شماره: 1824 / ۱۴۰۰ دوم بهمن
تعداد بازدید : 0
اخبار
تأکید بر افزایش سرمایه
بانک توسعه تعاون
معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک توسعه تعاون که در ساختمان مرکز آموزش و پژوهش برگزار شد، گفت: بانک توسعه تعاون با هدف تأمین مالی و ارتقای بخش تعاون در اقتصاد ملی تأسیس شده است.
به گزارش روابط عمومی بانک توسعه تعاون: «مهدی مسکنی» در این خصوص، اظهار داشت: حضور و فعالیت مؤثرتر بانک نیاز به شروطی دارد که یکی از آنها افزایش سرمایه است و وزارت تعاون از هرگونه اقدام در جهت افزایش سرمایه بانک حمایت میکند.
مسکنی ادامه داد: بانک توسعه تعاون میتواند به توسعه اقتصاد مقاومتی و اقتصاد مردمی کمک کند.
معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تجربه و امکانات بانک توسعه تعاون همچون ابزارهای اعتبار سنجی میتواند به این معاونت در رتبهبندی شرکتهای تعاونی یاری رساند افزود: با استفاده از ابزارهای اعتبار سنجی ریسک فعالیت در امور مالی نیز به شدت کاهش مییابد.
مسکنی همچنین با اشاره به حضور صندوق ضمانت سرمایهگذاری بخش تعاون افزود: بانک توسعه تعاون در کنار صندوق ضمانت سرمایهگذاری تعاون میتوانند زنجیرهای از خدمات به متقاضیان و فعالان تعاونی ارائه دهند.
وی افزود: بانک توسعه تعاون برنامههای ویژهای در حوزه ارائه خدمات اعتباری و بانکی برای تعاون گران در نظر گرفته است و اعطای تسهیلات با نرخ ترجیحی به تولیدکنندگان و کارآفرینان بخش تعاون از مهمترین مأموریتهای بانک به شمار میرود.
«حجت اله مهدیان» مدیرعامل بانک توسعه تعاون نیز در این دیدار بر حمایت از طرحهای دولت سیزدهم در حوزه اقتصاد و بخش تعاون تأکید کرد و گفت: برای تقویت بخش تعاونی اقتصاد نیاز به حضور پررنگ بانک توسعه تعاون است.
وی افزود: افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون میتواند اقدامات توسعهای ما را چند برابر ارتقا دهد.
مسابقه بانک ایران زمین
برای رونمایی از فراز
بانک ایران زمین به مناسبت رونمایی رسمی از سامانه فراز درنظر دارد یک مسابقه اینستاگرامی برگزار کند.
بانک ایران زمین در صفحه اینستاگرام خود نوشت: “شما بگید چرا ما مارکار رو برای رونمایی از فراز انتخاب کردیم؟”
بانک ایران زمین در ذیل این پست اینستاگرامی اعلام کرد مخاطبان میتوانند با حدس در مورد اینکه چرا میدان مارکار به عنوان محلی برای رونمایی از سامانه فراز انتخاب شده برنده 10 کارت هدیه 3 میلیون ریالی باشند.
مخاطبان میتوانند با مراجعه به اینستاگرام بانک ایران زمین به آدرس
https://www.instagram.com/p/CYwRFyll6wd/
در این مسابقه شرکت کنند.
لازم به ذکر است که این بانک به 10 نفر از کسانی که پاسخ درست را در ذیل پست کامنت بدهند به قید قرعه 10 کارت هدیه 3 میلیون ریالی اهدا خواهد کرد.
شایان ذکر است که پاسخ درست باید صرفا زیر همان پست نوشته شود و هر فرد نیز تنها یک شانس برای پاسخدهی دارد. همچنین شرکت کنندگان باید صفحه این بانک را دنبال کرده و دوستانشان را نیز برای دنبال کردن این صفحه دعوت کنند.
تاریخ قرعه کشی این مسابقه نیز 30 دیماه 1400 است که نتیجه مسابقه در صفحات اجتماعی این بانک اعلام میشود.
