شماره: 2084 / ۱۴۰۱ نهم اسفند

تعداد بازدید : 0
اخبار
اتصال بانک سپه به سامانه فروش خودروهای وارداتی
بر اساس توافق صورت گرفته با وزارت صنعت، معدن و تجارت، نام بانک سپه به سامانه فروش خودروهای وارداتی پیوست.به گزارش از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، مشتریان بانک سپه می توانند پس از وکالتی کردن حساب خود با آغاز به کار سامانه فروش خودروهای وارداتی saleauto.ir تا روز پنج شنبه (11 اسفند) نسبت به ثبت نام در این سامانه اقدام کنند.متقاضیان پیش خرید خودروهای وارداتی می توانند با واریز مبلغ 500 میلیون تومان نزد حساب وکالتی خود در بانک سپه و مراجعه به سامانه فروش خودروهای وارداتی، با اعلام شماره حساب، درخواست خود را ثبت نمایند.بر اساس این گزارش، مبلغ واریزی در حساب وکالتی متقاضیان پیش خرید خودروهای وارداتی تا اعلام نهایی نتایج قرعه کشی در حساب این اشخاص مسدود خواهد ماند.
توسط بانک رفاه کارگران صورت گرفت
پرداخت بیش از 5,376 میلیارد ریال تسهیلات قرضالحسنه ازدواج در بهمن ماه
بانک رفاه کارگران در بهمن ماه سال جاری بیش از 5,376 میلیارد ریال تسهیلات قرضالحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه پرداخت کرده است.در راستای تحکیم بنیان خانواده و کمک به تشکیل آن، بانک رفاه کارگران در بهمن ماه سال جاری در مجموع 3,924 فقره تسهیلات ازدواج و تهیه جهیزیه به مبلغ بیش از 5,376 میلیارد ریال پرداخت کرده است.براساس این گزارش و بر مبنای اطلاعات استخراج شده از سامانه ازدواج بانک مرکزی، تعداد 19,352 متقاضی نیز تا پایان روز سهشنبه دوم اسفند ماه سال جاری در صف دریافت تسهیلات قرضالحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه از بانک رفاه کارگران قرار دارند.لازم به ذکر است، بانک رفاه کارگران از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه در مجموع 37,750 فقره تسهیلات قرضالحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به مبلغ بیش از 51,599 میلیارد ریال پرداخت کرده است.
تقدیر از کارکنان جانباز به مناسبت سالروز ولادت حضرت عباس (ع) و روز جانباز
مدیرعامل بانک دی به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و حضرت ابوالفضل (ع) از کارکنان جانباز شاغل در بانک تجلیل و قدردانی کردبه گزارش از روابطعمومی بانک دی، علیرضا قیطاسی در این دیدار با بیان این که حافظان امنیت و جانبازان در برهههای سرنوشتساز پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و مقاطع حساس کشور، نقش غیرقابل انکاری در هدایت کشتی انقلاب داشته اند، گفت: به لطف فداکاری این عزیزان، ایران اسلامی توانسته است در همه عرصه ها موفق باشد و تکریم مقام آن ها، پاسداشت روحیه ایثار و جهاد در کشور است.وی افزود: بانک دی مفتخر است که به خانواده معظم شهدا، و جامعه ایثارگری خدمت رسانی میکند و با عزم جدی برای برطرف کردن امور معیشتی، نیازها و دغدغههای جانبازان عزیز و خانواده معزز شهدا از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.در این نشست، همچنین تعدادی از جانبازان حاضر در مراسم به بیان خاطرات خود پرداختند و در پایان با اهدای لوح سپاس از جانفشانی این عزیزان قدردانی شد.
