شماره: 1816 / ۱۴۰۰ بيست دي
تعداد بازدید : 0
اخبار
برندگان طرح «پنجره» بانک صادرات ایران 12 میلیارد ریال جایزه گرفتند
برندگان مرحله اول قرعهکشی طرح «پنجره» باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران مشخص شدند و بیش از 12 میلیارد ریال جوایز متنوع نقدی به 719 برنده این مرحله تعلق گرفت.قرعهکشی اولین مرحله طرح «پنجره» باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران برگزار شد و 719 برنده از میان مشتریان یک تا 10 ستاره موفق به دریافت 12 میلیارد و 360 میلیون ریال جوایز نقدی شدند.در این طرح مشتریان متناسب با هر پنج درصد رشد موجودی حساب خود در هر ماه، 100 امتیاز کسب کرده و در صورت عضویت در سامانه باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران به نشانی: https://club.bsi.ir هم معادل 100 امتیاز تشویقی دریافت میکنند. در نهایت مشتریان دارنده بالاترین امتیاز شانس بیشتری برای برنده شدن در قرعهکشی خواهند داشت.
در مرحله اول این طرح، 3 جایزه 300 میلیون ریالی، 3 جایزه 100 میلیون ریالی، 20 جایزه 50 میلیون ریالی، 60 جایزه 40 میلیون ریالی، 63 جایزه 30 میلیون ریالی، 80 جایزه 20 میلیون ریالی، 90 جایزه 15 میلیون ریالی، 100 جایزه 10 میلیون ریالی، 140 جایزه 8 میلیون ریالی و 160 جایزه 5 میلیون ریالی به قید قرعه به مشتریانی که موفق به افزایش ماهانه حداقل 5 درصدی منابع ریالی خود شدند، اهدا شد.طرح «پنجره» باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران در سه مرحله برگزار میشود و مشمولان طرح در صورتی که در هر دوره برنده نشوند، امتیاز آنها به دوره بعدی افزوده میشود. مرحله اول طرح «پنجره» از ابتدای تیرماه شروع و در 30 مهرماه 1400 به پایان رسید. مرحله دوم از ابتدای آبان آغاز و تا پایان بهمنماه ادامه دارد و مرحله سوم هم از ابتدای اسفندماه 1400 آغاز و در 31 خرداد 1401 به پایان میرسد.
حدس بزنید و از بانک
ایران زمین جایزه بگیرید
بانک ایران زمین اقدام به برگزاری یک مسابقه اینستاگرامی با عنوان «در مرکز ایران زمین چه اتفاقی قرار است رخ بدهد؟» کرده است.
بانک ایران زمین با طرح یک سوال از مخاطبان خود خواسته است تا حدس بزنند که برنامه این بانک در مرکز کشور چه خواهد بود.
براساس این گزارش علاقمندان فقط تا یکشنبه 19 دیماه 1400 فرصت دارند تا با دنبال کردن صفحه بانک ایران زمین در اینستاگرام و استوری کردن پست مربوطه در این مسابقه شرکت کنند.
بنا بر اعلام بانک ایران زمین به 10 نفر از کسانیکه در این مسابقه شرکت کردهاند، 10 کارت هدیه 5 میلیون ریالی اهدا خواهد شد.
همچنین، مخاطبان میتوانند با حدس زدن مرکز جغرافیایی ایران زمین در قرعهکشی 10 کارت هدیه 3 میلیون ریالی شرکت کنند. قرعه کشی این مسابقه هم امروز (شنبه 18 دیماه) انجام میشود.
اعطای تسهیلات امید آفرین
برای خرید کالاهای با دوام
بانک کارآفرین با هدف کمک به رفع نیازهای ضروری مشتریان خود طرح تسهیلات امیدآفرین را رونمایی کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین: از این پس مشتریان حقیقی با افتتاح سپرده گذاری در حساب قرض الحسنه پس انداز نیک آفرین، پس از طی دوره انتظار توافق شده تا دو برابر مبلغ سپرده، از اولویت استفاده تسهیلات بهرهمند شوند.
بر اساس این گزارش، تمامی مشتریان حقیقی بانک کارآفرین اعم از مشتریان فعلی و جدید می توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز ریالی نیک آفرین و سپرده گذاری در حساب مذکور به مدت حداقل 3 ماه، تا دو برابر مبلغ سپرده خود (حداکثر تا سقف 2 میلیارد ریال) تسهیلات در قالب عقد مرابحه و با بازپرداخت حداکثر36 ماهه دریافت کنند.
