- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
عزت الله اکبری تالارپشتی گفت: بخشنامه های خلق الساعه وزارت صمت از جمله اجبار خودروسازان به فروش از طریق قرعه کشی، سبب نابسمان تر شدن صنعت خودرو شد.عزت الله اکبری تالارپشتی عضو کمیسیون صنایع در مجلس شورای اسلامی در برنامه صف اول شبکه خبر تفکر دولتی مانع از ورود بخش خصوصی به صنعت می شود گفت: همکاران آقای رئیسی هنوز تفکرات دولتی دارند. مدیران صمت نباید وعده هایی در مورد کاهش قیمت، قرعه کشی و تولید می دادند بلکه اگر این ها را به بخش خصوصی محول می کردند، صنعت خودرو از یک ثبات برخوردار می شد.تالارپشتی با انتقاد از عملکرد و تصمیمات اخیر وزارت صمت خاطرنشان کرد: بخشنامه های بی پایه و اساسی از جمله اجبار خودروسازان به فروش از طریق قرعه کشی توسط صمت در این مدت صادر شد که نتیجه آن نابسمان تر شدن صنعت خودرو بود. صمت وعده داده بود که تا اردیبهشت فرآیند قرعه کشی خودرو حذف می شود ولی بر خلاف آن عمل کرد و اوایل اردیبهشت با اعلام یک بخشنامه خلاف قانون، شرکت های خصوصی را هم اجبار کرد تا محصولات خود را تنها از طریق قرعه کشی به فروش برسانند.وی ادامه داد: فروش از طریق قرعه کشی سبب بی نظمی در بازار و نحوه فروش شد. همچنین امید القا شده به تولیدکنندگان، حمایت و ارتباطات تنگاتنگی که با بخش خصوصی داشتیم را یک شبه به باد داد. عضو کمیسیون صنایع در با اشاره به توانمندی های بخش خصوصی اظهار کرد: صنعت خودرو باید به بخش خصوصی واگذار شود و اصلا نیازی به بودجه های دولتی نیست. در مدیریت خصوصی، مدیر یک مجموعه به دنبال سوددهی است و باید پاسخگوی سهامداران باشد، بنابراین به موازات 50 تا 100 پروژه سودده را تعریف می کند و از هر اقدامی که دستاوردی نداشته باشد جلوگیری می کند که این امر در بلند مدت رشد صنعت خودرو را به دنبال دارد.
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.