شماره: 1760 / ۱۴۰۰ سوم آبان
تعداد بازدید : 0
اخبار
ارتقاء سامانه الکترونیکی رسیدگی به شکایات موسسه اعتباری نور
موسسه اعتباری نور با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان، سامانه الکترونیکی ثبت و رسیدگی به شکایات خود را ارتقاء داد.به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری نور، این موسسه در راستای افزایش رضایتمندی و سهولت ارتباط مشتریان با ارکان نظارتی موسسه، اقدام به ارتقاء سامانه الکترونیکی ثبت و رسیدگی به شکایات نمود.بر اساس این گزارش مشتریان محترم میتوانند در هر ساعت از شبانهروز به صفحه اختصاصی این سامانه مراجعه نموده و با درج اطلاعات شخصی و احراز هویت و شرح کامل درخواست، شکایت خود را ثبت و پیگیری نمایند.همچنین مشتریان گرامی جهت دریافت اطلاعات بیشتر، میتوانند با کارشناسان اداره کل بازرسی این موسسه به شماره 02182369608 تماس حاصل فرمایند.
بیمه موبایل در تجارتنو رونمایی شد
شرکت بیمه تجارتنو در دومین روز از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای تحول دیجیتال، محصول مشترک بیمه موبایل و تبلت و شارژ بیمه را رونمایی کرد.بیمه موبایل و شارژ بیمه تجارتنو، محصول ماهها تلاش مدیران شرکت بیمه تجارتنو و شرکت کارت اعتباری ایران کیش است که می توان از آن بعنوان گامی نو در تحول دیجیتال نام برد.به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه تجارتنو؛ محصول بیمه موبایل و شارژ بیمه تجارتنو با حضور مهندس طبری، مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش و دکتر نیما نوراللهی، مدیر عامل بیمه تجارتنو رونمایی شد.در مراسم رونمایی از محصول مشترک بیمه موبایل ، مهندس طبری با اشاره به فعالیت شرکت ایران کیش در زمینه پرداخت، گفت:درگامی مشترک به همراه شرکت بیمه تجارت نو، خرید و پرداخت ادغام شده تا مشتری با خیالی آسوده و اعتماد ، خرید محصولات بیمه ای خود را انجام دهد.
بازدید رئیس هیات مدیره و هیات همراه از شعبه مسجد کبود تبریز
عبدالحسین پهلوان، رئیس هیات مدیره بیمه دانا و هیات همراه از شعبه مسجد کبود تبریز بازدید کردند.به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، ایرج عبدالهی رئیس شعبه مسجد کبود تبریز اعلام کرد: در این بازدید که 26 مهر ماه جاری انجام شد، ضمن گفتگو با همکاران، مهمترین موانع و مشکلات کاری شعبه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر تداوم همکاری و تعامل هر چه بیشتر شعب تبریز با حداکثر توان در جهت پیشبرد اهداف عالی شرکت تاکید شد.در این بازدید آقایان فتحالهی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سرمایه انسانی و سماوی مدیر ساختمان، رئیس هیات مدیره را همراهی کردند.
بهاری فر رییس هیات رییسه سندیکای بیمه گران شد
حجت بهاری فر مدیرعامل و عضو هیات مدیره بیمه «ما» با کسب تمامی آرا بعنوان رییس هیات رییسه سندیکای بیمه گران ایران انتخاب شد.به گزارش روابط عمومی بیمه “ما” ، اولین جلسه هیات رییسه سندیکای بیمه گران ایران پس از انتخابات 26 ام مهرماه با حضور همه اعضا تشکیل و رییس و نایب رییس مشخص شدند.بر همین اساس دکتر بهاری فر مدیرعامل بیمه “ما” به عنوان رییس هیات رییسه و دکتر کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران به عنوان نایب رییس انتخاب شدند.گفتنی است در جلسه شورای عمومی سندیکای بیمه گران ایران در تاریخ 26 مهرماه اعضای جدید هیات رئیسه انتخاب و بر اساس آرای ماخوذه و ترتیب آرا ابراهیم کاردگر مدیرعامل بیمه دانا، حجت بهاریفر مدیرعامل بیمه “ما”، محمدرضا کشاورز مدیرعامل بیمه دی و علی جباری مدیرعامل بیمه رازی به عنوان اعضای اصلی هیات رئیسه سندیکای بیمه گران ایران انتخاب شدند.
