شماره: 2520 / ۱۴۰۳ بيست و نهم دي
تعداد بازدید : 0
اف ایکس برقی؛ بهرهوری بالا و سازگاری با طبیعت
ورود اف ایکس برقی با تکنولوژی پیشرفته و طراحی آینده گرایانه به بازار خودرو کشورمان، با تحول و جهش جهانی در صنعت خودروسازی همگام شده و از این تکنولوژی به عنوان پلی برای تعامل با محیط زیست و سبک زندگی مدرن یاد می شود.
در دنیای خودروها، روز به روز سهم بیشتری به خودروهای الکتریکی اختصاص مییابد. بسیاری از کشورها نیز مقرراتی را برای توقف تولید و فروش خودروهای احتراق داخلی (بنزینی) در نظر گرفتهاند که امری اجتناب ناپذیر در راستای مقابله با تغییرات اقلیمی و آلودگیهای زیست محیطی به شمار می رود.
حالا با گذشت زمان، پای این تغییرات بزرگ به ایران هم باز شده و اف ایکس برقی از اولین و پیشرفتهترین خودروهای الکتریکی بازار کشورمان به شمار می رود.اگر تا چند ماه قبل تماشای خودرو برقی در ایران عجیب و غیر ممکن بود، امروزه میتوانیم بگوییم بخش اعظمی از مردم به این خودروها و چگونگی استفاده از آن فکر میکند. تمام این تغییرات، نوید جهش بزرگتر در ایران را طی سالیان آینده میدهد چرا که از هم اکنون استقبال خوبی از خودرویی مانند اف ایکس برقی به عمل آمده است.
خریداران خودروهای برقی برای ترک خودرو بنزینی و جهش به عصر جدید صنعت خودرو، دلایل و توجیه های متعددی دارند؛ مانند قدرت و توان بیشتر، سازگاری بیشتر با طبیعت، کاهش هزینه و مصرف سوخت های فسیلی و در نهایت آغاز سبک زندگی مدرن.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
توضیح در خصوص اظهارات ریاست هیئت عامل ایدرو درباره افزایش ۷۰ درصدی تولید خودرو
در پی انتشار مطالب و تحلیل های نادرست در برخی از رسانه ها در خصوص اظهارات ریاست هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) درباره افزایش ۷۰ درصدی تولید خودرو و به جهت تنویر افکار عمومی توضیح زیر برای اطلاع عموم اعلام می شود. به گزارش از ایدرو، متعاقب اصلاح قیمت خودرو و تعدیل قیمت محصولات متناسب با تغییرات هزینه های تولید، قیمت مواد اولیه و امکان پرداخت مطالبات زنجیره تامین خودروسازان در ۲ هفته اول آذرماه گذشته، آمارها از رشد تولید حکایت داشت و اظهارات رئیس هیات عامل ایدرو در ۱۴ آذرماه هم ناظر بر این امر بود (افزایش ۷۰ درصدی تولید نسبت به روزهای قبل) و عین واقعیت بود.بعد از اعلام این موضوع و هفته بعد از آن محدودیت های ناشی از قطع برق و گاز شرکت ها و زنجیره تامین و همچنین نوسانات بازار ارز و مسائل دیگری که خارج از مسئولیت وزارت صمت و خودروسازان بود، مشکلاتی را برای تولید ایجاد کرده است،اما با پیگیری ها و اقدامات جبرانی روند تولید در دو خودروساز بزرگ کشور مجدد به بالای ۴۰۰۰ دستگاه در روز رسیده است.
انتصاب سرپرستان جدید
در شرکتهای تابعه گروه سایپا
با حکم مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، تغییرات تازهای در مدیریت شرکتهای زیرمجموعه این گروه انجام شد. طی این تغییرات، سرپرستان جدید برای شرکتهای «صنایع رنگ و رزین طیف سایپا» و «سایپالجستیک» منصوب شدند. با حکم علی شیخزاده، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و در راستای بهبود عملکرد و ارتقای بهرهوری در شرکتهای تابعه، بهزاد رضائی بادافشانی بهعنوان سرپرست شرکت صنایع رنگ و رزین طیف سایپا (سهامی عام) منصوب شد و از خدمات محمد بابائی، مدیرعامل پیشین این شرکت، قدردانی به عمل آمد.همچنین رضا اشجعی بهعنوان سرپرست شرکت سایپالجستیک انتخاب شد. پیش از این، محمد جواد هدایتزاده مسئولیت مدیریت این شرکت را بر عهده داشت.
