شماره: 1823 / ۱۴۰۰ بيست و نهم دي
تعداد بازدید : 0
اخبار
بالاترین نرخ سود سپردههای بانک مسکن 18 درصد است
بالاترین نرخ سود پرداختی به سپردهها در این بانک طبق ضابطه اعلام شده از سوی بانک مرکزی معادل 18 درصد برای سپردههای بلند مدت 2 ساله است و سایر سپردهها نیز از نرخهای کمتری برخوردار هستند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، مهدی احمدی، رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی درباره نرخ سود سپردههای این بانک اعلام کرد: نرخ سود پرداختی به سپردههای مدتدار در بانک مسکن برابر مصوبات شورای پول و اعتبار بوده و این بانک به عنوان یک بانک دولتی – تخصصی همواره خود را مقید به رعایت ضوابط و مقررات ابلاغی از سوی نهاد ناظر بر بازار پول میداند.
وی با بیان اینکه این مسئله در طراحی محصولات بانک نیز رعایت شده، گفت: بالاترین نرخ سود پرداختی به سپردهها در این بانک طبق ضابطه اعلام شده از سوی بانک مرکزی معادل 18 درصد برای سپردههای بلند مدت 2 ساله است و سایر سپردهها نیز از نرخهای کمتری برخوردار هستند.
احمدی همچنین تصریح کرد: بنابراین بالاترین نرخ سود سپرده در بانک مسکن 18 درصد و پایینترین نرخ نیز 10 درصد است.
رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن در پایان خاطرنشان کرد: بانک مسکن به نرخهای سود مصوب شورای پول و اعتبار همواره پایبند بوده و هیچ سودی خارج از چارچوب در دستور کار این بانک قرار ندارد و محصولات موجود این بانک که توسط شعب به مردم شریف ایران ارائه میشود، مطابق با ضوابط و مقررات بالادستی بوده و این بانک خود را مقید به رعایت آنها میداند.
پرداخت بیش از هفت هزار فقره تسهیلات ازدواج در بانک قرض الحسنه رسالت
از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 7 هزار و 300 فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در بانک قرض الحسنه رسالت پرداخت شده است.
به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، این تعداد تسهیلات با رقمی بالغ بر شش هزارمیلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده است.
براساس این گزارش، بانک قرض الحسنه رسالت بانکی اجتماعی است و پرداخت تسهیلات ازدواج را عمل به مسوولیت های اجتماعی خود می داند.
گفتنی است از ابتدای سال 1400 مبلغ تسهیلات ازدواج برای هر یک از زوجین 700 میلیون ریال تعیین شده است که مبلغ این تسهیلات در صورتی که سن زوج زیر 25 سال و سن زوجه زیر 23 سال باشد، می تواند به 1000 میلیون ریال نیز افزایش یابد و برای فرزندان شاهد و ایثارگر تا سقف 2000 میلیون ریال تعیین شده است.
«کاشی» مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد شد
اعضای هیات مدیره شرکت پرداخت الکترونیک سداد با اخذ تاییدیه شرکت شاپرک، مهندس«محمدحسین کاشی» را بهعنوان مدیرعامل این شرکت انتخاب کردند.
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات شرکت پرداخت الکترونیک سداد، در نشست هیات مدیره این شرکت، ضمن معرفی مهندس «محمدحسین کاشی« بهعنوان عضو جدید هیات مدیره و مدیرعامل، از زحمات سرپرست پیشین شرکت پرداخت الکترونیک سداد تقدیر بهعمل آمد.
لازم به ذکر است «محمدحسین کاشی» پیش از این مدیرعامل شرکت «ارتباطات هوشمند تبیان» بوده و دارای مدرک کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات است.
مدیرعامل جدید شرکت پرداخت الکترونیک سداد از جمله مدیران باسابقه فناوری اطلاعات و ارتباطات محسوب میشود و پروژههای قابلتوجهی در حوزههای فینتک و ICT کشور را راهبری کرده است.
