شماره: 2058 / ۱۴۰۱ اول بهمن
تعداد بازدید : 1
اخبار
تداوم عرضه اوراق گواهی سپرده 23درصدی در بانک سینا
فروش اوراق گواهی سپرده مدتدار ویژه سرمایهگذاری(عام) یکساله با سود 23 درصد در بانک سینا ادامه دارد.
با کسب مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با عنایت به افزایش سهمیه بانک سینا برای عرضه گواهی سپرده مدتدار ویژه سرمایهگذاری (عام) یکساله با نرخ سود 23درصد، هموطنان میتوانند از امتیاز این اوراق در شعب بانک سینا بهرهمند شوند.
از جمله مهمترین ویژگیهای این اوراق، پرداخت سود آن در مقاطع ماهانه است.
این اوراق قابل بازخرید پیش از سررسید پس از گذشت یک ماه و کمتر از یک سال با نرخ سود 10 درصد سالیانه است که مشتری در صورت تمایل، با مراجعه به شعبه بانک میتواند آن را واگذار کند. حداقل مبلغ جهت بهرهمندی از سود و افتتاح گواهی سپرده، مبلغ 500 هزار ریال است.
فروش این اوراق بهصورت الکترونیکی بوده و برگه سپرده به مشتری تحویل نخواهد شد. لذا حفظ و نگهداری از رسید صادره گواهی سپرده توسط مشتری ضروری است.
این اوراق صرفا برای افراد حقیقی دارای سن بالاتر از 18 سال صادر میشود.
دیدار و رایزنی مدیران ارشد صنعت بیمه با وزیر دادگستری
امین حسین رحیمی وزیر دادگستری میزبان دستاندرکاران صنعت بیمه کشور بود.
به گزارش از روابط عمومی صندوق تامین خسارتهای بدنی به نقل از وزارت دادگستری، وزیر دادگستری در این دیدار که با حضور رییس کل بیمه مرکزی، دبیرکل سندیکای بیمهگران، مدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی، مدیرعامل بیمه پارسیان و تنی چند از کارشناسان صنعت بیمه برگزار شد، ضمن بررسی آمار حوادث خودرویی و نحوه اجرای تعهدات بیمهگران در خصوص وضعیت جبران خسارات شخص ثالث، در سخنانی اظهار داشت: با اصلاح فرایندهای حوزه صنعت بیمه در صدد بهبود شرایط پوشش بیمهای همه وسایل نقلیه هستیم.
رحیمی ضمن قدردانی از خدمات دستاندرکاران صنعت بیمه کشور، بر لزوم رعایت قوانین و مقررات بخصوص در حوزه حمل و نقل و تردد جادهای در جهت پیشگیری از ایراد صدمات جانی و مالی به مردم تاکید کرد.
رییس کل بیمه مرکزی نیز در این نشست ضمن ارایه گزارشی از آمار حوادث، میزان مبالغ پرداختی شخص ثالث و موانع پیش روی توسعه صنعت بیمه، بر همافزایی و رونق صنعت بیمه برای ارایه خدمات بهینه به مردم تاکید کرد.
تندیس طلایی رضایتمندی مشتریان در دستان بانک سامان
بانک سامان موفق شد تندیس طلایی دوازدهمین همایش سراسری رضایتمندی مشتری را از آن خود کند.
به گزارش از سامان رسانه، تندیس طلایی دوازدهمین همایش سراسری رضایتمندی مشتری که با حمایت موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد، به بانک سامان رسید.
بر این اساس، این تندیس براساس ارزیابی شاخصهای کیفیت، ایجاد درگاههای ارتباطی مناسب برای مشتریان، کارآمدی فرآیند رسیدگی به صدای مشتریان به بانک سامان اعطا شد.
لازم به ذکر است که پیش از این نیز بانک سامان در سال 1399 توانسته بود تندیس طلایی این همایش را یک بار دیگر از آن خود کند و قبل از آن هم این بانک رتبه نخست شاخص رضایتمندی مشتریان که توسط استانداری تهران ارزیابی شده بود را کسب کرد.
استقبال از کارگاه
معرفی «چکنو» در نمایشگاه تراکنش ایران
کارگاه معرفی محصول «چکنو» بانک صادرات ایران با فعالان و علاقهمندان صنعت پرداخت در هشتمین نمایشگاه تراکنش برگزار و صدور و واگذاری چک به صورت عملی ارائه شد.