حداقل مبلغ سپرده جهت افتتاح حساب و بهره مندی از طرح امیدآفرین 250 میلیون ریال و مبالغ سپرده گذاری مشتریان به صورت واحدهای 50 میلیون ریالی قابل افزایش است. قابل ذکر است که دوره انتظار سپرده گذاری مشتریان سه ماهه و نرخ سود تسهیلات18 درصد است.
با موبایلت بانک سامان،
آنلاین حساب باز کن
اپلیکیشن موبایلت بانک سامان با انتشار نسخه جدید امکان افتتاح حساب آنلاین و احراز هویت مشتریان جدید را فراهم کرد.
به گزارش سامان رسانه: بانک سامان با انتشار نسخه 3٫6٫0٫4 اپلیکیشن موبایلت، امکان افتتاح حساب آنلاین و احراز هویت مشتریان حقیقی را بدون مراجعه به شعبه فراهم کرد.
در این فرآیند، تمام افرادی که فاقد حساب و شماره مشتری در بانک سامان هستند، می توانند پس از نصب اپلیکیشن موبایلت از سایت بانک سامان به نشانی www.sb24.ir، از منوی افتتاح حساب نسبت به ایجاد حساب کاربری و ارسال مدارک خود اقدام کنند تا پس از احراز هویت و افتتاح حساب، کارتبانکی صادره شده به آدرس آنها ارسال شود.
گفتنی است، مشتریان در صورت بروز مشکل و یا سؤال می توانند بهصورت 24 ساعته با مرکز سامان ارتباط به شماره 0216422 داخلی 2 تماس بگیرند.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
جشنواره زمستانه
بیمه پارسیان با تخفیفات و تسهیلات ویژه آغاز شد
بیمه پارسیان، همزمان با شروع فصل زمستان، جشنواره فروش ویژه بیمههای آتش سوزی و مسئولیت را با عنوان جشنواره زمستانه 1400، برگزار می نماید.
در این جشنواره در بیمه های آتش سوزی، 50درصد تخفیف جهت خرید بیمهنامههای آتش سوزی مسکونی، صنعتی و غیرصنعتی و 40درصد تخفیف در بیمه نامه های آتش سوزی اصناف ارایه می گردد.
همچنین کلیه بیمهگزارانی که بیمهنامههای مسئولیت مدنی کارفرما درقبال کارکنان صنعتی، تولیدی، خدماتی، عمرانی، ساختمانی و مسئولیت مدنی بیمهگزار ناشی از اجرای عملیات ساختمانی بیمه پارسیان را خریداری نمایند، می توانند از تخفیف 35درصد این جشنواره بهره مند شوند.
علاقه مندان جهت استفاده از تسهیلات و تخفیفات ارایه شده در این جشنواره و همچنین کسب اطلاعات بیشتر می توانند به شعب و نمایندگی های بیمه پارسیان در سراسر کشور مراجعه نمایند.
بیمه کوثر قهرمان رقابت های تفنگ بادی جام مهر
در هشتمین دوره لیگ تیراندازی کارکنان ادارات دولتی و غیردولتی، شرکت بیمه کوثر در رشته تفنگ بادی صاحب عنوان نخست شد.
به گزارش از روابط عمومی و اعلام مدیر اداری و پشتیبانی بیمه کوثر، مرحله پایانی از رقابتهای هشتمین دوره لیگ تیراندازی کارکنان ادارات دولتی و غیردولتی با نام «جام پژواک مهر» در دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی برگزار شد.
ابوالفضل شهابیوش با اشاره به حضور موفق تیم شرکت بیمه کوثر در این مسابقات گفت: مرحله سوم و پایانی این رقابتها با حضور 22 تیم در رشته تفنگ بادی و 33 تیم در رشته تپانچه بادی به صورت همزمان در پایگاه قهرمانی و استعدادیابی هیئت تیراندازی جنوبشرق تهران و 11 استان دیگر، با رعایت دقیق شیوهنامههای ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار شد که در نهایت تیم شرکت بیمه کوثر در نخستین حضور خود توانست در بخش تفنگ بادی به قهرمانی دست یابد.