نشان عالی مسئولیت اجتماعی به بیمه پارسیان رسید
در نخستین جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی، بیمه پارسیان موفق به دریافت نشان عالی این جشنواره شد.به نقل از روابط عمومی بیمه پارسیان؛ این جشنواره که با هدف کمک به اعتلای فعالیت های مسئولیت اجتماعی در سازمان ها و توسعه فرهنگ سرآمدی سازمانی با حضور جمعی از مدیران ارشد صنایع، سازمان ها و شرکت های مطرح کشور در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد، بیمه پارسیان براساس شاخص های معرفی شده ارزیابی و باتوجه به فعالیت های گسترده شرکت در سال های اخیر در حوزه مسئولیت اجتماعی حایز دریافت این نشان شد. ساخت و تحویل 2 باب مدرسه در روستاهای زلزله زده استان کرمانشاه،کلنگ زنی و آغاز عملیات احداث 4 باب مدرسه در روستاهای مناطق محروم استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کهکیلویه و بویراحمد و خوزستان، همکاری با انجمن شنوایی سنجی ایران جهت کمک به کودکان مناطق محروم و رفع مشکل شنوایی این بیماران، بخشی از اقدامات بیمه پارسیان در حوزه مسئولیت های اجتماعی در سال های اخیر می باشد.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
مدیرعامل بیمه “ما” عضو هیات رئیسه سندیکای بیمه گران شد
با انتخاب اعضای شورای عمومی، دکتر بهاری فر مدیرعامل شرکت بیمه «ما» برای دومین دوره متوالی عضو هیات رئیسه سندیکای بیمه گران ایران شد.به گزارش روابط عمومی بیمه “ما” ، جلسه شورای عمومی سندیکای بیمه گران ایران به منظور انتخاب اعضای جدید هیات رئیسه با حضور اکثریت اعضا تشکیل و اعضای اصلی هیات رئیسه در این جلسه انتخاب شدند.بر همین اساس و به ترتیب آرا، ابراهیم کاردگر مدیرعامل بیمه دانا، حجت بهاریفر مدیرعامل بیمه “ما”، محمدرضا کشاورز مدیرعامل بیمه دی، علی جباری مدیرعامل بیمه رازی به عنوان اعضای اصلی هیات رئیسه سندیکای بیمه گران ایران انتخاب شدند.لازم به ذکر است در پی رای گیری انجام شده و در نتیجه آرای ماخوذه مسعود بادین مدیرعامل بیمه آسیا و علیرضا هادی مدیرعامل بیمه باران نیز به عنوان اعضای علی البدل هیات رئیسه سندیکای بیمه گران ایران انتخاب شدند.گفتنی است حجت بهاریفر مدیرعامل بیمه “ما”، برای دومین دوره متوالی است که به عنوان عضو اصلی هیات رئیسه سندیکای بیمه گران ایران انتخاب می شود.
شایعه حذف تخفیف بیمه شخص ثالث با تعویض پلاک کذب محض است
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا: شایعه حذف تخفیف بیمه شخص ثالث خودروها با تغییر یا تعویض پلاک کذب محض است. اخیراً شایعهای در فضای مجازی مطرح شده که با تغییر پلاک خودروها تخفیف بیمه شخص ثالث از بین میرود و دوباره از صفر شروع میشود، در همین راستا سرهنگ عینالله جهانی اظهار داشت: طبق قانون پلاکهایی که بیش از یکسال استفاده نشود، با حفظ سوابق به نفر دیگری منتقل میشود.معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا تصریح کرد: طبق قانون فردی که چندین پلاک فکشده داشته باشد، این پلاکها به صورت تفکیکشده و آزاد در اختیار مراکز تعویض پلاک ما هستند و اگر زیر یک سال باشد، هر زمان مراجعه کنند پلاک خودرو به خودشان اختصاص پیدا میکند اما بالای یکسال ممکن است پلاک دیگری به آنها اختصاص پیدا کند.وی افزود تخفیف عدم خسارت در بیمهنامه شخص ثالث متعلق به مالک وسیله نقلیه (صاحب پلاک انتظامی وسیله نقلیه) است و بر اساس مقررات بیمه شخص ثالث، مالکین وسایل نقلیه موتوری زمینی میتوانند سابقه تخفیف عدم خسارت بیمهنامه شخص ثالث پلاک قبلی خود را همزمان با انتقال مالکیت یا هر زمان پس از آن به وسیله نقلیه دیگر از همان نوع (مثلا سواری به سواری) که متعلق به خود، همسر، والدین و یا اولاد بلاواسطه آنها باشد انتقال دهند. لذا با توجه به اینکه سابقه پلاکها و تخفیفات بیمهنامههای شخص ثالث برای مدت نامحدود به ترتیب در بانکهای اطلاعاتی راهور و بیمه (شرکتهای بیمه و بیمه مرکزی) محفوظ است، با واگذاری پلاکهای قدیمی به دیگری به هیچ عنوان سوابق رانندگی و بیمهای از جمله تخفیفات عدم خسارت مالک قبلی پلاک از بین نخواهد رفت و افراد با توجه به سوابق بیمهای خود از مزایای تخفیفات بهرهمند میشوند.سرهنگ جهانی خاطرنشان کرد: هیچ سوء استفاده و هماهنگی بین پلیس و شرکت بیمه در خصوص حذف تخفیفات وجود ندارد و این خبر صرفاً یک نوع تشویش اذهان عمومی است و ما طبق قانون، علیه افرادی که اقدام به انتشار چنین شایعات و اتهاماتی میکنند، شکایت خواهیم کرد.
قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک مسکن برگزارشد
چهل و یکمین مرحله قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک مسکن در راستای بهره مندی اقشار جامعه از نیات خیرخواهانه سپرده گذاران بانک برگزار شد.به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، چهل و یکمین مراسم قرعهکشی حسابهای قرضالحسنه پسانداز بانک مربوط به سال 1399 با حضور اعضای هیات نظارت بر انجام قرعهکشی شامل نمایندگان دادستان کل کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی،بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سید محسن فاضلیان عضو هیات مدیره بانک و معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی برگزار شد.در این مراسم، سید محسن فاضلیان عضو هیات مدیره و معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی بانک مسکن مدت سپرده پذیری این دوره از قرعهکشی حسابهای قرضالحسنه را از ابتدای مردادماه 99 تا پایان تیرماه 1400 دانست.وی تصریح کرد: طی این دوره تعداد 3 میلیون و 142 هزار و 120 حساب از حسابهای قرضالحسنه پسانداز بانک مسکن حایز شرایط لازم برای قرعهکشی بودند که از این تعداد، 314 هزار و 212 فقره مشمول دریافت جایزه خواهند شد.عضو هیات مدیره بانک مسکن با اشاره به تسهیلات پرداختشده از منابع این حسابها بیان کرد: پرداخت تسهیلات قرضالحسنه ازدواج، حوادث غیرمترقبه، اشتغالزایی، مشاغل خانگی مربوط به کمیته امداد امام خمینی (ره)، صندوق ایثارگران وزارت تعاون، سازمان بهزیستی، ودیعه مسکن و پرداخت مشارکت به سیل زدگان ازجمله این تسهیلات بوده است.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
مدیرعامل بیمه کوثر در نشست تخصصی سراسری مدیران شرکت بیان کرد:
تعداد بازدید : 1
هوشمندی و چابکی سازمانی ضرورت رضایت ذی نفعان و موفقیت بیمه کوثر
ارایه خدمات هوشمند و تسهیل شده به مشتریان و افزایش کیفیت آن از طریق نواوری، سرعت دسترسی و دقت در اجرای فرایندها و همسویی با نیازهای متغیر محیط، مزیت رقابتی و رضایت ذی نفعان شرکت را به دنبال دارد.
به گزارش اخبارصنعت به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل شرکت در نشست سراسری مدیران بیمه کوثر در تهران، با بیان مطلب فوق، ضمن تشکر از اعضای هیاتمدیره، معاونان و مدیران ستادی و سرپرستیهای استانی که ضمن رعایت کامل الزامات بهداشتی در این نشست حضور فعال داشتند، با تبریک ولادت حضرت رسول اکرم(ص) و امام صادق(ع) و تقارن فرخنده هفته وحدت با سالروز تاسیس شرکت بیمه کوثر، اظهار امیدواری کرد این نشست که بهمنظور هماندیشی و تبیین اهداف با رویکرد برنامهمحوری و مانعزداییها برگزار میشود بتواند به همدلی و پویایی بیشتر میان ارکان، بخشها و کارکنان شرکت در سراسر کشور بینجامد.
