شماره: 1821 / ۱۴۰۰ بيست و هفتم دي
تعداد بازدید : 2
اخبار
مدیرعامل بانک کشاورزی خبرداد:
صدور حدود 2هزار فقره دامدارکارت
فرآیند صدوردامدار کارت با کمترین تشریفات و بیشترین سرعت حتی در روزهای تعطیل در حال پیگیری است تا بخشی از مشکلات این قشر زحمتکش رفع شود.
به گزارش روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی،روح اله خدارحمی روز دوشنبه بیستم دیماه سال جاری در ارتباط زنده تصویری(ویدیو کنفرانس)با مدیریت های شعب این بانک در استان ها سخن می گفت، با اعلام این خبر بر سرعت بیشتر در پیگیری درخواست ها و صدور دامدار کارت تأکید کرد و افزود: تاکنون 1992 فقره دامدار کارت صادر و در اختیار متقاضیان قرارگرفته است.
وی با اشاره به اختصاص اعتبار 2هزارمیلیارد تومانی با نرخ ترجیحی برای کمک به تأمین نقدینگی مورد نیاز جامعه دامداران عشایری و روستایی کشور افزود: با اتکا به توانمندی،تلاش و پیگیری های کارکنان بانک کشاورزی در سراسر کشور،فرآیند صدوردامدار کارت با کمترین تشریفات و بیشترین سرعت حتی در روزهای تعطیل در حال پیگیری است تا بخشی از مشکلات این قشر زحمتکش رفع شود.
مدیرعامل بانک کشاورزی در بخش دیگری از سخنانش به وقوع سیل اخیر در برخی استان های جنوبی کشور اشاره و ضمن همدردی با هموطنان آسیب دیده،درنهایت مدارا با آنان در زمینه وصول مطالبات و امهال بدهی تأکید کرد.
ورود “تامین سرمایه تمدن”
به بازار تامین مالی جمعی
شرکت تامین سرمایه تمدن درراستای تأمین مالی شرکتهای کوچک و متوسط، دانشبنیان و فناور، مطابق برنامه استراتژیک خود در حوزه تأمین مالی نوین، سکوی تامین مالی جمعی آیبیکراد(iBcrowd) ) را برای تامین سرمایه در گردش تولید محصولات آرایشی و بهداشتی شرکت داروسازی پارس حیان از امروز 25 دی ماه 1400 به مدت 14روز تحت نظارت شرکت فرابورس ایران راه اندازی کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت تامین سرمایه تمدن ، این دوره سرمایه گذاری 24ماهه با نرخ سود 25٫5درصد به صورت سالانه می باشد .در این روش سرمایه گذاری، شرکت منابع حاصل از گواهی های شراکت که توسط تامین سرمایه تمدن فروخته می شود را جهت تولید محصولات خود به کار گرفته و سود حاصل از تولید را با مشارکت کنندگان در این فرصت سرمایه گذاری تقسیم خواهد کرد
حداقل میزان سرمایه گذاری در این طرح برای افراد حقیقی از 10میلیون ریال تا 5 میلیارد در نظرگرفته شده است و سرمایه گذاری بیش از 5میلیارد ریال فقط برای اشخاص حقوقی امکان پذیر می باشد .
شیوه پرداخت سود، ماهیانه بوده و پرداخت اصل سرمایه نیز در انتهای دوره سرمایه گذاری (24ماه) انجام خواهد شد .در این شیوه از تامین مالی ، سرمایه گذاران معاف از مالیات هستند.
رونمایی از طرحهای کارت هدیه جدید بانک دی
به منظور تنوع بخشی و پاسخگویی به تقاضاهای مشتریان، از 11 طرح جدید «کارت هدیه» بانک دی رونمایی شد.به گزارش روابط عمومی بانک دی، به منظور تنوع بخشی و پاسخگویی به تقاضاهای مشتریان، کارتهای هدیه جدید در 11 طرح با موضوعات تحویل سال نو، اعیاد و مناسبتهای مذهبی و ملی نظیر روز پدر، روز معلم، روز مادر و کارت کودک با طرحها و رنگهای متنوع در کلیه شعب بانک دی در دسترس مشتریان قرار گرفته است.همچنین تعدادی کارت هدیه با موضوع ترویج فرهنگ ایثار نیز در اختیار شعب بانک دی قرار گرفته است.با ارائه این کارتها تعداد طرحهای کارت هدیه بانک دی به 49 عدد رسید که امکان انتخاب بیشتر برای مشتریان و متقاضیان را فراهم آورده است.مشتریان بانک دی میتوانند علاوه بر انتخاب طرح مورد نظر خود این کارتها را تا سقف 20 میلیون ریال خریداری و اهدا کنند.
