شماره: 1782 / ۱۴۰۰ سوم آذر
تعداد بازدید : 0
اخبار
«بهپرداخت ملت»
با اقتدار در جایگاه یازدهم PSPهای جهان ایستاد
شرکت بهپرداخت ملت جایگاه یازدهم جهان را در میان 150 شرکت فعال در زمینه پرداخت الکترونیک از آن خود کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت بهپرداخت ملت، بر اساس آخرین گزارش نشریه نیلسون ریپورت (Nilson Report) درخصوص عملکرد شرکتهای پرداخت الکترونیک در سال 2020؛ این شرکت با دو پله صعود در رنکینگ بینالمللی، موفق شد جایگاه خود را از رتبه سیزدهم به یازدهم دنیا ارتقا دهد و پرچم پرافتخار ایران را در میان یازده PSP برتر جهان برافراشته سازد.
بهپرداخت ملت علاوه بر کسب این افتخار بیسابقه برای ایران، موفق شد جایگاه بلامنازع خود را در صدر شرکتهای PSP منطقه خاورمیانه و ایران حفظ کند.
این رتبهبندی که در نشریه مرجع و معتبر نیلسون ریپورت درخصوص عملکرد شرکتهای پرداخت الکترونیک در سال 2020 منتشر شده، نشاندهنده تحولات مثبت و ارتقای کمیوکیفی در ارائه محصولات و خدمات بهپرداخت ملت است که همواره در این عرصه و نیز در مسیر توسعه کسبوکارهای نوین پیشرو بوده است و اکنون تنها یک گام با قرار گرفتن در میان 10 شرکت PSP برتر دنیا فاصله دارد.
گفتنی است؛ نیلسونریپورت نشریهای با بیش از 48 سال سابقه انتشار است که بهصورت تخصصی به موضوع سیستمهای پرداخت الکترونیک میپردازد.
افتتاح سومین مدرسة ساختهشده توسط بانک پاسارگاد در استان گلستان
آیین افتتاح مدرسة ششکلاسة امیرکبیر در روستای «قرنجیک» استان گلستان با حضور مدیرعامل و مدیران بانک پاسارگاد، فرماندار آققلا، مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیرکل ادارة نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری برگزار شد.
بانک پاسارگاد همواره مسئولیتهای اجتماعی را رویکردی متعالی به کسبوکار برمیشمارد و بهصورت پیوسته، اقدامات و فعالیتهای متنوع و گستردهای را در این راستا در دستور کار خود دارد. فعالیتهای مدرسهسازی بهدلیل اهمیت بالای آن در رشد و توسعة آیندهسازان ایران عزیز و تاثیر مستقیم در آبادانی و آینده کشور در کانون اصلی توجه بانک پاسارگاد در زمینة ایفای مسئولیتهای اجتماعی قرار دارد.
جشنواره هدیه زندگی پارسیان آغاز شد
بیمه پارسیان در راستای تکریم و رفاه حال بیمه گزاران بیمه های عمرانفرادی، جشنواره «هدیه زندگی پارسیان» را برای بیمه گزاران بیمه نامه عمروسرمایه گذاری این شرکت برگزار می کند.
براساس این گزارش در جشنواره هدیه زندگی پارسیان، تمامی بیمه گزاران فعلی یا جدید بیمه نامه عمروسرمایه گذاری این شرکت از تخفیفات و تسهیلات ویژه طرح برخوردار می شوند. این جشنواره از اول آذرماه به مدت سه ماه برگزار می گردد.
همچنین این جشنواره در دو سطح تخفیفات عمومی برای بیمه گزاران عمروسرمایه گذاری حایز شرایط و تخفیفات ویژه به بیمه گزاران جدید بیمه عمروسرمایه گذاری عرضه می گردد. از تسهیلات ویژه این طرح که به بیمه گزاران جدید بیمه عمروسرمایه گذاری ارایه شده، بیمه نامه رایگان آتش سوزی مسکونی با سرمایه 3میلیارد ریال و ارایه تخفیفات متنوع به کلیه بیمه گزاران بیمه های عمروسرمایه گذاری در سایر بیمه نامه ها می باشد.
علاقه مندان جهت اطلاع از این جشنواره و برخورداری از تسهیلات ارایه شده می توانند با شعب و نمایندگی های بیمه پارسیان در سراسر کشور تماس حاصل نمایند.
