شماره: 2554 / ۱۴۰۳ نوزدهم اسفند

تعداد بازدید : 0
اخبار
تثبیت منابع پایدار و کنترل نقدینگی در بانک آینده
گزارش حاصل از بررسی عملکرد بانک آینده طی بازهزمانی 15/09/1402 تا 30/10/1403 نشان از ارتقای 70 درصدی این بانک در کنترل ناترازی نقدینگی نسبت به بازهزمانی 01/01/1402 تا 15/09/1402 دارد که همین امر، نهتنها از افزایش ناترازی نقدینگی جلوگیری کرده، بلکه در جهت کاهش آن نیز مؤثر بوده است.در بازهزمانی یکسالهی اخیر (15 آذرماه 1402 تا 30 بهمنماه 1403) در مقایسه با 9 ماهه نخست سال 1402 (اول فروردینماه تا 15 آذر 1402)، بانک آینده، علاوه بر جبران خروج منابع، در متوسط جذب روزانه 1.191 میلیارد ریال، موفق عمل کرده است.گفتنی است؛ افزایش تعداد شعب مثبت بانکآینده در جذب منابع از 26 شعبه به 251 شعبه و افزایش منابع این شعب از 66.540 میلیاردریال به بیش از 463.483 میلیاردریال طی بازهزمانی پیشگفته، نشان از موفقیت این بانک در دستیابی به منابع پایدار در شعب سراسر کشور دارد.
خدمت رسانی بیمه آسماری
در تعطیلات نوروز
در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۴ به منظور ارائه خدمات بیمه ای و رفاه حال بیمه گذاران محترم، خدمات بیمه آسماری متوقف نخواهد بود و خدمت رسانی و پاسخگوئی به بیمه گذاران پیوسته برقرار است…
به مناسبت فرارسیدن تعطیلات نوروز ۱۴۰۴، شرکت بیمه آسماری مانند سال های گذشته به منظور رفاه حال هموطنان عزیز و ارائه خدمات مطلوب و آسودگی خیال مشتریان و بیمه گذاران گرامی تمهیدات ویژهای را در نظر گرفته است.
مرکز ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق شماره تلفن ۴۳۴۱۷-۰۲۱ در تمام ایام تعطیلات نوروز، از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر، آماده پاسخگویی به سؤالات و ارائه راهنمایی به شما عزیزان خواهد بود.
همچنین، شعب بیمه آسماری نیز به صورت کشیک در ایام تعطیلات نوروز از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر جهت ارائه خدمات بیمهای با بیمه گذاران همراه می باشند.
فعالیت شبانهروزی شعب
بانک ملی ایران در گمرکات مناطق مرزی
در راستای توسعه تعاملات بانک ملی ایران با گمرکات سراسر کشور، حمیدمومنی معاون شعب بانک ملی ایران با عاطفی، معاون توسعه و تجهیز گمرک ، دیدار و گفت و گو کرد.
در این دیدار مومنی با اشاره به قدمت تعاملات متقابل بین این دو سازمان و حضور شعب این بانک در گمرکات مناطق مرزی سراسر کشور، گفت: فعالیت شعب در گمرکات بصورت شبانه روزی بوده و لازم است تعاملات در راستای بهبود ارائه خدمات به روز بانکی به مشتریان و کارکنان گمرک افزایش پیدا کند.
معاون امور شعب بانک ملی ایران با اشاره به تاکیدات مدیریت محترم عامل بانک مبنی بر به کارگیری تمامی ظرفیتها با رویکرد بانکداری جامع، در بخشهای ارائه خدمات، وب سرویسهای اینترنتی و بانکداری دیجیتال، ادامه داد: بانک ملی ایران در راستای ارتقا سطح رضایت مشتریان صدور ضمانت نامهها را در گمرکات سراسر کشور در حداقل زمان به انجام میرساند.