دیدار مدیران ارشد بانک ملت با جانبازان مرکز توانبخشی حضرت امام خمینی(ره)
مدیران ارشد بانک ملت به مناسبت میلاد باسعادت قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، با حضور در مرکز توانبخشی حضرت امام خمینی(ره) در شمال تهران، با جانبازان مستقر در این مجموعه، دیدار کردند.به گزارش روابط عمومی بانک ملت، در این دیدار که با حضور مسعود نصر اصفهانی رییس هیات مدیره، زهره محمدی مدیر امور سرمایه انسانی، حمید یادروج و محسن خوشنویسان روسای ادارات کل روابط عمومی و حوزه مدیریت، جلیل قربانی مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران، حمیدرضا نخعی فرمانده حوزه مقاومت بسیج و علی صابری معاون اداره کل روابط عمومی صورت گرفت، مدیران ارشد بانک ملت با تبریک روز جانباز، یاد و خاطره دلاورمردی های این عزیزان را در هشت سال دفاع مقدس گرامی داشتند.مسعود نصر اصفهانی، رییس هیات مدیره بانک ملت در این مراسم، از جانبازان به عنوان شهدای زنده و میراث ماندگار دفاع مقدس نام برد و افزود: بی تردید، دلاوری ها و ایثارگری این بزرگواران هیچ گاه از ذهن مردم قدرشناس ایران اسلامی پاک نخواهد شد.وی با اشاره به این نکته که جانبازان دفاع مقدس هم در دوران جنگ و هم در دوران پس از جنگ با تحمل سختی ها و مشقت های فراوان به ما درس استقامت و ایستادگی دادند، تاکید کرد: جانبازان جاماندگان از عرصه شهادت هستند اما بی تردید جایگاه آنان از جایگاه شهدا در نزد خداوند متعال کمتر نخواهد بود.
رییس هیات مدیره بانک ملت در عین حال برای بررسی و رفع مشکلات جانبازان مستقر در این مرکز توانبخشی دستورات لازم را صادر کرد.

ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.

تعداد بازدید : 1
اخبار
نسل جدید محصولات
بیمه آرمان در مرکز نوآوری صنعت بیمه رونمایی شد
مراسم افتتاح مرکز نوآوری صنعت بیمه و همایش مدیران ارشد صنعت بیمه با حضور وزیر امور اقتصاد و دارایی و همچنین رئیس کل بیمه مرکزی برگزار شد.به گزارش از روابط عمومی بیمه آرمان، ساختمان شماره 2 بیمه مرکزی ج.ا.ا میزبان سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی ، مجید بهزادپور رئیس کل بیمه مرکزی، مدیران ارشد صنعت بیمه و همچنین مدیران عامل شرکت های بیمه ای بود .گفتنی است در حاشیه این مراسم، «پاوان» و «اینکس» دو محصول نسل جدید تحولات دیجیتال شرکت بیمه آرمان بودند که در نمایشگاه جنبی آیین رونمایی از طرح ها و محصولات جدید بیمه ای به معرض دید عموم گذاشته شد.خاطر نشان می شود: دکتر مجید قلی پور مدیرعامل و همچنین دکتر حمیدرضا امیرحسنخانی معاون اجرایی و نایب رئیس هیأت مدیره بیمه آرمان به همراه مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات و سرپرست مدیریت طرح و توسعه و مدیر پروژه هاب درمان بیمه مرکزی این شرکت در مراسم فوق حضور داشتند.
تقدیر از مدیر عامل اتکایی ایرانمعین در مراسم افتتاحیه مرکز نوآوری بیمه
در مراسم افتتاحیه مرکز نوآوری بیمه مرکزی که با رونمایی از طرحها و محصولات بیمهای در حضور وزیر اقتصاد، مدیر حوزههای علمیه کشور، دبیرکل و هیات عامل بیمه مرکزی و مدیران عامل شرکت های بیمه همراه بود، از مدیرعامل بیمه اتکایی ایران معین به جهت ارائه دو محصول نو آور تکافل و اوراق اتکایی تقدیر به عمل آمد.طی این رویداد وزیر اقتصاد در جمع سیاستگذاران و فعالان صنعت بیمه بر استفاده از ظرفیت بیمه تکافل در کشور تاکید و اظهار داشت: هم اکنون بیمه تکافل در 40 کشور دنیا استفاده میشود که متاسفانه ایران با وجود 15 سال تجربه دانش انباشته در این حوزه بسیار عقب است.احسان خاندوزی شکاف میان انباشت دانش و تحقق عملی و اجرایی را یکی از معضلات امروز اقتصاد کشور دانست که باید با استفاده از قابلیت جامعه نخبگان به حداقل ممکن برسد.وی مهمترین وظیفه صنعت بیمه در سال آینده را رسیدن به یک اجماع کلی مطابق با نیازمندیهای قانونی و حقوقی برای اجرای سند تحول صنعت بیمه در راستای برنامه هفتم توسعه برشمرد.مجید بهزاد پور رئیس کل بیمه مرکزی از دیگر سخنرانان این رویداد ضمن پرداختن به مقوله نو آوری در صنعت بیمه و تلاش برای تداوم این مهم خبر از آن داد که؛ در تلاشیم سامانه کروکی آنلاین تا قبل از پایان سال عملیاتی شده و برای ایام نوروز راهاندازی شود.
