شماره: 1826 / ۱۴۰۰ چهارم بهمن
تعداد بازدید : 0
اخبار
در ۹ ماه نخست امسال صورت گرفت:
پرداخت حدود ۱۲۰٫۰۰۰ فقره وام ازدواج در بانک ملت
شعب بانک ملت در سراسر کشور در 9 ماه ابتدای امسال حدود 120 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت کردند.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت، این بانک در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی خود و همسویی با برنامه های دولت مبنی بر تسهیل ازدواج جوانان، تا پایان آذرماه سال جاری، با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، ۱۱۹ هزار و ۴۶۸ نفر را به خانه بخت فرستاد.
بر اساس این گزارش، این تسهیلات به ارزشی بالغ بر ۱۰۳٫۴۵۶ میلیارد ریال پرداخت شده و با احتساب تعداد ۱۱۹ هزار و ۴۶۸ فقره تسهیلات اعطایی، بانک ملت به طور متوسط بیش از ۴۳۲ فقره وام ازدواج در هر روز پرداخت کرده است.
پرداخت ۹۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک ملی ایران به بخش های اقتصادی خراسان رضوی
بانک ملی ایران در استان خراسان رضوی بالغ بر 99 هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش های مختلف اقتصادی پرداخت کرده که 48 درصد آن در بخش تولید بوده است.
رد پای بانک ملی ایران بر اقتصاد کشور ماناست و این اثر با حمایت از کارآفرینان پیشرو و کمک به ایجاد و حفظ اشتغال برای بهبود شاخص های اقتصادی ماندگارتر می شود.
از این رو پرداخت تسهیلات به کسب و کارها و کارآفرینان در بخش های مختلف از سوی بانک همواره مدنظر بوده و تاکنون بنگاه های بسیاری با تسهیلات این بانک پا گرفته یا توسعه یافته اند.
سرزمین موج های آبی نیز یکی از این شرکت هاست که به منظور رونق فعالیت خود به میزان ۲۹۲ میلیارد ریال تسهیلات در قالب فروش اقساطی از بانک ملی ایران دریافت کرده است.
گفتنی است، این بانک در سال گذشته بالغ بر ۹۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش های مختلف اقتصادی استان خراسان رضوی پرداخت کرده که ۴۷ هزار و ۵۱۸ میلیارد ریال آن معادل ۴۸ درصد کل تسهیلات، در بخش تولید بوده است.
ثبت چک صیادی با خودپردازهای بانک سامان
بانک سامان امکان ثبت چکهای صیادی از طریق تمام خودپردازهای خود را فراهم کرد.بانک سامان با بهروزرسانی نرمافزار خودپردازهای خود، این امکان را فراهم کرد که دارندگان کارت بانک سامان، بتوانند اقدام به ثبت، تائید و انتقال چکهای صیادی از طریق این دستگاهها کنند.
بر این اساس، دارندگان کارت بانک سامان برای دریافت این خدمت میتوانند، با مراجعه به یکی از خودپردازهای این بانک، پس از ورود کارت و رمز، از بخش خدمات چک و با واردکردن شماره چک صیادی این سرویس را دریافت کنند.
اعتبار کارتهای نقدی بانکپاسارگاد (با تاریخ انقضای بهمنماه۱۴۰۰) تمدید شد
در راستای رفاه حال مشتریان و کاهش مراجعه حضوری به شعبهها، کارتهای نقدی بانکپاسارگاد که تاریخ انقضای آنها از ابتدا تا انتهای بهمنماه سال 1400 است، بهمدت یک سال تمدید شد.از این پس مشتریان هنگام استفاده از درگاههای پرداخت، باید در بخش سالِ تاریخ انقضای کارت، به جای عدد ۰۰، عدد ۰۱ را وارد کنند.همچنین مشتریانی که از سامانههای بانکداری مجازی یا همراهبانک استفاده میکنند باید نسبت به ویرایش اطلاعات کارتهای خود بر این اساس اقدام فرمایند.لازم به ذکر است هممیهنان عزیز میتوانند اکثر امور بانکی خود را با بهرهمندی از انواع خدمات بانکداری الکترونیک بانکپاسارگاد انجام داده و از مراجعه غیرضروری به شعبهها خودداری کنند.مرکز مشاوره و اطلاعرسانی بانکپاسارگاد به شماره تماس۸۲۸۹۰ و سامانۀ CRM در سایت این بانک به آدرس www.bpi.ir/crm آماده پاسخگویی به سؤالات مشتریان است.