بانک دی نسبت به سال گذشته دو برابر تسهیلات قرضالحسنه ازدواج پرداخت کرد
بانک دی از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 774 میلیارد ریال تسهیلات قرضالحسنه ازدواج به متقاضیان پرداخت کرده است.میزان تسهیلات قرضالحسنه ازدواج پرداختشده این بانک از ابتدای سال 1400 تا 22 دیماه نشان میدهد رشد تسهیلات پرداختشده در این مدت نسبت به مدت مشابه قبل به بیش از دوبرابر افزایش یافته است.از ابتدای سال 1400 مبلغ تسهیلات ازدواج برای هر یک از زوجین 700 میلیون ریال تعیین شده است که مبلغ این تسهیلات در صورتی که سن زوج زیر 25 سال و سن زوجه زیر 23 سال باشد، می تواند به 1000 میلیون ریال نیز افزایش یابد و برای فرزندان شاهد و ایثارگر تا سقف 2000 میلیون ریال تعیین شده است.
گفتنی است بر اساس اطلاعات دریافتی از سامانه تسهیلات قرضالحسنه ازدواج بانک مرکزی، با توجه به شکایات و تقاضاهای دریافتی در خصوص اخذ هزینه از سوی برخی سایتها برای ثبت نام متقاضیان در سامانه تسهیلات قرضالحسنه ازدواج، به هموطنان یادآور میشود، ثبتنام برای دریافت تسهیلات ازدواج، بدون پرداخت هیچ هزینهای، صرفاً از طریق سامانه تسهیلات ازدواج به نشانی https://ve.cbi.ir/ با انتخاب یکی از بانکهای فعال در این سامانه انجام میگیرد.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
انتخاب مدیرعامل بیمه تعاون به عنوان عضو شورای پژوهشی پژوهشکده بیمه
با حکمی از سوی رئیس پژوهشکده بیمه، مدیرعامل شرکت بیمه تعاون به عنوان عضو شورای پژوهشی پژوهشکده بیمه منصوب شد.به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون: «حمید کُردبچه» رئیس پژوهشکده در حکمی، «یونس مظلومی»مدیرعامل شرکت بیمه تعاون را به عنوان عضو جدید شورای پژوهشی این پژوهشکده منصوب کرد.شورای پژوهشی پژوهشکده بیمه نهاد تصمیمگیرنده در خصوص فعالیتهای علمی و پژوهشی پژوهشکده است که اعضای آن متشکل از نمایندگان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و اساتید، پژوهشگران و متخصصین برتر دانشگاه و صنعت در حوزه بیمه و رشتههای مرتبط هستند.شایان ذکر است که مدیرعامل بیمه تعاون همواره بر تعامل مستمر بین پژوهشکده و شرکت های بیمه تأکید داشته و شرکت بیمه تعاون نیز در راستای حمایت از دانش و پژوهش صنعت در بیست و هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه که همزمان با روز بیمه برگزار شد به عنوان حامی انتخاب کتاب سال بیمه حضور فعالانه داشت.
بررسی مشکلات شبکه فروش استان قم با حضور قائم مقام
مسایل و مشکلات شبکه فروش شعبه قم با حضور قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا بررسی شد.در جلسهای که با حضور حسین حسینی قائم مقام و عزت اله حقیقتی مدیر بیمه های عمر و پس انداز در محل شعبه قم با حضور نمایندگان این استان برگزار شد، مشکلات شبکه فروش استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.در این نشست حسینی قائم مقام بیمه دانا طی سخنانی با تاکید بر بحث آموزش و فروش بیمه نامه به صورت کنسرسیومی بین نمایندگان، راهکارهای مناسبی برای رفع موانع و دستیابی به اهداف شرکت ارائه کرد.در ابتدای این جلسه محسن کریمی رئیس شعبه قم گزارشی از عملکرد 9 ماهه شعبه و مقایسه آمار آن با استان و شرکت ارائه کرد.