وی سطح کیفی و کمی این دوره از رقابتها را در سطح بالا و قابل قبول دانست و خاطرنشانکرد: تیم بیمه کوثر در این دوره از مسابقات با سه شرکتکننده در دو رده آقایان و بانوان حضور داشت که در نهایت منجربه افتخارآفرینی زهرا جمشیدی، سمانه چایانی و حامی یحیی شد.
مدیر اداری و پشتیبانی بیمه کوثر این عنوان ارزشمند را به همه همکاران شرکت تبریک گفت و افزود: امیدوارم با حمایتهای اعضای هیئتمدیره و مدیرعامل شرکت بتوانیم ضمن تداوم و استمرار این فعالیتها، با اتکا به توانمندیها و استعدادهای بالقوهای که در کارکنان شرکت هر روز در حال بروز و ظهور است برای توسعه آن برنامهریزی کنیم.
انتصاب رییس مجتمع کریمخان زند بیمه البرز
رییس مجتمع خدمات بیمه ای کریمخان زند شرکت بیمه البرز در استان تهران، منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی بیمه البرز: «محسن پورکیانی» مدیرعامل این شرکت، سعید رضایی را به عنوان رییس مجتمع خدمات بیمه ای کریمخان زند منصوب کرد.
این گزارش حاکی است، مدیرعامل بیمه البرز در حکم رییس جدید مجتمع خدمات بیمه ای کریمخان زند این شرکت تاکید کرده است: انتظار دارم با حسن تدبیر ضمن رعایت ضوابط و مقررات در راستای منافع شرکت با بهرمندی و بکارگیری توانایی و دانش همکاران و شبکه فروش و با تکیه بر اصول راهبردی و سیاست های ابلاغ شده، اقدامات لازم در جهت استفاده بهینه از ظرفیت های موجود استان و توسعه متوازن و سودآور پرتفوی با محوریت افزایش سهم بیمه نامه های خرد، جذب بیمه گزاران جدید، تحقق برنامه های عملیاتی، ارتقای کیفیت خدمات، افزایش اعتماد مشتریان، پایش مستمر عملکرد شعبه و شبکه فروش تحت سرپرستی به لحاظ کمی و کیفی، رعایت انظباط مالی، افزایش همدلی، وفاداری و تعهد سازمانی را به عمل آورید.
بنا بر این گزارش، سعید رضایی پیش از این رییس شعب قم و اکباتان بیمه البرز بود.
رشد 29 درصدی تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی در زیربخش شیلات و آبزیان
تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی در حمایت از آبزی پروری در پایان آذر ماه 1400 نسبت به مقطع مشابه در سال گذشته 29 درصد رشد داشته است.تسهیلات پرداختی این بانک در زیربخش شیلات و آبزیان از ابتدای سال 1400 تا پایان آذر ماه بالغ بر 6 هزار میلیارد ریال بوده که در مقایسه با نه ماهه ابتدای سال گذشته 29 درصد رشد داشته است.این گزارش می افزاید: تسهیلات بانک کشاورزی در حمایت از پرورش آبزیان در مقطع یاد شده، برای احداث و توسعه 1725 واحد آبزی پروری در کشور پرداخت شده است.
شایان ذکر است حمایت بانک کشاورزی از روش های نوین آبزی پروری به ویژه پرورش ماهی در قفس، نقش مهمی در توسعه پایدار، مدیریت منابع آبی ، افزایش راندمان تولید و تامین امنیت غذایی کشور دارد.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
با اخذ مجوز سازمان بورس و تصویب مجمع عمومی فوقالعاده؛
تعداد بازدید : 0
سرمایة بانک پاسارگاد به 350هزارمیلیارد ریال خواهد رسید
مجمع عمومی فوقالعاده بانک پاسارگاد با هدف تصمیمگیری درخصوص نحوة افزایش سرمایة این بانک روز یکشنبه 19دی1400 در محل ساختمان مرکزی بانک برگزار شد. طی این نشست سهامداران با افزایش سرمایة بانک پاسارگاد در دو فاز و براساس مجوز اعطاء شده از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سازمان بورس اوراق بهادار موافقت کردند.
به گزارش اخبارصنعت، به نقل از روابط عمومی بانک پاسارگاد، در این مجمع که با حضور بیش از 71٫8درصد از سهامداران (شامل سهامداران حضوری 70٫5درصد و آنلاین 1٫3درصد) برگزار شد، آقایان ذبیحاله خزائی بهعنوان رئیس جلسه، دکتر مجید قاسمی و عباس کفافی بهعنوان ناظر و خانم دکتر صدیقه نعیمیان بهعنوان منشی جلسه انتخاب شدند.