تقدیر از اقدامات خیرخواهانه بانک اقتصادنوین
وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در دو مراسم جداگانه به دلیل اقدامات خیرخواهانه و عامالمنفعه از بانک اقتصادنوین تجلیل و تقدیر کردند.
، در بیست و سومین جشنواره تکریم خیرین مدرسهساز که با حضور مقامات عالیرتبه کشوری برگزار شد، از بانک اقتصادنوین به دلیل سالها تلاش در جهت توسعه فضاهای آموزشی و برقراری عدالت آموزشی بهویژه در مناطق کمتر برخوردار کشور تقدیر و تشکر شد.
همچنین در مراسمی دیگر، دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از اقدامات بانک اقتصادنوین در اهدای تجهیزات پزشکی به بیمارستانهای تحت پوشش این دانشگاه و نقشآفرینی در پیشبرد و ارتقای سطح سلامت جامعه تجلیل و قدردانی کرد.
گفتنی است، بانک اقتصادنوین در راستای ایفای مسئولیتهای اجتماعی خود تاکنون 43 مدرسه به کودکان و نوجوانان مناطق کمتر برخوردار کشور تقدیم کرده است. همچنین با ورود به حوزه سلامت و تامین بخشی از تجهیزات ضروری بیمارستانها و مراکز درمانی عامالمنفعه در مناطق محروم، تلاش کرده است در جهت افزایش رفاه آحاد جامعه و توسعه عدالت اجتماعی گام بردارد.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
به «بیمه ملت» اتکـــا کنید
بیمه اتکایی نوعی بیمه است که به موجب آن بیمهگر مستقیم، بیمهگر اتکایی را در نتایج مالی تعهدات بیمه خود به روشهای مختلف مشارکت میدهد. با بیمه اتکایی خطر بین چندین شرکت بیمه در داخل و خارج از کشور تقسیم میشود، بنابراین در صورت بروز خسارتی بزرگ وضعیت مالی یک شرکت با مخاطره روبهرو نخواهد شد، به عبارت سادهتر «بیمه اتکایی یعنی تقسیم ریسک و توزیع خطر».
به گزارش روابط عمومی بیمه ملت؛ در حال حاضر که علیه کشورمان تحریمهای ظالمانهای وضع شده است، عملیات انتقال ریسک به خارج از کشور امکانپذیر نیست و بیمه اتکایی داخلی فقط راه توزیع ریسک است.
سازوکار بیمههای اتکایی به این طریق است که بیمهگر اتکایی در ازای دریافت مبلغ حقبیمه، تمام یا بخشی از تعهدات بیمهگر واگذارنده را بر عهده میگیرد. در قرارداد بیمه اتکایی، شخص بیمهگزار دخالتی ندارد و بیمهگر اتکایی نیز مسئولیتی در مقابل او ندارد، مگر اینکه در شرایط توافق شده به طور صریح از کلوز Cut Through نام برده شود.افزایش ظرفیت پذیرش ریسک و صدور بیمهنامه، تنوع و بهبود سرمایه ریسک، پوشش حوادث فاجعهآمیز، مدیریت ریسک و انتقال و کسب تخصص در صنعت بیمه از جمله مزیتهای بیمه اتکایی است.
بیمههای اتکایی ابزاری برای توسعه بیمه و پذیرش تعهدات سنگین توسط بیمهگر اولیه است و از شرکتهای بیمه تازه تاسیس حمایت میکند.
همچنین از این طریق بیمهگر اولیه سهم نگهداری خود از یک ریسک را به میزانی تعیین میکند که از لحاظ فنی و مالی قادر به نگهداری آن باشد و مازاد بر آن را به شرکتهای بیمه اتکایی و یا شرکتهای بیمه واجد شرایط وفق قراردادهای مختلف واگذار میکند.
قدردانی از شعب برتر فروش بیمه های زندگی
در گردهمایی مدیران و روسای شعب، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بیمه البرز از شعب برتر در فروش بیمه های زندگی قدردانی کردند.به گزارش روابط عمومی بیمه البرز، بر این اساس طی مراسمی به کیومرث رزم گیر رئیس شعبه بوشهر، ستار جمشیدی رئیس شعبه بندر امام خمینی، احمد علی فخیره رئیس شعبه زاهدان، محسن شریفی رئیس شعبه یاسوج وسید مجتبی میر فضلی رئیس شعبه بندر انزلی شرکت بیمه البرزو همکاران و نمایندگان شعب مذکور که در فروش بیمه های زندگی حایز کسب رتبه اول تا پنجم شده بودند، لوح قدردانی و هدایایی اهدا شد.