وی در پایان سخنان خود افزود: همچنین این بانک در راستای همکاری های بیش از پیش و ارائه خدمات به شرکت های زیرمجموعه و معرفی شده توسط گمرک جمهوری اسلامی و خدمات مالی نوین بانکی چون BNPL و کیف پول دیجیتال، آماده ارائه خدمات بانکی در قالب تفاهم نامه همکاری خواهد بود.
عرضه بلوک 17 درصدی شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید در بورس
عضو هیات مدیره بانک سپه از عرضه بلوک 17 درصدی شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید به صورت شرایطی خبر داد.
دکتر مصطفی پرتوافکنان اظهار داشت: بانک سپه در راستای تحقق اهداف و منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر خروج بانک¬ها از بنگاه داری و در اجرای سیاست¬های کلی اصل 44 قانون اساسی و بر اساس ماده 16 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور اراده جدی در خروج از عرصه بنگاه داری داشته و همه ساله اقدام به انتشار آگهی واگذاری شرکت های زیرمجموعه خود می کند.
عضو هیأت مدیره بانک سپه با تاکید بر عزم راسخ این بانک در فروش دارایی های مازاد خود گفت: بانک سپه در تاریخ 7 اسفند اقدام به انتشار آگهی مزایده بلوک 17 درصدی سهام شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید در سایت شرکت بورس تهران کرده است.
دکتر پرتوافکنان خاطرنشان کرد: مقرر است مزایده یادشده با شرایط واگذاری 10 درصد نقد، 5 درصد طی 20 روز کاری پس از قطعی شدن معامله، 5 درصد چهار ماه بعد از تاریخ قطعیت معامله و مابقی اقساط 5 ساله با نرخ سود مصوب شورای پول و اعتبار، در تاریخ 22 اسفند به انجام رسد که با توجه شرایط مساعد پیش بینی شده جهت واگذاری شرکت مذکور امید است این معامله محقق و یکی از بزرگترین فروش اموال مازاد بانک ها طی سالیان اخیر به انجام رسد.

ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.

تعداد بازدید : 0
اخبار
نگاهی به خدمات
بانک صادرات ایران در سرزمین «خورشید تابان»
حمایت از بخشهای مختلف اقتصادی استان بوشهر توسط بانک صادرات ایران در سال جاری با پرداخت بیش از 21 هزار فقره تسهیلات به ارزش بالغ بر 85 هزار میلیارد ریال ادامه یافته است.
این بانک در راستای حمایت از بخشهای مختلف اقتصادی و تولیدی از جمله بخشهای خدمات، بازرگانی، ساختمان، صنعت و معدن، مسکن و کشاورزی با تمرکز بر تأمین مالی زنجیره ارزش واحدهای تولیدی و بنگاههای اقتصادی و حمایت از معیشت مردم از طریق پرداخت وامهای قرضالحسنه و عمل به مسئولیتهای اجتماعی تداوم یافته است به طوری که مانده مصارف تسهیلاتی این بانک در استان بوشهر از 133 هزار میلیارد ریال فراتر رفته است.
در این میان از ابتدای سال 1403 تاکنون علاوه بر ارئه خدمات بانکی به صورت تعهدات، بالغ بر 21 هزار و 650 فقره تسهیلات ریالی به ارزش بیش از 85 هزار و 650 میلیارد ریال به بخشهای مختلف اقتصادی استان بوشهر پرداخت شده است.
خدمات متنوع بانک صادرات ایران در استان بوشهر از طریق 38 شعبه فعال همچنان موجب کمک به اقتصاد و مردم این استان است و در ادامه این خدمترسانی، از ابتدای سال 1403 بیش از 1590 فقره وام قرضالحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه، 1600 فقره وام قرضالحسنه فرزندآوری، 1425 فقره وام قرضالحسنه ودیعه مسکن، 950 فقره وام قرضالحسنه اشتغالزایی، 870 فقره وام قرضالحسنه درمان، 44 فقره وام کمک به آزادی زندانیان نیازمند و بسیاری دیگر از وامهای حمایتی به متقاضیان پرداخت شده و روند آن همچنان ادامه دارد.