آغاز طرح ویژه بیمه درمان تکمیلی ملت برای کسبوکارهای کوچک و متوسط
بیمه ملت، طرح بیمه درمان تکمیلی ویژه کسبوکارهای کوچک و متوسط را برای حمایت از فعالان این حوزه ارائه کرد.به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، کسبوکارهای کوچک و متوسط، این روزها نقش مهمی در اقتصاد، تولید و اشتغال کشور دارند؛ کسبوکارهایی که با نگاه به آینده، میتوانند پیشران بخشی از اقتصاد ایران باشند.بیمه ملت، یکی از شرکتهای پیشروی صنعت بیمه کشور، که توانگرترین شرکت این صنعت نیز هست، در تازهترین محصول بیمهای خود، برای گسترش چتر حمایت بیمههای تکمیلی درمان، به سراغ این شرکتها رفته و طرح بیمه درمان تکمیلی را به این کسبوکارها ارائه کرده است.در طرح بیمه تکمیلی درمان کسبوکارهای کوچک، تمامی شرکتها و کسبوکارهای کوچک و متوسط میتوانند از پوششهای بیمه تکمیلی بیمه ملت بهرهمند شوند و از خدمات درمانی استفاده کنند.کسبوکارهای کوچک میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر به هر یک از شعب و نمایندگان بیمه ملت در سراسر کشور مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 02185333 تماس بگیرند.همچنین مشتریان میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق مراجعه به آدرس:https://melat.ir/app/products/15912/ashkhas از جزئیات این طرح مطلع شوند.بیمه ملت که از سال 1382 فعالیت خود را آغاز کرده، در سه سال گذشته برترین شرکت بیمه کشور در بخش توانگری مالی بوده و رکورد توانگری مالی را در صنعت بیمه کشور به خود اختصاص داده است.
توزیع اقلام معیشتی بیمه آسیا در مناطق زلزله زده خوی
مدیرعامل بیمه آسیا و هیات همراه در سفر به آذربایجان غربی، از مناطق زلزله زده شهرستان خوی بازدید کردند و اقلام معیشتی بیمه آسیا در میان هموطنان توزیع شد.به گزارش از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین تایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا به همراه معاونین، مدیران، سرپرست منطقه پنج و رییس شعب بیمه آسیا در استان آذربایجان غربی از مناطق زلزله زده منطقه خوی بازدید کرده و از نزدیک با مردم به گفت و گو پرداختند و در جریان وقوع حادثه، میزان خسارت ها و مشکلات مردم زلزله زده قرار گرفتند.در این بازدید چندساعته، مدیرعامل بیمه آسیا با آسیب دیدگان زلزله که برخی هنوز در چادرها سکونت داشتند، ابراز همدردی و از آنها دلجویی کرد.در ادامه این بازدید، با حضور مسئولان بیمه آسیا 350 بسته اقلام معیشتی بین هموطنان زلزله زده توزیع شد.

ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.