بازدیدهای میدانی
از شعب بیمه میهن
در ادامه بازدیدهای میدانی عضو هیئت مدیره و معاون امور شعب بیمه میهن از شعب؛ از سرپرستی استان های قزوین و گیلان بازدید کرد.بازدیدهای غلامرضا عزیزی از شعب با هدف آشنایی و دیدار و گفتگو با کارکنان؛ بررسی و ارزیابی وضعیت و عملکرد آنها؛ شناسایی موانع و مشکلات موجود و تسهیل و سرعت بخشی به فعالیتهای حرفهای و تخصصی آنان صورت می گیرد.عزیزی گفت در جریان این بازدیدها ضمن آشنایی متقابل و گفتگوی صمیمانه با پرسنل، وضعیت و مسائل و خواسته های آنان برای بهبود عملکرد مورد بررسی قرار می گیرد و این حرکت موجب دلگرمی طرفین، افزایش کیفیت و راندمان کاری و حصول نتایج مثبت مطابق با اهداف راهبردی، برنامه ها و سیاست های مورد نظر خواهد شد.عضو هیئت مدیره و معاون امور شعب پس از استماع گزارش فعالیت ها و عملکرد سرپرستی های قزوین و گیلان، از همت و تلاش بیوقفه کارکنان این دو مجموعه در خدمترسانی به مشتریان و بیمه گذاران قدردانی و بر پیشبرد امور و اعتلای شرکت و رفع مسائل آنان تاکید کرد.
رأی مثبت سهامداران به افزایش سرمایه بانک سامان
سهامداران بانک سامان به افزایش سرمایه 320 درصدی این بانک رأی مثبت دادند.مجمع عمومی فوقالعاده بانک سامان برای تصمیمگیری در خصوص افزایش سرمایه 320 درصدی این بانک روز گذشته برگزار شد. در این مجمع که با حضور نماینده سازمان بورس و نزدیک به 63 درصد از سهامداران برگزار و بهصورت آنلاین از سایت بانک سامان پخش شد، سهامداران با افزایش سرمایه دومرحلهای بانک سامان موافقت کردند.بر این اساس، در مرحله نخست، افزایش سرمایه 198 درصدی بانک از محل مازاد تجدید ارزیابی داراییها به مبلغ 22770000 میلیون ریال به تصویب رسید و سپس با تصویب سهامداران افزایش سرمایه 122 درصدی از محل مطالبات و آورده نقدی و همچنین سود انباشته در اختیار هیئتمدیره بانک سامان قرار گرفت تا پس از ثبت و اجرایی شدن مرحله نخست، در دستور کار قرار بگیرد.
تمدید تمدید مهلت پذیره نویسی عمومی افزایش سرمایه
مهلت پذیره نویسی عمومی افزایش سرمایه بیمه حافظ تمدید شد .به گزارش روابط عمومی، پیرو اعلامیه پذیره نویسی سهام منتشر شده در روزنامه های دنیای اقتصاد، تجارت و عصر اقتصاد مورخ 1400/10/06 مبنی بر اعلام مهلت پذیره نویسی عمومی تا تاریخ 1400/10/27، بدینوسیله به اطلاع میرساند به منظور تأمین حداکثری حقوق سهامداران و به استناد مجوز شماره 032-747455 /008 مورخ 1400/10/22 سازمان بورس و اوراق بهادار، مهلت عرضه عمومی حق تقدم های استفاده نشده این شرکت به مدت 15 روز تا پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ 1400/11/12 تمدید میگردد.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
کوثر من، سامانه یکپارچه ارائه خدمات به مشتریان بیمه کوثر
سامانه یکپارچه ارائه خدمات به مشتریان بیمه کوثر با نام «کوثر من»، همزمان با برگزاری هشتمین همایش مدیریت ریسک و بیمه، رونمایی شد.به گزارش اخبارصنعت، به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، در هشتمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با حضور مدیرعامل ساتا، رییس پژوهشکده بیمه، دبیرکل سندیکای بیمهگران ایران، تعدادی از مدیران عامل شرکتهای بیمه و معاونان بیمه مرکزی، و نیز مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران شرکت از سامانه «کوثر من» رونمایی شد.