در این میان سرمایهگذاری برای ساخت سد باغان و سد دشت پلنگ نیز در دستور کار مدیریت شعب بانک صادرات بوشهر قرار دارد.
آثار ارزشمند حمایت از تولید و سرمایهگذاری در زیرساختهای صنایع بالادستی صنعت پتروشیمی نیز از دیگر یادگارهای مدیران و کارکنان بانک صادرات ایران در استان بوشهر است. از جمله نمونههای این اقدامات، تأسیس شرکت انرژی سپهر در سال 1388 توسط بانک صادرات ایران است که با هدف حمایت از توسعه زیرساختهای اقتصادی در حوزههای دارای ارزش افزوده ملی تأسیس شد و شامل پروژههای تولید متانول سبلان، دنا و سیراف و اوره و آمونیاک لاوان بوده که 51 درصد این مجموعه در سال 1397 توسط بانک صادرات ایران واگذار شد.
روز 18 اسفند در تقویم ملی کشور به نام روز ملی بوشهر نامگذاری شده و در چنین روزی در سال 1278 هجری همزمان با دوره تحولات آموزشی و مدرسهسازی، «مدرسه سعادت» توسط برادران شیخ محمدحسین و عبدالکریم سعادت در بوشهر پایهگذاری شد و به این مناسبت سالروز تأسیس این مدرسه در بوشهر به نام روز بوشهر نامگذاری شده است.
از جمله نامهای نخستین بوشهر، میتوان به «بخت اردشیر» در زمان اردشیر بابکان، ابوشهر، لیان (آفتاب تابان)، ریشهر اشاره کرد. بوشهر از زمان نادرشاه افشار به عنوان یک پایگاه دریایی و مرکز مهم تجاری رونق بیشتری را آغاز کرد.
نام رئیسعلی دلواری قهرمان مبارزه با استعمار انگلیس در تنگستان بوشهر، نامی جاودانه در تاریخ مبارزه سیاسی مردم کشورمان ثبت و ضبط است.
رویکرد بانک در وصول مطالبات حمایت از تولید است
رئیس هیاتمدیره بانک توسعه تعاون رویکرد بانک در وصول مطالبات را حمایت از تولید اعلام نمود.
نعمتاله رضایی رئیس هیاتمدیره بانک توسعه تعاون در جلسه کمیته عالی وصول مطالبات اظهار داشت: این بانک تامین مالی واحدهای تولیدی را در قالبهای مختلف از جمله پرداخت تسهیلات، صدور اعتبار اسنادی و روشهای نوین انجام داده است.
وی افزود: تقریباً تمامی تسهیلات بانک به بخش واقعی اقتصاد و در راستای حمایت از تولید بوده است. آگاه هستیم که بنگاههای تولیدی و تعاونی نیاز مبرم به نقدینگی دارند و رویکرد بانک نیز حمایتی و مدارا بوده است.
این مقام ارشد بانکی تاکید کرد: در راستای صیانت از سپردههای مردم وظیفه داریم بر وصول مطالبات و بازگشت بموقع اقساط تسهیلات توجه کافی را داشته باشیم و رویکرد بانک در ستاد و صف، مدیریت موثر نقدینگی است.
در ادامه سیدباقر فتاحی عضو هیاتمدیره گفت: بانک در رویکردهای توسعهای و حمایتی همواره در چارچوب سیاستهای ابلاغی دولت حرکت نموده است. بحث وصول مطالبات بسیار مهم است و برای تقویت توان انجام عملیات بانکداری توسعهای نیازمند چرخش مناسب جریان مصارف و منابع هستیم.
وی افزود: با همکاری و هماهنگی میان صف و ستاد و برگزاری جلسات متعدد در تلاش هستیم تا ضمن مدارا با واحدهای تولیدی، زمینه بازگشت معوقات به خوبی فراهم گردد.

ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.

تعداد بازدید : 0
امکان ذخیرهگیری سود مازاد برای صندوقهای درآمد ثابت فراهم شد
کمیته فقهی سازمان بورس امکان ذخیرهگیری سود مازاد صندوقهای با درآمد ثابت را برای پوشش روزهای کاهش درآمدهای این صندوقها و جبران ریسک نوسانات بازار سرمایه تصویب کرد.