تعداد بازدید : 6
مدیر منابع انسانی بیمه ایران : برای اولین بار کانون ارزیابی پرورش و انتخاب مدیران آینده در بیمه ایران تاسیس می شود
حسین روحی سرپرست اداره کل امور منابع انسانی بیمه ایران گفت : برای اولین با در صنعت بیمه کشور ، کانون ارزیابی کارکنان برای پرورش و انتخاب مدیران آینده در بیمه ایران تاسیس می شود .
به گزارش از روابط عمومی بیمه ایران ، رو حی با اشاره به تکالیف مجمع عمومی بیمه ایران مبنی بر تاسیس کانون ارزیابی اختصاصی ، برای طرح پرورش و تربیت 100 مدیر آینده برای بیمه ایران ، اظهار داشت : برای اجرای این طرح ، پروژه ای را در شرکت تعریف کرده و پیگیری های زیادی را از مرداد ماه سال 1400 با سازمان امور اداری استخدامی کشور داشتیم . این پیگیری به دلایلی دنبال نشد تا اینکه با ابلاغ بخشنامه شورای معاونین از سوی حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت ، مجددا در دستور کار قرار گرفت .
وی در ادامه افزود : بر اساس ابلاغیه شورای معاونین ، با راه اندازی و تاسیس کانون سراسری اختصاصی ارزیابی برای مدیران بیمه ایران، این کانون نسبت به ارزیابی کارکنان برای شایسته گزینی و انتخاب کارکنان اصلح و شایسته با شاخصه و مولفه های مشخصی باید اقدام نماید.
سرپرست اداره کل امور منابع انسانی تصریح کرد : برای اخذ مجوز این طرح ، مکاتباتی با سازمان امور اداری و استخدامی صورت گرفت و مدارک ومستندات بر اساس قالب های این سازمان با مشاوره اساتید این حوزه و همچنین کارشناسان سازمان ، آماده و ارسال شد.
روحی گفت : قالبها و مستندات این طرح پیشنهادی در خصوص ضرورت اخذ مجوز طرح ، طی جلسه ای با حضور حسین عرب اسدی معاون سرمایه انسانی و کارشناسان سازمان اداری و استخدامی کشور ، تشریح و معرفی شد که مورد پذیرش معاون سازمان قرار گرفت و به دنبال آن مجوز های لازم اخذ گردید.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های که در بیمه ایران وجود دارد ، تاسیس کانون ارزیابی شایستگی های عمومی مدیران حرفه ای دستگاههای اجرایی برای شرکت صادر شد و برای اولین بار در صنعت بیمه کشور این کانون نه تنها برای ارزیابی کارکنان و مدیران بیمه ایران بلکه برای ارزیابی کل مدیران دستگاههای اجرایی هم قابلیت اجرایی دارد و شرکت می تواند از این ظرفیت و پتانسیل برای همکاری با شرکتهای بیمه خصوصی و بیمه مرکزی برای ارزیابی افرادی که برای تصدی پستهای مدیریتی معرفی میشوند استفاده کند .
روحی با اشاره به حمایت های مدیر عامل و معاونین شرکت از اجرای این طرح تاکید کرد : کانون ارزیابی اختصاصی بیمه ایران ، کانونی منحصر به فرد و بی نظیر در صنعت بیمه کشور است که بعد از 80 سال در صنعت به نام بیمه ایران ثبت و ابلاغ شده است و ما با انتخاب ساختمان مناسب و در شان بیمه ایران این طرح را در آینده ای نزدیک راه اندازی می کنیم و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته همه کارکنان شرکت بصورت مستمر و سالیانه ، با شاخصهای تعیین شده مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت تا علاوه برشناسایی نقاط ضعف و قوت آنها برنامه ریزی آموزشی برای توسعه دانش و جبران نقاط ضعف همکاران داشته باشیم ، تا اینکه بتوانیم در آینده ، افراد صالح شایستهای را برای تصدی پستهای مدیریتی انتخاب کنیم.
اطلاعات همکاران در بانک اطلاعاتی که در سامانه منابع انسانی ایجاد شده ، ثبت می گردد و برای انتصاب و انتخاب مدیران در سطوح مختلف اعم از سطوح پایه و سطوح میانی از این بانک اطلاعاتی استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم به نوعی شایسته گزینی را مبنای تصمیمات مهم در حوزه حوزه انتصابات قرار دهیم.

ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.

تعداد بازدید : 1
اخبار
حساب خود را بهآسانی وکالتی کنید
ثبت نام آسان خودروهای وارداتی با حساب وکالتی بانک تجارت
امکان وکالتی کردن حساب بانک تجارت برای ثبت نام در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی وزارت صمت بهصورت «غیرحضوری» فراهم شد.
به گزارش از اداره روابطعمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی بانک تجارت، دارندگان حساب در بانک تجارت برای خرید خودروهای خارجی وارداتی از طریق وزارت صمت، میتوانند بهراحتی و بهصورت غیرحضوری حساب خود را وکالتی کنند.مشتریان بانک تجارت برای وکالتی کردن غیرحضوری حسابها لازم است با مراجعه به سایت اینترنتی این بانک و ورود به صفحه «سامانه وکالتی کردن حسابهای بانک تجارت»، گزینه «وکالتی کردن حساب برای خودروهای وارداتی» را انتخاب و پس از احراز هویت از طریق پیامک ارسالی، از حسابهایی که امکان وکالتی شدن دارند مطلع شده و به راحتی خدمات مورد نیازشان را دریافت کنند.این سامانه همچنین امکان وکالتی کردن حساب برای خرید در بورس کالا و ثبت نام خرید از خودروسازان داخلی (ایران خودرو و سایپا) را نیز برای مشتریان فراهم کرده است.
متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به سایت اینترنتی بانک تجارت به آدرس WWW.TEJARATBANK.IR مراجعه کرده و یا با مرکز ارتباط مشتریان این بانک (1554) تماس بگیرند.
رونمایی از محصول تکافل با حضور وزیر اقتصاد و رییس کل بیمه مرکزی:
بیمه دانا نخستین بیمهنامه تکافل را صادر کرد
بیمه دانا طی مراسم رونمایی از محصول تکافل، به عنوان اولین شرکت بیمهای، این محصول را به صنعت بیمه کشور ارائه و نخستین بیمهنامه تکافل پس از صدور بهصورت نمادین از سوی مدیرعامل این شرکت به وزیر امور اقتصادی و دارائی و رئیسکل بیمه مرکزی و دبیر کل سندیکای بیمهگران اهداء شد.
به گزارش از روابط عمومی شرکت بیمه دانا، در مراسم رونمایی از محصول تکافل که با حضور احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، مجید بهزادپور رئیسکل بیمه مرکزی، آیتالله اعرافی مدیر حوزههای علمیه کشور، دبیرکل سندیکای بیمهگران، رضا جعفری مدیرعامل بیمه دانا و مدیران شرکتهای بیمهای کشور و جمعی از خبرنگاران عصر روز چهارشنبه سوم اسفندماه در محل ساختمان شماره دو بیمه مرکزی برگزار شد، از این محصول که مجوز آن در مردادماه سالجاری برای اولینبار توسط بیمه دانا از بیمه مرکزی اخذ شد، رونمایی و نخستین بیمهنامه تکافل بهصورت نمادین صادر و توسط مدیرعامل این شرکت اهداء شد.
در این مراسم احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی ضمن ابراز خرسندی از معرفی محصول بیمه تکافل به عنوان دستاورد ارزشمند صنعت بیمه کشور بر لزوم بهرهمندی شرکتهای جدید از محصولات تکافل اشاره و بر نقش این محصول بیمهای در افزایش ضریب نفوذ صنعت بیمه کشور تأکید کرد.
وی با مدنظر قراردادن چند محور اساسی برای صنعت بیمه و لزوم برنامهریزی برای آنها، محور تکافل را از مهمترین برنامههای این صنعت دانست و گفت: تکافل یکی از طرحهای قدیمیِ پایهگذاری شده در کشور است که سالها در خصوص آن، مقالات، نشستها و کنفرانسهایی برگزار شد که خوشبختانه در این زمان به تولید محصول رسیدهایم و در گام نخست ضروری است به منظور جبران عقبماندگیهای پیشین تلاش مضاعفی داشته باشیم.