مدیر توسعه فناوریهای دیجیتال بیمه کوثر در حاشیه این مراسم بیان کرد: در این سامانه که با شعار «هرمشتری یک کیوآرکد» آغاز به کار کرده است به هر بیمهگذار یک کیوآرکد تخصیص داده میشود که با اسکن آن و ورود به این سامانه، خدمات جامعی در بخشهای صدور و خسارت از جمله استعلام اطلاعات بیمهنامههای خریداری شده، پروندههای خسارت و حقبیمههای پرداختی در تمامی رشتههای بیمهای به صورت یکپارچه در اختیار مشتری قرار میگیرد.
مجتبی بهرامی با تاکید بر جامعیت این سیستم خاطرنشان کرد: امکان ثبت و پیگیری تماس و شکایات مشتری، دسترسی به پایگاه دانش بیمهای و پرسش و پاسخهای پرتکرار و امکان گفتوگوی برخط متنی و صوتی در لحظه با تیم امور مشتریان نیز در این سامانه برای هر مشتری در نظر گرفته شده است. هر فرد با ورود به این سامانه علاوه بر استعلام وضعیت بیمهنامههای قبلی خود، میتواند در بیش از 20 رشته بیمهای به صورت برخط بیمهنامه را خریداری و چاپ کند و همچنین اقساط وام و حقبیمهها را از طریق همین سامانه بپردازد.
وی گفت: سادگی بهرهمندی از خدمات 24 ساعته این سامانه در کنار سرعت و دقت، باعث صرفهجویی در زمان و جلوگیری از مراجعه حضوری مشتری برای استفاده از خدماتی مانند خرید و تمدید بیمهنامه، پرداخت حقبیمه و اقساط و نیز دریافت خدمات بیمه تکمیلی درمان میشود.
مدیر توسعه فناوریهای دیجیتال بیمه کوثر درباره قابلیتهای دیگر این نرمافزار خاطرنشان کرد: وجود بایگانی کاملی از اسناد و مدارک با قابلیت ویرایش و افزودن اسناد و همچنین دفترچه یادداشت برخطی به منظور ثبت اطلاعات، تجربیات و مستندات بیمهگری در کارتابل شخصی مشتریان از دیگر قابلیتهای این نرمافزار است.
مجتبی بهرامی با تشکر از مدیرعامل و معاون برنامهریزی و نوآوری شرکت بابت حمایتهایشان در تحقق این هدف و قدردانی از همکاران مدیریت توسعه فناوریهای دیجیتال که پس از یک دوره فشرده کاری با تلاش و جدیت و افزودن قابلیتهای مختلف آن را نهایی کردند، افزود: ورود به این سامانه هم از طریق نشانی اینترنتی https://mykins.ir و هم از طریق اسکن بارکد اختصاصی هر فرد که روی بیمهنامهها درج میشود امکانپذیر خواهد بود. بیمهگذاران میتوانند پس از ورود به سامانه با وارد کردن شماره ملی و شماره همراه خود، رمز یک بار مصرف را دریافت و به کمک آن به پروفایل کاربری خود وارد شوند و از امکانات متعددی که به آنها اشاره شد استفاده کنند.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
روابط عمومی بیمه ایران عنوان “روابط عمومی برتر” را از آن خود کرد
روابطعمومی بیمه ایران در» هفدهمین دوره سمپوزیوم بینالمللی روابطعمومی «و «هجدهمین دوره جشنواره برترینهای روابطعمومی ایران»، عنوان های روابطعمومی برتر در دو بخش» ارتباطات رسانهای» و» روابط عمومی بحران « را از آن خود کرد.
به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، در بخش معرفی برترین ها ، روابط عمومی بیمه ایران با کسب بالاترین امتیاز از ارزیابی های علمی و تخصصی صورت گرفته به دلیل رعایت استانداردهای حرفه ای (علمی – صنفی ) و مدیریت راهبردی روابط عمومی ، خلاقیت در کار و داشتن کیفیت وکمیت مناسب فعالیت ها موفق به دریافت دو لوح سپاس در بخش های” ارتباطات رسانهای” و” روابط عمومی بحران ” گردید.