در پی کاهش محمولههای سه ماهه آخر استلانتیس؛ بار این خودروساز سبک شد
شرکت خودروسازی استلانتیس اعلام کرد که محمولههای سه ماهه چهارم آن نسبت به سال قبل ۹ درصد کاهش داشته و به ۱.۳۹۵ میلیون دستگاه رسیده است. این شرکت در بیانیهای افزود در سه ماه پایانی سال ۲۰۲۴، محمولهها در آمریکای شمالی ۲۸ درصد، در منطقه اروپای بزرگ ۶ درصد و در آمریکای جنوبی ۱۲ درصد کاهش یافت.رویترز گزارش کرد که استلانتیس که در حال حاضر بر کاهش ذخایر متمرکز شده است، گفت که این ارقام در مقایسه با سه ماهه سوم، زمانی که محمولههای جهانی ۲۰ درصد کاهش یافته بود، بهبود یافته است.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
دوکلمه خبر
کلاه ایمنی مجهز به
هوش مصنوعی
کلاه ایمنی مخصوص موتور سیکلت با مجهز شدن به هوش مصنوعی دیگر هیچ نقطه کوری را برای موتورسوار باقی نمیگذارد.
هوش مصنوعی این روزها در همه جا در حال رسوخ است. حالا نیز راه خود را به کلاه ایمنی موتورسیکلت باز کرده است. یک کلاه ایمنی هوشمند با ترکیب دید بهبودیافته، تشخیص تصادف و اتصال بدون تاخیر، بالاترین سطح محافظت را برای موتورسواران فراهم میکند.
شرکت سازنده آن موسوم به Intelligent Cranium Helmets پس از یک نمایش مفهوم در سال ۲۰۱۵، سرانجام توانست محصول واقعی خود را به تولید انبوه برساند و آماده فروش کند.
این مدل iC-R نامیده میشود که در واقع مجموعهای از چهار مدل کلاه ایمنی هوشمند موتورسیکلت است که هر کدام مجموعهای از ویژگیهای هوشمند را دارند. این شرکت مستقر در ویرجینیا در سال ۲۰۱۵ با اولین رویکرد فناوری کلاه ایمنی هوشمند شروع به کار کرد که تمرکز اصلی را بر ادغام هوش مصنوعی در محصولات خود قرار داد.آمبروز دادسون(Ambrose Dodson)، مدیر عامل و همبنیانگذار این شرکت میگوید: یک روز هنگام رانندگی به سمت محل کار، متوجه تعدادی موتورسوار شدم که در همان مسیری که من بودم حرکت میکردند. من مشاهده کردم که موتورسواران هر زمان که نیاز به تغییر مسیر داشتند، مکرراً سر خود را میچرخانند و با خود گفتم باید راه ایمنتری برای این موتورسواران وجود داشته باشد.
برجستهترین ویژگی این کلاه هوشمند، میدان دید ۲۴۰ درجهای آن است. اما چطور ممکن است؟ طبق گزارشها، دوربینهای دوگانه کوچک عقب، نقاط کور را که خطر ایمنی قابلتوجهی برای موتورسواران محسوب میشود، حذف میکند و به موتورسوار امکان میدهد بدون نیاز به چرخاندن سر خود، اتومبیلها و موانع را تشخیص دهد.
علاوه بر این، یک دوربین با قابلیت ضبط با کیفیت ۱۰۸۰p و ۶۰ فریم بر ثانیه در پیشانی این کلاه ایمنی وجود دارد که زاویه ۱۲۰ درجه را پوشش میدهد. این بدان معناست که مجموع میدان دید موثر موتورسوار به ۳۰۰ درجه میرسد. درست مانند بسیاری از خودروهای بهروز این روزها، این کلاه هوش مصنوعی نیز با سیستم هشدار مجاورت همراه است که یک خط دفاعی ضروری در برابر برخوردهای احتمالی جانبی است که زمانی که راکب از خط مستقیم خود منحرف میشود، به او هشدار میدهد.در صورت وقوع تصادف نیز سیستم تشخیص تصادف این کلاه ایمنی میتواند بلافاصله با پلیس و اورژانس تماس بگیرد. یعنی اگر موتورسوار بیش از ۱۵ ثانیه بیحرکت باشد، کلاه ایمنی با امدادگران تماس میگیرد.همچنین یک نمایشگر هدآپ(HUD) مسئول ارائه اطلاعات مهم بدون منحرف کردن توجه راکب در حین دوچرخهسواری است. تمام اطلاعات مرتبط مانند سرعت، نشانگرهای مسیریابی و پیامهای دریافتی در قالبی خوانا پیش روی راننده ظاهر میشوند.