رضا جعفری مدیرعامل و نایبرئیس هیأت مدیره شرکت بیمه دانا نیز در این مراسم با ابراز خرسندی از رونمایی و ارائه تکافل به عنوان محصولی جدید به صنعت بیمه کشور به تشریح عملکرد بیمه دانا در خصوص این محصول پرداخت و عنوان کرد: این شرکت مطالعات خود را در زمینه تکافل از سال 1400 آغاز و با برگزاری جلسات و نشستهای متعدد با بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و پژوهشکده بیمه مطالعات خود را گسترش داد و در مردادماه 1401 با اخذ مجوز از بیمه مرکزی به عنوان اولین شرکت بیمهای، این محصول را به صنعت بیمه کشور ارائه کرد.
در این مراسم، همچنین مجید بهزادپور رئیسکل بیمه مرکزی نیز ضمن ارائه گزارش مختصری از آمار و عملکرد صنعت بیمه طی یک سال گذشته به دستاوردهای این صنعت اشاره و اظهار داشت: صنعت بیمه طی یک سال گذشته از عملکرد نسبتأ مطلوبی برخوردار بوده است و تکافل رشته جذاب بیمهای کشورهای غیراسلامی است.
در ادامه این نشست، آیتالله اعرافی مدیر حوزههای علمیه کشور نیز با بیان اینکه گامهای خوبی در صنعت بیمه برداشته شده است، گفت: امیدوارم این گامها در راستای تعالی صنعت بیمه و خدمترسانی صادقانهتر و عالمانهتر به مردم باشد.
وی در پایان ضمن ابراز خرسندی از معرفی محصول بیمه تکافل، به تشریح این محصول بیمهای از منظر قواعد شرعی و فقهی پرداخت و با اشاره به اهمیت همافزایی سه ضلع حوزه، دانشگاه و نظام اجرا و کارشناسان در میدان، اظهار داشت: اگر این سه ضلع، سیستم همافزایی و هماندیشیِ مستمر داشته باشند میتوانند الگوهای جدیدی را منطبق با فقه و الگوهای اسلامی خلق کنند.
از سوی معاون تعاون وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی بیان شد؛
تقدیر از اقدامات وفعالیت های بانک توسعه تعاون در جهت تقویت بخش تعاون
معاون تعاون وزارت تعاون،کارو رفاه اجتماعی در جمع تعاونگران و فعالان بخش تعاون در قزوین با تاکید بر لزوم توسعه کارجهادی در بین مدیران دستگاه های اجرایی پس از استماع آمار و عملکرد بانک توسعه تعاون مجموعه اقدامات انجام شده را مثبت و مصداق کارجهادی مورد نیاز کشور ارزیابی کرد.
جلسه مشترک تعاونگران و فعالان بخش تعاون قزوین با معاون تعاون وزارت تعاون به میزبانی اداره کل تعاون و اتاق تعاون و با حضور محمد یزدی سرپرست قزوین در مجموعه باغستان سازمان جهاد سازندگی برگزار شد. در این جلسه سرپرست شعب بانک توسعه تعاون قزوین ضمن ارائه آمار عملکرد بانک توسعه تعاون در بحث پرداخت تسهیلات حمایتی به فعالان اقتصادی و تعاونی ها گفت: در سال جاری رقمی بالغ بر 5400 میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به تولید کنندگان و فعالان بخش های مختلف صنعت ، کشاورزی و … در قزوین پرداخت شده است که از این رقم بالغ بر 74 درصد جامعه هدف تعاونی های استان بوده اند که این عملکرد مطابق اساسنامه و رسالت اصلی بانک توسعه تعاون بوده و تاثیرات مثبت و ملموسی در ایجاد و حفظ اشتغال در استان داشته است.
وی افزود: مجموعه بانک توسعه تعاون قزوین با کار جدی و جهادی در تشکیل و تصویب پرونده های خصوصا تکلیفی، مسئولیت سنگینی را در قبال اشتغال در استان به دوش کشیده است و تمامی همکاران استان در انجام این امر سهیم بوده اند.