بر اساس این گزارش ، هفدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با همکاری انجمن بین المللی روابط عمومی و با حضور استادان برجسته ایرانی و خارجی با موضوع “روابط عمومی پساکرونا، تغییرات، الزامات و پیامدها ” و برگزاری دو کارگاه تخصصی با عناوین ” نحوه تهیه و تنظیم پیوست ارتباطی و الزامات ناشی از دوره پساکرونا” و ” ویکی پدیا و کاربردهای آن در روابط عمومی” در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.گفتنی است : هجدهمین “جشنواره برترین های روابط عمومی ایران” به عنوان یکی از بخش های مهم این رویداد ، روابط عمومی های برتر در فعالیت های ارتباطات الکترونیکی و مجازی، مدیریت راهبردی، اطلاع رسانی، ارتباطات رسانه ای، ارتباطات مردمی و تکریم ارباب رجوع، روابط عمومی کسب و کار، برنامه ریزی ارتباطی، مطالعات ارتباطی و افکار عمومی و مدیریت بحران را معرفی کرد.
همچنین در قالب این جشنواره، مدیران ارشد ارتباط گستر، و روابط عمومی های برتر در موضوعات مذکور و در دو سطح استانی و ملی معرفی گردیده و شش نشان ویژه به شش روابط عمومی برتر کشور اهدا گردید.
مسولین روابط عمومی مراکز استان بیمه ایران به صورت آنلاین از طریق ارتباط مجازی از نشست های علمی این رویداد بهره مند شدند.
مدیرعامل بانک مسکن: پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن آغاز شد
مدیرعامل بانک مسکن از آغاز پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن در استان زنجان خبر داد.
به گزارش تسنیم، محمود شایان،مدیرعامل بانک مسکن گفت: قرارداد پرداخت سقف تسهیلات تولید و ساخت مسکن نهضت ملی مسکن در زنجان برای پروژه 540 واحد مسکن منعقد و قسط اول آن نیز توسط بانک مسکن برای این پروژه پرداخت شد.
وی پیشرفت فیزیکی این پروژه را 20درصدی اعلام کرد و افزود: برای این پروژه پیشتر بهازای هر واحد، 100 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده بود که با افزایش سقف تسهیلات این میزان به 350 میلیون تومان افزایش یافته است.
وی یادآور شد: پروژه 540واحدی زنجان یکی از پروژههای طرح ملی مسکن بود که با اجرای نهضت ملی مسکن ذیل این طرح قرار گرفته است.
مدیرعامل بانک مسکن چهارشنبه گذشته (22 دیماه) از ابلاغ آییننامه قانون جهش تولید مسکن (نهضت ملی مسکن) به شعب بانک مسکن خبر داده و با یادآوری تصویب پرداخت وام 450 میلیون تومانی در قالب نهضت ملی مسکن برای تهران، به تسنیم گفته بود: این وام برای شهرهای بالای یکمیلیون نفر جمعیت از جمله مشهد، اصفهان، کرج، شیراز، تبریز، قم و اهواز 400 میلیون تومان است.
شایان با بیان اینکه در مراکز استانها وام 350، سایر شهرها 300 میلیون و روستاها 250 میلیون تومان است، افزود: مجموع دوران مشارکت و فروش اقساطی وام نهضت ملی مسکن حداکثر 20 سال (حداکثر 3 سال دوره مشارکت مدنی) است، ضمن این که پس از اتمام دوره مشارکت مدنی، اصل و سود دوران مشارکت مدنی قابل تقسیط به نام متقاضیان واجد شرایط خواهد بود.
وی اضافه کرد: برای پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن، ترهین محل اجرای پروژهها مطابق با ضوابط ناظر بر دستورالعمل مشارکت مدنی لازم است.
مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به ابلاغ آییننامه قانون جهش تولید (نهضت ملی مسکن) به شعب سراسر کشور این بانک، گفت: نرخ سود تسهیلات 18 درصد تعیین شده است که بخشی از سود این وام در قالب یارانه توسط دولت تأمین خواهد شد.