سرپرست معاونت اعتباری و نظارت بر شرکتهای تابعه بانک دی منصوب شد
طی حکمی از سوی مدیرعامل بانک دی، فریدون رشیدی به عنوان سرپرست معاونت اعتباری بانک و نظارت بر شرکتهای تابعه منصوب شد.در حکم علیرضا قیطاسی خطاب به فریدون رشیدی آمده است: «امید است با استعانت از خداوند متعال، نصبالعین قراردادن تقوی، بهکارگیری معیارها و ارزشهای اسلامی و با بهرهگیری از امکانات مادی و معنوی بتوانید در اجرای مأموریت خطیری که بر دوش میگیرید، همواره موجب رضای پروردگار یکتا قرار گرفته و منشأ ارزشآفرینی برای بانک، مشتریان و ذینفعان باشید.»گفتنی است فریدون رشیدی عضو اجرایی هیئتمدیره بانک دی است.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
برگزاری آیین تودیع مدیر
بیمه های باربری، کشتی و هواپیما و مشاور حقوقی بیمه آرمان
آیین تودیع مدیر بیمه های باربری، کشتی و هواپیما و مشاور حقوقی بیمه آرمان با حضور مدیر عامل برگزار شد.به گزارش روابط عمومی بیمه آرمان: جلسه تودیع مدیر بیمه های باربری، کشتی و هواپیما و مشاور حقوقی مدیرعامل با حضور دکتر مجید قلی پور مدیر عامل، جناب آقای عسگر معزی معاون فنی، جناب آقای هاشمی معاون مالی و سرمایه گذاری و جناب آقای دکتر صالح فکر مشاور مدیر عامل و جمعی از مدیران امروز (چهارشنبه ۲۹ دی ماه) برگزار شد.در این جلسه دکتر مجید قلی پور، از حسن انجام وظیفه توسط مازیار شفیعی مدیر سابق بیمه های باربری و افشین رزاقی مشاور سابق امور حقوقی تقدیر و تشکر کرد و در ادامه برای آقای عسگر معزی، معاون فنی که با حفظ سمت، مدیر حقوقی و امور قراردادها منصوب گردیده، آرزوی موفقیت کرد.
کسب جایزه ملی مدیریت مالی ایران در سطح تقدیر نامه دو ستاره
شرکت بیمه دی برنده دوازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران در سطح تقدیرنامه دو ستاره شد.دوازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران با حضور فعال و گسترده شرکت ها و سازمان های برتر ایرانی و با هدف حمایت از مدیریت مالی حرفه ای در بالاترین سطح کشوری در سالن اجلاس سران برگزار شد.شرکت بیمه دی با عملکرد درخشان و کارآمد در بخش شفافیت مالی و گزارش دهی مناسب اطلاعات و همچنین توجه ویژه به اثر بخشی حسابداری در حوزه مدیریت مالی موفق به کسب تقدیرنامه دو ستاره جایزه ملی مدیریت مالی ایران شد.در این دوره که با حضور مقامات ارشد اقتصادی، مدیران مالی برتر کشور و همچنین اساتید دانشگاه برگزار شد، مدیریت مالی شرکت بیمه دی از نظر داوران این رویداد حائز رتبه شد و محمد عبدالعظیمی مدیر مالی بیمه دی، به نمایندگی، این جایزه را دریافت کرد.شایان ذکر است شرکت بیمه دی برای نخستین بار در این رویداد شرکت نموده و با توجه به عملکرد شفاف و حرفه ای خود در بخش مدیریت مالی موفق به دریافت این جایزه شد.