86 هزار زوج ایرانی
در سال 1400 از بانک تجارت وام ازدواج گرفتند
شعب بانک تجارت سراسر کشور تا پایان آذرماه سال جاری تعداد 86 هزار و 760 فقره وام قرضالحسنه ازدواج به زوجهای جوان پرداخت کردند.، این بانک برای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و سهولت شرایط ازدواج جوانان کشور، وام قرضالحسنه ازدواج اعطا میکند. در همین راستا در آذرماه ماه امسال به 20491 نفر از متقاضیان ثبت نام کننده تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت کرده است.در این ماه 2521 نفر از متقاضیان نیز با تشکیل پرونده در نوبت دریافت تسهیلات قرض الحسنه قرار دارند که پس از تکمیل مدارک و معرفی ضامنین تسهیلات را دریافت میکنند.بانک تجارت تا پایان آذرماه سال جاری در مجموع تعداد 86 هزار و 760 فقره وام ازدواج به زوجهای جوان اعطا کرده است که با بررسی روند پرداختی های وام ازدواج در این بانک، شاهد روند صعودی عملکرد بانک تجارت از ابتدای سال تا پایان آذرماه هستیم.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
حضور پررنگ بانک سپه
در توسعه استان هرمزگان
دکتر ابراهیمی از نقش راهبردی بانک سپه در کمک به توسعه بخشهای مختلف اقتصادی و حل مشکلات مردم خبر دادبه گزارش پایگاه اطلاعرسانی بانک سپه؛ دکتر آیتاله ابراهیمی در سفر یکروزه خود به استان پهناور هرمزگان ضمن بازدید از شعب این بانک در نقاط دوردست استان با مدیران چند واحد تولیدی- صنعتی مهم و راهبردی پیرامون راههای گسترش همکاریهای دوجانبه دیدار و گفتوگو کرد.مدیرعامل بانک سپه در بازدید از مجموعه آبشیرینکن بندرعباس بهضرورت مشارکت نظام بانکی کشور در حل چالشهای راهبردی استانها اظهار داشت: بانک سپه بهمنظور تأمین آب شرب شهرها و روستاهای و واحدهای صنعتی و معدنی مستقر در استانهای کرمان، هرمزگان و یزد اولین گام عملی را با موفقیت برداشته است.وی افزود: بانک سپه آماده است تجربههای شرکتهای زیرمجموعه خود در زمینه انتقال و شیرین سازی آب از خلیجفارس به فلات مرکزی را در اختیار علاقهمندان برای حضور در این عرصه قرار دهد.دکتر ابراهیمی همچنین طی بازدید از کارخانه سیمان هرمزگان که با سرمایه این بانک راهاندازی شده است، تصریح کرد: حضور بانک سپه در صنایع مادر نظیر کارخانه سیمان در این استان مرزی صرفاً با هدف کمک به توسعه عمرانی و اشتغالزایی صورت گرفته است.مدیرعامل بانک سپه همچنین به موقعیت ویژه استان هرمزگان در حوزه تجارت و بازرگانی اشاره کرد و گفت: بانک سپه آمادگی دارد برای استفاده حداکثری از این ظرفیت به فعالان مختلف حوزه تجارت خدمات ویژه عرضه کند.وی در بازدید از مدرسه نوسازی شده شهرستان خمیر که با حمایت بانک سپه انجام پذیرفته است ،تأکید کرد: بانک سپه با احداث دو مدرسه در بندر جاسک و راهاندازی یک خانه بهداشت در چند سال اخیر گام مهمی در کمک به بخش آموزش و بهداشت استان برداشته است و به فضل الهی این کمک ها همچنان ادامه دارد.دکتر ابراهیمی در جمع روسای شعب شهر بندرعباس نیز از تمام کارکنان بانک سپه در استان هرمزگان خواست با انسجام و همدلی از ظرفیتهای بانک در تجهیز منابع برای استفاده از رونق تولید و اشتغالزایی استان تلاش مضاعف داشته باشند.