ابوالفضل آقادادی با تاکید بر اجرای بهموقع برنامهها و راهکارهای مدنظر بهمنظور تحقق اهداف و چشمانداز شرکت، تصریح کرد: ما برای رسیدن به این مقصود، مدیریت مسئولانه و پاسخگو و همچنین همت و تلاش مضاعف همه کارکنان بیمه کوثر را در سایه یک سازماندهی دقیق و حسابشده نیاز داریم و این در حالی است که بیمه مرکزی و هیاتمدیره شرکت نیز انتظار دارند با چابکسازی در سطوح مختلف بتوانیم کارکردها و شاخصهای تعیینشده در بخشهای مختلف سازمان را ارتقا دهیم.
وی ضمن قدردانی از زحمات مدیران عامل قبلی و همه افرادی که در رشد و سربلندی بیمه کوثر نقش داشتهاند، گفت: با افتخار عرض میکنم که شرکت از ارکان و عناصر کافی برای بالندگی هرچه بیشتر برخوردار است که از جمله باید به سهامداران ارزشی و شناختهشده، اعضای هیاتمدیره خبره، نیروی انسانی جوان و نخبه، مدیران با انگیزه و نمایندگان پرتلاش و منسجم اشاره کنم که آینده روشنی را در زمینه رشد و توسعه پایدار برای شرکت ترسیم میکنند.
آقادادی افزود: با توجه به اینکه اصول حاکمیت شرکتی تبیینکننده عدالت، شفافیت و پاسخگویی در سازمانهاست باید بتوان اصول یادشده را در ارکان مختلف سهامداران، بیمهگذاران، کارمندان و نمایندگان شرکت برای تصمیمات همگرا و بهینه برقرار کرد.
مدیرعامل شرکت در تشریح اهداف و برنامههای در دست اقدام شرکت گفت: افزایش رضایت ذینفعان و سوداوری شرکت با کاهش مطالبات سررسید شده، تقویت سیستمهای مدیریت ریسک، تفویض اختیار، نواوری در ارایه محصولات جدید، توسعه بازارهای جامعه هدف، بهینهسازی سبد سرمایهگذاری، تهیه سود و زیان به تفکیک سرپرستی های استانی، توسعه زیرساختها و ارتقا و کیفیسازی شبکه فروش از اهم اهداف و برنامههای شرکت است.
وی تسلط حرفهای مدیران ستادی و سرپرستی های استانی به قوانین، آییننامهها و دستورالعملها را ضروری دانست و تصریح کرد: طبق طرح تحول و حرکت راهبردی بیمه کوثر (طرح تحرک) اصول سیاستگذاری، راهبری، برنامهریزی و نظارت در ستاد شرکت سازماندهی و اختیارات حداکثری به سرپرستیهای استانی تفویض میشود. همچنین مدیران سرپرستیها و شعب بر اساس عملکرد نمایندگان اختیارات را به آنها واگذار و نظارت خود را قویتر کنند.
آقادادی با بیان اینکه سیاست ما تفویض اختیار و برونسپاری با بهرهمندی از شبکه فروش و ارزیابان خسارت است، یاداور شد: ما باید اهمیت استفاده از ظرفیتهای نمایندگان را برای فروش، همراهی با بیمهگذار و مشتریمداری را بهخوبی درک کنیم تا هم نماینده منتفع شود، هم رضایت مشتری افزایش یابد و هم برای شرکت ارزش افزوده داشته باشد.
مدیرعامل شرکت با تاکید بر جدیت بیشازپیش در شناسایی، جذب و توسعه بازارهای جامعه هدف و کمریسک، گفت: شایسته است معاونان، مدیران و شبکه همکاران همزمان سه موضوع افزایش سهم از بازار، سوداوری و رضایت مشتریان را مدنظر قرار دهند که این مهم در فضای رقابتی امروز با خلاقیت، افزایش کیفیت خدمات، چابکی، تعامل و پاسخگویی درست، درخور و بهموقع محقق خواهد شد.
وی با اعلام «اطمینان، امنیت و آرامش» به عنوان محصول اصلی یک شرکت بیمه، تاکید کرد: اعتمادسازی و مدیریت ریسک برای بیمه کوثر از اهمیت بالایی برخوردار است و در این زمینه همراهی با مشتری، رصد تغییرات محیطی و رشد تکنولوژی و نیز ضرورت تحلیل دادهها و توسعه کیفی شبکه فروش باید بهخوبی، مدنظر قرار گیرد.
آقادادی مدیریت ریسک صحیح بیمهگری را یکی از عوامل مهم در انتخاب بازار دانست و گفت: برای کنترل خسارتها، حوزههای فنی و اتکایی باید شناخت کافی از شرایط بازار، ارایه نرخ متناسب با شرایط و نیز تمهیدات لازم برای کنترل و نگهداری ریسکهای پذیرفتهشده را داشته و با دقت پیگیری و اجرا کنند.