بیمه سرمد برای دومین سال پیاپی، برنده جایزه ملی مدیریت مالی ایران شد
شرکت بیمه سرمد، تندیس و لوح تقدیر دوازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران را به خود اختصاص داد.
مراسم اختتامیه دوازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران، با حضور هادی قوامی معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی، داوود منظور رئیس سازمان امور مالیاتی کشور، حجتاله صیدی مدیرعامل بانک صادرات ایران، سید شمسالدین حسینی رئیس کمیسیون جهش تولید مجلس شورای اسلامی، احمد فاضلی رئیس هیئت مدیره بیمه سرمد و جمعی از مسئولان کشوری و مدیران ارشد شرکتها در سالن اجلاس سران برگزار شد.
در این مراسم بر اساس ارزیابی کمیته داوران، شرکت بیمه سرمد، موفق به دریافت جایزه مدیریت مالی ایران شد و محمدرضا مجدرضایی، معاون مالی، اقتصادی این شرکت، لوح تندیس مدیریت مالی ایران را دریافت کرد.
بیمه سرمد سال گذشته نیز موفق به دریافت جایزه مدیریت مالی ایران شده بود.
جایزه ملی مدیریت مالی ایران که از سال 1389 برگزار میشود، بسترساز بهبود و ارتقای سطح مدیریت مالی و اقتصادی در شرکتها و سازمانهای شرکتکننده است.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
لزوم پیوند جامعه بیمه گران با استارتاپ ها
پیوند میان جامعه بیمه گران با استارتاپ ها و استفاده از ظرفیت های موجود، پویایی صنعت بیمه را به دنبال دارد.به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر، سید محمد کریمی در هشتمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با تاکید بر اهمیت مدیریت ریسک با رویکرد دیجیتال، اظهار داشت: دیجیتالی شدن در عصر حاضر یک انتخاب نیست بلکه یک الزام به شمار میآید؛ بنابراین صنعت بیمه باید خود را با شرایط جدید همسو کند.وی افزود: شرایط کسب و کار در آینده دستخوش تغییر خواهد بود و متولیان و دستاندرکاران صنعت بیمه باید با ابزارها و تکنیکهای دیجیتالیشدن آشنا شوند و از آنها استفاده کنند.دبیرکل سندیکای بیمهگران ایران با بیان اینکه بیمه کوثر با تاکید بر توانمندسازی نیروی انسانی و استمرار در جذب افراد متخصص، جزو شرکتهای رتبهدار و پیشرو در صنعت بیمه محسوب میشود، خاطرنشانکرد: این شرکت با برگزاری مستمر همایش مدیریت ریسک و بیمه در هشت دوره و ارایه و استفاده از نتایج آن توانسته آثار مثبتی را در صنعت بیمه به جای بگذارد.
رئیس شعبه ساری بانک توسعه
صادرات ایران اعلام کرد:
31 درصد رشد اعطای تسهیلات در شعبه ساری
رئیس شعبه ساری بانک توسعه صادرات ایران گفت: این شعبه طی ده ماه سال جاری بالغ بر 3500 میلیارد ریال تسهیلات به مشتریان بانک در استان مازندران اعطا کرده که این رقم نسبت به تسهیلات اعطایی سال گذشته 31 درصد رشد داشته است.
عباس یوسفی اظهار داشت: شعبه ساری در سال جاری تا کنون بالغ بر 18 میلیارد ریال ضمانتنامه برای مشتریان، صادرکرده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رشد 111 درصدی را تجربه کرده است.
وی با تاکید بر سیاستگذاری بانک برای حمایت ویژه از شرکت های دانش بنیان، گفت: 216 میلیارد ریال تسهیلات با نرخ 12 درصد به شرکتهای دانش بنیان استان مازندران اعطا شده است.یوسفی از برگزاری وبیناری تخصصی با موضوع معرفی خدمات بانک توسعه صادرات ایران به شرکت های دانش بنیان تا پایان سال خبرداد و گفت: این شعبه در نظر دارد در وبینار یاد شده با همکاری کارشناسان صندوق نوآوری و شکوفایی، مشاوره های لازم، جهت ارتقای اطلاعات مشتریان دانش بنیان برای استفاده از تسهیلات و خدمات بانک توسعه صادرات ایران ارائه دهد.به گفته رئیس شعبه ساری بانک توسعه صادرات ایران، عمده تسهیلات این شعبه به شرکت های تولیدی صادراتی در حوزه فراورده های لبنی، پروتئینی و محصولات غذایی اعطا شده است؛ این شرکت ها، محصولات خود را به کشورهای چون روسیه، آسیای میانه و حوزه خلیج فارس صادر می کنند.