به گزارش از روابطعمومی بانک صادرات ایران، مزایا و فرآیندهای استفاده از «چکنو» چک امن دیجیتال بانک صادرات ایران در کارگاه معرفی محصول هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران در جمع فعالان صنعت پرداخت تشریح شد و مورد استقبال قرار گرفت.
در این کارگاه که با استقبال فعالان بانکی کشور برگزار شد، مزایای چکنو، شمای کلی سامانه چکاد برای دریافت استعلامهای لازم بانک مرکزی و ملاحظات مقررات مترتب بر چک، فرآیندهای صدور، معرفی جانمایی چکنو در همراه بانک صادرات ایران، فعالسازی و غیر فعالسازی، فرآیندهای مبتنی بر امضای الکترونیکی، نقد کردن و انتقال «چکنو» برای حاضران ارائه و مراحل آن به صورت عملی به نمایش درآمد.
چک امن دیجیتال بانک صادرات ایران با نام تجاری «چکنو» برای اولین بار توسط این بانک در اختیار مشتریان و فعالان اقتصادی کشور قرار گرفته و بدون محدودیت در هر ساعت از شبانهروز قابلیت صدور، انتقال، نقد کردن و واریز به حساب ذینفع را دارد.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
جشنواره فروش فرتاک
بیمه نوین در بهمن 1401
شرکت بیمه نوین در راستای گسترش فرهنگ بیمه و خلق ارزش برای مشتریان خود، محصولات بیمهای خود را با شرایط ویژه در بهمن ماه ارائه میکند.به گزارش از روابط عمومی و تبلیغات بیمه نوین، این شرکت از یکم تا سیام بهمن در جشنواره فروش فرتاک انواع بیمهنامههای بدنه اتومبیل، آتش سوزی، مسئولیت و بیمههای عمر و سرمایهگذاری خود را با تخفیف و شرایط ویژه به فروش میرساند.
در این جشنواره علاوه بر تخفیفهای ویژه، به افرادی که در بازه زمانی این جشنواره محصول بیمهای مورد نیاز خود را خریداری کنند، به قید قرعه کمک هزینه سفر برای مشتری و همراه وی تعلق خواهد گرفت.
در جشنواره فرتاک، فروش ویژه، بیمههای مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان پروژههای صنعتی، خدماتی، بازرگانی؛ مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان ساختمانی؛ مسئولیت حرفهای هیأت مدیره مجتمع های مسکونی، اداری و تجاری و مسئولیت مدنی مدیران مراکز آموزشی با شرایط ویژه ارائه میشود.
بیمههای بدنه اتومبیل، عمر و سرمایهگذاری(تخفیف در هزینههای بیمهگری)، آتشسوزی منازل مسکونی، مراکز صنعتی و غیر صنعتی از دیگر محصولاتی است که در این جشنواره با تخفیف ویژه ارائه میشوند.
علاقهمندان برای کسب آگاهی بیشتر از شرایط جشنواره فرتاک نوین، میتوانند به سامانه اینترنتی این شرکت مراجعه و یا با شماره 02123047 تماس حاصل کنند.
پرداخت خسارت
2٫9 میلیارد ریالی «بیمارستان فلسفی» توسط بیمه سامان
شرکت بیمه سامان خسارت 2٫9 میلیارد ریالی وارده به «بیمارستان فلسفی» در استان گرگان ناشی از بارش شدید باران را تنها 20 روز پس از اعلام خسارت پرداخت کرد.
به گزارش از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، مهسا شبیری سرپرست شعبه گرگان ضمن اعلام این مطلب گفت: در پی وقوع بارش شدید در تاریخ 26 مهرماه سال جاری در منطقه موضوع بیمه، خسارات قابل توجهی به ساختمان تاسیسات و موجودی های مواد غذایی و پزشکی وارد گردید که با توجه به اینکه بیمه نامه دارای پوشش ضایعات ناشی از آب باران و ذوب برف بود لذا خسارت آن جبران گردید. وی با بیان این که کارشناسان شرکت بیمه سامان بلافاصله پس از اعلام خسارت، به محل مورد بیمه مراجعه کرده و ارزیابی های اولیه را انجام دادند، افزود: پس از برآورد و تایید خسارت دو میلیارد و 940 میلیون ریالی، حواله این خسارت 16 آذر به بیمه گذار ارائه شد. گفتنی است بیمه سامان در راستای حمایت از بیمه گذاران و جلب رضایت و اعتماد سازی، پرداخت به موقع خسارت ها درکمترین زمان ممکن را در رئوس وظایف خود دانسته تا این بخش ها در سریع ترین زمان به فعالیت های اقتصادی و تولیدی بازگردانده شوند. مدیرعامل بیمارستان و زایشگاه فلسفی نیز با ارسال تقدیرنامه ای از اقدام سریع کارشناسان بیمه سامان در استان گلستان در ارزیابی و پرداخت به موقع خسارت به این شرکت تقدیر و قدردانی کرد.