این گزارش حاکی است، درصد حق بیمه تولیدی بیمه های زندگی به حق بیمه صادره کل، درصد رشد حق بیمه صادره بیمه های زندگی از تاریخ اول آبان 1399 تا پایان مهر سال جاری، درصد مشارکت نمایندگان شعبه، درصد تحقق برنامه و حق بیمه صادره بیمه های زندگی شاخص های این
رتبه بندی بودند.
برای اولینبار در زاهدان برگزار شد:
دوره آموزش حضوری بیمههای مسئولیت
برای اولینبار دوره آموزش حضوری در زاهدان با استقبال نمایندگان بیمه ملت در این استان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بیمه ملت؛ دوره آموزش فنی و صدور بیمههای مسئولیت به همت شعبه مشهد برای اولین بار با حضور نمایندگان این استان برگزار شد.
مدیر بیمههای مسئولیت بیمه ملت به عنوان مدرس این دوره، با ارائه توضیحات در خصوص مسائل فنی و صدور بیمههای مسئولیت، پوششهای جدید و آییننامههای بیمه مرکزی را با مثالهای روان و ملموس برای نمایندگان حاضر در این دوره آموزشی تشریح کرد.بر اساس این گزارش، تعداد نمایندگان حقیقی بیمه ملت در استان سیستان و بلوچستان 15 نماینده است و با توجه به فاصلههای طولانی شهرهای این استان از یکدیگر، استقبال نمایندگان از این دوره آموزشی بینظیر بود.نزدیکترین نماینده به زاهدان (خاش) برای حضور در اولین دوره آموزشی فنی و صدور بیمههای مسئولیت، 175 کیلومتر را طی کرده و این مهم، نمایانگر شوق و هیجان نمایندگان برای آموزشهای مختلف فنی بیمهای است.
همراهی بیمه پاسارگاد با زلزلهزدگان استان هرمزگان
جواد گلستانی مدیر منطقه 9 بیمه پاسارگاد در استان هرمزگان از مناطق زلزله زده استان بازدید و همراه با کارشناسان بیمه پاسارگاد، خسارت مناطق حادثه دیده را ارزیابی کرد.
به گزارش روابط عمومی و بین الملل بیمه پاسارگاد، مدیر منطقه 9 با همراهی رئیس شورای سندیکای بیمهگران استان و نمایندگان شرکتهای بیمه به شهر فین استان هرمزگان مرکز زلزله اخیر مراجعه و شرایط رخ داده را بررسی کردند.
این بازدید که در ساعات اولیه وقوع زلزله صورت گرفت، با اعلام همراهی و ارزیابی خسارت شرکت بیمه پاسارگاد همراه شد و در کوتاه ترین زمان ممکن خسارت منازل مسکونی حادثه دیده پرداخت شد.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 1
بیمه نامه بدنه کیلومتری ، عادلانه ترین بیمه نامه خودرو است
مدیر بیمه های اتومبیل شرکت بیمه سامان، « بیمه بدنه کیلومتری سامان » را عادلانه ترین بیمه نامه خودرویی موجود خواند و گفت: خریداران این بیمه نامه، متناسب با میزان استفاده از خودرو، حق بیمه پرداخت می کنند و این روش از تحمیل هزینه مازاد به بیمه گذار جلوگیری می کند.
به گزارش اخبارصنعت، به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، محمد اباذریان با بیان این که در روش معمول، بسیاری از بیمهگذاران با وجود پرداخت حق بیمه کامل یک ساله، کمتر از میزان متوسط از خودروی خود استفاده می کنند، اظهار کرد: بیمه سامان تصمیم گرفت تا به منظور حفظ حقوق مشتریان، در این روند تغییرات اساسی ایجاد کند.
وی افزود: بیمه نامه بدنه «کیلومتری» یا «پیمایشی» به همین منظور طراحی شده که بر اساس آن، بیمهگذار متناسب با خودرو در سه مسافت 5، 8 و 12 هزار کیلومتر در سال، حق بیمه متناسب با میزان استفاده از خودرو را پرداخت می کند.
به گفته اباذریان، هزینه خرید این بیمه نامه نسبت به بیمه نامه بدنه رایج، بسیار کمتر است و گاه به یک سوم قیمت بیمه بدنه معمول نیز کاهش می یابد.