تجلیل از بانوان شاغل در
بیمه ایران به مناسبت روز زن
حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه ایران به همراه داریوش محمدی ، سید محد ناصر مبرقعی و یکتا اشرفی اعضای هیات مدیره وجمعی از مدیران ستادی، با اهدای گل به بانوان شاغل در ساختمان مرکزی بیمه ایران ضمن تبریک ولادت خجسته حضرت فاطمه (س) از مقام والای زنان و مادران تجلیل کردند.به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، حسن شریفی ضمن حضور در لابی ساختمان مرکزی با اهدا شاخه گل به بانوان شاغل ، این روز فرخنده را گرامی داشت و از زحمات و تلاش بانوان تقدیر و تشکر نمود.
بازدید مدیرعامل شرکت
بیمه حکمت از شعبه ایلام
نیما مومنی زاده مدیرعامل شرکت بیمه حکمت، از شعبه مرکزی ایلام دیدار کرد.بر همین اساس ، نیما مومنی زاده ضمن حضور در شعبه ایلام با رئیس، کارکنان و نمایندگان فروش استان دیدار و از نزدیک در جریان امور این شعبه قرار گرفت.گفتنی است، امیر محمد پورمند عضو هیئت مدیره و معاون برنامه ریزی و توسعه و حسام معتضدیان معاون توسعه مدیریت و منابع در این سفر مدیرعامل را همراهی نمودند.
بیمه آسماری به اصول
مشتری مداری پایبند است
همزمان با فرارسیدن دوم بهمن ماه «روز شناخت مشتری»، شرکت بیمه آسماری بار دیگر با قدردانی از مشتریان خود، بر پایبندی به اصول مشتری مداری تاکید کرد. «مشتری» از ارزشمندترین داراییهای هر سازمان است و شرکت بیمه آسماری با شناخت درست از این موضوع، تلاش کرده است همه امکانات خود را برای جلب رضایت حداکثری مشتریانش به کار بندد.با پیاده سازی CRM شرکت بیمه آسماری، همه خدمات ارائه شده به مشتریان رصد شده و از روز آغاز قرارداد تا پایان مهلت قانونی ارائه خدمات، ارتباط دو سویه مشتری و سازمان به طور کامل حفظ می شود.همچنین ایجاد کانال های ارتباطی متنوع مانند تلفن، ایمیل، استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی و ….، باعث شده است که امکان برقراری ارتباط موثر میان سازمان و مشتریان به بهترین شکل ایجاد شده و مشتری به عنوان یک اصل، حفظ شود.شرکت بیمه آسماری جلب رضایت مشتریان کنونی و جذب مشتریان جدید را به عنوان اولویت اساسی خود برگزیده و تلاش کرده است که با سرمایهگذاری هوشمند در مرکز تماس، در کنار مشتری مداری و تکریم مشتری، کیفیت خدمات خود را بیشتر از پیش افزایش دهد.مرکز تماس شرکت بیمه آسماری با نظارت معاونت توسعه بازار و شبکه فروش و همچنین راهبری مدیریت امور مشتریان با هدف تسهیل در برقراری تماس با مرکز پاسخگویی آسان، کنترل تماس های ورودی و هدایت هوشمند تماس، کاهش تماس های ناموفق و افزایش بهره وری و بالا بردن راندمان شرکت در بخش پاسخگویی، ایجاد و اجرای الگوها و فرآیندهای سازمانی در راستای مشتری مداری و افزایش رضایتمندی مخاطبان، پیگیر خواسته های مشتریان است.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
در آستانه سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن صورت گرفت
تعداد بازدید : 0
آغاز به کار نمایشگاه مجازی کتاب تهران با حمایت بانک صادرات ایران
دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در آستانه سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا سلامالله علیها، از امروز دوم بهمنماه با حمایت بانک صادرات ایران آغاز به کار کرد.