صندوقهای «سرمایهگذاری در اوراق با درآمد ثابت» این امکان را دارند که تا سقف معینی (۱۵ درصد پرتفو) در سهام، «حق تقدم سهام» پذیرفته شده در بورس تهران، بازار اول و دوم فرابورس ایران، قرارداد آتی اوراق بهادار و گواهی سپرده کالایی پذیرفته شده نزد یکی از بورسها، واحدهای صندوقهای سرمایهگذاری سهامی و مختلط سرمایهگذاری کنند.
از آنجا که بازدهی این گزینههای سرمایهگذاری (انواع سهام یا اوراق منتشره در بازار سرمایه) متغیر و دارای نوسان است، لذا بازدهی نسبتاً ثابت این نوع صندوقها را تحت تأثیر قرار میدهد. از طرف دیگر معمولاً اشخاص ریسکگریز این صندوقها را برای سرمایهگذاری انتخاب میکنند؛ در نتیجه بازدهی متغیر ناشی از سرمایهگذاری در بازدهیِ ریسکی، با سلیقه مشتریان صندوقهای سرمایهگذاری در اوراق با درآمد ثابت انطباق ندارد.
سازوکار ذخیرهگیری تغییرات ناشی از ارزش سهام در صندوقهای سرمایهگذاری در اوراق با درآمد ثابت این امکان را فراهم میکند تا این نوع صندوقها در دورانی که بازدهیشان بیشتر از یک اندازه مشخصی باشد، اقدام به ذخیرهگیری کنند تا در دورانی که بازدهی به دلیل نوسانات منفی سهام و دیگر داراییهای ریسکی موجود در پرتفو، کاهش قابلملاحظهای مییابد، از ذخیره گرفته شده به سرمایهگذران پرداختی داشته باشند و با این روش یک سود نسبتاً هموار را برای سرمایهگذاران به همراه داشته باشند.
کمیته فقهی سازمان بورس در پاسخ به این پرسش که آیا در صندوقهای سرمایهگذاری از نظر ملاحظات فقهی مدیر صندوق حق ذخیرهگیری دارد؟ گفته است: اصل ذخیرهگیری در صندوقها تابع ضوابط و مقررات است؛ اما ضروری است با اطلاع و رضایت سرمایهگذاران باشد و در راستای اجتناب از غَرَر (زیان دیدن مشتری)، ارتقاء شفافیت و انصاف، لازم است در مستندات مربوط به صندوق همچون اساسنامه، امیدنامه و تارنما، جزئیات آن از قبیل موارد ذیل به صورتی ساده، دسترسپذیر و قابل فهم بیان شود:
۱. نحوه محاسبه ذخیره و زمان توزیع آن
۲. تعلق گرفتن یا نگرفتن این ذخیره به سرمایهگذار در حالتهای خروج سرمایهگذار از صندوق قبل از پایان دوره مالی یا بعد آن و همچنین انحلال صندوق؛ ۳. حداقل دورهای که لازم است سرمایهگذار در صندوق باشد تا مستحق دریافت سهمی از ذخیره باشد
۴. چگونگی لحاظ کردن تأثیر ذخایر بر قیمت صدور و ابطال
۵. میزان ذخیره در پایان هر روز و مقدار ذخیره انتقالی به روز بعد
۶. چنانچه شرایط به گونهای باشد که سرمایهگذاری که از صندوق خارج شده، از ذخیره انتقالی به دوره مالی بعد بهرهای نداشته باشد، لازم است این مطلب افشا شود.
کمیته فقهی سازمان بورس در این مصوبه آورده است: چنانچه موارد فوق اطلاعرسانی نشود و خسارتی به سرمایهگذاران واقع شود، مدیر صندوق نسبت به خسارت وارده به سرمایهگذاران ضامن است. ضروری است بخشهای مرتبط در سازمان از توزیع ذخایر به سرمایهگذاران فعلی صندوق اطمینان حاصل کرده و به طور دورهای حداکثر سالانه سازوکار ذخیرهگیری را ارزیابی و در صورت ضرورت سهم قابل توزیع آن را افزایش دهند.