مدیر بیمه های اتومبیل شرکت بیمه سامان، عنوان کرد بیمه گذار برای خرید این بیمه نامه حق دارد روش استفاده از دستگاه کیلومتر شمار (تلمتیکس) یا بدون دستگاه کیلومتر شمار را انتخاب کند.
او با اشاره به این که پوشش های بیمه نامه بدنه کیلومتری هیچ تفاوتی با بیمه نامه بدنه معمول ندارد، خاطرنشان کرد: پوشش خطرات در حال حرکت و خطرات ساکن و درجا در این بیمه نامه نیز ارائه می شود و از سوی دیگر امکان تمدید کیلومتر در صورت اتمام بسته خریداری شده نیز وجود دارد.
مدیر بیمه های اتومبیل شرکت بیمه سامان همچنین تاکید کرد که هنگام خرید بیمه نامه بدنه کیلومتری نیز مانند بیمه نامه های معمول، امکان بهره مندی از تخفیف عدم خسارت بیمه نامه بدنه قبلی وجود دارد و از این رو این بیمه نامه، یک بسته جامع است.
علاقه مندان می توانند برای خرید این بیمه نامه علاوه بر مراجعه به شبکه فروش بیمه سامان، اطلاعات بیشتر را از سایت بیمه سامان به نشانی https://www.si24.ir/telematics نیز کسب کنند.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 1
اخبار
رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران از پرداخت 1363 میلیارد تومان خسارت کرونایی خبر داد:
صنعت بیمه همچنان در کنار کادر درمان ایستاده است
برابر تعهدات پذیرفته شده در صنعت بیمه یک هزار سیصد و شصت و سه میلیارد تومان خسارت کرونایی در رشته بیمه های درمان تکمیلی به زیاندیدگان پرداخت شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر غلامرضا سلیمانی از پرداخت 1363 میلیارد تومان بابت خسارت کرونا در بیمه های درمان تکمیلی از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا توسط شرکت های بیمه خبر داد و افزود: خسارت بیمه های تکمیلی مختص بیماری کرونا از ابتدای شیوع بیماری کرونا در اسفند ماه 1398 تا نیمه مهر ماه سال 1400 در مجموع 13،637،091 میلیون ریال در بیمه های درمان تکمیلی بابت بیماری کرونا ارزیابی و پرداخت شد که حدود 6 درصد خسارت پرداختی صنعت بیمه مربوط به رشته درمان است.
رییس کل بیمه مرکزی در خصوص بازه زمانی پرداختی های این خسارات، اظهار داشت: از مجموع خسارت های پرداختی حدود 3 درصد در سال 1398، 50 درصد درسال 1399 و 47 درصد باقیمانده مربوط به سال 1400 است.
وی در ادامه افزود : افزایش سهم هزینه های کرونا در سال جاری می تواند به دلیل ثبت دقیق تر هزینه های این بیماری نیز ارزیابی شود.
دکتر سلیمانی ضمن ابراز خرسندی از پرداخت به موقع هزینه های بیماری کرونا به خسارت دیدگان از سوی شرکت های بیمه، افزود: در بین شرکت های بیمه به ترتیب بیمه دی با 29 درصد، بیمه ایران، دانا و سینا هر یک با 10 درصد و بیمه آسیا با 8 درصد به ترتیب رتبه اول تا سوم بیشترین سهم از پرداخت هزینه های بیماری کرونا را به خود اختصاص داده اند.
شایان ذکر است از مجموع هزینه های یادشده در حدود 32 درصد مربوط به هزینه های بستری ، 18 درصد دارو ، 15 درصد آزمایش، 10 درصد ویزیت و 6 درصد عکسبرداری بوده و در مورد 19 درصد از مابقی پرداختی ها نوع هزینه مشخص نشده است.
گفتنی است با توجه به این نکته که اکثر بیمارستان ها و مراکز درمانی در خط مقدم مبارزه با همه گیری بیماری کرونا در صف مقدم خدمت هموطنان عزیز قرارگرفته اند و در همین راستا با تاکید بیمه مرکزی، تسهیل گری و کمک به کادر درمان و همچنین تقویت مالی بخش بهداشت، در دستور کار جدی صنعت بیمه قرار گرفته است.
تاکید عبدالملکی بر افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی بر افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون تاکید کرد.