آیین گشایش این دوره از نمایشگاه با سخنان ویدئویی محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با حضور یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رمضانعلی سبحانیفر مدیرعامل شرکت ملی پست، علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران و مهدی اقبالیراد مدیر امور بانکداری جامع بانک صادرات ایران و اصحاب رسانه برگزار شد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیام ویدئویی خود به این مراسم با بیان اینکه یکی از برنامههای مهم دولت مردمی، گسترش فعالیتهای عمومی و مردممحور است، افزود: مردم را مهمترین عامل تاثیرگذار در اعتلای فرهنگی کشور میدانیم.
محمدمهدی اسماعیلی ماه بهمن را ماه پیروزی خون بر شمشیر و یادآور پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و تاکید کرد: جشنهای مختلف پیروزی انقلاب اسلامی را در بهمنماه با رعایت شیوهنامههای بهداشتی در بخشهای مختلف فرهنگی، هنری و سینمایی برگزار خواهیم کرد.
وی با اشاره به همزمانی ولادت امام خمینی(ره) با ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، درخت تناور انقلاب را ثمره معماری ایشان و پشتیبانی مردم ایران دانست و افزود: به مناسبت ولادت دخت نبی اکرم صلیالله علیه و آله، تمامی کتابهایی که در زمینه گرامیداشت مقام حضرت زهرا سلام الله علیها، مقام مادر و روز زن نوشته شدهاند، تا دو برابر یارانههای اعلام شده، یارانه دریافت خواهند کرد.
دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با حضور ۲۱۰۰ ناشر داخلی و خارجی برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه در دستهبندی موضوعی، آثار مربوط به حضرت فاطمهزهرا سلامالله علیها متمایز در نظر گرفته شده است.
تاکنون بیش از ۱۵۰هزار نفر از دانشجویان، طلاب و اعضای هیئتعلمی دانشگاههای کشور فرآیند خرید بنکتاب را انجام دادهاند و ۵۰ سازمان بزرگ از جمله بانک صادرات ایران، سازمان صدا و سیما، شرکت ملی پست، وزارت کشور، وزارت علوم و تحقیقات، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، همچنین حوزه علمیه در برگزاری این نمایشگاه همکاری کردهاند. همچنین شماره تلفن ۰۲۱.۹۱۰۰۹۸۹۸ برای پاسخ به پرسشهای احتمالی از ۹ صبح تا ۱۰ شب در طول دوره برگزاری این نمایشگاه تعیین شده است.
بودجه تخصیص داده شده توسط بانک صادرات ایران نسبت به سال قبل بیش از ٣.۵ برابر شده است؛ به طوری که برای خرید کتاب توسط دانشجویان و طلاب ۵٠ هزار تومان و برای اساتید و اعضای هیئتعلمی ١٢۵ هزار تومان از سوی این بانک یارانه در نظر گرفته شده است.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
تندیس زرین جایزه ملی مدیریت مالی ایران به بانک تجارت تعلق گرفت
بانک تجارت برای چندمین سال پیاپی، موفق به دریافت تندیس زرین جایزه ملی مدیریت مالی ایران شد.
دوازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران با حضور سید شمس الدین حسینی، رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی، هادی قوامی، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت امور اقتصادی دارایی و جمعی از مسئولان کشوری، مدیران شرکت ها ، اساتید دانشگاه و روسای ادارات معاونت امور مالی بانک در مرکز همایش های بین المللی اجلاس سران، برگزار شد.
در این دوره با اعلام نتایج ارزیابی ها توسط کمیته داوران، بانک تجارت با توجه به شفافیت مالی برای چندین دوره حائز امتیاز لازم برای دریافت تندیس زرین، بعنوان بالاترین سطح جایزه معرفی شد.
جایزه ملی مدیریت مالی ایران که از سال ۱۳۸۹ هرساله برگزار می شود، بسترساز بهبود و ارتقای سطح مدیریت مالی و اقتصادی در شرکت ها و سازمان های شرکت کننده است.