شورای فقهی سازمان بورس در پاسخ به این پرسش که از نظر ملاحظات فقهی آیا مدیر صندوق حق دارد بعد از اتمام هر سال مالی تمام یا بخشی از ذخایری که در دوره مالی قبل گرفته شده را صرفاً به دارندگان واحدها در دوره مالی جدید تخصیص دهد؟ آورده است: انتقال بخشی از ذخائر به دوره مالی بعد و عدم تخصیص آن به دارندگان واحدهای صندوق در دوره مالی قبل که از صندوق خارج شدهاند، در صورتی که در مستندات مربوط به صندوق همچون اساسنامه، امیدنامه و تارنمای آن به سرمایهگذاران اطلاعرسانی کافی صورت گرفته باشد، بلامانع است.

ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.

تعداد بازدید : 0
اخبار
۴۸ هزار هموطن در سال ۱۴۰۳ با تسهیلات بانک مسکن صاحبخانه شدند
بانک مسکن از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه، با انعقاد ۴۸ هزار و ۲۶ فقره قرارداد به ارزش ۲۶۴ هزار و ۲۸۲ میلیارد ریال، به هموطنان برای خرید ۴۷ هزار و ۶۷۷ واحد مسکونی تسهیلات اعطا کرد.
میزان تسهیلات خرید واحد مسکونی که به طور مستمر در این بانک در حال پرداخت است؛ طی مدت فعالیت دولت چهاردهم (مرداد ۱۴۰۳ تا پایان بهمن ماه ۱۴۰۳)، 450 هزار میلیارد ریال بوده است.
پرداخت تسهیلات در بخش مسکن و ساختمان به دلیل رابطه بسیار زیاد این بخش با سایر بخشهای اقتصادی، موجب ایجاد رشد اقتصادی و اشتغال میشود.
بانک مسکن از ابتدای سال 1403 تا پایان بهمن ماه، تعداد 53 هزار و 958 فقره تسهیلات تعمیرات واحد مسکونی بالغ بر 87 هزار و 592 میلیارد ریال به متقاضیان پرداخته است.
در حال حاضر، سقف تسهیلات خرید واحد مسکونی از محل اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن در شهر تهران ۴۰۰۰ میلیون ریال، در مراکز استان و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر ۳۲۰۰ میلیون ریال و سایر شهرها ۲۴۰۰ میلیون ریال است. مبلغ تسهیلات جعاله بانک مسکن از محل اوراق نیز ۱۶۰۰ میلیون ریال است که در حال حاضر به تنهایی پرداخت نشده و توأم با تسهیلات خرید قابل پرداخت است.
پست بانک ایران تا پایان بهمن ماه سال جاری؛
27 هزار و 491 نفر تسهیلات ازدواج و فرزندآوری پرداخت شد
اداره کل اعتبارات پست بانک ایران در هفدهمین جلسه قرارگاه جوانی و جمعیت، از پرداخت 54.882 میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری به 27 هزار و 491 نفر از ابتدای سال تا پایان بهمن ماه سال جاری، خبر داد.
اداره کل سازمان و بهبود روشهای بانک نیز از ابتدای سال تا پایان بهمن ماه، برای بیش از 128 هزار و 634 نوزاد متولد شده افتتاح حساب و کد شبای آنان به پنجره واحد ارسال شده است و طرح ایجاد باشگاه مشتریان ویژه نوزادان و والدین مشمول با نام گهواره با هدف ایجاد ارتباط مستمر، ارائه امتیازات و خدمات ویژه و تسهیل دسترسی به خدمات و مزایای بانک برای حمایت از والدین را پیشنهاد کرده است.