یوسفی یادآور شد: عمده تسهیلات اعطایی شعبه ساری در قالب سرمایه درگردش به واحدهای تولیدی صادراتی استان اعطا می شود.
سوئیس، پشتیبان
100 درصدی بیمه تعاون
شرکت اسیست اینترنشنال سوئیس پشتیبان بیمه های مسافرتی بیمه تعاون شد.
شرکت اسیست اینترنشنال سوئیس، پشتیبان 100 درصدی بیمه های مسافرتی بیمه تعاون شد.
بر این اساس بیمه گذاران بیمه های مسافرتی بیمه تعاون می توانند به هرکشوری که تمایل دارند سفر کرده و از پشتیبانی کامل این شرکت برخوردار باشند.
شایان ذکر است که شرکت بیمه تعاون از دوم مرداد 1395 با مجوز بیمه مرکزی مجاز به صدور بیمه نامه مسافرتی برای مسافران شده و از مرداد 1396 با صدور اولین بیمه نامه در محل دفتر نمایندگی سفارت تاجیکستان در مشهد مقدس فرایند صدور این بیمه نامه را آغاز کرده است.
قدردانی از بیمهگذاران با عنوان گردونه شانس
این شرکت بیمهای در بیست و هفتمین سالگرد تاسیس خود ، قدردانی از بیمه گذاران را با عنوان « گردونه شانس» در دستور کار قرار داد.
شرکت بیمه معلم در بیست و هفتمین سالگرد تاسیس خود ، قدردانی از بیمه گذاران را با عنوان ” گردونه شانس” در دستور کار قرار داد.
فرآیند آن بدین صورت است که : بیمه گذارانی که تا 26 بهمن ماه سالجاری بیمه نامه از شرکت بیمه معلم خریداری کنند، با عنوان ” گردونه شانس” طی فرآیندی با ارسال پیامک لینک برای بیمه گذاران، ایشان میتوانند شانس خود را امتحان کرده و از بن خرید برای بیمه نامههای بعدی و جوایز ویژه دیگر، بهره مند شوند.
رونمایی از این شیوه جدید در سالروز تاسیس بیمه معلم انجام شد.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
عزم راسخ بانک مسکن در اجرای 5 فرمان رئیس جمهور
مدیرعامل بانک مسکن به آغاز اجرای فرامین ریاست جمهوری در بانک مسکن اشاره کرد و گفت: موارد مطرح شده در دیدار رئیس جمهور با مدیران بانکی کشور بلافاصله پس از جلسه در بانک مسکن آغاز شده است.
به گزارش اخبارصنعت، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک مسکن – هیبنا، محمود شایان مدیر عامل بانک مسکن با اعلام خبر آغاز اجرای 5 فرمان رئیس جمهور به نظام بانکی کشور در بانک مسکن، به تشریح جزئیات برنامهها و عزم راسخ این بانک برای اجرای این فرامین اشاره کرد.
وی با بیان اینکه فرمان 5 مادهای رئیس جمهور برای نظام بانکی کشور فصل الخطاب است، عنوان کرد: در همین زمینه به کلیه مدیران و معاونین بانک مسکن اعلام کردیم که در اجرای هرچه بهتر و سریعتر این دستورات برنامهریزی لازم را داشته باشند و بنا داریم در کوتاهترین زمان ممکن بند به بند این فرمان 5 ماده ای را عملیاتی کنیم.