سامانه #720* بانک پاسارگاد یک میانبر شگفتانگیز
شرایط زندگی امروزی، تحتتاثیر پیشرفت روز افزون تکنولوژی و پاندمی کرونا تغییرهای شگرفی داشته که منجر به کمرنگشدن تقاضای دریافت خدمات حضوری در بخشهای مختلف شده است.
به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد: خدمات بانکی نیز بهعنوان یکی از بخشهای پرمخاطب و ضروری تحت تاثیر این تغییرها قرار گرفته است. بانکها همواره تلاش کردهاند به سطوح مختلف نیازهای موجود توجه کنند و راهحلهای متناسب با خواست مخاطبین را به آنها ارائه دهند. در واقع، امروزه افراد با حداقل سواد دیجیتال و استفاده از یک گوشی تلفن همراه میتوانند خدمتهای متنوعی را دریافت کنند.
در این میان روشهای ارائه خدمات بانکی باید با توجه به دانش، امکانات و نیاز مشتریان طراحی و در اختیار آنها قرار گیرد. به همین دلیل بانکها از طریق روشهای مختلف ازجمله تارنمای بانک، نرمافزارهای تلفنهمراه و… خدمات خود را در اختیار مشتریان قرار میدهند. یکی از این روشها که محدودیتهایی مانند لزوم بهرهمندی از دانش فعالیت در فضای دیجیتال، استفاده از تلفن همراه هوشمند و دسترسی به اینترنت را حذف کردهاست و خدمات را بهراحتی در اختیار مشتریان بانکها قرار میدهد استفاده از سامانههای مبتنی بر کدهای USSD است.
در این راستا بانک پاسارگاد از ابتدای تأسیس، همسو با آخرین دستاوردهای دنیای دیجیتال، انواع خدمات غیرحضوری خود را به شکلهای مختلف از جمله بانکداری الکترونیک، نرمافزارهای تلفنهمراه، وباپلیکیشن و… در اختیار هموطنان عزیز قرار دادهاست. استفاده از سامانه آنیبانک پاسارگاد (امپاد) یکی از روشهای ارائه شده در این راستا است. این سامانه با بهرهگیری از تکنولوژی USSD خدمتهای بانکی را در اختیار تمام مشترکین شبکههای تلفن همراه قرار داده است.
برای استفاده از این سامانه کافیاست شماره #720* را در شمارهگیر تلفن همراه وارد نمایید و مجموعهای از خدمات را بدون نیاز به اینترنت در تلفن همراه خود دریافت کنید.
در سامانه #720* گزینههای پرکاربرد بهراحتی در اختیار استفادهکنندگان قرار گرفته است. از جمله مواردی که در سامانه آنیبانک پاسارگاد ارائه شدهاست میتوان به استفاده از همبانک (استعلام چک، رمز دوعاملی اینترنتبانک، مانده حساب، دریافت شناسه شبا و رمز پویای کارت)، خرید انواع شارژ سیمکارتهای اعتباری، پرداخت قبض (موبایل، قبض خدماتی و قبض جریمه)، خرید بستههای اینترنت، دریافت رمز پویای کارت، دسترسی به نرمافزار و سایت پیپاد، مسدودسازی کارت و پرداخت کمکهای خود به موسسههای خیریه اشاره کرد.
دسترسی به این مجموعه، بسیار ارزشمند است مشروط به اینکه در رقابت با دیگر سامانههای موجود در بازار با سرعت و دقت بیشتری خدمات را ارائه کند. امروزه کاربران با دنیایی از برنامههای دیجیتال و اینترنتی بانکها روبرو هستند. در این میان، سامانهای میتواند موفقتر باشد که مانند سامانه #720*بهترین و آسانترین راه را ارائه کند.
مرکز مشاوره و اطلاعرسانی بانکپاسارگاد به شماره تماس82890 و همچنین سامانه CRM در تارنمای اینبانک به نشانی https://www.bpi.ir/crm آماده پاسخگویی به سوالها و ارائه دانستههای بیشتر درخصوص این سامانه است.
