شماره: 1819 / ۱۴۰۰ بيست و پنجم دي

تعداد بازدید : 0
اخبار
شایان خبر داد:
امکان احراز هویت اینترنتی مشتریان بانک مسکن فراهم شد
مدیرعامل بانک مسکن گفت: بر اساس دو ابزاری که از سوی شرکت ناواکو رونمایی شد، امکان احراز هویت اینترنتی مشتریان بانک مسکن و افتتاح حساب به صورت آنلاین فراهم شد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، روز سهشنبه 21 دی ماه، محصولات جدید شرکت فناوری اطلاعات ناواکو با حضور محمود شایان، مدیرعامل بانک مسکن در نمایشگاه تراکنش ایران رونمایی شد.
محمود شایان در حاشیه این مراسم در گفتوگو با خبرنگار ما، گفت: در وهله اول باید به این نکته اشاره کنم که امروز هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران درباره محصولات نوآوری و استارتاپی برگزار شد و تاکنون استقبال بینظیری از این نمایشگاه به عمل آمده است.وی بیان کرد: شرکت ناواکو یکی از شرکتهای برند و مطرح در بخش سیستم مالی کشور است و امروز 2 ابزار جدید تحت عنوان «ناپ» و «ٱبانک» از این شرکت رونمایی شد.
مدیرعامل بانک مسکن تصریح کرد: بر اساس این دو ابزاری که رونمایی شد، میتوان خدمات مضاعفی را به مشتریان به صورت اینترنتی ارایه داد و نیازی به مراجعه حضوری آنان به شعب بانک مسکن نیست.
شایان تاکید کرد: یکی از اقدامات ویژه و بسیار خوبی که از طریق این دو ابزار جدید انجام میشود، بحث احراز هویت است و از این به بعد امکان احراز هویت مشتریان بانک مسکن به صورت اینترنتی وجود دارد. همچنین این امکان برای مشتریان بانک مسکن به وجود میآید که بدون مراجعه به شعب بانک هم اقدام به افتتاح حساب کنند و هم از خدمات بانکی بهرهمند شوند.
آغاز پرداخت خسارت بیمه کوثر به زیان دیدگان سیل جنوب در کمتر از 48 ساعت
در پی سیل شدید دی ماه 1400 در استان های سیستان و بلوچستان، فارس و هرمزگان، شرکت بیمه کوثر چک خسارت را در کمتر از 48ساعت پس از سیلاب به تعدادی از زیان دیدگان مینابی پرداخت..
شرکت بیمه کوثر همانند تمامی حوادث و بلایای طبیعی، بنابه رسالت حرفهای خود، گروههای کارشناسی و ارزیابی خسارت را برای رسیدگی به وضعیت زیاندیدگان، بهسرعت به مناطق حادثهدیده فرستاد.
طالب طبیبزاده با اشاره به شدت بارندگی و سیل در میناب گفت: بلافاصله پس از فروکش کردن سیل و بارندگی در این شهرستان و اعلام خسارت بیمهگذاران، کارشناسان بیمه کوثر بازدید از منازل آسیبدیده را آغاز کردند. پس از تشکیل پرونده، ارزیابی خسارت و تکمیل مدارک، چک خسارت تعدادی از زیاندیدگان که واحدهای آنان آسیب زیادی دیده بود با حضور مدیرکل ساتای استان، رییس کانون بازنشستگان میناب و مدیر سرپرستی بیمه کوثر، تحویل شد.
وی خاطرنشانکرد: خسارت سایر زیاندیدگان نیز پس از انجام بازدید، ارزیابی خسارت و تکمیل مدارک توسط بیمهگذاران، در کوتاهترین زمان پرداخت میشود.
شرکت پاکشوما
به طرح رفاه دانا پیوست
در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری، شعبه قم بیمه دانا به منظور پشتیبانی از تولید و حمایت از تولید کنندگان داخلی، نسبت به انعقاد قرارداد طرح رفاه دانا با گروه صنعتی پاکشوما اقدام کرد .بدین منظور جلسه ای با حضور مسئولین شرکت پاکشوما جهت توسعه فروش بیمه نامه در قالب طرح رفاه دانا در تاریخ 15 دی ماه جاری در سالن اجتماعات شرکت پاکشوما برگزار گردید .
در این جلسه که با حضور مسئول طرح رفاه دانا استان قم و نماینده مجری برگزار شد، جزئیات همکاری سه جانبه بیمه دانا و بانک رفاه کارگران و شرکت پاکشوما در جهت برقراری پوشش بیمهای کارکنان بیمه گذار تشریح شد .
گواهینامه ایزو 9001:2015 تجارتنو صادر شد
گواهی نامه سیستم مدیریت کیفیت شرکت بیمه تجارتنو بر مبنای iso9001:2015 مورد تأیید قرار گرفت.
به گزارش روابطعمومی بیمه تجارتنو؛ این شرکت در ادامه کسب موفقیتهای خود در عرصه ارائه خدمات بیمهای، با دریافت گواهینامه ایزو از شرکت TUV کشور اتریش، یک گام دیگر به سوی موفقیت و کسب جایگاه بین المللی برداشت.