در مورد اتصال نیز این کلاه هوش مصنوعی سه حالت ارتباطی را ارائه میدهد که شامل بلوتوث، شبکه تلفن همراه با برد نامحدود برای حداکثر ۱۵ موتورسوار و سیستم بیسیم PTT است. این بدان معناست که شما قادر خواهید بود با دوستان خود بدون توجه به اینکه چقدر از شما دور هستند، در تماس باشید. اگر شما فردی هستید که دوست دارید سفرها و ماجراجوییهای خود را با موتور سیکلت ضبط کنید، این کلاه میتواند به عنوان یک دوربین فیلمبرداری نیز عمل کند. تنها کاری که باید انجام شود، این است که از یک فرمان صوتی استفاده کنید و سپس دوربینهای جلو و عقب روشن میشوند. این ویژگی نیاز به دوربینهای خارجی را نیز برطرف میکند.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
مناطق چهارگانه ترخیص موتورسیکلت در پایتخت اعلام شد
معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ مناطق چهارگانه ترخیص موتورسیکلتهای توقیفی در پایتخت را اعلام کرد.
سرهنگ سعید اکبری روز جمعه گفت: تمام کسانی که موتورسیکلت آنها در پارکینگهای پایتخت توقیف شده بدون استثناء باید به پلیس +۱۰ مراجعه و رفع توقیف موتورسیکلت خود از آن طریق پیگیری کنند.
وی افزود: اگر موتورسیکلتی دارای نقص مدارک بوده و یا مشکلاتی جهت ترخیص داشته باشد، پلیس در قالب پیامک به مالک اعلام میکند که به ستاد ترخیص مراجعه و از آنجا موتورسیکلتهای خود را ترخیص کند.
سرهنگ اکبری یادآور شد: به جهت رفاه حال شهروندان چهار منطقه برای ترخیص موتورسیکلتها در پایتخت در نظر گرفته شده و ستاد ترخیص واقع در خیابان زنجان شمالی فقط اختصاص به ترخیص خودرو دارد و از آنجا هیچ موتورسیکلتی ترخیص نمیشود.
معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ اظهار مرد: شهروندان پایتخت برای ترخیص موتورسیکلت خود میتوانند به مناطق ۱۴، ۲۰، ۲۲، ۲۸ پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به آدرس زیر مراجعه کنند.
۱ - منطقه ۱۴ پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ: خیابان نبرد شمالی - میدان نبرد - انتهای کوچه بیدی - پلیس راهور منطقه ۱۴
۲ - منطقه ۲۰ پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ: شهرری - خیابان ۲۴ متری رازی - خیابان شهید کریمی شیرازی _ روبروی فروشگاه شهروند - پلیس راهور منطقه ۲۰
۳ - منطقه ۲۲ پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ: شهرک گلستان - بلوار گلها - خیابان یاس سوم - خیابان یاسمن - پلیس راهور منطقه ۲۲
۴ - منطقه ۲۸ پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ: بلوار ارتش - انتهای بلوار اوشان - ضلع جنوب میدان اوشان - پلیس راهور منطقه۲۸
مردم میتوانند؛ برای کسب اطلاعات بیشتر، پیرامون اخبار مرتبط با پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، در حوزه تصادفات، حوادث، تخلفات، طرح های ترافیکی و اخبار تکمیلی روزانه به سامانه
http://tehran.rahvar۱۲۰.ir/ مراجعه کنند.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد:
تعداد بازدید : 0
حمل خودروهای پارک شده مقابل نمایشگاه ها به پارکینگ
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: یکی از تخلفات مهم و موثر در سطح شهرهای بزرگ، تخلفات ساکن است که جدا از برهم زدن نظم شهری می تواند عامل تغییر مسیرهای ناگهانی، تصادفات جبران ناپذیر و حتی خلل در وضعیت ترافیک در معابر اطراف باشد.