شایان همچنین از تشکیل کمیتهای برای تسریع در فرآیند اجرای این دستورات خبر داد و گفت: به منظور رصد و نظارت بر اجرای دقیق 5 فرمان رئیس جمهور محترم، مدیران استانهای بانک را مکلف کردهایم که این کمیته را در استانهای خود نیز تشکیل شده و گزارش عملکرد آن نیز ارائه شود.
مدیر عامل بانک مسکن به آغاز اجرای فرامین ریاست جمهوری در بانک مسکن نیز اشاره کرد و افزود: موارد مطرح شده در دیدار رئیس جمهور با مدیران بانکی کشور بلافاصله پس از جلسه در بانک مسکن آغاز شده است.
شایان در پایان خاطر نشان کرد: از جمله دیگر اقدامات انجام شده در بانک مسکن در زمینه اجرای فرامین رئیس جمهور میتوان به واگذاری بنگاههای تولیدی تملیک شده و تسهیل در پرداخت وام به مردم اشاره کرد که جزئیات بیشتر در این زمینه طی روزهای آینده از طریق حسابهای کاربری رسمی بانک به اطلاع عموم خواهد رسید.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
تداوم افتخارآفرینی بانک پاسارگاد؛ کسب تندیس زرین جایزه ملی مدیریت مالی ایران
در دوازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران که در تاریخ 28دی1400 در محل سالن اجلاس برگزار شد، پس از ارزیابی شاخصهای مختلف مالی و حسابداری، بانک پاسارگاد بار دیگر موفق به کسب تندیس زرین بهعنوان بالاترین سطح این جایزه شد.
به گزارش روابطعمومی بانکپاسارگاد، در این همایش دکتر مجید قاسمی، مدیرعامل بانک پاسارگاد و رئیس انجمن مدیریت مالی ایران، سخنانی با محوریت تحول دیجیتالی در مدیریت مالی و بانکداری را ایراد کرد.
دکتر قاسمی با اشاره به حرکت سازمانها و جوامع بهسوی دیجیتالیشدن، افزود: اکنون جهان در عصر انقلاب صنعتی چهارم و اقتصاد دیجیتالی قرار دارد اما ما برخلاف کشورهای پیشرفته که پیشتر دیجیتالی شدهاند، هنوز در مرحله گذار از اقتصاد دیجیتالی بهسوی اقتصادی دیجیتالیشده (Digitalized) هستیم.دکتر قاسمی در ادامه به نقش سیستمهای سایبر فیزیکی، اینترنت اشیا، هوش مصنوعی و کوانتوم در انقلاب صنعتی چهارم اشاره کرد و عنوان داشت که دانشگاه خاتم که مورد حمایت گروه پاسارگاد است موفق شده است مجوز ارائه برخی از این رشتهها را کسب نماید و آنها را به دانشجویان علاقهمند ارائه کند.مدیرعامل بانکپاسارگاد در تشریح اقتصاد دیجیتالیشده عنوان داشت که در این اقتصاد، همهچیز تحت تأثیر محاسبات دیجیتالی قرار دارد، عوامل تولید و خلق ارزش از سرمایه انسانی و مواد اولیه به «داده» تغییر میکند و دادهها مبنای خلق ارزش خواهند بود. وی در ادامه به تبیین لایههای مختلف حرکت به سمت اقتصاد دیجیتالی پرداخت و رسیدن به آن را زمانی دانست که تجارت الکترونیک، کسبوکار الکترونیک، کشاورزی دقیق و اقتصاد الگوریتمی نهادینه شده باشد و سطح بهرهوری در غایت خود قرار گیرد.
رئیس پژوهشکده بیمه عنوان کرد
هوشمندسازی، اکسیر رفع محدودیتها و مشکلات صنعت بیمه
هوشمندسازی رویکردی است که صنعت بیمه به کمک آن، میتواند بهخوبی از مشکلات و محدودیتهای موجود عبور کند.