این گواهینامه بابت ارائه خدمات بیمهای شامل بیمههای مسئولیت، مهندسی و انرژی، اتومبیل، باربری، هواپیما و کشتی، آتش سوزی، عمر، حوادث و درمان، عمر و سرمایه گذاری، و خدمات بیمه گری اتکایی صادر شده است.
گواهینامه iso9001 به عنوان مهم ترین استاندارد شناخته شده در عرصه بین المللی برای سیستم مدیریت کیفیت یا QMS تعریف می شود.
این گواهینامه یک استاندارد جامع و کامل است که در بیش از 187 کشور مورد موافقت قرار گرفته و اجرا میشود.

ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.

تعداد بازدید : 0
اخبار
انجام امور بیمه ای
با ارائه خدمات الکترونیک بانکی تسهیل می شود
دکتر هادی اخلاقی فیض آثار، مدیرعامل بانک تجارت در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری این بانک و بیمه رازی بر لزوم ارائه خدمات بانکی در راستای توسعه صنعت بیمه کشور تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک تجارت: در مراسمی با حضور دکتر اخلاقی مدیرعامل بانک تجارت و علی جباری مدیرعامل بیمه رازی ، تفاهم نامه همکاری منعقد شد.
در این مراسم مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به سابقه دیرین همکاری این بانک با صنعت بیمه کشور، گفت: ارائه خدمات بانکی به ویژه خدمات الکترونیک علاوه بر تسهیل و تسریع انجام امور بیمه ای، فضای مناسبی را برای توسعه این صنعت درکشور به وجود خواهد آورد.
وی با تاکید بر لزوم بسترسازی مناسب خدمات و راه حل های بانکی برای ارائه به صنعت بیمه به عنوان یکی از بازارهای متعامل با صنعت بانکی، افزود: تلاش کارشناسان در بانک تجارت معطوف این امر کلیدی است که با استفاده از ظرفیت های موجود بانک و نیازسنجی دقیق، بسته های خدماتی مورد نیاز شرکتهای بیمه ای از جمله بیمه رازی را طراحی و ارائه کنند و انعقاد این تفاهم نامه گام موثری در راستای تقویت تعاملات فیمابین محسوب می شود.
علی جباری، مدیرعامل بیمه رازی با اشاره به چشم انداز تفاهم نامه منعقده اظهار امیدواری کرد: امضای تفاهمنامه همکاری بانک تجارت و بیمه رازی مسیرمناسبی برای همکاری، همافزایی و خلق ارزش افزوده بین دو صنعت بسیار مهم و تاثیرگذار بیمه و بانک باشد.
ارائه خدمات بانکی به بیمه گران و بیمه گزاران از طریق درگاه های بانکی، دستگاه های پایانه فروشگاهی و وب کیوسکهای فعال بانک تجارت به منظور پرداخت حق بیمه و مبالغ خسارت بیمه گزاران از جمله مفاد این تفاهم نامه است.
برگزاری جلسه روسای شعب استان گیلان بانک ایران زمین
جلسه روسای شعب استان گیلان به منظور بررسی آخرین تحولات در منطقه برگزار شد.در این جلسه محمدجواد انوجی مدیر امور شعب استان گیلان در خصوص طرح تسهیلاتی انتخاب عنوان کرد و افزود: طرح تسهیلات انتخاب بانک ایران زمین با هدف اعطای تسهیلات خرد و حمایت از تولید داخلی اجرا شده است و از نکات مهم این طرح انتخاب زمان باز پرداخت، سود و مبلغ تسهیلات توسط خود مشتری است.
انوجی افزود: روسای شعب زمانی را به بررسی بخشنامه ها و اطلاعیه ها اختصاص داده و موارد را با کارکنان خود درمیان بگذارند تا همه پرسنل اشراف کامل بر آخرین دستورالعمل ها داشته باشند.
در این جلسه محمد حاجی اسماعیلی معاون منطقه بر مشتری مداری تاکید کرد و گفت: مشتری مداری و رعایت اخلاق حرفه ای و ارائه خدمات بانکی فراتر از توقع و انتظار مشتری یکی از راه های موثر در وفاداری مشتریان و جذب مشتریان جدید است.حاجی اسماعیلی ایجاد فضایی صمیمی و دوستانه بین همکاران شعبه را موجب کارائی و اثربخشی بهتر در تحقق اهداف دانست.
فصلی نو در همکاری بانک تجارت و بیمه تجارت نو
بانک تجارت و بیمه تجارتنو در ادامه همکاریهای دوجانبه تفاهمنامه همکاری جدیدی منعقد کردند.
تفاهمنامه همکاری بانک تجارت و بیمه تجارت نو با هدف توسعه همکاریهای دومجموعه منعقد شد.
بر اساس این تفاهمنامه قرار است خدمات بیمهای متنوع بیمه تجارت نو بهعنوان یکی از محصولات سوپرمارکت مالی بانک تجارت به مشتریان سطوح مختلف بانک ارائه شود. همچنین بخشی از ظرفیتهای بانک تجارت در شعب و شرکتهای زیرمجموعه این بانک نیز همکاری جدیدی را با بیمه تجارت نو خواهند داشت.
باجههای بیمه تجارت نو در شعب منتخب بانک تجارت در کنار شعب این شرکت بیمهای در سراسر کشور خدمات بیمهای را به مشتریان بانک و سایر مراجعه کنندگان ارائه میکنند.