حجت اله عبدالملکی گفت : افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون برای تزریق بیشتر سرمایه ها و منابع، افزایش سرمایه صندوق ضمانت سرمایهگذاری بخش تعاون برای صدور ضمانت نامه تعاونی ها و پیگیری مسائل حقوقی مربوط به تعاونی ها در چارچوب سند توسعه بخش تعاون از جمله اقدامات پیش بینی شده در بخش تعاون است .
وی با اشاره به سهم اندک بخش تعاون گفت: معتقدم تعاون درجریان ادغام ازهمجواری با بخش تعاون و کارمنتفع نشده و سالها مهجورمانده است لذا معتقدم که باید بخش تعاون را احیا کنیم چون می تواند سبب ارتقاء رفاه و ایجاد بستر جهت اشتغال گردد .
عبدالملکی ادامه داد: اگر به حوزه تعاون وزن بیشتری می دادیم میتوانستیم جهشهای جدیتری در حوزه رفاه و اشتغال مردم به وجود بیاوریم.امیدواریم با حضور معاون جدید تعاون که دارای ایده های خوبی است بخش تعاون را متحول کنیم
وی ابراز امیدواری کرد که سالهای پیش رو سالهای بهتری برای بخش تعاون باشد و این بخش از مهجوریت در آید.
وزیر تعاون ادامه داد: یکی از مسئولیتهای وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی این است که هماهنگ کننده همه دستگاهها و بخشهای مختلف اقتصادی باشد. دبیرخانه شورای عالی اشتغال در وزارت کار مستقر است و رئیس جمهور، رئیس شورای عالی اشتغال است تا همه دستگاهها اعم از شبکه بانکی و بخشهای دولتی و غیردولتی در کنار وزارت کار ایفای نقش کنند.
عبدالملکی بیان کرد: وزیر کار نیز مسئولیت دبیرخانه شورای عالی اشتغال را برعهده دارد و به نیابت ازرئیس جمهور این هماهنگی بین دستگاهی را ایجاد میکند.بنابراین وزارت کار در بحث اشتغال مسئولیت دارد ولی این مسئولیت به این معنا نیست که خودش ایجاد شغل کند بلکه هماهنگکننده برای تحقق اشتغال است.
وی گفت: وزیر کار نیز مسئولیت دبیرخانه شورای عالی اشتغال را برعهده دارد و به نیابت از رئیس جمهور این هماهنگی بین دستگاهی را ایجاد میکند. بنابر این وزارت کار در بحث اشتغال مسئولیت دارد ولی این مسئولیت به این معنا نیست که خودش ایجاد شغل کند بلکه هماهنگکننده برای تحقق اشتغال است.
عبدالملکی تصریح کرد: در بحث اشتغال میلیونی بخش هایی از این حوزه به وزارت کار برمیگردد مثل مشاغل خانگی که دبیرخانه ستاد آن در وزارت کار است، بخشهایی هم بین دستگاهی یا بین نهادی مثل وزارت بهداشت و درمان و کمیته امداد امام خمینی(ره) و ستاد اجرایی فرمان امام است.
در دیدار صمیمانه با همکاران شعبه های مطهری و شریعتی؛
مدیرعامل بیمه ایران: توجه به مسئولیت اجتماعی در بنگاه های اقتصادی یک ضرورت است
مدیر عامل بیمه ایران در نشست و گفتگو با همکاران شعبه های مجتمع مطهری وشریعتی با تاکید بر ضرورت ایفای مسئولیت اجتماعی این شرکت، آن را لازمه بقای بنگاه های اقتصادی و از جمله شرکت سهامی بیمه ایران دانست و خواستار گسترش فضای سبز طبیعی مناسب در ساختمان ها وشعب بیمه ایران شد.
به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، سید مجید بختیاری در دیدارهایی صمیمی با همکاران این شعبه ها، در سخنانی به تبیین تجارب بنگاه های بازرگانی واقتصادی معظم در حوزه ایفای مسئولیت های اجتماعی پرداخت و گفت: شرکت های بزرگ بر اساس میزان فعالیت های خود تاثیرات زیادی بر محیط های اجتماعی پیرامون خود دارند و این موضوع نشان از اهمیت تعهد به اجرای مسئولیت اجتماعی این شرکت ها در سطح کشور و تاثیرات آن بر افراد جامعه دارد.