بر اساس این صورتجلسه، اداره کل اعتبارات بانک نیز، از پرداخت تسهیلات ازدواج به 12 هزار و 784 نفر به مبلغی معادل 42.610 میلیارد ریال تا پایان بهمن ماه خبر داد و اعلام کرد: در همین بازه زمانی به 14 هزار و 707 زوج، بیش از 12.272میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری پرداخت شده است.
همچنین اداره کل روابط عمومی با هدف فرهنگسازی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، اسلایدر و پوستر و خبر تسهیلات پرداخت شده بانک در بخشهای ازدواج، فرزندآوری، ودیعه مسکن، ماده 69 این قانون، خرید یا ودیعه مسکن فرزند سوم به 21.749 نفر، گزارش و خبر پرداخت 985 میلیارد ریال واحد سرمایه گذاری در بورس به 22 هزار و 245 نوزاد را در وب سایت بانک، رسانهها، کانال و گروههای اجتماعی را منتشر و با ساخت کلیپ ویدئویی مصوبات قرارگاه جوانی جمعیت بانک را در فضای مجازی انتشار داده است
بر اساس صورتجلسه قرارگاه جوانی جمعیت پست بانک ایران و در جهت اجرای برنامههای حمایتی و تشویقی برای ازدواج و فرزندآوری همکاران، معاونت توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی در دی و بهمن گذشته به 22 نفر از کارکنان مبلغی معادل 4 میلیارد و 200 میلیون ریال پرداخت کرده است.
مدیر امور تحقیقات و توسعه بازار بانک شهر خبر داد:
مرحله دوم «جشنواره سرخپوشان شهر» با جوایز نقدی و غیر نقدی ارزنده
مدیر امور تحقیقات و توسعه بازار بانک شهر از برگزاری مرحله دوم «جشنواره سرخپوشان شهر» با جایزه نقدی و غیر نقدی ارزنده خبر داد.
رضا قنبرزاده با اشاره به استقبال گسترده شهروندان از مرحله نخست «جشنواره سرخپوشان شهر»،گفت: مرحله دوم این جشنواره نیز با هدف افزایش ارتباطات میان بانک شهر و هواداران تیم پرسپولیس و در راستای تامین مالی و پوشش هزینه های این باشگاه و افزایش خدمات رسانی بواسطه صدور کارت های هواداری باشگاه، در حال برگزاری است.
قنبرزاده تصریح کرد: هواداران تیم فوتبال پرسپولیس می توانند برای شرکت در مرحله دوم جشنواره سرخپوشان شهر که تا پایان مسابقات لیگ برتر ادامه دارد؛ اقدام به افتتاح حساب در شعب و پیشخوان های بانک شهر به صورت حضوری و یا از طریق نرم افزار همراهشهرپلاس این بانک به صورت غیرحضوری و همچنین افزایش موجودی حساب پرسپولیسکارت خود کنند.
مدیر امور تحقیقات و توسعه بازار بانک شهر با اشاره به اهدای جوایز نقدی ارزنده در این مرحله از جشنواره، عنوان کرد: 6 کمک هزینه خرید خودرو هر یک به ارزش 10 میلیارد ریال، جوایز هفتگی شامل عکس یادگاری با جام های قهرمانی در موزه باشگاه (تالار افتخارات)، توپ امضاء شده توسط بازیکنان محبوب، شرکت در جشن های خاص باشگاه همانند جشن پیراهن و جشن قهرمانی، دریافت کیت باشگاه همراه با امضای بازیکنان محبوب و حضور در تمرینات باشگاه و عکس یادگاری با بازیکنان محبوب و ... تنها بخشی از جوایز مرحله دوم «جشنواره سرخپوشان شهر» است.
قنبرزاده خاطرنشان ساخت: همچنین به 11 نفر اول از بین کسانی که بیشترین میانگین حساب در طول دوره جشنواره را داشته اند (بدون قرعه کشی)، جایزه ویژه مبنی بر اعزام با تیم به یکی از مسابقات برونمرزی اعطاء می شود.