افزایش بیش از
800 درصدی سرمایه بانک
رفاه کارگران ثبت شد
افزایش بیش از 800 درصدی سرمایه بانک رفاه کارگران در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور،به ثبت رسید.به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، بر اساس آگهی تغییرات این بانک در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری تهران، سرمایه بانک رفاه کارگران از مبلغ 23٫326٫000 میلیون ریال به مبلغ 192٫689٫000 میلیون ریال منقسم به تعداد 192٫689٫000٫000 سهم یک هزار ریالی با نام، از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی و مازاد تجدید ارزیابی داراییها افزایش یافت.بر اساس این گزارش، ثبت رسمی افزایش بیش از 800 درصد سرمایه بانک رفاه کارگران، در تاریخ این بانک بیسابقه و نقطهعطفی در تاریخ فعالیتهای آن محسوب میشود.لازم به ذکر است، با ثبت رسمی افزایش سرمایه، بانک رفاه کارگران به یکی از بانکهای برتر کشور از منظر کفایت سرمایه تبدیل شده است.گفتنی است، افزایش بیش از 800 درصدی سرمایه بانک رفاه کارگران، برگ دیگری از تقویم افتخارات این بانک در سالهای اخیر بوده که نتیجه آن، توسعه فعالیتهای مالی و اعتباری و حمایت بیشتر از تولید ملی، بهبود رونق اقتصادی و اشتغالزایی برای کشور خواهد بود.
تحقق اهداف بانک مستلزم حفظ ارتباط مستمر و موثر با مشتری است
مدیرعامل بانک سینا در بازدید از شعب زابل و زاهدان بر شناسایی، جذب و ارتباط موثر با مشتریان تاکید کرد و یادآور شد تحقق اهداف بانک بدون برقراری ارتباط مستمر با مشتری و درک متقابل نیازهای دو طرف، امکانپذیر نخواهد بود.به گزارش روابط عمومی بانک سینا، دکتر ایمانی هدف از انجام این سفر را بررسی وضعیت عملکردی شعب و میزان تحقق برنامه ها واقدامات به ویژه در پروژه های اشتغالزایی در مناطق کمتر برخوردار و سرعت بخشیدن به اشتغال فراگیر منطقه عنوان کرد و گفت: بازدید از شعب استان و شهرستان های کمتر برخوردار منتج به برنامه ریزی صحیح تر و بهره وری بیشتر کارکنان می شود.وی اظهار داشت: بانک سینا در سال های اخیر علیرغم مشکلات همه گیر اقتصادی ناشی از کرونا، با تکیه بر توانمندی ها و ظرفیت های موجود، تا حد مطلوبی توانسته وظایف خود را در امور مسئولیت های اجتماعی در قبال مردم و کشور انجام دهد.مدیرعامل بانک سینا بر گسترش بیشتر سهم بازار و جذب منابع تاکید و خاطرنشان کرد: برای ارتقاء شاخص های عملکردی و توفیق هر چه بیشتر در آن، می بایست با استفاده از ظرفیت بانک و توانمندی های استان در راستای تحقق اهداف اقدام کرد و این امر مستلزم حضور و پیگیری مدیران در منطقه و تعاملات کارشناسانه با همکاران است.وی در ادامه افزود: از افتخارات بانک سینا تعاملات فزاینده ای است که از گذشته با صنعتگران و بنگاه های اقتصادی این استان داشته است و امیدواریم در ادامه روند تعاملات رو به رشد بوده و خدمات خوبی در این خصوص ارائه شود.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
بازدید لله گانی از تعدادی از شرکتهای پتروشیمی استان خوزستان عنوان کرد:
تعداد بازدید : 1
تحول در صنعت پتروشیمی کشور با حمایتهای بانک رفاه کارگران
توسعه همکاریهای متقابل بانک رفاه کارگران و شرکتهای پتروشیمی منجر به ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال زایی میشود.