به گزارش روابطعمومی بیمه کوثر، رئیس پژوهشکده بیمه در هشتمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با تاکید بر اینکه همه صنایع جهان در حال حرکت به سمت هوشمندسازی و تحول دیجیتال هستند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در چند سال اخیر حرکت صنعت بیمه کشور نیز در این زمینه مناسب بوده و برگزاری دو همایش بیمه و توسعه در سه سال اخیر با محوریت تحول دیجیتال و هوشمندسازی نشان از این حرکت و نگاه و درک دوراندیشانه صنعت دارد.
حمید کردبچه هوشمندسازی را محصول تجربی تحول دیجیتال دانست و گفت: تحقق آن در سه سطح محصولات هوشمند، فرایندهای هوشمند کسبوکار یا هوش تجاری و در نهایت شکلگیری شرکت هوشمند که متمرکز بر فناوریهای نوین در همه ابعاد نیروی انسانی، فرایندی و مدیریتی و محصولات هوشمند است، انجام میشود.
وی با بیان اینکه اگرچه اهداف برنامه ششم در بخش بیمه حاصل نشده، اما این بیشتر ناشی از هدفگذاری بلندپروازانه و غیر واقعگرایانه و همچنین شرایط اقتصاد کشور بوده است، افزود: بر اساس این، با توجه به درآمد سرانه کشور که در وضعیت خوبی قرار ندارد و رابطهای که ضریب نفوذ بیمه با درآمد سرانه و قدرت خرید جامعه و طبقه متوسط دارد در مجموع در مقایسه با وضعیت کشور و همچنین ضریب نفوذ کشورهای مشابه، میتوان گفت عملکرد صنعت بیمه قابل قبول بوده که متوسط سالانه رشد هفت درصدی ضریب نفوذ در طول یک دهه گذشته دلیل دیگری بر این نکته است. اما این عملکرد، به معنای نبود مشکلات و محدودیتها در صنعت بیمه نیست.
رئیس پژوهشکده بیمه تصریح کرد: ضریب خسارت بالا، رضایت پایین مشتریان، عملکرد ضعیف در بیمه زندگی، بهرهوری و کارایی اقتصادی پایین، تقلب و گستردگی آن، ضعف در استفاده از دادهها و گزارشگیری و ضعف در مدیریت شبکه فروش بخشی از مشکلاتی هستند که صنعت بیمه با آن مواجه است. در برخورد با این مسایل توجه به رویکرد هوشمندسازی به جای رویکردهای متعارف، میتواند مسیری مناسب برای عبور سریعتر و موفقتر از این مشکلات و محدودیتها باشد.
کردبچه گفت: ضریب خسارت بالای 80 درصد در صنعت بیمه در سال 1399 که در رشته مهم شخص ثالت حدود 110 درصد بوده است و پیشبینی میشود همین وضعیت در رشته درمان تکمیلی به زودی اتفاق افتد، از جمله مهمترین مشکلات صنعت بیمه است که عموما یا به سبب کژگزینی، به عبارتی نبود ارزیابی دقیق ریسک و ارائه نرخ نامناسب، یا به دلیل کژمنشی، به بیانی رفتار مخاطرهآمیز بیمهگذاران به سبب برخورداری از بیمه است.
وی با اشاره به اینکه استفاد از رویکرد برازش یا پیشبینی (predictive) که مبتنی بر استفاده از همه اطلاعات در برازش ریسک است، به جای رویکرد اکچوئری پایه که فقط مبتنی بر دادههای جمعیتی و تاریخی است، امکان کاهش مشکل کژمنشی را فراهم میکند، افزود: این رویکر مبتنی بر هوش مصنوعی و مدلهای آن است که بدون آنها چنین امکانی فراهم نمیشود. همچنین استفاده از فناوریهای نوین مانند فناوریهای ضبط و رصد مخاطرات در رفتار بیمهگذاران که نظارت بر رفتار آنها را ارتقا میدهد و همچنین میتواند آنها را از مخاطرات مطلع کند، مانند هوشمندسازی بیمههای خودرو یا فناوریهای پوشیدنی در درمان یا اینترنت اشیا برای بیمههای آتشسوزی، میتوانند در کاهش خسارات موثر باشند.