مدیرعامل شرکت خاطرنشان کرد: برای ایجاد تمایز در خدمات باید رسیدگی به پروندههای زیاندیدگان در کمترین زمان ممکن انجام شود به گونهای که بیمهگذار حلاوت و شیرینی دریافت پوشش بیمهای را در زمان مناسب حس کند.
وی در پایان نیرویانسانی را بزرگترین سرمایه و دارایی هر شرکت و خالق ارزشها معرفی کرد و افزود: انتظار دارم مدیران شرکت به موضوع جذب، ارتقا و نگهداشت کارکنان و نمایندگان حرفهای توجه کنند. مدیران باید با گزینش مناسب و بهکارگیری افراد صادق، مجرب، کاردان و مسلط به دانش روز که میتوانند در فضای رقابتی به فعالیت بپردازند و همچنین ایجاد فضای امیدوارکننده در بین کارکنان و تاکید بر کارتیمی و نظم و انضباط کاری برای رشد بهرهوری شرکت تلاش کنند.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
برندگان قرعهکشی حسابهای صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان مشخص شدند
پرداخت بیش از 40 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان
آیین قرعهکشی سپردههای پس انداز ریالی صندوق قرضالحسنه بانک پارسیان(عملکرد سال 99 -1400) روز سه شنبه مورخ 27 مهرماه سال جاری برگزار و برندگان نیکوکار این قرعه کشی مشخص شدند.
در این دوره از قرعه کشی که با حضور اﻋﻀﺎی هیات ﻧﻈﺎرت ﺑﺮ ﻗﺮﻋﻪﮐﺸﯽ ﻣﺘﺸﮑﻞ از نمایندگان دادﺳﺘﺎﻧﯽ ﮐﻞ ﮐﺸﻮر و ﺑﺎﻧﮏ ﻣﺮﮐﺰی و همچنین محمد رضا فقیری مدیرعامل صندوق قرض الحسنه و جبیب الله نگهبان مدیر بازرسی و نظارت بانک پارسیان و دیگر مدیران این بانک برگزار شد؛ به پاس قدردانی از نیت خیر سپرده گذاران قرض الحسنه پس انداز، جوایز ارزنده ای به برندگان تعلق گرفت.
30 فقره کمک هزینه خرید واحد مسکونی هر یک به ارزش یک میلیارد ریال، 60 فقره کمک هزینه خرید خودرو داخلی هر یک به ارزش500 میلیون ریال،70 کمک هزینه خرید لوازم خانگی تولید داخل هر یک به ارزش 300 میلیون ریال، 80 کمک هزینه تحصیلی برای یک مقطع به ارزش 200 میلیون ریال،90 کمک هزینه سفر عمره، تمتع و عتبات عالیات هر یک به ارزش 100 میلیون ریال،100 کمک هزینه خرید صنایع دستی هر یک به ارزش50 میلیون ریال و 200 جایزه نقدی 20 میلیون ریالی، 400 جایزه نقدی 15 میلیون ریالی و هزاران جایزه نقدی دیگر از جوایز قرعهکشی حسابهای قرضالحسنه پسانداز ریالی صندوق قرضالحسنه بانک پارسیان است.
اسامی برندگان جوایز قرعه کشی پس از تایید هیات نظارت و انجام کنترل های لازم بر روی سایتهای اینترنتی بانک پارسیان به نشانی اینترنتی www.parsian-bank.irو صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان به نشانی www.sandogh.parsian-bank.ir قرارخواهدگرفت.
گفتنی است؛ صندوق قرض الحسنه این بانک به منظور نقش آفرینی موثرتر و در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود، از ابتدای تاسیس تا 22 مهر ماه 1400 ، بیش از 40 هزارمیلیارد ریال تسهیلات در بخش های ازدواج، درمان، مسکن، اشتغال و ضروری به بیش از 168 هزار نفر از هموطنان پرداخت کرده است.
مدیر امور نمایندگان و کارگزاران بیمه تعاون:
دیجیتالی شدن نیاز امروز صنعت بیمه است
در همکاری با استارت آپ های برند حرف اول را می زنیم
مریم قندور، مدیر امور نمایندگان و کارگزاران بیمه تعاون از ضرورت دیجیتالی شدن در ارائه خدمات در صنعت بیمه سخن گفت و فعالیت کنونی شرکت بیمه تعاون در بهره مندی از استارت آپ ها را مثال زدنی دانست.