سرهنگ احسان مؤمنی درخصوص تخلفات ساکن از دید پلیس و اهمیت برخورد با تخلفات ساکن گفت: تخلفات ساکن به تخلفاتی گفته میشود که در حالت حرکت نیستند و ما شاهد وقوع این دست از تخلفات هستیم و مانند سایر تخلفات حادثه ساز که معمولاً در حال حرکت و با سرعت و سبقت و... رخ نمیدهند.
وی در خصوص تخلف توقف در پیاده رو ها که یک ناهنجاری اجتماعی و عدم رعایت حقوق شهروندان است ادامه داد: باید بگویم که مسلماً این نوع تخلف در بروز تصادفات و حوادث تأثیرگذار است چرا که وقتی عابر پیادهای که باید از داخل پیاده رو عبور کند مجبور می شود از پیاده رو خارج شده و به سطح سواره رو و خیابان وارد شود جان او به خاطر پارک خودروها در پیاده رو و اشغال سطح آن به خطر میافتد؛ بنابراین توقف در سطح پیاده رو یک تخلف محرز و بر خلاف مقررات راهنمایی و رانندگی است.
مومنی افزود : در آمار برخورد با تخلفات ساکن در ۹ ماهه امسال، ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار فقره تخلفات سد معبر ، ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار فقره تخلفات دوبله ، ۲۷۰ هزار فقره توقف در حریم تقاطع و ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار فقره توقف در محل ایستادن ممنوع به ثبت رسیده است.
مؤمنی افزود: برخی از تخلفات ساکن باعث بروز تصادفات و حوادث میشود مانند توقف در حریم تقاطعها که مستقیماً در حوادث و تصادف نقش دارند. برخی از تخلفات ساکن مستقیماً در تصادفات نقش ندارند مانند توقف در زیر تابلوها که باعث کندی حرکت، بی نظمی و ترافیک میشوند.معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ خاطر نشان کرد: طبق ماده ۱۶۰ آئین نامه راهنمایی و رانندگی هر نوع پارک و توقف که منجر به بر هم خوردن نظم عمومی جامعه گردد کلاً ممنوع است.
مومنی در خصوص توقف موتورسیکلت سواران در مقابل مجتمع های تجاری هشدار داد که در ادامه طرح ۱۰ به ساماندهی مراکز تجاری به خصوص تخلفات موتورسیکلت در مقابل آنها خواهیم پرداخت و هشدار می دهیم که وسایل نقلیهای که در مقابل نمایشگاه های خودرو متوقف هستند و به خصوص از پیاده روها برای توقف و پارک خودروها استفاده می کنند، به زودی توسط جرثقیل حمل و به پارکینگ منتقل خواهند شد.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
بهروزترین فهرست از بزرگترین خودروسازان دنیا
چین، آمریکا و ژاپن در مجموع ۵۳.۲ درصد خودروهای تولیدشده در جهان را میسازند که بیش از نیمی از این سهم در اختیار پکن است.
حدود ۹۳.۵ میلیون خودرو در سال ۲۰۲۳ در جهان تولید شده است؛ آمار سازمان بینالمللی تولیدکنندگان وسایل نقلیه موتوری این آمار را نشان میدهد. سهم چین از خودروهای تولیدی در جهان ۳۲.۳ درصد است و پس از آن آمریکا قرار دارد که ۱۱.۳ درصد خودروهای جهان را تولید کرده است. ژاپن با تولید ۹.۶ درصد خودروهای تولیدی در دنیا در جایگاه سوم از این منظر قرار دارد.
کشورهای هند با ۶.۳ درصد، کرهجنوبی با ۴.۵ درصد، آلمان با ۴.۴ درصد، مکزیک با ۴.۳ درصد، برزیل با ۲.۵ درصد، اسپانیا ۲.۶ درصد و تایلند با ۲.۶ درصد رتبههای چهارم تا دهم را به خود اختصاص دادهاند.