در بدو این جلسه گزارش عملکرد 9ماهة بانک پاسارگاد قرائت شد که طی آن رشد حجم منابع سپرده و تسهیلات اعطایی بانک پاسارگاد طی مدت سپری شده از سال 1400 و افزایش قابلتوجه حجم ضمانتنامههای صادره و گشایش اعتبار اسنادی داخلی بانک نسبت به سال گذشته مورد توجه سهامداران قرار گرفت.
در ادامه پس از قرائت اظهارنظر بازرس قانونی و پاسخگویی به سؤالات سهامداران، انجام افزایش سرمایه بانک پاسارگاد در دو مرحله مورد تصویب سهامداران قرار گرفت. براین اساس در مرحلة اول سرمایة بانک با هدف افزایش سقف اعطای تسهیلات، توسعة خدمات بانکی و ارتقای موقعیت بینالمللی بانک با رشد 100درصدی از مبلغ 65،520،000،000،000 ریال (65هزار و520میلیارد ریال) به مبلغ 131،040،000،000،000 ریال (131هزار و40میلیارد ریال) خواهد رسید که این میزان از محل سود انباشتة ناشی از تسعیر ارز بانک تأمین خواهد شد.
به علاوه، مجموع عمومی فوقالعادة بانک در گام بعدی با افزایش سرمایة بانک از 131،040،000،000،000 ریال به مبلغ 350،000،000،000،000ریال (350هزارمیلیارد ریال) از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، سود انباشته و سایر اندوختهها نیز موافقت کرد که این مرحله طی مدّت دو سال با تفویض اختیار مجمع عمومی به هیأت مدیرة بانک پس از اخذ مجوز سازمان بورس و بانک مرکزی ج.ا.ا محقق خواهد شد.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
مدیرعامل بیمه رازی:
اطلاع رسانی مهمترین مولفه بهبود روابط شرکت با مشتریان است
مدیرعامل بیمه رازی با بیان اینکه بهترین تبلیغ برای شرکتهای بیمه ، پرداخت به موقع و سریع در کنار ارائه خدمات خوب و متمایز است گفت: مهمترین مولفه بهبود روابط شرکتهای بیمه با مشتریان خود، اطلاع رسانی است.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، چهارمین جلسه کارگروه تبلیغات شرکت بیمه رازی با حضور دکتر علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی، ناصرالدین اسلامیفرد- مدیر روابط عمومی و امور بین الملل و معاونان شرکت برگزار شد.
در این جلسه دکتر علی جباری با تاکید بر جایگاه نمایندگان و استراتژی نماینده محوری، گفت: همراهی و همکاری با نمایندگان و شبکه فروش در زمینه تبلیغات بسیار مهم است، زیرا نمایندگان و شبکه فروش نمای اصلی شرکتهای بیمه هستند و شرایط توزیع و هزینههای تمام شده باید به گونهای باشد تا با کمترین هزینه و در اسرع وقت فضای تبلیغاتی برای نمایندگان و شبکه فروش محیا شود.
مدیرعامل بیمه رازی یادآور شد: در کنار ایجاد فضای تبلیغاتی برای نمایندگان و شبکه فروش، باید در راستای حضور پرقدرت و بازاریابی قابل توجه شبکه فروش، شبکه بیمه رازی شرایط جدیدی را فراهم خواهد کرد.
وی خاطرنشان کرد: مهمترین مولفه بهبود روابط شرکتهای بیمه با مشتریان خود، اطلاع رسانی است، در کنار ارائه خدمات بهتر و متمایز باید اطلاع رسانی و آگاهی سازی رخ دهد و اطلاع رسانی و آگاه سازی قابل قبول زمانی رخ خواهد داد که خدمات دهی متمایزی از سوی شرکت رخ دهد.
جباری یادآور شد: بهترین تبلیغ برای شرکت های بیمه پرداخت به موقع و سریع در کنار ارائه خدمات خوب و متمایز نسبت به دیگر رقبا است و این مهم تاثیر بسزایی نسبت به تبلیغات و ارائه هدایای تبلیغاتی است.
جباری تمایز در ارائه خدمات و پرداخت به موقع خسارت را سرلوحه عملکرد شرکت بیمه رازی دانست و یادآور شد: تعامل و ارتباط درست با بیمه گذاران ومشتریان در فرآیند کاری و همکاریهای آینده مهم است.