به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون، مریم قندور، مدیر امور نمایندگان و کارگزاران این شرکت از جمله مدیران با تفکر فناوری محور است که سابق بر این در گفت و گو با «پایگاه خبری خرد و کلان» نیز مطرح کرده بود که «با شروع پاندمی کرونا، نیاز مشتریان به خدمات الکترونیکی و غیرحضوری افزایش یافت و از این رو اقدامات زیرساختی شرکت بیمه تعاون در این حوزه بیش از پیش نمود یافت».
او همچنین در پاسخ به این سوال که آیا سرعت گرفتن فعالیت استارت آپ ها به فعالیت شبکه فروش سنتی لطمه ای وارد نمی کند، گفته بود: «ارزیابی های ما نشان می دهد استارت آپ ها بیشتر در حوزه فروش بیمه اتومبیل فعالیت دارند و سایر بیمه نامه ها مانند بیمه های عمر، آتش سوزی، باربری و … که به مشاوره های دقیق نیاز دارند، همچنان توسط شبکه فروش سنتی ارائه می شود. همچنین هر نماینده می تواند با فراهم کردن بستر الکترونیکی خود در قالب نماینده آنلاین ارائه خدمات کند».
قندور در این گفت و گو نیز اظهار داشت که امروز دیجیتالی شدن یک نیاز است و محصولات را باید با شبکه های گوناگون توزیع همراه ساخت تا بدین ترتیب بتوان خدمات دهی قابل توجهی را به عموم مشتریان ارائه کرد.
مدیر امور نمایندگان و کارگزاران بیمه تعاون ادامه داد: در استارت آپ های برند هم اکنون شرکت بیمه تعاون حرف نخست را می زند و موفق شدیم تا تمام استارت آپ های دارای مجوز کارگزاری برخط بیمه مرکزی همکاری داشته باشیم.
وی همچنین تصریح کرد: آنچه ما دوست داریم اجرایی کنیم، ایجاد یک پلتفرم برای نمایندگان فروش است و با استفاده از آن به تمام نماینده ها کمک کنیم تا از طریق خدمات دیجیتال بتوانند محصولات خود را به فروش برسانند.
قندور در ادامه با اشاره به فعالیت های واحد تحت مدیریت خود مطرح کرد: هم اکنون در تمام مناقصات و استعلام هایی که در صنعت بیمه ای انجام می شود، شرکت کرده و در حال حاضر موفقیت های قابل توجهی نیز کسب کرده ایم و هدف اصلی مان نیز حرکت در مسیر جذب پورتفوی بیشتر است.
مدیر امور نمایندگان و کارگزاران بیمه تعاون اضافه کرد: کار اصلی جذب این واحد جذب شبکه فروش بوده و تا کنون بالغ بر 800 نماینده فروش فعال داریم و بنا داریم در سال 1400 برای استان تهران بالغ بر 200 نماینده جذب کرده که تاکنون 70 نماینده نیز دوره های آموزشی را گذرانده و مشغول فعالیت شدند.
وی تصریح کرد: از دیگر اتفاقاتی که موفق شدیم رقم بزنیم، دعوت به همکاری نمایندگان پیش از درخواست آن هاست که این مهم به منظور ترغیب هرچه بیشتر نماینده برای فعالیت پس از دریافت کُد از بیمه مرکزی صورت می گیرد.
طرح ویژه «آیندهداران» برای خرید از بازار بزرگ ایرانمال
طرح اعتباری خرید و گردشگری تمام اقشار خانواده ایرانی شروع شد
بانک آینده در راستای ارزشآفرینی هر چه بیشتر و خریدی آسان و راحت برای مشتریان عزیز، تنوع سبد محصولات بانک و همچنین جبران بخشی از خسارات وارده به مشتریان، صنایع و مراکز خرید به علت شیوع بیماری کرونا، در قالب طرح «آینده داران»، به مشتریان خود اعتبار میدهد.
تمامی مشتریان بانک آینده که دارای انواع سپردههای سرمایهگذاری کوتاهمدت، بلندمدت، قرضالحسنه جاری و پسانداز، سپرده بلندمدت شتاب و آیندهساز هستند، میتوانند با ثبتنام در سامانههای پیشخوان مجازی abplus.ir و ساتا sa-ta.ba24.ir و یا در شعب این بانک، بر اساس میزانی که خود اعلام و توافق می کنند، بین ده تا دویست میلیون ریال اعتبار درقبال وثیقه به میزان همان اعتبار درخواستی، دریافت کنند. بازپرداخت این اعتبار دریافت شده بهدو روش یکجا و تدریجی – اقساطی است.