کشورهای آسیایی ژاپن، هند، کرهجنوبی و تایلند که میان ۱۰ کشور نخست قرار دارند، در مجموع ۲۲.۴ درصد از کل خودروهای تولیدی در جهان را تولید کردهاند. ترکیه ۱.۶ درصد، اندونزی ۱.۵ درصد، ایران ۱.۳ درصد، روسیه ۰.۸ درصد، مالزی ۰.۸ درصد و ازبکستان ۰.۵ درصد از کل تولید خودرو در جهان را تولید میکنند.ایران با تولید یک میلیون ۱۸۸ هزار و ۴۷۱ خودرو در سال ۲۰۲۳ از تولید خودروهای ساخته شده در جهان ۱.۲۷۷ درصد سهم دارد.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
در نشست انجمنهای قطعهساز و ساپکو :
تعداد بازدید : 0
ساپکو از کیفیت قطعات زنجیره تامین صیانت میکند
در نشست مدیرعامل ساپکو با هیات مدیره انجمن همگن قطعهسازان خودروی کشور و انجمن صنفی سازندگان قطعات و مجموعههای خودرو، بر صیانت ساپکو از کیفیت، با مراقبت و ارتقای کیفیت قطعات در خطوط تولید زنجیره تامین تاکید شد.
به منظور افزایش تعامل ساپکو و شبکه تامین و بررسی راهکارهای ارتقای کیفیت قطعات تولیدی و در ادامه نشستهای واکاوی مسائل حوزه کیفیت، مدیرعامل و مدیران ارشد ساپکو، در نشستی مشترک با هیات مدیره انجمن همگن قطعهسازان خودروی کشور و انجمن صنفی سازندگان قطعات و مجموعههای خودرو با اشاره به ضرورت ایجاد کارگروههای مشترک قطعهسازی و خودروسازی برای ارتقای روزافزون کیفیت و ارتقای شاخصها و فرایندهای کیفی، بر تمرکز این کارگروهها برای بررسی گلوگاههای کیفی قطعه سازان در خطوط تولید زنجیره تامین تاکید کردند.مدیرعامل ساپکو در این نشست با تاکید بر حق مشتریان مبنی بر افزایش کیفیت قطعات خودروهای گروه صنعتی ایرانخودرو و وظیفه کلیدی ساپکو در این حوزه اظهار کرد: بهمنظور ارتقای شاخصهای کیفی و صیانت از کیفیت محصولات و جلب رضایت حداکثری مشتریان باید ساپکو و زنجیره تامین، ضمن شناسایی علل اصلی چالشها، با تعامل نمایندگان قطعهساز، نسبت به رفع ریشهای مشکلات و ارتقای روزافزون کیفیت، اقدام کنند.
کیانوش پورمجیب افزود: طراحی مهندسی قطعات، وظیفه نخستین ساپکو به شمار میرود و این شرکت، صیانت از کیفیت را با ارتقا و مراقبت کیفیت از خطوط تولید زنجیره تامین با جدیت پیگیری میکند و بیشک اعتبار و منفعت تامینکنندگان نیز در گرو مراقبت و حلوفصل چالش مذکور است.
وی بر ضرورت حساسیت خودروساز و قطعه ساز نسبت به رفع گلوگاههای کیفی قطعات و پایش، هدایت و مراقبت مستمر امر خطیر کیفیت توسط ساپکو تاکید کرد و ارتقای کیفیت را زمینهساز کاهش هزینهها دانست.
پورمجیب همچنین بر ضرورت تسریع ایجاد کارگروههای مشترک و تیمهای حل مساله به منظور ارتقای کیفیت و جلب رضایت حداکثری مشتری تاکید کرد.
محسن رضاییمنش، قائممقام مدیرعامل ساپکو نیز در این نشست، اظهار کرد: با تعامل مستمر ساپکو و زنجیره تامین در قالب کارگروه های مشترک، تمامی توان مان را در مسیر ارتقای کیفیت محصولات گروه صنعتی ایرانخودرو و جلب رضایت مشتریان به کار خواهیم گرفت.
وی بر اهتمام ساپکو و زنجیره تامین در خصوص بهبود فرایندهای ارتقای کیفیت و صیانت از الزامات کیفی تاکید کرد.
رضاییمنش پاشنه آشیل کنونی صنعت خودرو را کیفیت دانست و گفتوگو و تعامل مستمر قطعهساز و خودروساز را راهگشای رفع چالش های کیفی و ارتقای روزآمد کیفیت قطعات برشمرد و بر تداوم برگزاری نشستهای تعاملی ساپکو با انجمنهای حوزه قطعهسازی به منظور پایش و ارتقای مستمر کیفیت قطعات محصولات گروه صنعتی ایران خودرو و مراقبت از فرآیندهای تولید تاکید کرد.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.