سرعت در تصمیم گیری ها و پاسخگویی یکی از عارضههای تاثیرگذار در ایجاد نارضایتی در بین بیمه گذاران و صنعت بیمه است و بیمه رازی با تاکید بر افزایش سرعت در تصمیم گیری و پاسخگویی، چرخش استراتژی نماینده محوری و شعبه محوری با رویکرد افزایش اختیار شعب را ابلاغ و اجرایی کرده است.
همکاری بانک قرضالحسنه مهر ایران و پالایشگاه نفت اصفهان توسعه مییابد
بانک قرضالحسنه مهر ایران و شرکت پالایشگاه نفت اصفهان قرارداد همکاری امضا کردند.
در مراسم انعقاد قرارداد همکاری بین بانک قرضالحسنه مهر ایران و پالایشگاه نفت اصفهان، دکتر ناصر سیفالهی عضو هیأت میره بانک قرضالحسنه مهر ایران ضمن ابراز تشکر از ارتباطات خوب شرکت پالایشگاه نفت اصفهان با بانک قرضالحسنه مهر ایران، از آمادگی کامل این بانک برای ارائه خدمات به همه کارکنان آن مجموعه خبر داد.
سلیمان توکلی، قائم مقام مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران نیز، همکاری مسنجم و مداوم شرکت پالایشگاه نفت اصفهان را مثبت ارزیابی کرد و افزود: سابقه مناسب و خوشنامی این بانک در مجموعه پالایشگاه موجب افتخار و خرسندی است.
توکلی در سخنان خود بر ارائه خدمت از سوی بانک همراه با رضایت مشتری تأکید کرد. وی همچنین از تلاش شرکت پالایشگاه نفت اصفهان برای ایجاد رضایت کارکنان و فراهم آوردن شرایط رفاهی پرسنل خود و همکاری با بانک قرضالحسنه مهر ایران تشکر کرد.
در این مراسم همچنین محسن قدیری، مدیرعامل پالایشگاه نفت اصفهان ضمن تقدیر و تشکر از بانک قرضالحسنه مهر ایران به علت رضایت حداکثری کارکنان شرکت، درخواست کرد تا خدمات بانک به همه پرسنل اعم از رسمی و غیررسمی ارائه شود.
صرامی، معاون مالی و بازرگانی و عضو هیأت مدیره شرکت پالایشگاه نفت اصفهان نیز ضمن تقدیر و تشکر از فعالیتهای چندین ساله این بانک، گفت: انشاءالله بانک قرضالحسنه مهر ایران به نخستین بانک و بانک عامل در پالایشگاه نفت اصفهان تبدیل خواهد شد.
جوادی، دیگر عضو هیأت مدیره پالایشگاه نیز از با برکت بودن تسهیلات بانک قرضالحسنه مهر ایران سخن گفت و به خاطر حسن خلق و عملکرد مطلوب کارکنان این بانک در همه شعب تقدیر کرد.
همچنین زنگنه، مدیر توسعه سرمایه انسانی پالایشگاه نفت اصفهان نیز از عملکرد مثبت بانک قرضالحسنه مهر ایران از آغاز فعالیت در این مجموعه ابراز خرسندی کرد و از تلاشهای پالایشگاه نفت اصفهان برای سوق دادن پیمانکاران به سمت بانک خبر داد.
وی گفت: در دوره مدیریت جدید بانک قرضالحسنه مهر ایران، ضمن تقویت مسیر قبلی، ارائه خدمات مالی و پولی با کارکنان صنعت و انرژی، برنامههای متنوع رفاهی و خدماتی و سهلالوصول برای پرسنل صنعت و کارگران در نظر گرفته شده است و گامهای بلندی در این زمینه برداشته میشود.
ثبت تراز مثبت 4700 میلیارد تومانی بیمه آسیا با رشد 48 درصدی
بیمه آسیا در سه فصل نخست سال جاری توانست تراز عملیاتی مثبت چهار هزار و700 میلیارد تومان را ثبت کند که نسبت به دوره مشابه سال گذشته شاهد رشد 48 درصدی بود.