فراز ایران زمین در قلب ایران رونمایی میشود
بانک ایران زمین در نظر دارد مراسم رونمایی از سامانه فراز را در قلب ایران انجام دهد.
همانگونه که مدیرعامل بانک ایران زمین در سالگرد تاسیس این بانک نوید آغاز به کار بانکداری دیجیتال بانک ایران زمین و رونمایی سراسری از سامانه فراز را در سال 1400 داده بود، اکنون این سامانه قرار است بطور رسمی در میدان مارکار یزد رونمایی شود.
بانک ایران زمین در همین راستا در صفحه اینستاگرامی خود اعلام کرد که قرار است این رویداد در قلب ایران رقم بخورد.
بر اساس این گزارش، از لحاظ مختصات جغرافیایی، شهر یزد و میدان مارکار (دقیقا محلی که ساعت مارکار در آن واقع شده)، نقطه وسط ایران است.
براساس اعلام پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین، پلتفرم فراز اولین نمونه کامل بانکداری دیجیتال در کشور است که قرار است در بستر آن خدمات بانکی به طور کامل توسط بانک ایرانزمین دیجیتالی و سادهسازی شود.
این گزارش حاکی است نسخه آزمایشی فراز از سال گذشته با عنوان نخستین پلتفرم دیجیتال بانک ایران زمین رونمایی شد.اما این بانک بر آن بود که نسخه رسمی این پلتفرم را در دسترس همه مشتریانش قرار دهد تا به گفته مدیران آن انقلابی دیگر پس از بانکداری الکترونیک در صنعت بانکداری کشور بیافریند
شایان ذکر است که این رونمایی در میدار مارکار به آدرس، یزد، تقاطع بلوار بسیج و خیابان آیت الله کاشانی، میدان مارکار برگزار میشود.
گفتنی است، ساعت فردوسی که به خاطر نام بانی آن پشوتنجی دوسابایی مارکار به ساعت مارکار مشهور است، ساعت عمومی و بزرگی است که در میدان مارکار یزد قرار دارد.
سال 1313 شهرداری شهر یزد تصمیم به ساخت بنایی به رسم یاد بود از ابوالقاسم فردوسی گرفت. در ابتدا این بنا در میدان پهلوی شهر یزد تأسیس شد. اما پس از مدت کوتاهی با محل قرارگیری آن مخالفت شد و در پی آن تصمیم به تخریب آن گرفتند. سرانجام در سال 1315 مکان ساخت ساعت فردوسی تعیین شد، و آن را در میدان مارکار شهر یزد بنا نهادند. در تاریخ 4 آبان 1321 ساخت ساعت فردوسی (مارکار) به پایان رسید.
رئیس شعبه یزد بانک توسعه صادرات ایران اعلام کرد:
اعطای 925 میلیارد ریال تسهیلات و تعهد تامین مالی برای شرکت های دانش بنیان استان یزد
رئیس شعبه یزد بانک توسعه صادرات ایران گفت: این شعبه از آغاز سال جاری تا کنون بالغ بر 925 میلیارد ریال تسهیلات و تعهدات تامین مالی به شرکت های دانش بنیان ارائه کرده است.
به گزارش روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، مجید غفوری منش در گفتگو با خبرنگار اگزیم نیوز، اظهار داشت: کل تسهیلات اعطایی بانک به شرکت های دانش بنیان در سال جاری یک هزار و 779 میلیارد ریال بوده که سهم شعبه یزد در این مورد قابل توجه و حدود 28 درصد است.
وی رشد سپرده ها در این شعبه، طی هشت ماهه اول سال جاری را در مقایسه با مدت مشابه 19 درصد عنوان کرد و گفت: سال گذشته یک هزار و881 میلیارد جذب سپرده در این شعبه انجام شده که این رقم در سال جاری به دو هزار و 256 میلیارد ریال رسیده است.
غفوریمنش با بیان اینکه، رشد جذب منابع این امکان را فراهم می کند که تسهیلات بیشتری در اختیار تولیدکنندگان و صادرکنندگان قرار دهیم، تصریح کرد: شعبه یزد از این منظر پس از شعبه مرکزی در رتبه دوم در میان شعب بانک توسعه صادرات ایران قرار دارد.