فعالیت «اپلیکیشن بنو»، اجرای طرح وام بیمه تجارت، پوشش ویژه بیماریهای خاص، بهرهمندی از کادر مجرب و توانمند، اخذ گواهی نامه ایزو 9001 و حضور قدرتمند در بیمههای باربری کشتیرانی و باربری هوایی از جمله وجوه تمایز بیمه تجارت نو در صنعت بیمه کشور به شمار میرود.
بیمه تجارت با همکاری بانک تجارت و با نگرش حمایت از تولید ملی و صنایع داخلی کشور راهکار جامع وام بیمه تجارت را در اختیار سازمانها و صنایع کشور قرار داده است. کارخانههای تولیدی و صنایع مادر به واسطه نوع و حجم فعالیت خود میتوانند تا 150 میلیارد ریال متناسب با مبلغ حق بیمه سالانه از این طرح استفاده کنند. این طرح با شرایط جداگانه و تاسقف 80 میلیون ریال، 12 ماهه برای کارکنان سازمانها نیز قابل ارائه است.

ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.

تعداد بازدید : 0
انجام امور بیمه ای با ارائه خدمات الکترونیک بانکی تسهیل می شود دکتر هادی اخلاقی فیض آثار، مدیرعامل بانک تجارت در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری این بانک و بیمه رازی بر لزوم ارائه خدمات بانکی در راستای توسعه صنعت بیمه کشور تاکید کرد. به گزارش روابط عمومی بانک تجارت: در مراسمی با حضور دکتر اخلاقی مدیرعامل بانک تجارت و علی جباری مدیرعامل بیمه رازی ، تفاهم نامه همکاری منعقد شد. در این مراسم مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به سابقه دیرین همکاری این بانک با صنعت بیمه کشور، گفت: ارائه خدمات بانکی به ویژه خدمات الکترونیک علاوه بر تسهیل و تسریع انجام امور بیمه ای، فضای مناسبی را برای توسعه این صنعت درکشور به وجود خواهد آورد. وی با تاکید بر لزوم بسترسازی مناسب خدمات و راه حل های بانکی برای ارائه به صنعت بیمه به عنوان یکی از بازارهای متعامل با صنعت بانکی، افزود: تلاش کارشناسان در بانک تجارت معطوف این امر کلیدی است که با استفاده از ظرفیت های موجود بانک و نیازسنجی دقیق، بسته های خدماتی مورد نیاز شرکتهای بیمه ای از جمله بیمه رازی را طراحی و ارائه کنند و انعقاد این تفاهم نامه گام موثری در راستای تقویت تعاملات فیمابین محسوب می شود. علی جباری، مدیرعامل بیمه رازی با اشاره به چشم انداز تفاهم نامه منعقده اظهار امیدواری کرد: امضای تفاهمنامه همکاری بانک تجارت و بیمه رازی مسیرمناسبی برای همکاری، همافزایی و خلق ارزش افزوده بین دو صنعت بسیار مهم و تاثیرگذار بیمه و بانک باشد. ارائه خدمات بانکی به بیمه گران و بیمه گزاران از طریق درگاه های بانکی، دستگاه های پایانه فروشگاهی و وب کیوسکهای فعال بانک تجارت به منظور پرداخت حق بیمه و مبالغ خسارت بیمه گزاران از جمله مفاد این تفاهم نامه است. برگزاری جلسه روسای شعب استان گیلان بانک ایران زمین جلسه روسای شعب استان گیلان به منظور بررسی آخرین تحولات در منطقه برگزار شد.در این جلسه محمدجواد انوجی مدیر امور شعب استان گیلان در خصوص طرح تسهیلاتی انتخاب عنوان کرد و افزود: طرح تسهیلات انتخاب بانک ایران زمین با هدف اعطای تسهیلات خرد و حمایت از تولید داخلی اجرا شده است و از نکات مهم این طرح انتخاب زمان باز پرداخت، سود و مبلغ تسهیلات توسط خود مشتری است. انوجی افزود: روسای شعب زمانی را به بررسی بخشنامه ها و اطلاعیه ها اختصاص داده و موارد را با کارکنان خود درمیان بگذارند تا همه پرسنل اشراف کامل بر آخرین دستورالعمل ها داشته باشند. در این جلسه محمد حاجی اسماعیلی معاون منطقه بر مشتری مداری تاکید کرد و گفت: مشتری مداری و رعایت اخلاق حرفه ای و ارائه خدمات بانکی فراتر از توقع و انتظار مشتری یکی از راه های موثر در وفاداری مشتریان و جذب مشتریان جدید است.