براساس تازه ترین گزارش فعالیت شرکت بیمه آسیا، منتهی به پایان آذر ماه سال 1400، این شرکت توانست در نه ماه سال جاری هشت هزارو 810 میلیارد تومان حق بیمه تولید کند که نسبت به دوره مشابه سال گذشته بیش از45 درصد رشد داشته است و همچنین در این دوره زمانی، چهار هزارو 110 میلیارد تومان خسارت بیمه گذاران این شرکت را جبران کرد که نسبت به دوره مشابه سال گذشته 42 درصد افزایش را نشان می دهد. بنابراین، این شرکت بیمه بورسی در این دوره نه ماهه، توانست از رکورد 12 ماه سال گذشته عبور کرده و 428 میلیارد تومان بیشتر ازکل سال 1399 حق بیمه تولید نماید.
بیمه آسیا در طی این دوره زمانی، علاوه برافزایش 45 درصدی حق بیمه ای تولیدی خود، که نشان دهنده مدیریت مطلوب در بخش بازاریابی و گسترش نفوذ این شرکت در بازار بیمه ای کشور است، دربخش پرداخت خسارت هم توانست با کنترل و مدیریت صحیح ریسک، میزان افزایش خسارت نسبت به تولید حق بیمه را کاهش دهد. میزان رشد پرداخت خسارت در این دوره زمانی 42 درصد است که نشان می دهد حق بیمه تولیدی این شرکت 3 درصد بیشتر از خسارت پرداختی رشد کرده است. این موضوع منجر به کاهش بیش از یک درصدی نسبت خسارت این شرکت شد؛ به نحوی که نسبت خسارت به حق بیمه از 47٫7 درصد در پایان آذر 1399 به 46٫6 درصد در پایان آذر ماه 1400 کاهش یافت.
بیمه آسیا توانست در این دوره، سطح یک توانگری مالی با نسبت 133 درصد و مجوز قبولی اتکایی داخلی را از بیمه مرکزی اخذ کند.
رشد قابل توجه در شاخص های مالی و بیمه گری؛ افزایش سهم از بازار بیمه، مدیریت مطلوب ریسک و کاهش قابل توجه نسبت خسارت، تحقق کامل برنامه عملیاتی و سرمایه گذاری های بانکی و بورسی و ذخایر فنی و همچنین تایید گواهینامه ایزو 9001 اتفاقات خوب بیمه آسیا در این دوره نُه ماهه بود.
از دیگر اقدامات در خور توجه در این دوره می توان به تمرکز بر فروش بیمه های زندگی از طریق ارائه محصولات جدید و تقویت شبکه فروش با جذب نمایندگان ویژه، پرداخت سود 38٫2 درصدی به بیمه گذاران در بیمه های عمر و پس انداز، امضای تفاهم نامه با بانک ملت و سازمان امور مالیاتی، تمدید قرارداد مرکز خدمات حوزه های علمیه کشورو سازمان گمرک، تمدید پوشش بیمه ای بیش از 12 هزار نفر از بومیان و ساکنین جزایر کیش و هندورابی، افتتاح شعبه های جام جم اردبیل، شعبه شهید رجایی ارومیه، شعبه بهشهر، ساختمان جدید بیمه آسیا در استان قزوین وآغاز پروژه ساختمان شعبه شهر قم، دریافت تندیس غرفه برتر در هشتمین نمایشگاه بانک، بورس، بیمه و خصوصی سازی کیش(اینوکس2021) اشاره کرد.
بیمه آسیا هم چنین در راستای قدردانی از تلاش گروه “حامیان سلامت” در خصوص مقابله و پیشگیری از گسترش ویروس کرونا، در قالب طرح “حس”به گروه “حامیان سلامت” شامل پزشکان، پیراپزشکان، پرستاران و کلیه کارکنان بیمارستان ها و مراکز درمانی، برای خرید بیمه های عمر و پس انداز تسهیلات ویژه ارائه کرد. در همین راستا به منظور تسهیل در ارائه خدمات پزشکی در خانه، اقدام به طراحی پوشش جدید مسئولیت ارائه خدمات پرستاری در منازل تحت بیمه نامه مسئولیت حرفه ای پیراپزشکان کرد.هم چنین بیمه آسیا برای ایفای نقش حمایتی از پوشش های بیمه ای مرتبط با خانواده، بیمه نامه کرونا با پوشش خانواده را عرضه کرد و تا سقف سرمایه 2 میلیارد ریال هزینه های بیماری کرونا را تحت پوشش قرار داد.
گسترش چشمگیر پوشش بیماریهای خاص بیمهتجارتنو
رئیس اداره کانالهای توزیع بیمههای زندگی شرکت بیمه تجارتنو اذعان داشت که شرکت متبوع وی، در راستای عمل به پوشش حداکثری بیمهای و با توجه به چالشهای مالی افراد در مواجه با بیماریهای سخت علاج، 25 بیماری خاص در چهارگروه را به پوشش امراض خاص خود اضافه کرده است.