حمایت مدیریت مالی حرفه ای در مسیر دستیابی به جایگاه واقعی در شرکت ها و سازمان ها، تشویق و ترغیب شرکت ها برای انجام خودارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینه های بهبود، ایجاد فضای رقابتی مناسب و حرفه ای شرکت ها و سازمان های ایرانی، تعریف راهبردی از مدیریت مالی و اقتصادی سازمان برای دستیابی به اهداف استراتژیک، معرفی و قدردانی از شرکت ها و سازمان های برتر در شاخص های مالی و اقتصادی، فراهم کردن امکان تبادل تجربیات موفق مدیران مالی از جمله اهداف برگزاری این رویداد است.
محمود شایان :
نخستین تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن به پروژه ۵۴۰ واحدی زنجان پرداخت شد
مدیرعامل بانک مسکن از پرداخت نخستین تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن به پروژه ۵۴۰ واحدی زنجان خبر داد و پیشرفت آن را ۲۰ درصد عنوان کرد.
محمود شایان، مدیرعامل بانک مسکن برخی از اقدامات آن بانک را در پرداخت تسهیلات برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن برشمرد.مدیرعامل بانک مسکن گفت: قرارداد پرداخت سقف تسهیلات تولید و ساخت مسکن نهضت ملی مسکن در زنجان برای پروژه ۵۴۰ واحد مسکن منعقد و قسط اول آن نیز توسط بانک مسکن برای این پروژه پرداخت شد.
شایان ادامه داد: تسهیلات به پیمانکار پروژه برای تکمیل واحدها پرداخت شده است.
وی با اعلام اینکه پروژه ۵۴۰ واحدی زنجان هم اکنون۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، توضیح داد: این پروژه پیشتر در طرح نهضت ملی مسکن، واحدی ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کرده بودند که با افزایش سقف تسهیلات این میزان به ۳۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است.
به گفته شایان، پروژه ۵۴۰ واحدی زنجان یکی از پروژههای طرح اقدام ملی مسکن بوده است که هم اکنون با اجرای طرح نهضت ملی مسکن ذیل این طرح قرار گرفته و تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن را نیز به خود اختصاص داده است.
با تصویب افزایش تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن در شورای پول و اعتبار و ابلاغ توسط بانک مرکزی بانکها متعهد شدهاند تا ۲۰ درصد تسهیلات خود را سالانه به بخش مسکن تخصیص دهند. همچنین بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار هم اکنون رقم تسهیلات ساخت مسکن در طرح نهضت ملی برای تهران ۴۵۰ میلیون تومان، شهرهای بالای یک میلیون نفر جمعیت ۴۰۰ میلیون تومان، مراکز استانها ۳۵۰ میلیون تومان، سایر شهرها ۳۰۰ میلیون تومان و روستاها ۲۵۰ میلیون تومان است.
همچنین جزئیات پرداخت تدریجی تسهیلات به شکل مرحلهای و متناسب با پیشرفت فیزیکی بدین شرح است که در مرحله پیکنی-فوندانسیون ۱۰ درصد، مرحله اسکلت-سقف ۴۰ درصد، سفتکاری ۲۵ درصد و نازک کاری ۲۵ درصد تسهیلات پرداخت میشود.
طرح پیشخوان مجازی، حجم مراجعه مشتریان به بانک را کاهش میدهد
«محسن پدرام» گفت: «همه امور بانکی مشتریان بدون مراجعه به بانک و در کمترین زمان ممکن از طریق شعبه مجازی انجام خواهد شد که حجم مراجعه مشتریان به شعبههای بانک را کاهش خواهد داد.»
، محسن پدرام رئیس هیأت مدیره بانک قرضالحسنه مهر ایران در دیدار با پرسنل استان کرمانشاه گفت: به یقین میتوان گفت در آیندهای نزدیک، بانک قرضالحسنه مهر ایران جزو بانکهای برتر کشور خواهد شد.