رئیس پژوهشکده بیمه تقلب و تخلف را معضل دیگر بیمه در جهان و کشور دانست و خاطرنشان کرد: بر اساس گزارشهای مختلف در رشته خودرو، درمان و مسئولیت، تقلب بعضا در جهان تا 20 درصد خسارات را شامل میشود. به عنوان مثال در سال 2020 حجم آن فقط در آمریکا حدود 80 میلیارد دلار بوده است. استفاده از الگوریتمهای کشف تخلف و تقلب با کمک هوش مصنوعی و کلان داده، ابزار مناسبی برای عبور صنعت بیمه از این مشکل یا کاهش قابل توجه آن است.
کردبچه افزود: پایین بودن رضایت مشتریان به عنوان مهمترین سرمایه صنعت بیمه، معضل دیگری است که دلیل آن روال سنتی و بسیار طولانی ارزیابی خسارت و نحوه پرداخت است. این روال میتواند با کاربرد فناوریهای مدرن به شدت متحول شود. به عنوان مثال، استفاده از بیمههای پارامتریک در بستر فناوری بلاکچین، امکان پرداخت خسارت بلادرنگ را فراهم میکند. همچنین استفاده از فناوریهای مدرن در بیمه خودرو و درمان میتواند به شدت سرعت ارزیابی خسارت را ارتقا دهد. چنین نتایجی تاثیر شگرفی بر رضایت مشتری و نگاه مثبت جامعه به صنعت بیمه خواهد داشت.
وی در پایان صحبتهای خود اظهار کرد: ورود و توجه به هوشمندسازی، تنها کاهش مشکلات را به دنبال ندارد، بلکه میتواند فرصتهای جدیدی را نیز فراهم کند. صنعت بیمه به عنوان یک صنعت غنی از داده همیشه در ذخیرهسازی و بهرهگیری از دادهها مشکلات جدی داشته است. کاربرد فناوریهای نوین نه تنها صنعت را توانمند برای عبور از این محدویت میکند، بلکه امکان بهرهگیری از دادههای بیرونی که یا بهطور سنتی تولید میشوند، مانند دادههای هواشناسی یا محصول اینترنت اشیا و فناوریهای نوین هستند را فراهم میکند. در این صورت، با استفاده از این دادهها شرکتهای بیمه نه تنها میتوانند به بیمهگذاران خود در مناطق مختلف هشدار بدهند بلکه همچنین با استفاده از این دادهها میتوانند در محصولات موجود پوششهای جدیدی را پیشنهاد دهند یا به طراحی محصولات جدید فکر کنند.
دریافت تندیس بلورین دوازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران توسط بیمه پاسارگاد
شرکت بیمه پاسارگاد موفق شد با توجه به عملکرد مطلوب و شایسته خود در حوزه های مدیریت مالی، شفافیت مالی و اقتصادی، لوح تقدیر دوازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران را کسب نماید.
دوازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران، با هدف حمایت از مدیریت مالی حرفهای در مسیر دستیابی به جایگاه واقعی در شرکتها و سازمانها، تعریف راهبردی از مدیریت مالی و اقتصادی سازمان در جهت دستیابی به اهداف استراتژیک، با حضور جمعی از مسئولان کشوری، مدیران شرکت ها ، مدیران مالی مؤسسات و اساتید دانشگاه در سالن اجلاس سران ، روز سه شنبه 28 دی 1400 برگزار شد.
تشویق و ترغیب شرکتها برای انجام خود ارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینههای بهبود، فراهم نمودن امکان تبادل تجربیات موفق مدیران مالی، ایجاد فضای رقابتی مناسب و حرفهای میان شرکتها و سازمانهای ایرانی و معرفی و قدردانی از شرکتها و سازمانهای برتر در حوزه مالی از دیگر اهداف برگزاری جایزه ملی مدیریت مالی ایران به شمار می رود.
کسب جایزه ملی مدیریت مالی ایران به عنوان سند افتخار یک سازمان در حوزه مالی است و شرکت در این جایزه، حتی برای سازمانهایی که به سطح دریافت جایزه نایل نمیشوند هم ارزشمند است، زیرا این فرآیند نقاط ضعف و قوت حوزه مالی سازمان را به تفکیک و براساس نوع فعالیت بازگو کرده و سازمان را برای انجام اقدامات لازم جهت رفع موانع و کمبودها در مسیر دستیابی به اهداف و استراتژیها هدایت می کند.
