری و شکوفایی، حمایت از شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها توسعه می یابد.
در آیین امضای تفاهمنامه بین بانک ملت و صندوق نوآوری و شکوفایی، فرشید فرخ نژاد مدیرعامل بانک ملت، امضای این تفاهمنامه ها را موجب برطرف شدن موانع پیش روی اعطای تسهیلات به حوزه دانش بنیان ارزیابی کرد و گفت: شرکت های دانش بنیان با ایده های نوآورانه ارزش افزوده قابل ملاحظه ای برای کشور به ارمغان می آورند و بانک ملت در راستای عمل به مسوولیت های اجتماعی خود موظف به حمایت از این شرکت ها است.فرخ نژاد با مطلوب ارزیابی کردن عملکرد بانک ملت در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۳ در شاخص های مختلف، ابراز امیدواری کرد با افزایش سطح همکاری ها میان این بانک و صندوق نوآوری و شکوفایی تا پایان سال شاهد عملکرد مطلوب و تاثیرگذاری در این حوزه نیز باشیم.
مدیرعامل بانک ملت با تاکید بر عمل به تعهدات و انجام حداکثری معرفینامه های صادره از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی، از بخش های ذیربط در بانک خواست تا با همکاری مناسب و سرعت بخشیدن به امور، زمینه را برای تحقق این هدف فراهم کنند.
محمد صادق خیاطیان مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی نیز در این مراسم با قدردانی از حسن دیدگاه مدیریت عالی بانک ملت به حوزه دانش بنیان کشور اظهار داشت: بانک ملت در کمک به صندوق همواره بانک پیشگام بوده و انتظارات ما نیز از این بانک بسیار بالا است و امیدوارم امضای این تفاهمنامه ها موجب رونق و رشد هر چه بیشتر شرکت های دانش بنیان شود.
وی با اشاره به نظارت این صندوق بر مصارف شرکت های دانش بنیان از تسهیلات دریافتی، گفت: در صندوق نوآوری و شکوفایی عزم جدی برای جلوگیری از انحراف مصارف وجود دارد تا تسهیلات دریافتی با قرار گرفتن در چرخه تولید به اقتصاد کشور کمک کند.
خیاطیان اجرای مصوبات این تفاهمنامه ها را کمکی برای کاهش ریسک تسهیلات برای بانک ملت و بهره مندی حداکثری شرکت های دانش بنیان کشور و عمل به شعار جهش تولید با مشارکت مردم در سال جاری عنوان و ابراز امیدواری کرد شرکت های دانش بنیان از انعقاد این تفاهمنامه ها و ثمرات ارتقای سطح همکاری های دو مجموعه بهره مند شوند.براساس این تفاهم نامه ها پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال زایی از محل منابع تبصره ۲ قانون بودجه با تضمین بازپرداخت گروهی و صدور ضمانتنامه های اعتباری برای تضمین بازپرداخت تسهیلات اعطایی بانک میان دو مجموعه انجام خواهد شد.
رونمایی از دو محصول جدید در شانزدهمین سالگرد تاسیس تاپکیش
مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش در شانزدهمین سالگرد تاسیس این شرکت از دو محصول جدید «کیوسک نوبت دهی» و «ماژول آنتی اسکیمینگ» رونمایی کرد.
دکتر نوید غلامی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره تجارت الکترونیک پارسیان کیش (تاپکیش) در شانزدهمین سالگرد تاسیس این شرکت با رونمایی از دو محصول جدید «کیوسک نوبت دهی» و «ماژول آنتی اسکیمینگ»، اعلام کرد: شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش با سابقه شانزده سال حضور فعال در عرصه توسعه تولیدات داخلی و انتقال دانش و فناوری روز دنیا درخصوص تجهیزات بانکی همواره سعی کرده است با راه اندازی خطوط مختلف تولید، تعمیر و نوسازی ابزارهای مختلف در راستای رفع نیاز صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک کشور خدمات شایانی ارائه دهد و همگام با دانش روز دنیا به ویژه در شرایط تحریم اقتصادی و محدودیت واردات، نیازهای این صنعت را مرتفع سازد.
دکتر غلامی درخصوص مزایای محصول فناورانه «کیوسک نوبت دهی» با اشاره به فول تاچ بودن و امکان ایجاد قابلیت نوبت دهی غیرحضوری در وبسایت و اپلیکیشن و نیز دارا بودن سیستم عامل اندروید، اعلام کرد: این دستگاه امکان راه اندازی سیستم گزارش گیری توزیع نوبتهای آنلاین را دارا است و عدم محدودیت در تعداد باجه، طراحی سیستم براساس نیاز کارفرما به طور خاص و نیز بازار هدف گسترده از دیگر مزایای این محصول جدید شرکت است.
همچنین مدیرعامل تاپکیش در رونمایی از «ماژول آنتی اسکیمینگ» به عنوان محصول جدید دیگر این شرکت، با اشاره به بخشنامه قدیم بانک مرکزی درخصوص اهمیت نصب “آنتی اسکیمر” بر روی دستگاههای خودپرداز، تصریح کرد: «اسکیمینگ» یا «کلاهبرداری اسکیمری» که کپیبرداری غیرقانونی داده های نوار مغناطیسی کارتهای بانکی و برداشت غیرمجاز از حسابهای بانکی است، در حوزه علوم کامپیوتری دارای بیشترین آمار در رده جرایم سایبری بوده و این کلاهبرداری حرفهای نیازی را ایجاد کرد تا هر دستگاه خودپرداز به یک ضد اسکیمینگ مجهز شود تا بتواند اتصال دستگاه اسکیمر را تشخیص داده و نیز بتواند در خواندن نوار مغناطیسی توسط دستگاه های متصل اختلال ایجاد کند.