وی ادامه داد: ایمان راسخ همکاران بانک به برکت قرضالحسنه بهعنوان یک راهکار اقتصادی شرع مبین اسلام در کنار برنامههای متحولکننده تیم جدید مدیریت بانک، آیندهای روشن را رقم میزند.
رئیس هیأت مدیره بانک قرضالحسنه مهر ایران با اشاره به برنامههای زیرساختی در حال اجرای بانک اظهار کرد: پیشخوان یا همان شعبه مجازی ابتکار جدیدی از دکتر شمسینژاد، مدیرعامل بانک است. همه امور بانکی مشتریان بدون مراجعه به بانک و در کمترین زمان ممکن از طریق شعبه مجازی انجام خواهد شد که نهایتاً با بالا بردن کیفیت خدمات ارائه شده، حجم مراجعه مشتریان به شعبههای بانک را کاهش خواهد داد.
پدرام ادامه داد: با برنامهها و ایدههای منسجمی که در حال پیادهسازی است، میتوان آیندهای روشن و مناسب را برای بانک متصور بود.
رئیس هیأت مدیره بانک قرضالحسنه مهر ایران گفت: دغدغه اصلی مدیران ارشد بانک، کاهش حجم کاری همکاران بانک است تا با ایجاد یک محیط منور به نام قرضالحسنه بتوانیم بانکی مهرورز هم برای مشتریان بانک هم برای خانواده کارکنان بانک داشته باشیم. متأسفانه در حال حاضر ترافیک کاری همکاران باعث تمرکز آنها بر فعالیتهای روزمره شده و در نتیجه از هدف اصلی تشکیل بانک یعنی ترویج فرهنگ قرضالحسنه در جامعه قدری فاصله شده است.
پدرام بازنگری در سیاستهای اعتباری بانک در سال جدید را گامی بلند برای اصلاح امور جاری بانک دانست و گفت: کاهش فرآیندهای پیچیده جاری، اصلاح و بهروزرسانی سامانههای موجود با در نظر گرفتن نظرات کارکنان صف، الکترونیکی کردن بیشتر خدمات بانک و بازنگری در تفاهمنامههای سازمانی موجود اصلیترین برنامههای سال آتی هستند که نتیجه آن رضایتمندی بیشتر مشتریان و همکاران بانک خواهد شد.
وی تأکید کرد: حرکت به سوی غیرحضوری شدن خدمات بانک به معنای کاهش شعب و کارکنان بانک نیست، بلکه سیاست جدید بانک حفظ سلامت کارکنان با کاهش حجم کاری آنهاست.
در پایان این جلسه، رئیس هیأت مدیره با تعدادی از کارکنان استان کرمانشاه گفتوگو کرد و نظرات و پیشنهادات آنها در خصوص امورات بانک را بهصورت لحظهای از طریق رؤسای ادارات کل ستادی بانک پیگیری کرد.
علی عسکری: تکمیل پروژههای ناتمام و پیگیری طرحهای میان دستی با نگاه ملی از اولویتهای گروه خلیج فارس است
مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با بیان اینکه تکمیل پروژههای ناتمام و پیگیری طرحهای میان دستی با نگاه ملی از اولویتهای گروه خلیج فارس است، بر توسعه همکاریهای این گروه با بانک تجارت، تاکید کرد.
دکتر هادی اخلاقی فیض آثار مدیرعامل این بانک با حضور در شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ضمن تبریک انتصاب دکتر علی عسکری به سمت مدیرعاملی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس بر آمادگی بانک تجارت برای توسعه هرچه بیشتر همکاریها تاکید کرد.
علی عسکری سابقه همکاری گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با بانک تجارت را بیانگر رابطهای راهبردی دانست و گفت: تعامل صمیمانه بانک تجارت و شرکتهای گروه پتروشیمی خلیج فارس همواره کارگشا بوده و امیدواریم همانطور که در گذشته شاهد همکاری موفق بین دو مجموعه بودهایم، در آینده نیز این روابط گستردهتر از قبل ادامه یابد.