رشد 9 برابری پرتفوی مستقل شرکت بیمه معلم
دکتر غلامرضا حیدری کردزنگنه رئیس هیئت مدیره بیمه معلم کاهش وابستگی به پرتفوی های سهامداری را از برنامه های بیمه معلم دانست و تاکید کرد:در عین حال روابط سازنده با مجموعه سهامداران به دلیل تعاملات سازنده بیمه معلم همچنان تداوم دارد و این تعاملات منجر به انعقاد قراردادهای سودآور شده است.
به گزارش از روابط عمومی شرکت بیمه معلم ، غلامرضا حیدری کرد زنگنه در خصوص تاثیر افزایش سرمایه بیمه معلم و توازن پرتفوی در افزایش توانگری شرکت اذعان داشت :
در سالهای اخیر هیئت مدیره شرکت با بررسی شاخصهای تاثیرگذار بر سطح توانگری مالی به این نتیجه رسید که برای افزایش سطح توانگری مالی میتواند دو راهکار را در پیش بگیرد.
اولین راهکار: مدیریت پرتفوی بیمه گری با در نظر گرفتن سطح ریسک رشته های بیمه ای و تلاش برای افزایش فعالیت در رشته های کم ریسک بود. این مهم در برنامههای راهبردی شرکت در نظر گرفته شد که امیدواریم در سالهای آتی همچنان شاهد اثرات مثبت آن در شرکت باشیم.
رئیس هیئت مدیره بیمه معلم افزود: علاوه بر این موضوع، راهکار دوم که افزایش سرمایه شرکت بود نیز در دستور کار قرار گرفت و پیشنهاد هیئت مدیره مبنی بر افزایش سرمایه از محل سود انباشته و مطالبات و آورده نقدی سهامداران در مجمع عمومی فوق العاده به تصویب سهامداران رسید. میتوان گفت هر یک از این موارد به نوبه خود سهم بسزایی در افزایش توانگری مالی شرکت داشته اند.
دکتر غلامرضا حیدری کرد زنگنه رئیس هیئت مدیره بیمه معلم با اشاره به تاکید نهاد نظارت بیمه ای برحرکت در مسیر تحول دیجیتال: راهاندازی اپلیکیشن “بامعلم”، توسعه فروشگاه آنلاین و راهاندازی بازدید مجازی خودرو ازجمله اقدامات مهم برشمرد که در بیمه معلم کلید خورده است که موجب بهبود ارائه خدمات، افزایش رضایت مشتری، کاهش مراجعه بیمه گذاران و زیان دیدگان می شود.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
مدیر امور حوزه مدیریت و ارتباطات بانک صادرات خبر داد:
تعداد بازدید : 0
افزایش پنج برابری سقف مبادلات مالی با «چکنو»
مدیر امور حوزه مدیریت و ارتباطات بانک صادرات ایران از افزایش سقف مبادلات مالی توسط «چکنو» تا پنج میلیارد ریال (500 میلیون تومان) در آینده نزدیک خبر داد.
به گزارش روابطعمومی ، منصور شیخالاسلامی در نشست خبری معرفی «چکنو» در هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران با اعلام این خبر به تشریح قابلیتها چک امن دیجیتال بانک صادرات ایران پرداخت و افزود: بانک افزایش میزان تبادلات مالی در چکنو به سقف پنج میلیارد ریال (500 میلیون تومان) را در دستور کار دارد و مشتریان میتوانند از چکنو برای تبادلات مالی خود تا سقف پنج میلیاد ریال استفاده کنند.