وی در خصوص مزایای «ماژول آنتی اسکیمینگ» به قابلیت نصب روی انواع خودپرداز و دستگاه کشلس، قابلیت ایجاد میدان نویز قوی و از کارانداختن تمامی دستگاه های اسکیمر کارت های مغناطیسی، قابلیت قطع برق کارتخوان و خارج از سرویس کردن خودپرداز هنگام قطع یا آسیب رساندن به آنتن دستگاه اشاره کرد و افزود: این دستگاه دارای سامانه مانیتورینگ برای پایش عملکرد دستگاه و اعلام خرابی اجزای دستگاه است و قابلیت نصب نرم افزار در ویندوزهای مختلف را دارد و منطبق بر ایمنی RoHS و دارای سیستم نظارت عملکردی و سیستم عیبیابی است.
سرپرست شرکت سهامی بیمه ایران در دیدار با اعضای کانون بازنشستگان ؛
صیانت و حفظ شان بازنشستگان، با رویکردهای نوینی مانند واحد مددکاری بیمه ای توسعه یابد
مبرقعی سرپرست شرکت سهامی بیمه ایران در دیدار با اعضای کانون بازنشستگان بیمه ایران با اشاره به لزوم حفظ شأن بازنشستگان خاطر نشان کرد: همکاران بازنشسته طلایی ترین تجربیات خدمت به مردم با برند محبوب بیمه ایران را در اختیار دارند، که بهره گیری از تجارب ارزشمندشان به غنای فرهنگ سازمانی بیمه ایران در خدمت به مردم ایران می افزاید.
مبرقعی در این ملاقات که با حضور تعدادی از معاونین و مدیران ستادی بیمه ایران همراه بود افزود: در شرایطی که سیاست های کلان دولت وفاق، وزارت امور اقتصادی و دارایی و همه مراجع ذیربط و حتی مراکز نظارتی، حمایت قانونمدارانه و کریمانه از بازنشستگان است، حتماً بیمه ایران باید با اهتمام و برنامه ریزی موثر همه ارکان شرکت، بویژه اداره کل منابع انسانی، مالی و بیمه های اشخاص ضمن همراهی با این رویکرد، نه تنها بهترین نقش و عملکرد را ایفاء نماید بلکه باید نسبت به سایر نهادها و سازمان ها الگو باشد.
عضو هیئت مدیره بیمه ایران با اشاره به شناخت کامل از دغدغه های همکاران بازنشسته گفت: بازنشستگان فرهیخته شرکت بویژه اعضای کانون اشراف دارند که سالها به نمایندگی از اعضای هیأت مدیره بیمه ایران در جلسات کانون حضور داشته و بسیاری از درخواست ها و دغدغه های آنان را بررسی و با تنظیم راهکارهای عملی و مبتنی بر ظرفیت های قانونی به عنوان پیشنهاد طی سالهای اخیر مطرح و اجرایی نموده ایم.
وی در ادامه از همراهی هیات مدیره با مدیر عامل شرکت در حمایت های معیشتی و رفاهی کارکنان و بازنشستگان قدردانی و خاطر نشان کرد: با همراهی و همکاری همه ارکان شرکت و تدوین راهکار های مناسب و بهره گیری از تمامی ظرفیت های قانونی بدنبال حفظ این روند و حتی ارتقاء و بهتر نمودن این حمایت ها هستیم.
در همین جهت معاون توسعه مدیریت و منابع باید با روشهای جدید در چارچوب مقررات موجود، به دنبال رفع دغدغه های رفاهی و معیشتی همکاران و بازنشستگان باشند. پیشنهاد دارم از ظرفیت، دانش و تجربه ارزشمند بازنشستگان برای بهره مندی از مزیتهای قانونی در حوزه رفاهی و معیشتی عزیزان بازنشسته اهتمام داشته باشند.
مبرقعی در ادامه با اشاره به اقدامات و برنامه های خوبی که در خانه فرهنگ بیمه ایران برای ثبت افتخارات شرکت انجام میشود، گفت: نسل دوم بیمه ایران توانستند در حساس ترین دوره شرکت به نحوی پایههای شرکت را تحکیم بخشند که نسل های بعدی بتوانند به اتکاء آن حرکت و پیشرفت خوبی داشته باشند.
ایشان افزود: خانه فرهنگ بیمه ایران می تواند محلی برای تبلور تجربیات نسل های دوم و سوم شرکت باشد و با فراهم سازی امکانات بازدید عموم علاقه مندان از خانه فرهنگ و استفاده رایگان بیمه گذاران فرهنگ سازی خوبی با کمک همکاران بازنشسته انجام شود.
خانه فرهنگ بیمه ایران می تواند خاستگاه و مرکز ایجاد و توسعه تاریخ شفاهی بیمه ایران و حتی صنعت بیمه کشور عزیزمان ایران و محل وقوع رویدادهای علمی فرهنگی نوآورانه، برای بیمه ایران و اهالی صنعت بیمه باشد و البته بازنشستگان می توانند در همه این اقدامات محور باشند.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.