وی با بیان اینکه افزایش سودآوری و توسعه حجم فرآوری محصولات پتروشیمی از طریق تکمیل زنجیره تولید از برنامههای آتی گروه پتروشیمی خلیج فارس به شمار میرود، تصریح کرد: برای این منظور تکمیل پروژههای ناتمام و پیگیری طرحهای میان دستی با نگاه ملی در راستای تولید ثروت و ارزشآفرینی از طریق جلب مشارکتهای مردمی و تاسیس صندوقهای سرمایهگذاری، در کنار همکاری بیشتر با بانکها در دستور کار این گروه خواهد بود.
مدیرعامل بانک تجارت در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از روند همکاریهای بانک تجارت با شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس از تمرکز بیش از ۱۵ درصدی مجموع ظرفیتهای مالی و لجستیکی بانک تجارت در این هلدینگ خبر داد و گفت: هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و شرکتهای زیرمجموعه آن را در مجموع بزرگترین و مهمترین مشتری بانک تجارت میدانیم و به همین دلیل در همکاری با این شرکت همواره آماده ارائه بهترین و سریعترین خدمات مالی و بانکی متناسب با طرحهای توسعهمحور این گروه بزرگ صنعت پتروشیمی هستیم.
اخلاقی با اشاره به سطح خدمات تسهیلاتی و تعهداتی بانک تجارت در تعامل با گروه پتروشیمی خلیج فارس گفت: این تسهیلات و تعهدات در راستای اجرا و تکمیل پروژهها و تامین خوراک شرکتهای تحت پوشش گروه صورت گرفته و ما همچنان آماده به کارگیری بیش از پیش توان داخلی و بینالمللی بانک تجارت برای توسعه این حمایتها هستیم.
مدیرعامل بانک تجارت به ظرفیتهای ارزی و بینالمللی بانک تجارت اشاره کرد و گفت: از سال ۱۳۹۷ و پس از امضای تفاهمنامه بانک تجارت با شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس فصل جدیدی در تعامل بین دو مجموعه گشوده شد و ما در این دوران از اقداماتی همچون انتشار اوراق گرفته تا اعطای تسهیلات به پرسنل شرکتهای زیرمجموعه هلدینگ بزرگ پتروشیمی خلیج فارس با افتخار همواره در خدمت توسعه صنعت استراتژیک پتروشیمی کشور بوده و هستیم.
شریفیان معاون مدیرعامل بانک تجارت در امور راهبری بازار و توسعه کسب و کار نیز با اشاره به تاریخچه همکاری بانک تجارت با وزارت نفت و صنعت پتروشیمی گفت: از زمان احداث ساختمان هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس تا امروز شعبه بانک تجارت در طبقه همکف این مجموعه فعال بوده و ارتباط ما با این هلدینگ همواره یک رابطه استراتژیک شراکت است و بهعنوان مشاور بانکی و مالی در بسیاری از طرحهای توسعه محور شرکتهای زیرمجموعه هلدینگ حضور و مشارکت داشتهایم.
اخذ رتبه اول بالاترین رتبه فروش، رتبه اول بالاترین ارزش افزوده، رتبه اول بیشترین سودآوری، رتبه اول گروه پتروشیمی از جمله دستاوردهای شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در سالهای اخیر به شمار میرود.
نتیجه مذاکرات مدیرعامل بیمه آسیا و مدیرعامل سرمایه گذاری و توسعه کیش:
همکاری های بیمه آسیا و منطقه آزاد کیش افزایش می یابد
مسعود بادین و علیرضا ابراهیم پور در مذاکرات پنج شنبه خود در جزیره کیش، بر افزایش همکاری های بیمه ای در این منطقه تاکیدکردند.مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در دیدار با دکتر علیرضا ابراهیم پور مدیرعامل جدید شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش با اشاره به تمدید قرارداد بیمه های درمان و عمر و حادثه بیمه آسیا در جزایر کیش و هندورابی برای دومین سال متوالی، ادامه این همکاری را ناشی از رضایت بیمه گذاران و ۱۲ هزار ساکنین این منطقه از عملکرد بیمه آسیا در ارائه خدمات و پرداخت به موقع خسارت ها عنوان کرد.