مدیر امور تحقیقات و توسعه بازار بانک شهردر پایان با بیان اینکه به ازای هر 100 هزار تومان در هر روز یک امتیاز برای افراد در قرعه کشی لحاظ خواهد شد، گفت: تمامی دارندگان کارت هواداری پرسپولیس (اعم از قدیمی و جدید) که اقدام به افزایش موجودی حساب پرسپولیسکارت خود کنند، در این مرحله از جشنواره شرکت داده می شوند.
نشست همافزایی مدیرعامل بیمه ایران با نمایندگان هرمزگان برگزار شد؛
حرکت بهسوی تقویت هویت بیمه ایران و بهبود خدمات به مشتریان
در نشستی که با حضور مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران و جمعی از شبکه نمایندگی استان هرمزگان برگزار شد، راهکارهای ارتقای کیفی و کمی خدمات بیمهای در این استان مورد بررسی و تبادلنظر قرار گرفت.
در دیدار مدیرعامل بیمه ایران با جمعی از نمایندگان استان هرمزگان بر ضرورت توسعه زیرساختهای بیمهای و افزایش سهم بازار در رقابت با بیش از ۴۰ شرکت فعال در هرمزگان، فراهمسازی بستر مناسب برای تقویت شبکه نمایندگی و ارتقای سطح دانش و بهرهوری نمایندگان تأکید شد.
نعمتی، مدیر بیمه ایران در هرمزگان، در ابتدای جلسه با اشاره به حق بیمه ۱.۳ همت در ۱۱ ماهه ابتدای سال جاری اظهار کرد: با وجود حدود ۴۰ رقیب قدرتمند در بازار بیمه استان هرمزگان، نمایندگان ما با افزایش سطح دانش و مهارت خود میکوشند خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهند و جایگاه بیمه ایران را استحکام بخشند.
در ادامه، کریمزاده رئیس انجمن صنفی نمایندگان استان هرمزگان، با اشاره به اقدامات مؤثر مدیرعامل محترم در جذب بانکها و گسترش همکاریهای بینبخشی گفت: با حضور فعال و پیگیریهای آقای جباری، سهم بازار بیمه ایران در استان هرمزگان افزایشی قابل توجه را تجربه کرده است.
رئیس انجمن صنفی نمایندگان استان هرمزگان ضمن قدردانی از رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه ایران ، برای تکریم نمایندگان گفت: برگزاری مراسم ترحیم مرحوم مظفر سعیدی نشاندهنده اهمیت جایگاه نمایندگان در نگاه جدید مدیریتی بیمه ایران است، چرا که این نوع توجهات برای نخستین بار در چنین سطحی صورت گرفته است.
کریمزاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پرداخت بهموقع کارمزد نمایندگان از علی خدامی مدیرکل مالی تشکر نمود و بر ضرورت ایجاد یک خط اعتباری برای کمک به نمایندگان تأکید کرد. وی افزود: «نمایندگان استان هرمزگان از قویترین شبکههای فروش در کل کشور هستند و برای توسعه هرچه بیشتر، نیاز به شرایط اعتباری مناسب داریم.»
وی همچنین از مدیرعامل بیمه ایران بابت افتتاح شعبههای کیش و قشم قدردانی کرد و این اقدام را گامی مؤثر در جهت افزایش دسترسی مردم استان به خدمات بیمهای دانست.
مدیرعامل بیمه ایران، ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت چشمگیر نمایندگان هرمزگان در جذب بازار، تأکید کرد: در دوره جدید مدیریتی، تلاش کردهایم کارمزدها را بهموقع پرداخت کنیم و همچنین کارمزد نیمه دوم اسفندماه بصورت علیالحساب پرداخت و حداکثر تا پایان فصل بهار سال آتی کسر میشود تا مشکلات نقدینگی نمایندگان را کاهش دهیم.
جباری ادامه داد: همچنین مقرر شد سقف ۳ میلیارد ریال کم بهره با دوره بازپرداخت شصت ماهه تسهیلات کمبهره در اختیار شبکه نمایندگی قرار گیرد.