برگزاری جایزه ملی مدیریت مالی ایران از سال 1389 بستر ساز بهبود و ارتقاء سطح مدیریت مالی و اقتصادی در شرکتها و سازمانهای شرکت کننده شده است. حضور فعال و گسترده شرکتها و سازمانهای ایرانی در جایزه ملی مدیریت مالی ایران بیانگر این است که سازمانهای ایرانی میل بسیاری برای حضور در فرایندی دارند که در آن سازمانهای همسو و غیر همسو شرکت میکنند تا سطح واقعی خود را در حیطه عملکرد مدیریت بسنجند و خود را با سازمانها و شرکتهایی که از نظر نوع فعالیت با آنها مشترک میباشند مقایسه نمایند.
در یکشنبهها با نمایندهها و شبکه فروش مطرح شد؛
اقدامات مدیریت بر عملکرد نمایندهها تاثیر مستقیم دارد
یک نماینده بیمه رازی در شهرستان شوشتر گفت: اقدامات اخیر مدیریت بیمه رازی در راستای توجه ویژه به نمایندهها در عملکرد نمایندهها و شبکه فروش تاثیر بسزایی دارد.
چهاردهمین رویداد یکشنبهها با نمایندهها و شبکه فروش در حالی برگزار شد که میزبان این رویداد مهمان ستاد بیمه رازی و ناصرالدین اسلامیفرد- مدیر روابط عمومی و اموربین الملل شرکت بیمه رازی بود، نسرین محمدی- نماینده بیمه رازی در شهرستان شوشتر با ابراز خوشحالی و افتخار به سبب همکاری با بیمه رازی، گفت: به عنوان یکی از اعضای کوچک خانواده بزرگ بیمه رازی، اقدامات اخیر مجموعه مدیریتی شرکت را بسیار مهم و تاثیرگذار میدانم زیرا استراتژیهایی همچون استراتژی نماینده محوری و شعبه محوری تاثیرقابل توجهی بر عملکرد نمایندهها داشته است.
او خاطرنشان کرد: در یک سال اخیر مجموعه بیمه رازی در زمینه ارتباطات مجازی با نمایندهها، شبکه فروش و بیمهگذاران بسیار فعال بوده و این موضوع عاملی شده تا نمایندهها به فعالیت در فضای مجازی به ویژه پلتفرم اینستاگرام روی بیاورند که این موضوع در ارتباط نمایندهها با بیمه گذاران و بازاریابی نمایندهها تاثیرگذار بوده است.
همچنین در این جلسه ناصرالدین اسلامیفرد- مدیر روباط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی آخرین دستاوردها و اقدامات بیمه رازی در راستای اجرای هرچه بهتر پنج چرخش استراتژیک و اهداف مرتبط با آن را تشریح کرد و گفت: روابط عمومی و امور بینالملل بیمه رازی در یکسال اخیر اقدامات خاصی را در زمینه افزایش تعامل با نمایندگان بیمه رازی در سراسر کشور انجام داده و همواره به دنبال ارائه راهکار جدید برپایه فناوری اطلاعات در راستای تقویت این ارتباط دو سویه است.
گفتنی است «یکشنبهها با نمایندهها و شبکه فروش» برنامه جدید روابط عمومی بیمه رازی است که هر یکشنبه مدیر روابط عمومی و امور بینالملل شرکت بیمه رازی در دفاتر نمایندهها و شبکه فروش حاضر و از مشکلات و اقدامات آنها مطلع می شود.
دبیرکل سندیکای بیمه گران در بازدید از بیمه میهن:
موفقیت بیمه میهن در گروه انسجام هیئت مدیره و حمایت از مدیریت ارشد اجرایی است
دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران با حضور در شرکت بیمه میهن با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره این شرکت دیدار و پیرامون مسائل جاری گفتگو کرد.