حاجی اسماعیلی ایجاد فضایی صمیمی و دوستانه بین همکاران شعبه را موجب کارائی و اثربخشی بهتر در تحقق اهداف دانست. فصلی نو در همکاری بانک تجارت و بیمه تجارت نو بانک تجارت و بیمه تجارتنو در ادامه همکاریهای دوجانبه تفاهمنامه همکاری جدیدی منعقد کردند. تفاهمنامه همکاری بانک تجارت و بیمه تجارت نو با هدف توسعه همکاریهای دومجموعه منعقد شد. بر اساس این تفاهمنامه قرار است خدمات بیمهای متنوع بیمه تجارت نو بهعنوان یکی از محصولات سوپرمارکت مالی بانک تجارت به مشتریان سطوح مختلف بانک ارائه شود. همچنین بخشی از ظرفیتهای بانک تجارت در شعب و شرکتهای زیرمجموعه این بانک نیز همکاری جدیدی را با بیمه تجارت نو خواهند داشت. باجههای بیمه تجارت نو در شعب منتخب بانک تجارت در کنار شعب این شرکت بیمهای در سراسر کشور خدمات بیمهای را به مشتریان بانک و سایر مراجعه کنندگان ارائه میکنند. فعالیت «اپلیکیشن بنو»، اجرای طرح وام بیمه تجارت، پوشش ویژه بیماریهای خاص، بهرهمندی از کادر مجرب و توانمند، اخذ گواهی نامه ایزو 9001 و حضور قدرتمند در بیمههای باربری کشتیرانی و باربری هوایی از جمله وجوه تمایز بیمه تجارت نو در صنعت بیمه کشور به شمار میرود. بیمه تجارت با همکاری بانک تجارت و با نگرش حمایت از تولید ملی و صنایع داخلی کشور راهکار جامع وام بیمه تجارت را در اختیار سازمانها و صنایع کشور قرار داده است. کارخانههای تولیدی و صنایع مادر به واسطه نوع و حجم فعالیت خود میتوانند تا 150 میلیارد ریال متناسب با مبلغ حق بیمه سالانه از این طرح استفاده کنند. این طرح با شرایط جداگانه و تاسقف 80 میلیون ریال، 12 ماهه برای کارکنان سازمانها نیز قابل ارائه است.
شرکت تندرنور با حمایت پرداخت الکترونیک سامان و بانک سامان و بهکارگیری تکنولوژی روز دنیا، موفق به راهاندازی کارخانه تولید دستگاههای کارتخوان شد. مراسم افتتاح کارخانه تولید و ساخت دستگاههای کارتخوان شرکت تندرنور با حضور مدیران ارشد بانک سامان، شرکت پرداخت الکترونیک سامان و جمعی از مدیران ارشد شبکه بانکی کشور در پارک علم و فناوری پردیسان برگزار شد.
به گزارش اخبارصنعت، به نقل از روابط عمومی پرداخت الکترونیک سامان، هومن سپهری مدیرعامل تندرنور در مراسم افتتاحیه خط تولید دستگاه های پوز با تشریح گزارشی از روند عملیات ساخت و بازسازی ساختمان و کسب مجوزهای تاسیس کارخانه از اسفند سال 1399 و اشاره به تاریخچه شرکت تندرنور و فراز و نشیبهای این شرکت گفت: شرکت تندرنور نخستین شرکت ایرانی بود که موفق به طراحی و ساخت نرمافزار سوئیچ بانکی شد و دلیل افتتاح خط تولید دستگاه های پوز را نیاز کشور و شرکت های psp به دستگاه های کارتخوان و صرفه جویی ارزی دانست.
مدیرعامل تندرنور اظهار کرد: پس از تملک شرکت توسط بانک سامان و با حمایتهای خوبی که توسط مدیران ارشد این بانک و شرکت پرداخت الکترونیک سامان دریافت کردیم، توانستیم مشکلات را پشت سر بگذاریم و امروز به بزرگترین شرکت تعمیرات کارتخوان ایران تبدیل شویم. بهطوریکه امروز تنها شرکتی هستیم که توانایی تعمیر تمام برندهای کارتخوان اعم از Pax, Verifone, Bitel, Ingenico, Newland, Talento و Sagem را داریم و محدود به برند خاصی نیست و پس از بازدیدهای متعدد با شرکت Newland که دومین تأمینکننده دستگاه کارتخوان در سراسر جهان است به توافق رسیدیم و با انتقال دانش توانستیم نمایندگی این شرکت بزرگ را دریافت کنیم.
سپهری در خصوص افتتاح خط تولید دستگاه های کارتخوان گفت: پس از اخذ مجوز هیئتمدیره ما با شاپرک و وزارت صمت وارد مذاکره شدیم و درنهایت مجوز احداث کارخانه و تولید 200 هزار دستگاه کارتخوان و 50 هزار صندوق فروشگاهی در سال را دریافت کردیم و امروز در کمتر از یک سال شاهد افتتاح کارخانه و خط تولید دستگاههای کارتخوان شرکت تندرنور هستیم.
مدیرعامل تندرنور با اعلام خبر تولید و تحویل 40 هزار دستگاه پوز از تیرماه 1400 به پرداخت الکترونیک سامان بیان کرد: از اواخر آذرماه تولید روزانه 500 الی 700 دستگاه به 1200 دستگاه در روز افزایش پیدا کرد و ظرفیت تولید سالانه 200 هزار الی 400 هزار دستگاه در این خط تولید می باشد
حسین واعظ قمصری مدیرعامل پرداخت الکترونیک سامان با بیان این موضوع که پرداخت الکترونیک سامان از شرکتهای دیگر خدمات سرویس و تعمیر و خرید کارتخوان را دریافت میکرد، بیان کرد: با برنامهریزی و هماهنگی های به عمل آمده، گام به گام پشتیبانی دستگاههای کارتخوان خود را به شرکت تندرنور واگذار کردیم و سال پیش عملاً تمامی سرویس و تعمیرات کارتخوانهای پرداخت الکترونیک سامان در اختیار تندرنور قرار گرفت و همین موضوع درآمد بسیار خوبی را عاید تندرنور بهعنوان عضوی از گروه مالی سامان کرد.