مشتریان عزیز میتوانند با دریافت این اعتبار از بانک آینده، علاوه بر خرید از فروشگاههای طرف قرارداد در بازار بزرگ ایران (ایران مال) و مجموعه هایپراستار واقع در آن، از بخشهای مختلف و متنوع آن نیز بازدید کنند.
در دیگر اقدام بانک آینده نیز، این بانک هماکنون با هدف رونق تولید و کسبوکار و همچنین پاسخگویی به نیازهای اساسی هممیهنان گرامی و امکان خریدی آسان و متنوع، در اقدامی نوآورانه و منحصر بهفرد، طرح «طراوت» را عرضه کرده است.
تمام مشتریان حقیقی و حقوقی بانک آینده و همچنین سایر هموطنانی که هماکنون مشتری بانک نیستند و حتی متقاضیان دریافت اعتبار خرد، میتوانند با مراجعه به شعب بانک آینده یا ثبتنام در سامانه «پیشخوان مجازی، ویژه مشتریان بانک» (abplus.ir) یا مراجعه به سامانه «ساتا، ویژه عموم» (sa-ta.ba24.ir)، بر اساس وثایق سپردهای یا امتیاز و رتبه اعتباری خود، از اعتباری بین 200 (دویست) میلیونریال تا 500 (پانصد) میلیونریال، بهرهمند شده و با مراجعه حضوری یا خرید اینترنتی از مراکز فروش طرف قرارداد با بانک آینده، نسبت به خرید کالا و خدمات موردنظر خود، اقدام کنند.
مشتریان گرامی با مشارکت در طرحهای یاد شده، علاوه بر خرید و تامین نیازهای ضروری زندگی، در رشد و توسعه تولیدات ملی و افزایش اشتغال نقش خود را ایفا مینمایند.
یادآور میشود، بانک آینده برای هفتمین بار در سطح بینالمللی و چهارمین بار پیاپی، از سوی موسسه بنکر (Bank-er)، موفق به کسب عنوان «بانک سال ایران» (Bank of The Year In Iran) در سال 2020 میلادی شد.
بانک آینده در شرایط خاص اقتصادی و همهگیری بیماری کرونا، با تکیه بر دانش، تجربه و استعداد سازمانی، موفق به کسب این عنوان شد. موسسه بنکر در بخشی از بیانیه اهدای تندیس به بانک آینده اعلام کرده؛ علاوه بر معیارهای عملکرد خوب، واکنش سریع و ابتکاری بانک آینده در برابر همهگیری Covid-19، توجه داوران را به خود جلب کرد؛ این شرکت، بزرگترین دارایی خود، یعنی مرکز نمایشگاهی ایران مال را در طول یکهفته به یک بیمارستان 3000 تختخوابی برای مبتلایان به کرونا تبدیل کرد. همچنین، از زمان آغاز واکسیناسیون همگانی کرونا در کشور، بازار بزرگ ایران (ایرانمال) یکی از بزرگترین مراکز تجهیز شده برای تزریق واکسن کرونا است که همچنان این خدمت در این مرکز، برای عموم هموطنان ادامه دارد.
اینشورتاک به فینال نزدیک می شود
مسابقه بزرگ سخنرانی صنعت بیمه (اینشورتاک) که از تیرماه سال جاری با حمایت بیمه مرکزی و با استقبال گسترده نمایندگان، مدیران و فعالان صنعت بیمه در حال برگزاری است، به فینال خود نزدیک شده است.
به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون، احسان حق بجانب دبیر اجرایی این رویداد در گفت و گو با پایگاه خبری خرد و کلان با بیان این که اینشورتاک در نوع خود یک نوآوری در جهت ارائه حرفه ای خدمات بیمه در قالب سخنرانی های کوتاه محسوب می شود، گفت: ما از ابتدای فرآیند مسابقه تاکید داشتیم که شرکت کنندگان برای استفاده از آموزش ها و اجرای سخنرانی خود نیاز به سفر به تهران نداشته باشند و پروتکل های بهداشتی را در حد اعلای آن رعایت کنیم.