رسول آریان پور مدیرعامل این شرکت در جریان این بازدید، ضمن خوش آمدگویی به دکتر کریمی و ابراز خرسندی از حضورگرم ایشان و هیأت همراه در بیمه میهن، گزارشی از وضعیت این شرکت، فعالیت ها و برنامه های پیش روی آن ارائه و از رویکرد ارزشمند دبیرکل سندیکا در همراهی و همدلی با مجموعه میهن و صنعت بیمه و توجه به مسائل این صنعت قدردانی کرد.
ابراهیم حمیدی رئیس هیئت مدیره بیمه میهن نیز با ابراز خرسندی از حضور دکتر کریمی در بیمه میهن، اقدامات ایشان را در تعامل و ارتباط با نهادها و دستگاهای حاکمیتی و پیگیری مطالبات صنعت بیمه از جمله معافیت مالیاتی را بسیار ارزشمند و سازنده دانست و گفت: حضور دکتر کریمی در رأس سندیکای بیمه گران فصل نوینی را در این نهاد صنفی و تأثیرگذار گشوده است و این اقدامات در صنعت بیمه ماندگار و موجب تقویت همکاری های دوجانبه و نوید بخش آینده ای درخشان برای صنعت بیمه است.
دکتر سید محمد کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران نیز ضمن تبریک انتصاب رسول آریان پور به عنوان مدیرعامل و آرزوی توفیق برای تیم مدیریتی جدید در بیمه میهن، ابراز امیدواری که این شرکت با تحولات و رویکردهای جدید، مسیر رشد و شکوفایی را طی نماید و اهداف راهبردی خود و صنعت بیمه را محقق سازد.
دبیرکل سندیکای بیمه گران گفت بحمدالله مدیرعامل و اعضای جدید هیئت مدیره بیمه میهن انباشتی از دانش و تجربه هستند و موفقیت این شرکت در گروه اتحاد و انسجام اعضای هیئت مدیره و مدیران و حمایت از مدیریت ارشد اجرایی است. کریمی گفت امیدوار است بیمه میهن با پشتوانه سهامداران و ظرفیت های خوبی که دارد، بتواند با تدبیر اعضای هیئت مدیره و با نگاه مشترک، گام های ارزنده ای برای پیشبرد امور شرکت بردارد.
وی افزود سندیکای بیمه گران نیز از هرگونه کمکی به بیمه میهن فروگذار نخواهد کرد و با همه توان در خدمت بیمه گران و صنعت بیمه است و از تمام ظرفیت های خود برای بهبود و پیشبرد امور استفاده خواهد کرد
دریافت جایزه ملی مدیریت مالی ایران توسط بانک ایران زمین
بانک ایران زمین در دوازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران، موفق به دریافت تندیس این مراسم شد.دوازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران، روز سه شنبه 28 دی سال 1400 با حضور جمعی از مسؤولان کشوری، مدیران شرکت ها و اساتید دانشگاه در سالن اجلاس سران، برگزار شد که در این مراسم مجید رضی زاده معاون مالی و پشتیبانی بانک به عنوان نماینده این بانک تندیس بلورین دوازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران را دریافت کرد.جایزه ملی مدیریت مالی ایران که از سال 1389 هر ساله برگزار می شود، بسترساز بهبود و ارتقای سطح مدیریت مالی و اقتصادی در شرکت ها و سازمان های شرکت کننده است.حمایت مدیریت مالی حرفه ای در مسیر دستیابی به جایگاه واقعی در شرکت ها و سازمان ها، تشویق و ترغیب شرکت ها برای انجام خودارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینه های بهبود، ایجاد فضای رقابتی مناسب و حرفه ای شرکت ها و سازمان های ایرانی، تعریف راهبردی از مدیریت مالی و اقتصادی سازمان در جهت دستیابی به اهداف استراتژیک، معرفی و قدردانی از شرکت ها و سازمان های برتر در حوزه مالی و اقتصادی، فراهم کردن امکان تبادل تجربیات موفق مدیران مالی از جمله اهداف برگزاری این جایزه عنوان شده است.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.