آدرین درودینیا، با اشاره به افزایش تعداد بیماریهای خاص تحت پوشش امراض خاص شرکت بیمه تجارتنو، گفت: بیماریهای خاص تحت پوشش این شرکت از پنج بیماری به 30 بیماری در چهار گروه بیماریهای قلبی، بیماریهای سرطان، بیماریهای اعصاب و سایر بیماریها افزایش یافت تا بتوانیم پوشش جامعتری را براساس ظرفیتهایی که داریم اضافه کنیم.
وی، بیان کرد:25 بیماری اضافه شده مواردی هستند که امروزه افراد جامعه با آنها سروکار دارند. به عنوان مثال موضوع بیماری اماس به علت استرسهای کاذبی که وجود دارد و بیماریهای آلزایمر و پارکینسون به دلیل زندگی ماشینی که وجود دارد افزایش یافته است.
رئیس اداره کانالهای توزیع بیمههای زندگی شرکت بیمه تجارتنو، افزود: این بیماریها مواردی است که اگر فرد به آنها مبتلا شود هزینههای زیادی را برای فرد و خانواده او دارد و به همین دلیل شرکت بیمه تجارتنو این هزینهها را تا سقف 100 میلیون تومان برای هر گروه به صورت سرمایهای قرار داده است.
درودینیا، اذعان داشت که ممکن است هزینه درمانی بیمار بسیار کمتر باشد اما با احراز اتفاق بیماری و ابتلای بیمهگذار پرداخت سرمایه صورت میگیرد.
وی، عنوان کرد: در اجتماع بسیاری از سازمانها، نهادها، موسسههای خیریه و یا حتی بنیاد امور بیماریهای خاص وجود دارند که از بیماران بیماریهای خاص حمایت میکنند و با خانواده و آشنایان این بیماران ارتباط دارند.
درودینیا، اذعان داشت که شرکت بیمه تجارتنو به دنبال آن است که با این شرکتها، موسسات خیریه و بنیادهایی که در این زمینه وجود دارد ارتباط برقرارکند که دراین خصوص اتفاقات خوبی افتاده و چند مورد هم تفاهمنامه انجام شده تا بتوان از این بیماران در راستای کاهش آلام مالی حمایت کرد.
رئیس اداره کانالهای توزیع بیمههای زندگی شرکت بیمه تجارتنو، یکی از دلایل افزایش بیماریهای خاص تحت پوشش شرکت متبوع خود را مسئولیت اجتماعی خواند و اهداف فروش شرکت، تحقق پرتفوی و توسعه فرهنگ بیمهای در جامعه را از جمله دلایل این اقدام برشمرد.
درودینیا، تصریح کرد: زمانی که فرد در سلامتی کامل به سر میبرد و حادثهای پیش نیامده باید برای تهیه بیمهنامه اقدام کند و این بیمهنامه یک نوع سرمایهگذاری برای آینده نامعلوم است.
درودینیا، گفت: پیشنهاد شرکت بیمه تجارتنو به موسسات گروهها و یا شرکتهای خیریه فعال در جامعه این است که این موضوع را با آغوش باز پذیرا باشند و قبل از بروز بیماری چاره اندیشی نمایند و در راستای فرهنگ سازی بیمه های زندگی با بیمه گرها مشارکت داشته باشند.
وی، توضیح داد: متاسفانه به علت مخدوش بودن فرهنگ بیمهای در سطح جامعه، تفکر موسسات و یا شرکتها این است که بیمه گر برای فروش و منافع خود وارد شده است درحالیکه اینگونه نیست و بهتراست که این تفکر اصلاح شود.
رئیس اداره کانالهای توزیع بیمههای زندگی شرکت بیمه تجارتنو،اظهارداشت: از بیمه مرکزی ج.ا.ا میخواهیم که این موضوع را فرهنگ سازی نماید و تبلیغاتی که در بالادست و سطوح بالایی انجام شود میتواند تاثیرگذاری بهتری برای آحاد جامعه داشته باشد و آن اعتمادسازی که قرار است پیش بیاید میتواند برای آنها شفافتر بشود.