وی افزود: بنگاههای اقتصادی، به واسطه فعالیت های خود قطعا آلودگی هایی ایجاد میکنند . این آلودگی ها می تواند در زمینه های مختلف از جمله حمل و نقل یا موارد دیگری باشد. همه این عوامل بر جامعه اثرگذار است. بنابراین اگر مسئولیت اجتماعی خود را دراین زمینه در قبال جامعه و تعامل با ذینفعان انجام ندهیم، خودمان بیشتر متضرر خواهیم شد. از طرفی، این رابطه در واقع رابطه متقابل کسب و کار با جامعه است که نشان می دهد اگر رابطه متقابل ایجاد نشود، محیط ناامنی برای همه ما از جمله شرکت بوجود خواهدآمد.
مدیر عامل و نایب رییس هیات مدیره بیمه ایران، در ادامه به تبیین برنامه راهبردی، اهداف وتغییرات در شرکت پرداخت و گفت: برای ایجاد تغییرات، ابتدا باید ذهنیت ها را عوض و نوع فعالیت واحدهای اجرایی را بازتعریف کرد. در بیمه ایران برنامه ریزی بر اساس تغییرات و تحولات دیجیتال پیرامون ما صورت گرفته است تا علاوه بر کنترل نتایج زیانبار این تغییرات ، از آنها بهره بگیریم. علی رغم خطرات فراوان تحولات دیجیتال قطعا نمیتوانیم تاثیرات مثبت آنها را نادیده بگیریم. برای برخورداری از این تغییرات وماندگاری در عرصه رقابت می توانیم از نظرات و ایده های همکاران خود استفاده و با اشتراک گذاری آنها در بستر مناسب، هم افزایی ایجاد کنیم.
بختیاری آموزش را یکی از موضوعات بسیار مهم در پیشبرد اهداف بیمه ایران به عنوان راهبر صنعت بیمه دانست وخاطر نشان کرد: در خصوص آموزش، مساله مهم یاد گرفتن ویاد دادن است. برای ایجاد زندگی بهتر باید یاد بگیریم تا زندگی ما بهتر شود.
«صحنه» با همت بانک پاسارگاد صاحب مدرسه جدید شد
در راستای محرومیتزدایی و ایجاد فرصت برابر برای تحصیل دانشآموزان عزیز کشورمان، آئین افتتاح مدرسة «شهید مفتح» که با حمایتهای مالی و معنوی بانک پاسارگاد در روستای «صحنه» از توابع شهرستان آققلای استان گلستان ساخته و تجهیز گردیده است با حضور مدیران بانک پاسارگاد و مسئولان محلی برگزار شد.
به گزارش روابطعمومی بانک پاسارگاد، در ادامه پیشبرد اهداف والای بانک پاسارگاد در توسعة فرهنگ و آموزش کشور، طی مراسمی با حضور دکتر مجید قاسمی مدیرعامل و تعدادی از مدیران بانک پاسارگاد، مسئولان آموزش و پرورش استان و جمعی از خیرین و مقامات محلی شهرستان آققلا، مدرسة چهارکلاسة شهید مفتح در مقطع متوسطة اول، در روز چهارشنبه مورخ 26آبان 1400 در روستای «صحنه» از توابع شهرستان آققلای استان گلستان افتتاح شد. این مدرسه با 745مترمربع فضای آموزشی در قالب چهار کلاس درس و 200 مترمربع محوطه، در این روستای سیلزده آماده و تجهیز شده و در اختیار بیش از 110 دانشآموز عزیز این منطقه که از فضای آموزشی ایمن و استاندارد محروم بودند قرار گرفت.
دکتر مجید قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد در حاشیة مراسم افتتاح این مدرسه در پاسخ به خبرنگار صداوسیمای استان، ضمن تشکر از همراهی و پیگیریهای مسئولان شهرستان آققلا و مدیران آموزش و پروش این منطقه اظهار داشت؛ بانک پاسارگاد از میان 85 مدرسهای که با وقوع سیل در مناطق مختلف کشور دچار آسیب جدی شده و از بینرفته بودند، نوسازی و ساخت 30 باب مدرسه را تقبل کرد که ساخت سه باب از آنها در شهرستان آققلا برنامهریزی شد. دکتر قاسمی در ادامه با اشاره به آمار کل مدارس ساختهشده توسط بانک پاسارگاد عنوان داشت که در راستای فعالیتهای مسئولیت اجتماعی این بانک تعداد 43 مدرسه و17 کتابخانه در سراسر کشور احداث شده است. وی در پایان ابراز امیدواری کرد که این مدارس و امکانات آموزشی بتواند فرزندان این خطه را که مملو از استعداد، مهربانی و عشق به وطن هستند، برای مدیریت آینده کشور آماده و تربیت کند.