قمصری در پایان از تلاش برای ورود تندرنور به بازار سرمایه در سه سال آینده خبر داد و گفت: مذاکره با شرکت نیولند در سال 1398 از اخذ نمایندگی این شرکت و راه اندازی خط تولید دستگاه های پوز خبر داد و بیان کرد: در حال حاضر تعمیر سالانه 200 هزار دستگاه پوز را در تندرنور شاهد هستیم و این شرکت صرفا متکی بر روی کارتخوان های سپ نخواهد بود. وی ظرفیت شرکت پرداخت الکترونیک سامان را در حدود یک میلیون و صد هزار کارتخوان عنوان کرد و گفت: درمجموع ظرفیت جامعه در حدود 9 میلیون دستگاه کارتخوان است و افتتاح کارخانه شرکت تندرنور فرصت بسیار مناسبی برای این شرکت است که بتواند به ما و دیگر شرکتهای پرداخت دستگاه بفروشد.
سخنران دیگر این مراسم، علیرضا معرفت مدیرعامل بانک سامان بود. وی در سخنان خود به گامهای مؤثر بانک سامان برای حمایت و پشتیبانی از تولید اشاره کرد و با ابراز خرسندی از افتتاح این خط تولید گفت: در راستای حمایت از تولید و صنعت ایران توانسته ایم در سالی که شعار آن سال تولید، پشتیبانیها و مانع زدایی ها است گام های مثبت و عملیاتی برای نظام برداریم.
معرفت با اشاره به 54 درصد از پرتفو اعتباری بانک سامان به تولید و صنعت بیان کرد: نگرش مجموعه حمایت از تولید، ایجاد اشتغال، استفاده از دانش متخصصین این مرز و بوم است و خودمان را متعهد و مکلف می دانیم که در راستای جهت های تعیین شده اقتصادی گام های کلانی برداریم.
مدیرعامل بانک سامان درمورد سرمایه گذاری های گروه مالی سامان در شبکه بانکی و نظام بانکی گفت: برای تقویت نظام بانکی و بانکداری در مجموعه های مرتبط سرمایه گذاری می کنیم نه در هر حوزهای که سودآور باشد، سامان نیز حضور داشته باشد.
معرفت در خصوص مجموعههای مورد حمایت گفت: مجموعه ای مورد حمایت قرار خواهد گرفت که بتواند در تقویت نظام مالی و بانکی نقش داشته و مجموعه بانکی کشور را حمایت نماید و ایجاد اشتغال، توسعه تولید، توسعه صنعت از نگاه های اصلی هیئت مدیره و مجموعه بانک سامان می باشد.
مدیرعامل بانک سامان با تقدیر از عملکرد سپ در تعداد تراکنش ها و کسب رتبه اول این جایگاه در کشور اظهار کرد: در دو دهه اخیر در حوزه بانکداری دیجیتال و تغییرات دیجیتال تغییرات شگرفی را شاهد بودیم که در ده سال اخیر به شدت شتاب گرفت و خیلی از کسب و کارهای بدون واسطه شکل گرفته اند و اینکه مشتریان با ابزارهای الکترونیک مثل کیف پول الکترونیکی، tap to pay و qrpayment آشنا شده اند مطالبه و خواسته آنان است و باید بتوانیم عرضه و پاسخ گو باشیم و از سال 2019 این ابزارها میزان پول فیزیکی را 42 درصد در سطح اقتصادی کاهش داده و 67 درصد از روش های پرداخت امروزه از مسیرهای الکترونیک عبور می کند که ارزش بازار جهانی دستگاه های پوز بالغ بر 70 میلیارد دلار است و این بازار بزرگ میطلبید که ما در آن سرمایهگذاری کنیم و امروز ثمره این سرمایهگذاری را در افتتاح کارخانه تولید پوز شرکت تندرنور شاهد هستیم.

ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.

تعداد بازدید : 0
اخبار
جدیدترین خدمات بانکداری الکترونیک کشور در بانک قرضالحسنه مهر ایران
کلید خورد
در هر ساعت از شبانهروز و از هر جا که حضور دارید، میتوانید برای خود حساب بانکی افتتاح کنید. این خدمتی است که بانک مهر ایران به شما ارائه میدهد.
هر چند بانکداری الکترونیک در طول سالهای اخیر در کشور ما رشد روزافزونی داشته و باعث شده بسیاری از عملیاتهای بانکی بدون مراجعه به شعب بانکی قابل انجام باشد، اما خدمات و محصولاتی که بانکهای مختلف کشور ارائه میکنند تا حد زیادی شبیه به یکدیگر بوده و تفاوتهای اندکی در آنها به چشم میخورد.