درودینیا گفت: تلاش بیمه تجارتنو این است که به مسئولیتهای اجتماعی خود جامعه عمل بپوشاند و رسالت اصلی بیمهگری که آرامش بخشی و ایجاد آرامش در آحاد جامعه است را انجام دهد.
وی، افزود: در این راه اگر سطوح بالای مدیریتی به خصوص بیمه مرکزی ج.ا.ا همراه باشند میتوان تفاهم نامههای خوبی را با بنیادها و موسسات خیریه و موسسات نگهداری از بیماران خاص انجام داد تا این موضوع در خانواده این بیماران نهادینه شود زیرا در بسیاری از این بیماریها موضوع وراثت و ژنتیک اهمیت فوق العاده ای دارد و بهتر است که افراد خانواده قبل از ابتلا چاره اندیشی کنند.
رئیس اداره کانالهای توزیع بیمههای زندگی شرکت بیمه تجارتنو، با بیان اینکه آینده روشنی را دراین زمینه میبیند، گفت: این فرهنگ به آرامی در بین مردم و آحاد جامعه درحال شکل گرفتن است و شبکه فروش نیز موضوع رسالت بیمه که آرامش بخشی درآینده است را بیش از همیشه مدنظر قرار خواهند داد.
رضایت فولاد مبارکه اصفهان از عملکرد بانک قرضالحسنه مهر ایران
مدیران شرکت فولاد مبارکه اصفهان مطرح کردند: بهترین خدمات بانکی را از بانک قرضالحسنه مهر ایران گرفتیم و از رضایت کارکنان در این رابطه خرسندیم و معتقدیم هیچ مجموعهای در ارائه خدمات به کارکنان قابل رقابت با بانک قرضالحسنه مهر ایران نیست.
در جلسهای که بین مدیران این بانک و شرکت فولاد مبارکه اصفهان برگزار شد، دکتر ناصر سیفالهی عضو هیأت مدیره بانک ضمن تشکر از اعتماد شرکت فولاد مبارکه به مجموعه بانک قرضالحسنه مهر ایران و نیت خیر شرکت در راستای ارتقای رفاه کارکنان، از آمادگی کامل بانک برای ارائه خدمات خبر داد و گفت: تسهیلات قرضالحسنه موجب ایجاد انگیزش بیشتر در کارکنان خواهد شد.
عضو هیأت مدیره بانک قرضالحسنه مهر ایران از شرکت فولاد مبارکه خواست سطح مراودات با بانک و منابع شرکت نزد بانک را افزایش دهد.
نداشتن نگرش سودمحور از سوی بانکهای قرضالحسنه سرلوحه عملیات بانکی است
دکتر محمد یاسر طیبنیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان از تنظیم منابع بانکی متناسب با کیفیت ارائه خدمات خبر داد و افزود: خدمات بانکی باید به فراخور نیاز کارکنان طراحی شود. نداشتن نگرش سودمحور از سوی بانکهای قرضالحسنه را سرلوحه عملیات بانکی میدانیم و تقاضا داریم خدمات مورد نیاز به فولاد مبارکه ارائه شود.
همچنین استفاده از ظرفیتهای بانک قرضالحسنه مهر ایران در راستای ایفای مسؤلیتهای اجتماعی فولاد از دیگر صحبتهای طیبنیا بود که با ایجاد کارگروه مشاغل خانگی، این موضوع پیگیری خواهد شد.
بانک قرضالحسنه مهر ایران در ارائه خدمات به کارکنان شرکتها بیرقیب است
حامد حسین ولی بیک، معاون اقتصادی مالی شرکت فولاد مبارکه اصفهان نیز خاطرنشان ساخت: بهترین خدمات بانکی را از بانک قرضالحسنه مهر ایران گرفتیم و از رضایت کارکنان در این رابطه خرسندیم و معتقدیم هیچ مجموعهای در ارائه خدمات به کارکنان قابل رقابت با بانک قرضالحسنه مهر ایران نیست.
وی افزود: ارزشمندی خدمات به سهولت دریافت آن و رضایتمندی کارکنان است و در این راستا ایجاد باجه بانکی میتواند راهگشا باشد.
مهدی کویتی، مدیر مالی شرکت فولاد مبارکه اصفهان نیز در این نشست، آماری از تسهیلات پرداخت شده بانک قرضالحسنه مهر ایران به کارکنان شرکت در سالهای 1399 و 1400 ارائه کرد و خواستار افزایش همکاریها با بانک قرضالحسنه مهر ایران شد.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.