تفاهم نامه همکاری بیمه میهن با مرکز آموزش علمی کاربردی بیمه ایران
بیمه میهن با هدف افزایش دانش فنی و تخصصی کارکنان و شبکه فروش خود با مرکز آموزش علمی کاربردی بیمه ایران تفاهم نامه همکاری امضاء کرد.
به گزارش روابط عمومی بیمه میهن؛ رسول آریانپور سرپرست بیمه میهن در دیدار رئیس و مدیران این مرکز با اشاره به اهمیت آموزش در افزایش راندمان کاری و بهره وری گفت بیمه میهن به منظور افزایش دانش فنی و تخصصی شبکه فروش و نمایندگان و رفع نیازهای آموزشی آنها، اقدام به همکاری با این مرکز کرده و قرار است با استفاده از ظرفیت های این مرکز، بخش اعظمی از نیازهای علمی و آموزشی خود را تأمین نماید.
وی افزود شبکه فروش و نمایندگان با آموزش های مناسب می توانند ضمن افزایش دانش، توانمندی و مهارت های خود، میزان خدمت رسانی به بیمه گذاران و خدمات پس از فروش را ارتقاء بخشند.
غلامرضا عزیزی عضو هیئت مدیره و معاون مدیرعامل در امور شعب، شبکه فروش و بازاریابی بیمه میهن نیز در این جلسه اهمیت آموزش را جزو لاینفک شرکت های بیمه دانست و ابراز امیدواری کرد که شبکه فروش و نمایندگان بتوانند با افزایش سطح آگاهی و دانش فنی خود خدمات مطلوبی به مردم و بیمه گذاران ارائه بدهند و نقش بیشتری در افزایش سهم از بازار و پرتفوی این شرکت داشته باشند. وی با اشاره به تکلیف قانونی برنامه ششم توسعه برای شرکت های بیمه در تعمیم و افزایش سهم بیمه های زندگی؛ تاکید کرد که هدف بیمه میهن افزایش دانش و توانمندی شبکه فروش در همه رشته های بیمه ای بویژه در بیمه های زندگی است و این بیمه نامه براساس آئین نامه 96 شورای عالی بیمه، بخش عمده ای از فعالیت های آموزشی ما را تشکیل خواهد داد.
در ابتدای این جلسه، حمید معینی رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی بیمه ایران نیز به ارائه گزارشی از چگونگی تأسیس و فعالیتهای این مرکز و فرایند آموش ها پرداخت و گفت این مرکز مجهز به ابزارهای مختلف آموزشی است و ظرفیت و توانایی بالایی در آموزش پرسنل صنعت بیمه و برگزاری دوره های آموزشی دارد و می تواند در همه استانها تحت نظر بیمه ایران دوره های آموزشی را برگزار کند.
فرزین: حرکت بانک ملی ایران به سوی افزایش سهم بازار با تکیه بر مقررات خواهد بود
مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر لزوم افزایش سهم این بانک در بازار رقابتی موجود، گفت: بانک ملی ایران با ارائه طرح های نوین برای تجهیر منابع، به همه مقررات و قوانین پایبند خواهد ماند و از هیچ قانونی عدول نخواهد کرد.
دکتر محمد رضا فرزین در مراسم معرفی جشنواره تلاش ملی که از ابتدای آذر ماه در واحدهای بانک عملیاتی خواهد شد با بیان این که انعطاف پذیری، دوری جستن از بروکراسی های معمول اداری و چابک بودن در تصمیم گیری و عمل از الزامات ادامه فعالیت موفق در بازار است، اظهار کرد: علاوه بر تجهیز سالم منابع، وصول مطالبات از دولت، سازمان های دولتی و سایر بخش ها در دستور کار است که به زودی برنامه آن نیز ارائه خواهد شد.
او با تاکید بر این که بانک ملی ایران باید به برنامه مبنایی خود یعنی تجهیز منابع و تخصیص آن به بنگاه ها بازگردد، ادامه داد: خلق بنگاه و ارزشمند کردن آن کار بانک است، اما اداره و مدیریت کردن بنگاه کار بانک نیست و بانک ملی ایران باید با حداکثر توان به این ریل بازگردد.فرزین با بیان این که عملیات زنجیره ارزش بانک ملی ایران باید تقویت شود، خاطرنشان کرد: فرایند زنجیره ارزش این بانک با اختلال هایی رو به روست که با کمک نیروهای صف و ستاد، این اختلال ها برطرف خواهد شد تا بانک به جایگاه اصلی خود در نظام بانکی برسد.