وی همچنین در این نشست خبری که با حضور سید جعفر صدری مدیر امور فناوری اطلاعات و امیر حسین آقامحمدی رئیس اداره کل خدمات نوین بانک صادرات ایران و اصحاب رسانه برگزار شد، با اعلام این خبر افزود: مراحل ایجاد زیرساختهای فنی و هماهنگیهای لازم با بانک مرکزی برای ارائه خدمت چک امن دیجیتال بانک صادرات ایران برای مشتریان حقوقی این بانک با پیشرفتهای قابل توجهی همراه بوده و این خدمت به زودی عملیاتی میشود.
شیخالاسلامی در این نشست با برشمردن مزایای چکنو، تاکید کرد: بانک صادرات ایران به عنوان اولین بانک کشور موفق به راهاندازی و رونمایی از چک امن دیجیتال شده، که علاوه بر سرعت، دقت، امنیت و قابلیت صدور، انتقال، واریز به حساب آنی و سایر مزیتهای موجود از قابلیت نقدشوندگی بیشتری نسبت به چکهای کاغذی برخوردار است.
مدیر امور حوزه مدیریت و ارتباطات بانک صادرات ایران با یادآوری اینکه تمامی مقررات چک کاغذی در مورد چک امن دیجیتال نیز صادق است، گفت: چکنو به عنوان یک چک الکترونیکی از لحاظ اعتباری همپای چکهای کاغذی است و تمامی قوانین چکهای کاغذی در خصوص آنها نیز صادق است.
وی با اعلام اینکه تاکنون نزدیک به 3600 برگ چکنو توسط مشتریان حقیقی بانک صادرات ایران صادر شده، تاکید کرد: برای افزایش امنیت و تکمیل مراحل احراز هویت چکنو بین صادرکننده و گیرنده چک، امضای دیجیتال مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین سرقت، مفقودی و مخدوش بودن اعداد و حروف در چک کاغذی، از جمله دغدغههایی است که با تولد چک امن دیجیتال این نگرانیها برطرف خواهد شد.
شیخالاسلامی استعلام و اعتبارسنجی دقیق برای صادرکنندگان چکنو را از جمله مزیتهایی عنوان کرد که عامل مهمی برای جلوگیری از برگشت چک و مشکلات مالی است.
شیخالاسلامی در توضیح برنامههای بانک صادرات ایران در مسیر تحول دیجیتال گفت: سیاستهای بانک صادرات ایران در پیگیری برنامه تحول دیجیتال در قالب 37 پروژه و برنامه دنبال میشود که مهمترین آنها رسیدن به اهداف سوپر مارکت مالی است . در این راستا زنجیره تامین مالی SCF و توجه تمام عیار به درخواستهای مشتری، و بهبود ساختار سازمانی برای توسعه بانکداری شرکتی است. در این برنامهها برای هر شرکت یک مدیرحساب ویژه تعریف خواهد شد و تمامی نیازهای مشتریان بر اساس نوع فعالیت و اختصاصی سازی خدمات در قالب بانکداری دیجیتال با جدیت پیگیری خواهد شد.
مدیر امور حوزه مدیریت و ارتباطات بانک صادرات ایران همچنین مراقبت ویژه از خدمات و محصولات ویژه به شرکتها و توسعه ارائه خدمات مستقیم به شرکتها و مشتریان را نیز مورد اشاره قرار داد.
در این نشست همچنین مدیر امور فناوری اطلاعات بانک صادرات ایران با اشاره به سیر تحولات دیجیتال در نظام بانکی، افزود: یکی از کارکردهای اصلی چک در حوزه تبادلات مالی خریدهای مدتدار است و چکنو این خدمت را به صورت غیرحضوری ارائه میکند.
سید جعفر صدری با تاکید بر اینکه سایر بانکها نیز به زودی به این کنسرسیوم خواهند پیوست، انجام 97 درصدی تراکنشهای بانکی به صورت غیر حضوری را مورد اشاره قرار داد و افزود: تحول دیجیتال به دنبال بهبود تجربه مشتری است و خدمات چکنو از جمله مواردی است که ارتباط بهتر و بهینه با مشتری را در توسعه خدمات بانکداری دیجیتال دنبال میکند.