به گزارش اخبارصنعت،اسماعیل للـهگانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران به همراه رستمی مدیرعامل و زه تابیان قائممقام شرکت سرمایهگذاری تامین اجتماعی(شستا) با همراهی تعدادی از مدیران ارشد شستا و بانک رفاه کارگران از بخشهای مختلف تولیدی و سایت اجرایی شرکتهای پتروشیمی فنآوران، امیرکبیر و غدیر در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) بازدید و در گفتوگو با مدیران عالی این شرکتها با تشریح خدمات مالی و تسهیلاتی بانک در صنعت پتروشیمی کشور، بر توسعه همکاریهای متقابل با این شرکتها تاکید کرد.
بر اساس گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، للـهگانی در این بازدیدها، از صنعت پتروشیمی به عنوان صنعتی با بهرهوری بالا نام برد و تاکید کرد: توسعه همکاریهای متقابل بانک رفاه کارگران و شرکتهای پتروشیمی منجر به ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال زایی میشود.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران با تاکید بر اینکه، ضرورت دارد در سالی که به تدبیر مقام معظم رهبری(مدظلهالعالی) تحت عنوان سال “تولید؛ پشتیبانیها و مانعزداییها” نامگذاری شده است، حمایتها از تولید ملی افزایش و از این مهم پشتیبانی و مانعزدایی شود، گفت: در این راستا بانک رفاه کارگران آمادگی دارد حمایتهای مالی و تسهیلاتی خود از واحدهای زیرمجموعه شرکتهای پتروشیمی، تکمیل طرحهای توسعهای این حوزه و همچنین تامین سرمایه در گردش واحدهای پتروشیمی استان خوزستان را بیش از پیش گسترش دهد.
للـهگانی با بیان اینکه، بانک رفاه کارگران علاوه بر خدمات ریالی در زمینه ارائه خدمات ارزی نیز آماده ارائه خدمترسانی به فعالان صنعت پتروشیمی کشور است، از تامین منابع ارزی مورد نیاز شرکتهای پتروشیمی فنآوران ، غدیر و امیرکبیر خبر داد و گفت: بدون شک تامین منابع ارزی این شرکتها توسط بانک رفاه کارگران، بستر توسعه فعالیتهای آنها را فراهم کرده و گام بسیار بلندی در راستای بهبود ارتباطات بینالمللیشان محسوب میشود.
وی همچنین از تایید راهاندازی طرح جدید تولید کلر پتروشیمی فارابی با مشارکت پتروشیمیهای غدیر، فنآوران و امیرکبیر از محل خط اعتباری EIH bank با السی بانک رفاه کارگران خبر داد و خاطرنشان ساخت: بدون شک این مهم، مصداق روشن همافزایی صنعت پتروشیمی و بانک رفاه کارگران و نقطهعطفی در این زمینه محسوب میشود.
دکتر للـهگانی، تصریح کرد: امیدواریم با توسعه همکاریهای متقابل بانک رفاه کارگران و صنعت پتروشیمی کشور، شاهد تحول در این صنعت مهم و اثرگذار کشور باشیم که به دنبال خود بهبود شرایط اقتصادی کشور و اشتغالزایی را به همراه دارد.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران در ادامه با بیان اینکه، شرکت سرمایهگذاری تامین اجتماعی(شستا) سهامدار برخی از معتبرترین شرکتهای پتروشیمی کشور است و بانک رفاه کارگران نیز بازوی اقتصادی سازمان تامین اجتماعی محسوب میشود، تاکید کرد: ضرورت دارد همکاریهای متقابل بانک رفاه کارگران و شرکت شستا بیش از پیش گسترش یابد و به واسطه تقویت همکاریهای فیمابین، همچنین توسعه صنعت پتروشیمی کشور را نیز شاهد باشیم.
دکتر للـهگانی، با بیان اینکه، ظرفیتهای همکاری فراوانی در مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وجود دارد و بخشی از این ظرفیتهای همکاری در صنعت پتروشیمی است، خاطرنشان ساخت: امیدواریم در دولت سیزدهم و در وزارت مردم، همکاریهای متقابل در بخشهای مختلف خدماتی، صنعتی، اجتماعی، بیمهای و… بیش از گذشته توسعه پیدا کند.