در ادامه جلسه مسئولان انجمن ها و تشکل های تعاونی هر یک به بیان دیدگاه ها و موضوعات خود پرداخته و مدیران دستگاه های اجرایی در حیطه وظایف و اختیارات خود نسبت به پاسخگویی اقدام کردند.
مهدی مسکنی،معاون وزیر تعاون با تاکید بر لزوم کار جهادی و خالصانه راه حل برون رفت از شرایط فعلی و ایجاد امید و رفع گره های معیشتی مردم را در پایبندی دستگاه های اجرایی به این مهم دانست. وی همچنین پس از استماع آمار و عملکرد بانک توسعه تعاون مجموعه اقدامات انجام شده را مثبت و مصداق کارجهادی مورد نیاز کشور ارزیابی کرد.
مسکنی همچنین از پروژه تعاونی مسکن فرهنگیان قزوین بازدید و حل موضوعات و مشکلات این تعاونی را در اولویت وظایف دستگاه های اجرایی مرتبط دانست.
در سیزدهمین گردهمایی روسای موفق بانکهای کشور صورت گرفت؛
تقدیر از روسای موفق شعب بانک پارسیان
در سیزدهمین گردهمایی روسای موفق شعب بانکهای کشور از 15 رئیس شعبه موفق بانک پارسیان تقدیر شد.
در این گردهمایی که با عنوان “مسئولیتهای حقوقی رؤسای شعب” و با حضور محمد طالبی دبیر کل بانک مرکزی ج.ا.ایران، پیمان نوری عضو شورای پول و اعتبار و رئیس هیات انتظامی بانک مرکزی، فرشاد حیدری رئیس موسسه عالی آموزش بانکداری ایران و مدیران ارشد نظام بانکی برگزار شد، از 15 رئیس شعبه برتر بانک پارسیان تجلیل شد.
در این مراسم که از مدیران ارشد بانک پارسیان، سیامک دولتی معاون شعب و پشتیبانی و محمدرضا خسروی راد مدیر امور شعب و فروش محصولات حضور داشتند؛ از سعید فتحی علیشاه رئیس شعبه بلوار کشاورز، فتانه آقایی رئیس شعبه نوربخش اصفهان، لیلا زارع رئیس شعبه استاد شهریار ولیعصر تبریز، فاطمه فرخ نیا رئیس شعبه ونک، مهدی آشوری رئیس شعبه سهراه امینحضور، انسیه بهبود نمین رئیس شعبه پارک ملت, اکبر قربانی رئیس شعبه گاندی, علی ٱیتی نیا رئیس شعبه اندیمشک, مریم الله جانی رئیس شعبه ٱپادانا, حمیدرضا فدایی رئیس شعبه طالقانی کرج, علی سمیعی رئیس شعبه میدان آرژانتین, حبیب چمن رئیس شعبه سهراه آذری، لیلا بیک مرزه رئیس شعبه میرداماد شرقی، فاطمه بدری رمضانی رئیس شعبه بجنورد و آزاده بیات رئیس شعبه بلوار پروین بهعنوان روسای موفق شعب بانک پارسیان تجلیل شد.
سیامک دولتی, معاون شعب و پشتیبانی بانک پارسیان در حاشیه این مراسم بابیان اینکه تجلیل از روسای شعب برتر بهمنزله نادیده گرفتن تلاش همکاران سایر شعب نیست و همه همکاران من شایسته تقدیر هستند, خاطرنشان کرد: موفقیت شعبه حاصل تلاش تیمی همه همکاران در آن شعبه و حتی شعب دیگر بانک است و هوشمندی, مشتری مداری و توجه جدی به نیاز مشتریان در این موفقیت مفید و مؤثر بوده است.
دولتی با اشاره به خوشنامی بانک پارسیان, افزود: همگی باید تلاش کنیم تا ضمن حفظ منافع سپردهگذاران و ذینفعان بانک را رشد و توسعه دهیم و بهرهگیری از ظرفیتها و تجربیات روسای موفق شعب بانک میتواند ما را دررسیدن به جایگاه مطلوبتر رهنمون سازد.