وی افزود: با فراهم شدن زیرساخت فنی یادگیری آنلاین، ضمن دعوت از اساتید، فیلم های آموزشی در داخل استودیو ضبط شد و در دسترس شرکت کنندگان مسابقه قرار گرفت.
او با اشاره به این که از ابتدای شهریورماه دسترسی کاربران به آموزش ها فعال شده است، ادامه داد: کاربران به جای یک بار تماشای آموزش ها، توانسته اند چندین مرتبه فیلم های آموزشی را مشاهده و تمرین کنند.
حق بجانب همچنین به راهبری علاقه مندان در گروه هایی به نام منتورینگ سخنرانی اشاره کرد و با بیان این که به این روش، به سوالات و دغدغه های مخاطبان پاسخ داده شده است، اظهار کرد: تلاش شد کیفیت فن بیان و سخنوری همه شرکت کنندگان نسبت به قبل از مسابقه ارتقا پیدا کند.
دبیر اجرایی رویداد اینشورتاک با بیان این که در این مسابقه تا اینجا همه برنده اند، ادامه داد: هر کسی خود را باید با نسخه قبلی خود مقایسه کند و لذا پیشرفت در همه شرکت کنندگان محسوس است.
او پایان مهرماه را پایان مهلت قانونی ارسال ویدیوهای سخنرانی شرکت کنندگان دانست و با تاکید بر این که این فرصت قابل تمدید نیست، ادامه داد: از ابتدای آبان ماه ویدیوهای سخنرانی طی دو مرحله توسط تیم ارزیابی بر اساس مولفه های از پیش اعلام شده در سایت مسابقه مورد بررسی قرار گرفته و تعدادی از سخنرانی ها برگزیده می شود.
به گفته وی، از افراد راه یافته به این مرحله دعوت می شود در کارگاه آموزشی تکمیلی شرکت کنند و اگر محتوا و قالب سخنرانی ها نیاز به بازطراحی داشته، به آنها کمک می شود که ارائه با کیفیت تری داشته باشند.
حق بجانب با اشاره به این که از بین سخنرانان، 12 نفر برای اجرای فینال مسابقه انتخاب می شوند، ادامه داد: فینال مسابقه به تاریخ پیش بینی شده در پنجم آذرماه به صورت حضوری و با شرکت مدیران و فعالان صنعت بیمه برگزار و در آن سخنرانان برتر سال صنعت بیمه معرفی می شوند.
گفتنی است نخستین مسابقه بزرگ سخنرانی صنعت بیمه (Insurtalk) با حمایت بیمه مرکزی و به همت شرکت بیمه تعاون برگزار می شود و یونس مظلومی میدرعامل شرکت بیمه تعاون، رئیس شورای سیاست گذاری این مسابقه است.
بیمه تجارتنو
با مدیران جوان و خلاق خود همسو با تکنولوژی های روز حرکت میکند
اپلیکیشن بنو، نرم افزار خدمات بیمه ای که با همت واحد فناوری و اطلاعات بیمه تجارت نو طراحی شد، در حاشیه همایش دستاوردهای تجارتنو با رویکرد تحول دیجیتال، رونمایی شد. شرکت بیمه تجارتنو، برای اولین بار و در اقدامی نوآورانه، امروز همایش دستاوردهای تجارتنو را با رویکرد تحول دیجیتال برگزار کرد.
به گزارش روابط عمومی بیمه تجارتنو؛ در این همایش که با حضور مدیرعامل شرکت بیمه تجارتنو برگزار شد افرادی چون مدیرکل حوزه ریاست،مدیرکل حراست و مدیر کل بازرسی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند.
در مراسم رونمایی از اپلیکیشن بنو، جلیل قاسمی، مدیرکل حوزه ریاست بیمه مرکزی ،اذعان داشت که بیمه مرکزی مفتخر است که شرکت بیمه تجارتنو با برخورداری از مدیران جوان و هیات مدیره خلاق خود، همچنان در راستای نوآوری و همسو با تکنولوژی های جدید ماموریت های سازمانی خود را به ثمر می رساند.
همایش دستاوردهای بیمه تجارتنو با رویکرد تحول دیجیتال امروز و با حضور جانشین مدیرعامل، معاونین، مشاورین و مدیران ستادی و شعب بیمه تجارتنو در سالن فرهنگی ورزشی مفتح گشایش یافت.
همایش دستاوردهای بیمه تجارتنو با رویکرد تحول دیجیتال به مدت دو روز و در روزهای 27 و 28 مهرماه سال جاری برگزار می شود.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.