وی در پایان با بیان اینکه، بانک رفاه کارگران در سالهای اخیر اقدامات مختلفی را در راستای توسعه خدمات مالی، اعتباری و الکترونیک داشته است و ظرفیتهای عملیاتی و اجرایی خود را به نحو چشمگیری ارتقا بخشیده است، تصریح کرد: این بانک به عنوان یکی از بانکهای زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آمادگی دارد در راستای همافزایی بیشتر و تسهیل فعالیتها و اقدامات اجرایی سایر دستگاهها و شرکتهای تابعه وزارتخانه، حمایتهای همهجانبهای را از اقدامات توسعهای این دستگاهها و شرکتها داشته باشد.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 1
اخبار
معاون فناوری اطلاعات بانک ملی ایران تاکید کرد؛
تشریح چشمانداز شرکت پرداخت الکترونیک سداد در سال 1401
معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران با حضور در شرکت پرداخت الکترونیک سداد ضمن تشریح چشمانداز این شرکت در سال 1401، بر افزایش میزان تراکنشها و جذب مشتریان جدید تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات شرکت پرداخت الکترونیک سداد، دکتر «علیرضا ماهیار» معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران امروز شنبه 25 دیماه در محل شرکت پرداخت الکترونیک سداد حضور یافت و با اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران این شرکت دیدار و گفتگو کرد.
در این نشست صمیمانه دکتر ماهیار ضمن تشریح نقشه راه مدیرعامل و تیم مدیریتی جدید بانک ملی ایران در ارتباط با حوزه پرداخت، بر ارتقای جایگاه شرکت پرداخت الکترونیک سداد در بین شرکتهای PSP تاکید و تصریح کرد شرکت پرداخت الکترونیک سداد در سال 1401 میبایست به یکی از 3 شرکت برتر در حوزه پرداخت تبدیل شود.
«جذب مشتریان جدید»، «همکاری هرچه بهتر و بیشتر با شرکتهای متعلق به بانک ملی ایران»، «چابکسازی شرکت»، «تمرکز بیشتر در حوزه برنامهریزی» و «افزایش تعاملات با بانک ملی ایران» از دیگر موضوعاتی بود که معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران بر آنها تاکید کرد.
دکتر ماهیار، هماهنگی بانک ملی ایران با شرکت پرداخت الکترونیک سداد در حوزههای مختلف برای افزایش میزان تراکنشها و انتقال وجوه به حسابهای ملی را از دیگر موضوعات مورد توجه برای مدیران شرکت برشمرد.
در پایان این نشست معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران با معاونتهای مختلف شرکت پرداخت الکترونیک سداد و عملکرد آنها آشنا و نقطه نظراتشان را در خصوص وضعیت شرکت جویا شد.
معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین اعلام کرد:
نئوبانک “فراز” در بهمنماه رونمایی میشود
بانک ایران زمین آمادگی کامل دارد تا خدمات نئوبانکی را در اختیار افرادی که قصد راهاندازی این نوع بانک را دارند، قرار دهد.
فرهاد اینالوئی، معاون فناوری بانک ایران زمین با اعلام مطلب بالا افزود: بانک ایران زمین اولین بانک دیجیتالی کشور است. این بانک آمادگی کامل را دارد تا خدمات مورد نیاز نئوبانکی را در اختیار کسب و کارهایی که قصد راهاندازی این نوع بانک را دارند، قرار دهد. در اینجا نکتهای که لازم است به آن دقت شود این است؛ نئوبانک را باید صنعت ایجاد کند نه بانک. نئوبانک از سوی صنعت به سمت بانکداری حرکت میکند و ما میتوانیم زیرساختهای نئوبانک را به بخش صنعت ارائه دهیم که در این زمینه پیشرفتهای قابل توجهی داشتهایم.
معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین در ادامه گفت: نام نئوبانک ایران زمین “فراز” است که در اوایل بهمن ما از آن رونمایی میشود. شرکتهایی که با انبوهی از مشتریان روبرو هستند، درخواست این خدمات را داشته و ما پس از بررسی های لازم این خدمات را در اختیار آنها قرار خواهیم داد. بانک ایران زمین همواره به دنبال عملیاتی سازی بانکداری دیجیتالی مبتنی بر پلتفرم یا همان Bank As A Platform (BAAP) بوده تا علاوه بر رفع نیازها و درخواستهای مشتریان خود، در مسیر تحول دیجیتال به معنای واقعی گام بردارد و بر اساس همین تلاشها بوده که 160 پروژه در این بانک تعریف و به 15 مگا پروژه تبدیل شد. در حال حاضر بانک ایران زمین پروژه “فراز” را در دستور کار داشته و در هفتههای پیش رو آن را رونمایی کرده و تمامی بنگاههای مشتری محور میتوانند از خدمات آن بهره ببرند.