رئیس اداره کل خدمت نوین بانک صادرات ایران نیز در این نشست با تشریح فرآیندهای صدور چکنو با امضای دیجیتال، گفت: چکنو علاوه بر اینکه سرعت مبادلات را افزایش میدهد، در زمان انتقال وجه نیز با اتصال به سامانه پیچک بانک مرکزی نقل و انتقال آن به سهولت انجام میشود. امکان واریز به حساب ذی نفع یا انتقال آن به شخص غیر نیز به راحتی وجود دارد و در نهایت در سامانه ساتنا بانک مرکزی تسویه خواهد شد.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
جشنواره بیمههای خودروی سرمد؛ تخفیف و اقساط بیمه شخص ثالث و بدنه
بیمه سرمد در جشنواره بیمههای خودرو، بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه را به صورت اقساطی و بیمه بدنه را با تخفیف به بیمهگذاران ارائه میکند.
به گزارش از روابط عمومی بیمه سرمد، جشنواره بیمههای خودرو در سه طرح تا 15 فروردین 1402 برگزار میشود.
در این جشنواره، بیمههای شخص ثالث به صورت اقساطی و بیمه بدنه با اقساط بلند مدت به بیمهگذاران ارائه میشود.
بیمه بدنه نیز در جشنواره خودروی بیمه سرمد، بر اساس نوع خودرو و سال ساخت، با اعمال تخفیف ویژه به مشتریان ارائه میشود و بیمهگذارانی که حق بیمه بدنه را به صورت نقدی پرداخت کنند، علاوه بر تخفیف عدم خسارت، از 20 درصد تخفیف نقدی بهرهمند میشوند.
همچنین بیمه سرمد این امکان را فراهم کرده است تا مشتریان بتوانند بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه را به صورت کوتاه مدت خریداری کنند و از خدمات بیمه سرمد بهرهمند شوند.
برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به هر یک از نمایندگیهای بیمه سرمد در سراسر کشور مراجعه کنید. نزدیکترین نمایندگی سرمد به محل زندگی و یا محل کار شما در آدرس https://webapp.sarmadins.ir/agents در دسترس شما است.
در پنجمین پویش نوآورانه صنعت بیمه:
سامانه های هوشمند بیمه پارسیان برای ساختن فردای بهتر
بیمه پارسیان 27 دی 1401 با حضور در برنامه سهشنبههای نوآوری در بیمه مرکزی اپلیکیشن فناورانه خود را با نام «چتر همراه» را معرفی کرد و از سامانهها و محصولات نوآورانه و دیجیتال این شرکت رونمایی شد .
به گزارش روابط عمومی بیمه پارسیان؛ در ابتدای جلسه هادی اویارحسین نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل این شرکت، مقدمه ای را درباره لزوم دیجیتالی شدن و استفاده از محصولات فناورانه در شرکت های بیمه عنوان کرد و خلاصه ای از وضعیت شرکت را در حرکت به سمت دیجیتالی شدن و استفاده از سامانه ها و ابزارهای الکترونیکی تشریح نمود. ایشان با اشاره به محصولاتی همچون نهال زندگی پارسیان و صندوق امانات در حوزه محصولات بانکی و بیمه ای و همچنین استفاده از سامانه های هوشمند صدور و پرداخت خسارت آنلاین، به لزوم تسریع در کار بیمه گزاران و مزایایی که عدم مراجعه حضوری بیمه گزاران به شرکت های بیمه را جهت صدور بیمه نامه و یا پرداخت خسارت برای بیمه گر و بیمه گزار دارد اشاره و افزود بیمه پارسیان با فراهم ساختن زیرساخت های مختلف چه در حوزه آمادگی منابع انسانی و چه در حوزه فراهم ساختن فناوری های نوین برای استفاده از تکنولوژی های روز دنیا گام های بسیاری برداشته است.