این در حالی است که بانک قرضالحسنه مهر ایران در حوزه ارائه خدمات الکترونیک پیشرو محسوب میشود و چند محصول و خدمت از جمله افتتاح حساب آنلاین را برای نخستین بار در شبکه بانکی کشور به مشتریان خود ارائه کرده است. هدفی که بانک از این رویکرد دنبال کرده، افزایش سرعت ارائه خدمات و همچنین آسانتر شدن دریافت خدمات برای مشتریان بوده است.افتتاح حساب یکی از عملیاتهای بانکی است که در تعدادی از بانکها هنوز بهصورت الکترونیکی قابلیت انجام ندارد و برای داشتن حساب در آن بانکها، متقاضیان باید به شعب آنها مراجعه کنند. این در حالی است که بانک قرضالحسنه مهر ایران امکان افتتاح حساب بهصورت آنلاین را فراهم کرده است. این خدمات از شهریور سال 1396 روی وبسایت و از فروردین سال 1399 بر بستر اپلیکیشن همراهبانک «مهریران» قابل انجام است.بر این اساس اشخاص میتوانند با مراجعه به وبسایت بانک قرضالحسنه مهر ایران به آدرس qmb.ir و انتخاب «سامانه افتتاح حساب آنلاین» از بخش «بانکداری الکترونیک» نسبت به افتتاح حساب برای خود اقدام کنند.
همچنین کاربران میتوانند با مراجعه به بخش بانکداری الکترونیک وبسایت بانک و دانلود اپلیکیشن همراه بانک قرضالحسنه مهر ایران نسبت به افتتاح حساب از طریق همراهبانک اقدام کنند. افتتاح حساب از این طریق تنها ظرف چند دقیقه انجام میشود و از رفتوآمد مشتریان به شعبه بانک جلوگیری میکند. این کار بهنوبه خود میتواند احتمال شیوع بیماری کرونا را نیز کاهش دهد.
گفتنی است کارت بانکی اشخاص نیز بنا به تعیین خودشان به آدرس منزل یا محل کارشان فرستاده میشود.
مدیرعامل بانک رفاه اعلام کرد:
پرداخت تسهیلات ازدواج در بانک رفاه بیش از تکلیف قانونی
بیش از 42 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرضالحسنه ازدواج از ابتدای سال 1400 تاکنون توسط بانک رفاه پرداخت شده که بیشتر از تکلیفی است که در قانون مشخص شده است.
به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران اسماعیل للهگانی در خصوص آخرین وضعیت پرداخت وام ازدواج در بانک رفاه اظهار داشت: بر اساس تکلیف قانونی در سال جاری 37 هزار میلیارد ریال تسهیلات فرضالحسنه ازدواج بر عهده بانک رفاه بوده است که تا به امروز بیش از 42 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرضالحسنه ازدواج در سال 1400 توسط بانک رفاه پرداخت شده است که بیش تر از تکلیفی است که در قانون برای ما مشخص شده است.
وی افزود: تعدادی هم در نوبت داریم که به زودی پرداخت خواهد شد. مشکلی که در این میان وجود داشته است مربوط به محدودیت اعتبار 37 هزار میلیاردی بود که تا به امروز 42 هزار میلیارد ریال در جهت وام ازدواج پرداخت کردیم و تعدادی هم اخیرا بانک مرکزی به بانک رفاه اعلام کرده است که در نوبت بررسی و پرداخت قرار دارند. بنابراین سعی میکنیم که این تعداد را هم در ادامه پرداخت کنیم.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران با اشاره به شرایط خاص دوران کرونا برای شبکه بانکی کشور اظهار داشت: بانک رفاه بیشترین تعداد شعب بیمارستانی را در شعب بانکی دارد؛ به بیان دیگر بانک رفاه هم در بیمارستانهای سازمان تامین اجتماعی و هم در بیمارستانهای مربوط به دانشگاههای علوم پزشکی حضور دارد و در نتیجه در شرایط کرونا بیشتر از سایر بانکها درگیر محدودیتهای کرونایی بوده است.
وی افزود: در این شرایط سعی کردیم که خدماتی که به مشتریان ارائه میکنیم به صورت غیرحضوری باشد. این در حالی است که یکی از پرتعدادترین مشتریان بانک رفاه، بازنشستگان هستند که هم پرداخت حقوقشان به صورت کاملا الکترونیکی انجام میشود و هم پرداخت تسهیلات آن به صورت الکترونیکی در حال انجام است. به عبارت دیگر از دی ماه سال گذشته شروع کردیم و پرداخت تسهیلات قرضالحسنه به بازنشستگان به صورت غیرحضوری شد.للهگانی با بیان اینکه سامانههای موبایل بانک و اینترنت بانک رفاه هم در حال ارائه خدمت بوده و تعداد مشتریان آن نیز در حال افزایش است، گفت: یکی از خصوصیات مهم این سامانهها این است که منبع آن در خود بانک قرار دارد و از طریق بانک رفاه در حال توسعه و تکمیل است. بنابراین سعی میکنیم در این سامانهها هر نیازی که مشتریان (از جمله بحث افتتاح حساب غیرحضوری) داشته باشند را برآورده کنیم تا مشتریان به راحتی بتوانند از خدمات استفاده کنند.
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون عنوان کرد:
ارتقای سطح فعالیت توسعه ای بانک توسعه تعاون با پیشرفت های بانکداری الکترونیک
پیشرفت های بانکداری الکترونیک در ارتقای سطح فعالیت توسعه ای بانک توسعه تعاون اثرگذار است.
امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در جلسه با حضور مدیران امور فناوری بانک و شرکت سمات اظهار داشت: امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک و شرکت سامانه متمرکز الکترونیک توسعه تعاون “سمات” همواره عهده دار پیشبرد فعالیت های حوزه فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک بوده اند و هماهنگی و همگامی در اقدامات و پروژه های تخصصی، در پیشبرد فعالیت ها اثربخش بوده است.
وی افزود: بانک توسعه تعاون همواره نسبت به تنوع بخشی به سبد خدمات تخصصی اهتمام کافی داشته است و زیرساخت های بانکداری الکترونیک و انواع خدمات تخصصی الکترونیک در این مسیر بسیار حائز اهمیت هستند.
عصارزاده گفت: ساخت و تجهیز مراکز داده بانک توسعه تعاون از مهمترین زیرساخت هایی بوده است که با همکاری سمات و امور فناوری بانک واجد پیشرفت های مناسبی بوده است و با تداوم فعالیت در این حوزه، بانک از این نظر به وضعیت مطلوب دست خواهد یافت.
وی با اشاره به سامانه جامع مالی و پشتیبانی بانک گفت: این سامانه در برگیرنده ابعاد مالی تمامی روابط و مناسبت های درون سازمانی و برون سازمانی بانک است و گامی مهم در یکپارچه سازی فرایندهای مرتبط به شمار می رود و تسریع در آماده سازی و استقرار سامانه می تواند بستر مناسبی برای ارکان برنامه ریزی و سیاستگذاری بانک در حوزه مالی و پشتیبانی فراهم نماید.
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: پیشرفت های حوزه بانکداری الکترونیک منوط به پیشبرد طرحها و پروژه های متعددی است و شرکت سمات و امور فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز نقش مهمی در راهبری، اجرا و نظارت بر نحوه پیشرفت پروژه ها بر عهده دارند.گفتنی است عصارزاده طی نشست صمیمانه با کارشناسان و همکاران فنی مستقر در شرکت سمات، از آخرین وضعیت پروژه ها و اقدامات اطلاع یافت و در جریان پیشنهادها و نقطه نظرات همکاران قرار گرفت.
در این جلسه علی یکتا مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات، محمد جواد افتخاری مدیرعامل شرکت سمات، همتی مشاور مدیر عامل، اردشیر افشین مهر رئیس اداره کل زیرساخت، رضا پولادوند رئیس اداره کل بانکداری الکترونیک، امید سلیمانی رئیس اداره کل امنیت اطلاعات و کنترل مخاطرات فناوری اطلاعات، مجید مباشرزادگان عضو هیأت مدیره شرکت سمات و برخی مدیران شرکت سمات نیز حضور داشتند.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن از به کارگیری روش بانکداری باز به منظور تحقق بانکداری دیجیتال خبر داد
دکتر حسین مهری اعلام داشت: در حال حاضر نقطه تمایز بانکها، ارائه خدمات با کیفیت و مورد انتظار مشتریان است و بانک صنعت و معدن از بانکداری باز برای تحقق بانکداری دیجیتال و ارایه خدمات به واحدهای تولیدی برتر بهره می برد.به گزارش روابط عمومی بانک صنعت و معدن، دکتر مهری که به همراه دکتر خورسندیان و حسین عسکری اعضای هیأت مدیره و جمعی از مدیران ارشد این بانک در ادامه بازدیدهای میدانی از صنایع مختلف کشور امروز هجدهم دیماه به استان مازندران سفر کرده است، به اتفاق دکتر شمس الدین حسینی نماینده مجلس شورای اسلامی در جمع صنعتگران و کارآفرینان این استان حضور یافت و اظهار داشت: بانک صنعت و معدن طی سالهای گذشته در مجموع 165 هزار میلیارد ریال برای تأمین مالی صنایع تولیدی استان مازندران در 341 طرح بزرگ و متوسط پرداخت نموده و برای 4000 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.دکتر مهری با اشاره به افزایش سهم تسهیلات سرمایه در گردش در سبد تسهیلاتی این بانک عنوان داشت: سعی ما بر این است با ارایه تسهیلات سرمایه در گردش برای تامین نقدینگی بنگاه های تولیدی مانع از توقف فعالیت و تعطیلی آنها شویم چراکه تداوم فعالیت بنگاههای اقتصادی تا میزان زیادی به تامین و مدیریت منابع کوتاه مدت آن ها مربوط میشود و خوشبختانه در این استان در مجموع حدود 254 مورد سرمایه در گردش به میزان 61 هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.وی خاطرنشان کرد: عوامل مختلفی مانند ظهور فین تک ها و مؤسسات بزرگ فناوری، فشار برای ایجاد فضای باز رقابتی با استفاده از فناوری و تأثیر بانک های دیجیتال در صحنه بانکداری بین المللی، بانک های کشور ما را نیز ناگزیر می سازد که به سمت دیجیتالی شدن پیش بروند.دکتر مهری تصریح کرد: شناخت موانع پیش رو، ایجاد ساختار و زیرساخت های فناورانه و بهبود فرآیندها و ارتقای نیروی انسانی جزو اهم اقداماتی است که در راستای دیجیتالی شدن یک بانک باید به انجام برسد.وی ادامه داد: جلب رضایت ذینفعان و ترکیب آن با داده های واقعی دریافتی از نیازهای یکایک مشتریان، شرط لازم برای موفقیت یک بانک در سفر دیجیتال است و باید بر اساس سطح بلوغ داخلی بانک بر اساس نقشه راه تحول دیجیتال، مدل های کسب و کار و فرآیندهای سازمان بازتعریف شده و همزمان نیازهای ذینفعان، تحولات محیطی و میزان پیشرفت و بلوغ بانک در راستای تحقق بانکداری دیجیتال در نظر گرفته شود.دکتر شمس الدین حسینی نیز که در این دیدارها حضور داشت، تأکید کرد: بانک صنعت و معدن تمام اقدامات خود را حول محور حمایت همه جانبه از واحدهای تولیدی قرار داده که همواره خدمات مؤثر و مطلوبی به صنعتگران و کارآفرینان استان ارایه نموده و به مثابه یک شریک و مشاور دلسوز و مجرب در کنار آنان ظاهر شده است.در این سفر مدیرعامل بانک صنعت و معدن به اتفاق هیأت همراه از شرکت های برق ماهتاب کاسپین، ایران تک نخ و شرکت چوب فشرده خزر بازدید کرد.