اینالوئی درباره گستردگی خدمات “فراز ” گفت: فراز بخشهای زیادی دارد، امنی چنل (Omni channel) ، بوم، کانتینر، کانالهای ارتباطی، مرکز تماس دیجیتال، شعبه دیجیتال، باشگاه مشتریان دیجیتال و دیگر امکانات را شامل شده و میتواند همه این امکانات را در اختیار دیگر متقاضیان نیز قرار دهد.
وی افزود: برای احراز هویت غیرحضوری قبلا نیز موارد قانونی مطرح بود که باید مجوزها دریافت میشد. بانک مرکزی بهعنوان ناظر باید اقداماتی انجام میداد که در حال حاضر این اقدامات صورت گرفته و بسترها آمادهشده و بومیسازی نیز انجامشده است. در حال حاضر هم در نسخه موبایل بانک احراز هویت غیرحضوری موجود و فعال است.
فرهاد اینالویی در پایان تاکید کرد: از بانک مرکزی انتظار میرود در این زمینه قانونمند عمل کرده و با نظمی منسجم در سیستم، رگولاتوری و نظارت به راحتی انجام شود تا بانکها در این حوزه مشکلی نداشته باشند.
هوشمندی بیمه تجارتنو در استفاده از شرکتهای دانش بنیان
شرکت بیمه تجارتنو با هوشمندی و گامهای استوار به افق سال 1404 خود مینگرد و در راستای تبدیل شدن به شرکتی هوشمند و فناور در بازار بیمه کشور و به منظور تقویت حقوق بیمهگذاران و سهامداران خود، همکاری با شرکتهای دانش بنیان را کلید زد.
به گزارش روابطعمومی شرکت بیمه تجارتنو؛ درحال حاضر بیشترین استفاده از شرکتهای دانش بنیان در صنعت بیمه تنها در بخش فروش است، این درحالی است که شرکتهای دانش بنیان توانایی رفع برخی از چالشهای صنعت بیمه از جمله شناسایی تقلبات و تخلفات با تکنیک تحلیلی داده را داشته و میتوانند در توسعه بازار صنعت بیمه هم موثر و قوی عمل کنند.
به همین منظور شرکت بیمه تجارتنو برای تقویت و توسعه همکاری با شرکتهای دانش بنیان و فناور پس از مطالعه و احصای نیازهای خود، اقدام به شناسایی شرکتهای دانش بنیان و فناور توانمند کرد.
از این روی، شرکت بیمه تجارتنو 21 دی ماه سالجاری ، در رویداد تبادل فناوری در حوزه صنعت بیمه با رونمایی از قراردادها و تفاهمنامههای حاصل از مذاکرات B2B،برپایی نمایشگاه توانمندی شرکتهای دانشبنیان و استارتآپها، تشریح نحوه تعامل شرکتهای بیمهگر با شرکتهای دانش بنیان و فناور و انجام مذاکرات تجاری تکمیلی و معرفی حمایتهای صندوق نوآوری و شکوفایی بههمرسانی عرضه و تقاضای فناوری برگزار شد، شرکت کرد.
مراسم رویداد تبادل فناوری در حوزه صنعت بیمه از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی در محل این صندوق با حضور سندیکای بیمه گران، بیمه مرکزی، صندوق بیمه کشاورزی، صندوق نوآوری و شکوفایی و شرکتهای بیمه، تجارتنو، دی، ما، میهن، سرمد و معلم برگزار شد.
در رویداد مذکور، دکتر غلامرضا سلیمانی، رئیس کل بیمه مرکزی، دکتر سیدعباس حسینی، معاون بانک و بیمه وزارت امور اقتصاد و دارایی، دکتر سیدمحمد کریمی، دبیرکل سندیکای بیمهگران، دکتر علی وحدت، رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی و دکتر سیاوش ملکیفر، معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی به ایراد سخنرانی پرداختند.