وی در این ارتباط افزود: امسال در پی شیوع بیماری کرونا و ارائه پوشش های بیمه ای در این زمینه، بیمه آسیا سه میلیارد ریال خسارت بیمه عمر تعدادی از کارکنان شریف منطقه آزاد کیش را که در اثر این بیماری متاسفانه فوت کرده بودند، در اسرع وقت به بازماندگان پرداخت کرد.مدیرعامل بیمه آسیا درباره افزایش همکاری های بیمه ای تصریح کرد: با توجه به توانمندی های بالای مالی و کارشناسی بیمه آسیا به عنوان بزرگ ترین بیمه خصوصی کشور، ضروری است این همکاری در سایر رشته های بیمه ای به منظور کمک به توسعه فعالیت ها و ایجاد امنیت در حوزه کسب و کار در منطقه آزاد کیش، افزایش یابد.
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش نیز در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از شرکت بیمه آسیا بابت ارائه خدمات مطلوب به کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش، شرکت های تابعه آن و همچنین بومیان و ساکنین جزایر کیش و هندورابی، بر افزایش همکاری های بیمه ای تاکید نمود.
ابراهیم پور در ادامه، ظرفیت های جدید سرمایه گذاری در جهت توسعه همکاری های فی مابین را تشریح کرد و از برنامه های این شرکت در جهت توسعه خدمات گردشگری در جزیره هندورابی و لزوم اخذ پوشش های بیمه ای برای حوزه گردشگری و تمامی مسافرین عازم به جزایر کیش و هندورابی سخن گفت.
براساس این گزارش، دراین دیدار آقای سید مهدی صادقی عضو هیات مدیره بیمه آسیا و احمد پورقنبر رییس شعبه بیمه آسیا در کیش ، مدیرعامل بیمه آسیا را همراهی می کردند.
گفتنی است، بیمه آسیا در پی رضایت بیمه گذاران از خدمات این شرکت در جزایر کیش و هندورابی، برای دومین سال متوالی به عنوان بیمه گر منتخب ارائه دهنده پوشش های بیمه درمان تکمیلی و عمر و حوادث گروهی برگزیده شد. در خدمات درمانی برای سازمان منطقه کیش، ارائه خدمات الکترونیکی وآنلاین درمان از طریق سامانه صماد بیمه آسیا وانعقاد قرارداد با کلیه مراکز خدمات درمانی شاخص در جزیره کیش، پیش بینی شده است.
تسریع فرایند خروج بانک ملی ایران از بنگاه داری
مدیر عامل بانک ملی ایران از تسریع در روند خروج این بانک از بنگاه داری خبر داد.به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمدرضا فرزین با بیان این که «بانک باید به جای پرداختن به بنگاه داری به عملیات بانکداری خود بپردازد»، اظهار کرد: پرداختن به بانکداری به جای بنگاه داری به عنوان یک استراتژی و راهی برای اصلاح کفایت سرمایه، اقدامی است که بانک ملی ایران آن را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است.وی با تاکید بر این که این روند در راستای دستور رییس جمهور مبنی بر اصلاح فرایندهای بانکداری در کشور صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: بنگاه داری وظیفه بانک ها نیست، بلکه بانک ها باید بنگاه خلق کنند و سپس آن را در اختیار بنگاه داران حرفه ای قرار دهند.مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به روند پیشین واگذاری بنگاه ها توسط این بانک، اعلام کرد: با اصلاح فرایندها، این روند سرعت خواهد گرفت.به گفته فرزین، فروش اموال مازاد و واگذاری بنگاه های در اختیار، نه تنها می تواند بانک را به جایگاه اصلی خود بازگرداند، بلکه حجم زیادی از منابع محبوس را نیز آزاد کرده و در اختیار فرایندهای اصیل بانکداری قرار می دهد.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.