در ادامه جلسه مشترک مدیران بیمه پارسیان با مدیران بیمه مرکزی، این شرکت مهمترین خدمات «چتر همراه پارسیان» از جمله ثبت درخواست بازدید خودرو توسط بیمهگزار و اعلام آنلاین خسارت بیمه بدنه خودرو را تشریح کرد. از دیگر خدمات «چتر همراه» پارسیان سامانه یکپارچه نظارت و اجرای مراحل پرداخت بیمه درمان است. در این سامانه خدمات آنلاینی مانند اعلام خسارت توسط بیمهگزار و اطلاع رسانی از مراحل رسیدگی خسارت درمان به بیمهگزار ارایه میشود. خرید آنلاین بیمهنامه، مشاهده بیمهنامهها، پرداخت آنلاین حقبیمه، بازدید آنلاین خودرو برای صدور بیمهنامه بدنه از دیگر قابلیتهای سامانه چتر همراه پارسیان است. اعلام خسارت خودرو در زمان تصادف به صورت آنلاین تا مرحله تشکیل پرونده و پرداخت خسارت از جمله دیگر خدمات چتر همراه پارسان است که به بیمهگزاران امکان دریافت خسارت بدون مراجعه به شعب را میدهد.
روح الله حیدری، مدیرفناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت بیمه پارسیان معتقد است که مهمترین راه بهینهسازی شرکتهای بیمه از مسیر دیجیتالی شدن میگذرد. برای دیجیتالیسازی اقدامات زیادی وجود دارد که عبارت از تجربه دیجیتال مشتری، انتقال تجربه دیجیتال کارکنان، عامل فرآیندها و آخرین عنصر اکوسیستمسازی است. سعی شده تا ترکیبی از این پروژه ها برای پیشرفت کار ایجاد شود. تجربه دیجیتالی مشتری همین طرحی است که به نام برنامه چترهمراه را در دست اجرا داریم.
مدیر فناوری اطلاعات بیمه پارسیان در ادامه عنوان کرد: تکنولوژی ها به ما ویژگی هایی می دهد تا بتوانیم خلق ارزش کنیم. یکی از این خلق ارزش ها می تواند سهولت استفاده از ابزارها در کنار امنیت و سلامت است.
امیرساسان ترابی زاده، معاون برنامه ریزی و توسعه بازار بیمه پارسیان معتقد است که در حوزه درمان شرکت بیمه پارسیان، کارهای زیادی انجام شده است. اگر الان شخص بیمه گزار پرونده خود را برای بررسی به شرکت بیمه پارسیان ارسال کند هرکدام از کارکنان شرکت در این حوزه میتوانند این کار را انجام دهند. بیمه گزار نیز می تواند مراحل سیر پرونده خود را دیده و اگر نقص مدرکی وجود دارد جبران کند.
جعفر سلطانی، مدیر بیمه خودرو شرکت بیمه پارسیان در زمینه حوادث بیمه گر و امکان حضور آنها در شرکت بیمه پارسیان گفت: در تصادفات مالی، مقصر نیاز به مراجعه به شرکت ندارد. سامانه چتر همراه برای بیمه گزار امکانات خوبی را در نظر گرفته و بیمه گزار وارد سامانه شده و کارهای خود را انجام می دهد. خود فرد با عکس برداری از خودرو و دیگر مسائل و وارد کردن اطلاعات، اقدام به پیشرفت کارها می کند. در این سامانه این اطلاعات به زیانده خودرو نیز ارسال میشود و کارها برای دو طرف انجام میشود. نکته جالبتر اینکه موضوع مقصر بودن یا نبودن را نیز بررسی میکنیم. در صورت اعتراض نیز کارها به راحتی مجددا بررسی میشود و کارشناس دیگری کار را بررسی میکند.
امیرمومنی، مدیر طرح و برنامه شرکت بیمه پارسیان معقتد است که سامانه باشگاه مشتریان با هدفگذاری که شرکت انجام داده و پیگیری های انجام شده، ارتباط خوبی با مشتریان برقرار می شود .
تمامی تلاش های بیمه پارسیان بر این است که با استفاده از این ساز و کارهای هوشمند و مبتنی بر فناوری فضایی را برای یک محیط کار مناسب برای کارکنان و یک شرکت مطلوب برای بیمه گزاران فراهم نماییم.
در ادامه جلسه، رییس کل بیمه مرکزی ضمن خرسندی از حرکت شرکت های بیمه به سمت دیجیتالی شدن و ارایه محصولات و خدمات فناورانه و نوآورانه، بیمه پارسیان را یکی از شرکت های پیشرو و در این حوزه برشمرد و افزود: صنعت بیمه باید راهبرد نوگرایی را در تمامی شاخه های خدمت و رشته های بیمه ای نهادینه کند و راه اندازی تالار گفتمان نوآورانه بیمه ای را جهت شناسایی و رفع مشکلات توسعه ای صنعت بیمه ضروری دانست.