صدور آنی بیمه مسافرتی سرمد
با یک تماس تلفنی
مرکز 24 ساعته 1516 بیمه سرمد، بیمه مسافرتی را به صورت آنی به تمام مشتریان با یک تماس تلفنی ارائه میکند.
به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، برای آسودگی خیال در سفر و ارائه خدمات بیمهای مناسب به هموطنانی که قصد سفر به خارج از کشور را دارند، این شرکت بیمه مسافرتی خارج از کشور را به صورت آنی صادر میکند. مرکز تماس 24 ساعته 1516 بیمه سرمد در تمامی ساعات شبانهروز، آماده صدور آنی بیمه مسافرتی خارج از کشور برای شهروندان است.کسانی که قصد مسافرت به خارج از کشور را دارند، میتوانند این بیمهنامه را با شرایط پوشش ﻫﺰﻳﻨﻪﻫﺎى پزشکی و ﺑﺴﺘﺮى در ﺑﻴﻤﺎرﺳﺘﺎنهای در ﺧﺎرج از ﻛﺸﻮر، ﺟﺎﺑﺠﺎیی ﻳﺎ ﺑﺎزﮔﺮداﻧﺪن ﺑﻴﻤﻪﺷﺪه ﺑﻪ ﻛﺸﻮر ﻣﺤﻞ اﻗﺎﻣﺖ در ﻃﻮل ﺳﻔﺮ ﺑﺮ اﺛﺮ ﺑﺮوز ﺑﻴﻤﺎرى ﻳﺎ ﺣﺎدثه و ﭘﺮداﺧﺖ ﻫﺰﻳﻨﻪ ﻓﻮریتهای دﻧﺪاﻧﭙﺰشکی خریداری کنند.جبران هزینههای ناشی از فقدان گذرنامه، گواهینامه رانندگی و شناسنامه در خارج از کشور نیز از پوششهای دیگر این بیمهنامه است. همچنین با خرید این بیمهنامه، ﺧﺴﺎرت ﻓﻘﺪان ﺑﺎر ﺗﺤﻮیلی ﺑﻪ ﻫﻮاﭘﻴﻤﺎ، ﺟﺒﺮان ﺧﺴﺎرت ﺗﺎﺧﻴﺮ در ورود ﺑﺎر ﻫﻤﺮاه ﻣﺴﺎفر، ﻳﺎﻓﺘﻦ و ارﺳﺎل ﺑﺎر و ﻣﻠﺰوﻣﺎت شخصی نیز جبران میشود.
مرکز تماس 24 ساعته 1516 بیمه سرمد، برای ارائه اطلاعات بیشتر و صدور آنی بیمه مسافرتی، آماده پاسخگویی به تمامی مشتریان است.
اعلام آمادگی بیمه رازی در همراهی با زلزلهزدگان استان هرمزگان
رئیس شعبه بیمه رازی در هرمزگان از مناطق زلزله زده استان بازدید و اعلام همراهی شرکت بیمه رازی با زلزله زدگان را اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، رئیس شعبه هرمزگان بیمه رازی با همراهی رئیس شورای سندیکای بیمهگران استان و نمایندگان شعب دیگر شرکتهای بیمه به شهر فین استان هرمزگان مرکز زلزله اخیر مراجعه و از نزدیک شرایط رخ داده را بررسی کردند.
این بازدید که در ساعات اولیه وقوع زلزله صورت گرفت، اعلام همراهی شرکتهای بیمهگر به ویژه شرکت بیمه رازی را به همراه داشت و از سوی بیمه رازی اعلام شد که هر کدام از بیمهگزاران این شرکت که در زلزله اخیر دچار ضرر زیان شدهاند بدون کوچکترین فرآیند اداری، آسیب وارده از سوی شرکت بیمه رازی جبران خواهد شد.
بر اساس این گزارش در بخش فین 3600 خانوار در حال گذران زندگی هستند که در بررسی از 600 واحد 100 واحد نیاز به بازسازی مجدد و 350 واحد نیاز به تعمیرات دارد. این آمار در حالی به دست آمده که 80 درصد خانههای این بخش تحت پوشش هیچ شرکت بیمهای نبودهاند.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.