رئیس شعبه یزد بانک توسعه صادرات ایران گفت: مانده تسهیلات شعبه یزد تا آبان ماه 1400 بالغ بر 21 هزار و 392 میلیارد ریال بوده که در مقایسه با سال قبل با 13 هزار و 957 میلیارد ریال ، رشدی 53 درصدی را تجربه کرده است که بیانگر تزریق مستمر تسهیلات از سوی شعبه این بانک به واحدهای تولیدی صادراتی استان است.
وی یادآور شد: بانک توسعه صادرات ایران علاوه براعطای تسهیلات، خدماتی چون اعتبار اسنادی داخلی ریالی و حواله های ارزی نیز صادر می کند بر همین اساس نیز تا آبان ماه سال جاری 963 میلیارد ریال اعتبار اسنادی داخلی ریالی صادر کرده که نسبت به سال گذشته با 398 میلیارد ریال اعتبار اسنادی ریالی رشدی 141 درصدی داشته است.
غفوری منش رشد حواله های ارزی صادره از شعبه یزد را در هشت ماهه سال جاری در مقایسه با سال گذشت، 76 درصد اعلام کرد و اظهار داشت: شعبه یزد در محدوده زمانی یاد شده، 13 میلیون دلار و امسال 24 میلیون دلار حواله ارزی اعطا کرده است.
رئیس شعبه یزد بانک توسعه صادرات ایران با تاکید بر ارائه سبد کامل خدمات بانک در کنار تسهیلات به مشتریان، اظهار داشت: این شعبه با هدف کمک به تامین مواد اولیه مورد نیاز واحدهای تولیدی صادرات محوراز خارج از کشور، علاوه بر ثبت سفارش، انواع مشاوره های تخصصی ارزی لازم را به مشتریان ارائه داده است.
دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران خواستار لغو عوارض تحمیلی بر موسسات بیمه شددبیرکل سندیکای بیمه گران ایران طی مکاتبات و مذاکراتی با رئیس و نایبرئیس کمیسیون اقتصادی و رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای عمومی خواستار حذف عوارض تحمیلی و یا عدم افزایش این عوارض در بودجه سال 1401 کل کشور شد.
دکتر کریمی بهتفصیل مشکلات و چالشهای مؤسسات بیمه در ارتباط با عوارض تحمیلی پرداختی به تعدادی از سازمانها و ارگانهای دولتی و افزایش بیرویه و هرساله این عوارض را عنوان و به افزایش تعداد دستگاههای عوارض گیرنده اعتراض نمودند.
دبیر کل سندیکای بیمه گران در نامههایی که تقدیم نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی نمودهاند بهتفصیل و به استناد به آمار و اطلاعات منابع رسمی از نمایندگان مردم درخواست نمودهاند نسب به لغو کلیه عوارض تحمیلی در صنعت بیمه اقدام نموده و با این اقدام انقلابی و خداپسندانه امکان ارائه خدمات توسط شرکتهای بیمه به ملت عزیز را فراهم آورند.
شایانذکر است علیرغم مبالغ قابلتوجهی که مؤسسات بیمه طی سالهای اخیر به دستگاههای دولتی پرداختنمودهاند، متأسفانه این مبالغ عمدتاً در راستای اهداف تعیینشده در قوانین مربوط هزینه نشده ضمن اینکه این مبالغ تاکنون تأثیر معنیداری در کاهش تصادفات و مرگومیر حوادث جادهای نداشته و متاسفانه جامعه همواره ناظر افزایش تعداد و میزان حوادث و فوت عزیزان خود در حوادث جادهای بودهاند.گفتنی است اخذ عوارض متعدد از فروش بیمهنامه شخص ثالث شرکتهای بیمه ازجمله موضوعات و مشکلات مهم مؤسسات بیمه است که موجب افزایش ضریب خسارت در این رشته بیمه اجباری شده است.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.