همچنین در پایان دکتر بنیادی نائینی، از تعامل خوب شرکت های بیمه با شرکت های دانش بنیان تقدیر کرد و آن را گامی در افزایش سهم بازار بیمه کشور، ضریب نفوذ و رضایتمندی ذینفعان صنعت بیمه دانست و بر ادامه این همکاری با هدف ارایه محصولات و خدمات نوین تاکید کرد.
گفتنی است، پنجمین پویش فناورانه «سه شنبه های نوآوری صنعت بیمه» هر هفته با حضور رییس کل، اعضای هیات عامل، مدیران بیمه مرکزی و نمایندگان سندیکای بیمه گران ایران و پژوهشکده بیمه به همت معاونت طرح و توسعه در بیمه مرکزی برگزار می شود
پرداخت خسارت سی ودو میلیاردی موتورلنج توسط بیمه ایران
شرکت سهامی بیمه ایران استان بوشهرخسارت سی ودو میلیاردی وارده به شناور باری 17142 که در آبهای خلیج فارس غرق شده بود را پرداخت کرد.
به گزارش از روابط عمومی بیمه ایران بهروز دهقانی سرپرست شعب بیمه ایران استان بوشهر با تاکید بر پشتیبانی بیمه ایران از مرزداران و دریانوردان جنوب کشور،اظهار داشت: پس از وقوع حادثه با حضور مسئولین بیمه ایران استان بوشهر و شرکت های تعاونی لنجداران بنادر تجاری دلوار وبوالخیرعامری در محل اسکله بندر عامری استان بوشهر ، چک خسارت به مالکین موتورلنج تقدیم گردید.
همچنین سرپرست بیمه ایران استان بوشهر وهیات همراه در جلسه تعاونی های لنجداران بنادر بوالخیر وعامری ودلوار، شرکت ودر محیطی صمیمی واز نزدیک پای صحبت های آنان نشست. در این جلسه ، هریک از مدیران شرکت های تعاو نی لنجداران گزارشی از مسائل ومشکلات خود را در خصوص بیمه شناورها بیان نمودند.
درادامه دهقانی به عملکرد بیمه ایران از دهه 70 تاکنون درخصوص بیمه شناور ها و پرداخت خسارت ها پرداخت و گفت: با توجه به حوادث جمعی در منطقه ساحلی دلوار ازجمله خسارت آتش سوزی شناورها در اسکله بندر عامری، همکاری بسیار خوبی بین بیمه ایران و لنجداران برای کاهش خسارت صورت گرفته است .
وی در ادامه افزود : بیمه ایران با توان تخصصی بالای کارشناسان خود ، آمادگی خودرا درجهت پوشش بیمه بدنه شناورها وهمچنین بیمه مسئولیت شناورها (بیمه مسئولیت خدمه شناورها- بیمه مسئولیت اشخاص ثالث وبیمه نشت مواد نفتی وبیمه مغروقه ) در تمامی بنادر تجاری وصیادی استان بوشهر را دارد.
دراین مراسم صاحبان موتورلنج ومسئولین تعاونی های لنجداران بنادر ساحلی دلوار از مسئولین بیمه ایران بخاطر سرعت عمل در پرداخت خسارت تقدیر وتشکر نمودند.
گفتنی است ، تعاونی های لنجداران مناطق ساحلی دلوار دارای بیش از 500 فروند لنج تجاری وصیادی می باشند که در دوبندر تجاری دلوار وبوالخیر و بندرصیادی عامری فعالیت می نمایند.
رفتار خلاقانه و نگاه مردم محور مهمترین مولفه های توسعه صنعت بیمه
مقررات زدایی، مردم محوری و تسهیل گری و بهره گیری از ظرفیت های نوآوری از مهمترین مولفه های فضای آینده کسب و کار اقتصادی به شمار می آید.
دکتر مجید مشعلچی که در نخستین همایش کانون حسابرسان داخلی صنعت بیمه، حضور داشت با اعلام این مطلب افزود: رفتار خلاقانه و تخصصی در دو بخش نهاد ناظر و همچنین بدنه صنعت و ذینفعان صنعت بیمه می تواند مسیر توسعه آن را فراهم آورد.