دکتر غلامرضا سلیمانی، رییس کل بیمه مرکزی، در رویداد تبادل فناوری در حوزه صنعت بیمه، ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت صندوق نوآوری و ظرفیت شرکتهای نوآور در جهت ارتقای فناوری در صنعت بیمه اظهارداشت:درحال حاضر صنعت بیمه در بخش صدور و خسارت بیمه با پیچیدگیهای بسیار زیادی به دلیل وجود روشهای سنتی مواجه است که باید شرکتهای جدید و نوآورانه وارد این حوزه شوند و کل سیستم فناورانه باشد.
به همین روی شرکت بیمه تجارتنو در راستای اقدامات موثر خود درجهت تحول دیجیتال و ارائه نمونه تازهای از فعالیت بیمهگری و برای استفاده از ظرفیت شرکتهای دانش بنیان و نوآور، همکاری با این شرکتها را کلید زد.
براین اساس، دکتر نیما نوراللهی، مدیرعامل شرکت بیمه تجارتنو باتوجه به حصول رضایت نسبی از خروجی کار انجام شده توسط شرکت ژرفا، تفاهمنامهای در خصوص پروژه کشف تقلب در حوزه بیمههای اتومبیل و درمان با تکنیک تحلیلی داده، با شهلا مردانی، مدیرعامل شرکت ژرفا امضا کرد.
ناگفته نماند که احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز در بیست و هشتمین همایش بیمه و توسعه از شرکتهای بیمه خواست تا به فکر تحول دیجیتال براساس بیمهگری هوشمند که فراتر از سند تحول دیجیتال است، باشند.
به همین روی، شرکت بیمه تجارتنو که به اذعان دکترسیدمحمد کریمی، دبیرکل سندیکای بیمهگران شرکتی پیشرو در بین سایر شرکتهای بیمهای کشور است، برخود واجب دانست که با انجام سرمایهگذاریهای لازم نمونه تازهای از فعالیت بیمهگری را در کشور به نمایش بگذارد .
بالندگی استراتژی بانکداری دیجیتال بانک ایران زمین در روزهای پایانی سال 1400
استقرار بانکداری الکترونیکی، یکی از مسائل مهمی است که امروزه از ضروریات صنعت نوین بانکداری به حساب می آید و بانک هایی که با سرعت به سوی ارائه خدمات و ارتقای خدمات برخط می روند، فرصت آن را خواهند داشت که مشتریان بیشتری را جذب کنند و مناطق جغرافیایی بیشتری را تحت پوشش قرار دهند تا اعتبار خود را افزایش دهند، بانک ایران زمین در همین راستا به عنوان بانکی پیشگام توانست گام های اساسی بردارد.
بانکداری الکترونیک به عنوان یکی از مظاهر عصر حاضر قدمتش به بعد از جنگ جهانی دوم میرسد. با ظهور کامپیوترها در سالهای پس از جنگ جهانی دوم این پدیده آغاز و در سال 1960 با تولد ARPA NET که اساس ظهور شبکه جهانی اینترنت شد ادامه یافت و تا به امروز با سرعت هرچه بیشتر به پیش میرود.
با رشد روزافزون معاملات تجاری در سطح جهان و در سالهای اخیر ظهور پدیده تجارت الکترونیک COMMERCE -وE و نیاز ساختاری تجارت به حضور فعال و قدرتمند بانکها جهت نقل و انتقال منابع مالی، بانکداری الکترونیک نیز به عنوان بخش تفکیکناپذیر از تجارت الکترونیک مطرح شد. پدید آمدن دو مفهوم جدید با عنوان پول الکترونیک E-MONEY و انتقال الکترونیک منابع EFT یا Electronic funds transfer اساس شکلگیری بانکداری الکترونیک شد. در واقع بانکداری الکترونیک اوج استفاده از فناوری انفورماتیک و ارتباطات و اطلاعات در جهت حذف دو قید زمان و مکان از خدمات بانکی است.
ضرورت یک نظام بانکی کارآمد برای حضور در بازارهای جهانی و عضویت در سازمانهایی نظیر سازمان تجارت جهانی (WTO) ایجاب میکند تا بانکداری الکترونیک نه به عنوان یک انتخاب بلکه ضرورت مطرح شود.
این روزها و با ظهور و بروز بحران هایی نظیر شیوع ویروس کرونا و لزوم کاستن از فرآیندهایی فیزیکی در همه عرصه ها، ضرورت توسعه بانکداری الکترونیک دوچندان شده است.