مدیرعامل بیمه ایران همچنین از مذاکره با شبکه بانکی برای برقراری خط اعتباری خبر داد که به موازات آن، ایجاد کیف پول اعتباری برای نمایندگان پیگیری میشود.
رئیس هیئت مدیره بیمه ایران با اشاره به حق بیمه ۱/۳ همت پرداختی در هرمزگان طی ماه گذشته گفت: برای دستیابی به پرتفوی گسترده و متوازن در استان، تمامی رشتههای بیمهای حائز اهمیت هستند.
جباری بار دیگر تاکید کرد: بیمههای زندگی و حملونقل، بهعلت تأثیرگذاری قابل توجه بر اقتصاد خانوادهها و بنگاههای تجاری، جایگاه ویژهای در برنامههای گسترش بازار ما دارند.
مدیرعامل بیمه ایران در بخش دیگری از سخنانش، صنعت بیمه را یکی از صنایع اثربخش در جهت پویایی و حمایت از اقتصاد ملی دانست و گفت: بیمه ایران نقش مهمی در بازار بیمه کشور ایفا میکند و برای حفظ جایگاه پیشرو در جمع بیش از ۴۰ شرکت فعال در هرمزگان، باید از ابزار، دانش و فناوریهای نوین بهره بگیریم.
مدیرعامل بیمه ایران با تأکید بر گستردگی شبکه نمایندگی بیمه ایران، اظهار داشت: افزایش سهم بازار و جلب رضایت مشتریان، دو محور کلیدی در راهبرد بیمه ایران است.
جباری یادآور شد؛ مشتریان ولینعمت ما هستند و ما در تلاشیم تا با ارائه خدماتی بینظیر، هویت اصلی بیمه ایران را بیش از پیش احیا کنیم.
رئیس هیئت مدیره بیمه ایران، بر ضرورت تقویت سه مؤلفه اساسی ارتباط با مشتری، یعنی نیروی انسانی متخصص، خدمات متنوع و اطلاعرسانی با هدف ارائه خدمات بینظیر به مردم تاکید کرد.
در پایان نشست، از جمعی از همکاران و نمایندگان تقدیر شد و حاضران بر تداوم تعاملات سازنده و پیگیری مصوبات جلسه تأکید کردند تا در سایه همافزایی و بهرهگیری از فرصتهای موجود، خدمات بیمهای در هرمزگان ارتقا یابد و رضایت حداکثری مشتریان و نمایندگان شرکت حاصل شود.
همکاری انجمن درد و بیمه سلامت
به افزایش خدمات بیمه ای این رشته کمک کرد
رییس انجمن درد ایران گفت: همکاری انجمن درد و بیمه سلامت به افزایش خدمات بیمه ای این رشته کمک کرد. دکتر سید مسعود هاشمی در خصوص هدف از حضور در سازمان بیمه سلامت گفت: رشته درد، خدمات به نسبت جدیدی در مقایسه با دیگر خدمات حوزه بهداشت و درمان است، خوشبختانه از سال 85 تا کنون با کمک سازمان بیمه سلامت تعرفه های این حوزه تحت پوشش بیمه قرار گرفته است؛ البته به دنبال آن هستیم که خدمات تخصصی نیز که توسط فلوشیپ های درد و کلینیک های تخصصی ارایه می شود هم تحت پوشش بیمه قرار گیرد. رییس انجمن درد ایران، با اشاره به اینکه 90 درصد خدمات مورد نیاز این رشته تاکنون تحت پوشش بیمه های پایه بوده است افزود: برخی کدهای خدمات درد توسط بیمه تامین اجتماعی و نیروهای مسلح تحت پوشش است، این درحالی است که بیمه سلامت تحت شرایطی ارایه خدمات را پذیرفته است؛ لذا در تلاش هستیم 5 کد خدمتی که به عنوان پایلوت از سال 1401 مورد پذیرش بیمه سلامت بوده و پس از طی مراحل قانونی و اداری توسط این بیمه تحت پوشش کامل قرار گیرد.

ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.