قائم مقام بیمه مرکزی با ابراز خرسندی از راه اندازی و همچنین تقویت ارکان صنفی صنعت بیمه، خاطرنشان کرد: عبور از چالش های صنعت بیمه در گرو ظرفیت سازی و هم افزایی نهاد ناظر و مجموعه های مکملی است که در چارچوب قوانین و اسناد بالادستی فعالیت می کنند.
وی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی صنعت بیمه برای دوران پساتحریم، تصریح کرد: صنعت بیمه باید برای دوران بعد از برداشته شدن دیوار تحریم ها آماده کرده و زبان و ادبیات استاندارد بین المللی را تمرین کند.
عضو هیات عامل بیمه مرکزی، تولید ظرفیت های تازه را مطابق با استانداردهای روز نوآوری و هوشمندسازی ارزیابی کرد و گفت: بهره گیری از سرمایه انسانی هوشمند و خلاق و همچنین ابزار نوین الکترونیکی و دیجیتالی یک ضرورت آشکار برای صنعت بیمه به حساب می آید.
وی از پشتیبانی بی دریغ نهاد حاکمیتی صنعت بیمه از طرح های توسعه گرایانه و تقویت نهادهای مردم محور و تخصصی خبر داد و افزود: دهه پوست اندازی و تحول صنعت بیمه کشور فرا رسیده و کاعش تصدی گری دولت و فرایند تفویض اختیار به نهادهای صاحب صلاحیت در دستور کار بیمه مرکزی قرار دارد.
شایان ذکر است نخستین همایش کانون حسابرسان داخلی صنعت بیمه با حضور مقامات ارشد و مدیران صنعت بیمه در تالار هتل ارم تهران برگزار شد.
درآمد قابل توجه رازی از عضویت در کنسرسیوم انرژی
مدیر بیمههای مهندسی بیمه رازی، از درآمد قابل توجه شرکت از رشته انرژی و عضویت در کنسرسیوم انرژی صنعت بیمه خبر داد و گفت: شرکت بیمه رازی در رشته مهندسی در بین سه شرکت برتر صنعت بیمه قرار دارد و برنامه ریزی شرکت بر رشد بیش از پیش در رشته انرژی است.
به گزارش از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، سعادت فراقی که مهمان پنجاه و چهارمین رویداد سهشنبههای پاسخگویی بود، در تعریف بیمه انرژی با اشاره به قوانین صنعت بیمه گفت: در زمان ساخت و ساز و بهره برداری از پالایشگاه و پتروشیمیها ریسک و خطراتی وجود دارد که احتمال وقوع خسارت برای آنها وجود دارد، از این رو صنعت بیمه، سامانه و آیین نامه مختص پوشش ریسکهای واحدهای مرتبط با نفت، گاز و پتروشیمی در قالب بیمه انرژی را طراحی کرده است.مدیر بیمههای مهندسی بیمه رازی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا افت فشار گاز و عدم دستیابی افراد به گاز طبیعی در مصارف خانگی و صنعتی به عنوان ریسک محسوب میشود، خاطرنشان کرد: افت فشار گاز و عدم دستیابی افراد به گاز طبیعی به عنوان یک ریسک شناسایی میشود، اما پوشش بیمهای برای منازل مسکونی وجود ندارد.
او تصریح کرد: فعالیت برخی از کارخانجات صنعتی برپایه مصرف گاز است و قطع یا افت فشار گاز خسارتی برای کارخانجات به همراه دارد، در این رابطه رشته بیمهای عدم النفع به کارخانجات پیشنهاد میشود که البته برای تعیین نرخ بیمهنامه و مدیریت ریسک نیاز به اطلاعات بهروز احساس میشود.
فراقی با تاکید بر عضویت بیمه رازی در کنسرسیوم انرژی صنعت بیمه بیان کرد: در سال جاری شش پالایشگاه نفت با لیدری بیمه رازی تحت پوشش بیمه قرار گرفته و تا به امروز حجم قابل توجهی درآمد از طریق کنسرسیوم انرژی عاید بیمه رازی شده است.
او ادامه داد: حضور بیمه رازی در کنسرسیوم انرژی صنعت برای نمایندگان در زمینه بازاریابی و جذب پرتفوهای بزرگ بسیار اثرگذار است و این در حالی است که یکی از شروط مناقصات، عملکرد شرکت بیمه در زمینه تحت پوشش قراردادن شرکت و پروژههای بزرگ است.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.