وی افزود: بانک پارسیان در سال جاری در بسیاری از شاخصها رشدهای بسیار خوبی را تجربه کرده و این موفقیت با تلاش همکاران ما در حوزههای مختلف بهدستآمده که قابلتقدیر و تشکر است.
گردهمایی رؤسای موفق شعب بانکها و مؤسسات اعتباری کشور، با عنایت به نقش مهم رؤسای شعب در موفقیت و پیشبرد استراتژیها و اهداف عملیاتی بانکها و مؤسسات اعتباری در نیل به اهداف نهایی سیاستگذار پولی و بانکی، همهساله توسط مؤسسه عالی آموزش بانکداری ایران باهدف انتقال تجارب و مهارتهای علمی ایشان و همچنین، باهدف قدردانی و تکریم از مدیریت شعب بانکها و مؤسسات اعتباری بهعنوان ارزشمندترین دارایی آنها برگزار میشود. تقویت مهارتهای موردنیاز و بحث و تبادلنظر میان رؤسای شعب نیز از دیگر اهدافی هستند که از برگزاری این گردهمایی دنبال میشوند.
بانک قرضالحسنه مهر ایران برنده جایزه مدیریت مسئولیت اجتماعی شد
بانک قرضالحسنه مهر ایران بهعلت اقدامات گسترده و نوآورانه در حوزه مسئولیت اجتماعی، در دومین جشنواره ملی مردمداری بهعنوان منتخب جایزه مدیریت مسئولیت اجتماعی شناخته شد.
به گزارش از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرضالحسنه مهر ایران، نوزدهمین کنفرانس بینالمللی روابط عمومی ایران و دومین جشنواره ملی مردمداری با سخنرانی استادان و صاحبنظران حوزه روابط عمومی و ارتباطات و حضور جمعی از مدیران، کارشناسان و پژوهشگران عرصه روابط عمومی در مرکز همایشهای سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.
در دومین جشنواره ملی مردمداری که به همت انجمن متخصصان روابط عمومی برگزار شد، از اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرضالحسنه مهر ایران بهعنوان منتخب جایزه مدیریت مسئولیت اجتماعی تقدیر شد.
بانک قرضالحسنه مهر ایران اقدامات گستردهای را در حوزه مسئولیت اجتماعی انجام داده که برخی از آنها همچون صرف منابع حاصل از دریافت وجه التزام در حوزه عامالمنفعه و خرید 25هزار اقلام بهداشتی و درمانی برای مبارزه با کرونا به ارزش 300 میلیارد ریال و همچنین بیمه حوادث 500هزار خانه روستایی در سطح 3 استان محروم برای نخستین بار در سطح کشور و شبکه بانکی انجام شده است.
نخستین و بزرگترین بانک قرضالحسنه کشور همچنین در بیمه حوادث 5میلیون و 300هزار خانه روستایی سراسر کشور نیز مشارکت داشته و 100 باب واحد مسکونی برای آسیبدیدگان از سیل ساخته است.
مشارکت در ساخت یک بیمارستان 300 تخت خوابه بیماران اعصاب و روان، ساخت و بازسازی 3 خانه بهداشت و 5 مدرسه در مناطق محروم و آسیبدیده از زلزله، توزیع بیش از 300هزار قلم وسایل آموزشی و بهداشتی در مناطق محروم کشور، مشارکت در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد (بیش از 100 نفر) و حمایت از اشتغال آنها با پرداخت وام قرضالحسنه بخش دیگری از فعالیتهای بانک قرضالحسنه مهر ایران در حوزه مسئولیت اجتماعی است.
افزون بر این، بانک قرضالحسنه مهر ایران بیش از 50هزار فقره وام قرضالحسنه معادل1400 میلیارد ریال به زنان سرپرست خانوار پرداخت کرده و در تأمین 1000 سری جهیزیه برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) مشارکت داشته است.

ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.