رئیسکل بیمه مرکزی اعلام کرد:
پرداخت 100 هزار میلیارد تومان خسارت بیمه در سال 1400
امسال 100 هزار میلیارد تومان خسارت توسط بیمه پرداخت شده و پرتفوی صدور بیمهنامه به 110 هزار میلیارد تومان رسیده است.به گزارش ایرنا، غلامرضا سلیمانی،رئیسکل بیمه مرکزی در مراسم «تبادل فناوری صنعت بیمه» که با همکاری بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و صندوق نوآوری و شکوفایی در محل این صندوق برگزار شد، افزود: صنعت بیمه یکی از انواع خدمات مالی در کشور است و ضعفهایی دارد که برای رفع آن و ارتقای فناوری در صنعت بیمه باید از ظرفیت شرکتهای نوآور استفاده کنیم.وی اظهار داشت: صنعت بیمه صنعتی آرام و در عین حال پیچیده و فنی است و افرد بهطور عام گمان میکنند که مبلغی از بیمهگر دریافت میشود و در مقابل هنگام پرداخت خسارت به فرد مشکلات بسیاری وجود دارد.رییس کل بیمه مرکزی ادامهداد: امسال پرتفوی صدور بیمه نامه به 110 هزار میلیارد تومان میرسد و 100 هزار میلیارد تومان نیز خسارت پرداخت شده است و در مجموع عملکرد صنعت بیمه 220 هزار میلیارد تومان است، اما باید این رقم حداقل سه برابر شود و به عملکرد 600 هزار میلیارد تومان برسیم و شرکتهای دانش بنیان میتوانند وارد این عرصه شوند زیرا بسیار سودآور است.وی بیانداشت: صنعت بیمه با بخشهای مختلفی در ارتباط است، برای نمونه بیمه شخص ثالث که با وزارت راه و شهرسازی، پلیس، قوه قضائیه و سازمانهای مختلف در ارتباط است و با توجه به اینکه 25 میلیون خودرو با این موضوع درگیر هستند، همین بخش 35 هزار میلیارد تومان از پرتفوی 110 هزار میلیارد تومانی را دربرمیگیرد.سلیمانی تصریحکرد: اکنون در بخش صدور بیمه و خسارت به دلیل پیچیدگی روشهای سنتی با اشکالات زیادی روبهرو هستیم که باید آسانسازی شود.وی گفت: اکنون 33 شرکت جدید بیمهای و شرکت دیجیتالی بدون حضور شعبه و به صورت فناورانه با سرمایه 500 میلیون تومانی تشکیل شده است و 64 شرکت در صف ورود به این بخش هستند.رئیس کل بیمه مرکزی اظهار داشت: بازار بیمه در حال گسترش است و امروز سرمایهگذاران متعددی به دلیل ظرفیت توسعه از ورود به این بازار استقبال میکنند.وی با تاکید براینکه بیمه فقط شامل شخص ثالث نیست، گفت: سازمانهای بیمهگر دولتی فقط قادر به ارائه خدمات در بخش بیمه پایه هستند، در حالی که ظرفیتهای بسیاری در بخش بیمه سلامت و درمان تکمیلی داریم و شرکتهای نوآور میتوانند در این بخش وارد شوند.سلیمانی از طراحی بیمه مکمل بازنشستگی تکمیلی در بیمه مرکزی خبر داد و گفت: با اجرای این طرح کمک بزرگی به بودجه کشور میشود، زیرا دولت هم اکنون 200 هزار میلیارد تومان کسری بازنشستگی و مکمل بیمه زندگی میپردازد.وی افزود: به کمک این سیستم افراد هر میزان که تمایل داشته باشند میتوانند پرداخت کنند و صنعت بیمه میتواند در بخش بیمههای زندگی خدمات جدیدی به مردم ارائه دهد.رئیس کل بیمه مرکزی بیانداشت: ما در صنعت بیمه به دنبال واگذاری و برونسپاری هستیم و 12 پروژه در بخشهای مختلف اجرا میشود.

ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.