استقرار بانکداری الکترونیکی، یکی از مسائل مهمی است که امروزه از ضروریات صنعت نوین بانکداری به حساب می آید و بانک هایی که با سرعت به سوی ارائه خدمات و ارتقای خدمات برخط می روند، فرصت آن را خواهند داشت که مشتریان بیشتری را جذب کنند و مناطق جغرافیایی بیشتری را تحت پوشش قرار دهند تا اعتبار خود را افزایش دهند.
با توجه به ضرورت و اهمیت توجه به بانکداری الکترونیک، بانک «ایران زمین» از سال ها پیش استراتژی خود را مبنی بر بانکداری دیجیتال تدوین کرده است و در این راستا موفقیت های بیشماری را به دست آورده است.
مسئولان این بانک در توضیح چشم انداز این بانک در سال 1400 و رسیدن به رتبه اول در بین بانکهای کشور در حوزه «بانکداری دیجیتال» تاکید داشته اند که این یعنی اینکه در «بانکدرای دیجیتال» هم ابزار، هم پرسنل و هم مشتریان همه از جنس دیجیتال خواهند بود و لازمه این امر درک صحیح از مفهوم یاد شده است، بنابراین همه باید نسبت به آن و هدف نهایی بانک اشراف کامل داشته باشند.
با بررسی بازیگران جدید حوزه بانکداری دیجیتال مشاهده می شود که بانک ایران زمین، از از سالها پیش اولین گام های دیجیتالی شدن را برداشت و با ایجاد زیرساخت های لازم برای ارائه خدمات بانکداری دیجیتال وارد این عرصه شد. البته هنوز تعاریف زیادی از بانکداری دیجیتال در کشور مطرح است و صنعت بانکداری همچنان به دنبال یک تعریف واحد از بانکداری دیجیتال است.
در همین راستا اولین پلتفرم بانکداری دیجیتال بانک ایران زمین به نام فراز ” فناوری روز ایران زمین” رونمایی شد تا با تکمیل آن و نیز با دریافت تجربه مشتریان در این خصوص به عنوان پلتفرمی تاثیر گذار در بانکداری دیجیتال از سوی بانک ایران زمین به صورت کامل عملیاتی شده است.
رویکرد بانک ایران زمین از سال 1396 براساس بانکداری دیجیتال و مفاهیم مربوط به آن تعریف شده و امروز بعد از گذشت چهار سال بسیاری از زیر ساخت های آن در بانک ایران زمین براساس چشم انداز 1400 پیاده سازی شده است.
همچنین بانک ایران زمین با شیوع ویروس کرونا خدمات بانکداری الکترونیک و تسهیل در پاسخگوی به مشتریان را برای حفظ سلامت مردم در اولویت قرار داد.
بانک ایران زمین با فراهم آوردن امکاناتی برای کارکنان در جهت افزایش سرعت و کارایی آنها در ارائه خدمات بانکی در محل شعبه و همچنین فرآیندهای بین شعبهای و بین بانکی اقدام کرده و همچنین استفاده از فناوری های پیشرفته نرم افزاری و سخت افزاری مبتنی بر شبکه و مخابرات برای تبادل منابع و اطلاعات مالی به صورت الکترونیکی انجام شده و نیازی به حضور فیزیکی مشتری در شعبه نیست و این فرایند به مشتریان اجازه داد تا معاملات اقتصادی را در هر ساعت از شبانه روز (24 ساعته) در یک وبسایت امن به طریقی مثل کارهای خرده بانکی یا بانک مجازی، موسسه مالی و اعتباری یا شرکتهای ساخت و ساز انجام دهند.
مشتریان این بانک میتوانند با بهره مندی از اینترنت بانک، خدمات سپرده، انتقال وجه داخلی، انتقال وجه بین بانکی، خدمات کارت و مدیریت چک بسیاری از خدمات شعبه را به صورت غیرحضوری و بدون محدودیت زمانی در کنار خود داشته باشند. دستگاه های خودگردان، اپلیکیشن همراه بانک و دستگاه های VTM از دیگر خدمات بانک ایران زمین برای بی نیازی مشتریان جهت مراجعه به شعب و دریافت خدمات غیرحضوری بانکداری هستند.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.