شماره: 2544 / ۱۴۰۳ پنجم اسفند

تعداد بازدید : 0
آغاز تحقیقات ایتالیا از فریبکاری تسلا و خودروسازان دیگر
شرکتهای خودروسازی تسلا، بیوایدی ، استلانتیس و فولکسواگن به دلیل استفاده از شیوههای تجاری غیرمنصفانه، هدف تحقیقات رگولاتور ایتالیا قرار گرفتند.
رگولاتور ایتالیا (AGCM)، اعلام کرد که شرکتهای تسلا، بیوایدی، استلانتیس و فولکسواگن به دلیل گمراه کردن مشتریان در مورد عملکرد خودروهای برقی خود، تحت تحقیقات قرار گرفتند. این خودروسازان، اطلاعاتی را در مورد برد حرکت خودروهای الکتریکی، کاهش ظرفیت باتری و محدودیتهای ضمانتنامه استاندارد باتری به مشتریان ارائه کردند که احتمالا ناقص دستورالعمل مصرفکننده بوده است.
این نهاد ناظر بر رقابت افزود که به نظر میرسد وبسایتهای این شرکتها، اطلاعات عمومی و در مواقعی متناقض، در مورد برد حرکت خودروهای الکتریکی عرضهشده خود ارائه کردند، بدون اینکه مشخص شود کدام عوامل بر حداکثر برد تبلیغاتی و میزان تأثیر آنها بر برد واقعی، تأثیر میگذارد.سازمان رقابت ایتالیا همچنین عنوان کرد که وبسایتهای این خودروسازان، اطلاعات واضح و کامل در مورد ظرفیت باتریهای خودروهای برقی آنها و محدودیتهای ضمانتهایی که به مشتریان ارائه میدهند، ارائه نکردهاند.طبق گزارش پایگاه خبر تسلاراتی، سازمان رقابت ایتالیا پنجشنبه گذشته، با پلیس جرایم مالی ایتالیا به مقر ایتالیایی این خودروسازان رفت. سازمان رقابت ایتالیایی تحقیقات جداگانهای برای هر شرکت، انجام خواهد داد.

ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.

تعداد بازدید : 1
اخبار
برگزاری چهارمین دوره اولویتبندی
خرید محصولات ایرانخودرو با حضور ناظران
چهارمین دوره اولویتبندی درخواستهای ثبتنام شده برای خرید محصولات ایرانخودرو، با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار شد.
برندگان نهایی این اولوبتبندی پس از تایید نهادهای نظارتی از طریق سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به نشانی ikcoesalse.ir اعلام خواهند شد.
اطلاعرسانی نتایج به تفکیک طرحهای فراخوان و از طریق ارسال پیامک انجام میشود.
مشتریان موظفند، با توجه به بخشنامههای اعلام شده، در مهلت تعیینشده نسبت به تکمیل وجه خودروی ثبتنامی اقدام کنند. در صورت عدم پرداخت بهموقع، نفرات ذخیره جایگزین خواهند شد.
در این دوره، امکان ثبتنام برای خرید خودروهای مختلف از جمله سورن پلاس بنزینی XU7P، پژو ۲۰۷ با موتورهای TU3 و TU5، دنا (دستی و اتوماتیک)، رانا پلاس، تارا (دستی و اتوماتیک) و هایما S7 پرو، در روشهای فروش عادی، طرح جوانی جمعیت و طرح فرسوده فراهم شده است.
کیا تاسمان در آمریکای شمالی
فروخته نخواهد شد
اولین ورود کیا به بازار پیکاپها جالب بود. واکنشهای اولیه به طراحی تاسمان جدید اشاره داشت که حداقل میتوان گفت غیر متعارف به نظر میرسد. کیا با وجود اینکه یک کامیون سایز متوسط است، میگوید که در آمریکای شمالی فرود نخواهد آمد.
یکی از نمایندگان این شرکت تأیید کرد که اگرچه یک کامیون برای بازار ایالات متحده منطقی است، اما این در مورد خودروی تاسمان نیست.در عوض، تاسمان در بازار داخلی خود یعنی کره جنوبی عرضه خواهد شد، قبل از اینکه به مناطق خاورمیانه و آفریقا و همچنین استرالیا صادر شود. جدای از طراحی بحث برانگیز، تاسمان از یک پلتفرم قدیمی بدنه روی فریم با مجموعهای از موتورهای گازی و دیزلی که توسط گیربکس اتوماتیک یا دستی پشتیبانی میشوند، استفاده میکند. نسخه تمام الکتریکی در حال توسعه است.به همین ترتیب، کیا یک تریم آفرود اختصاصی در تاسمان ارائه خواهد کرد. گفته میشود که این سیستم تعلیق را با فاصله ۹.۵ اینچی از سطح زمین، همراه با لاستیکهای همه جانبه و یک قفل الکترونیکی دیفرانسیل عقب بالا میبرد.
کیا ادعا میکند تاسمان میتواند تا ۷۷۱۶ پوند یدک بکشد. این رقم به طور قابل توجهی بالاتر از هر یک از پیکاپهای سایز متوسط است که در حال حاضر در آمریکای شمالی به فروش میرسند، مانند تویوتا فرانتیر و نیسان فرانتیر.
کشمکشهای پورشه
در بازار چین عمیقتر میشود
پورشه در سال ۲۰۲۴ شاهد کاهش چشمگیر ۲۹ درصدی فروش در چین بود که باعث شد نزدیک به ۳۰ درصد از نمایندگیهای خود تعطیل شوند.
تسلط پورشه در بازار خودروهای لوکس چین در حال کاهش است. چین که زمانی بزرگترین بازار این خودروساز برای هشت سال متوالی بود، شاهد کاهش چشمگیر فروش پورشه بوده است که در ۹ ماهه اول سال ۲۰۲۴ کاهش ۲۹ درصدی داشته است.
پورشه که در حال حاضر ۱۳۸ نمایندگی دارد، این تعداد را تا پایان سال ۲۰۲۶ به ۱۰۰ نمایندگی کاهش میدهد، زیرا به دنبال تجمیع فعالیتها و تمرکز بر سودآوری است. این شرکت در تماسی با سرمایه گذاران گفت، بازارهای کلیدی مانند پکن و شانگهای شاهد سرمایه گذاری مجدد خواهند بود، در حالی که مناطقی که عملکرد ضعیفی دارند به تدریج حذف خواهند شد.
چالشهایی که پورشه با آن مواجه است، نمادی از تغییر گستردهتر در ترجیحات مصرف کنندگان چینی است. خودروهای برقی تولید محلی و برندهای داخلی در حال افزایش هستند و خودروسازان لوکس اروپایی هم از نظر قیمت و هم از نظر فناوری پایینتر هستند. با وجود کاهش فروش، پورشه همچنان به پتانسیل بلندمدت خود در چین خوشبین است.
الکساندر پولیچ، رئیس پورشه چین، بر اهمیت سودآوری و تجربه مشتری ممتاز تاکید کرد. پولیچ گفت: «هدف کلیدی ما از بهینه سازی، بهبود سودآوری کلی شبکه است که منجر به یک موقعیت چند برد میشود. «

ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.

تعداد بازدید : 0
دوکلمه خبر
سهام نیسان با یک شایعه بالا رفت
سهام شرکت خودروسازی نیسان پس از گزارش «فایننشال تایمز» که مدعی شد این شرکت ژاپنی، برنامههایی را برای سرمایهگذاری شرکت تسلای «ایلان ماسک» طراحی کرده است، صعودی شد.
روزنامه «فایننشال تایمز» به نقل از منابع ناشناس، گزارش داد، این گروه بر این باور است که «تسلا»، سازنده خودروهای الکتریکی، علاقهمند به خرید کارخانههای نیسان در آمریکا است.
در این گزارش آمده است که این پیشنهاد، ائتلافی از سرمایهگذاران را به همراه تسلا به عنوان بزرگترین حامی، پیشبینی میکند و همچنین احتمال سرمایهگذاری حداقلی شرکت «فناوری فاکسکان» را شامل میشود.
سهام شرکت نیسان پس از انتشار خبر سرمایهگذاری احتمالی، بیش از ۱۲ درصد جهش کرد و در بازار توکیو، با ۹.۵ درصد افزایش بسته شد.
شرکت نیسان پس از لغو قرارداد با شرکت هوندا موتور برای ادغام هر دو برند، تحت یک شرکت هلدینگ که در اوایل ماه جاری به طور رسمی پایان یافت، بار دیگر به راه نجاتی دیگر نیاز پیدا کرد.
در حالی که نیسان در حال حاضر، در جستجوی شریک جدید است، «ماکوتو اوچیدا»، مدیرعامل این شرکت خودروسازی گفته است که دوام آوردن، بدون شریک دشوار است و ایده ارتباط با تسلا، با شک و تردید ناظران صنعت مواجه شد.
این تا حدی به دلیل مشکلات خود تسلا است زیرا تقاضا برای خودروهای الکتریکی کاهش یافته است. تسلا ماه گذشته برای اولین بار در بیش از یک دهه گذشته، کاهش فروش سالانه را گزارش کرد و بیش از ۱۰ درصد از نیروی کار خود را کاهش داد.
همچنین مشخص نیست که کدام داراییهای نیسان مد نظر خواهد بود. این خودروساز، سه کارخانه در آمریکا دارد و قبلاً هشدار داده بود که ممکن است افزایش برنامهریزی شده تولید خودروهای الکتریکی در کارخانه کانتون ایالت میسیسیپی را به دلیل عدم اطمینان در مورد انرژی و سیاستهای تجاری دونالد ترامپ، کاهش دهد.
«یاسوهیکو هیراکاوا»، مدیر سرمایهگذاری شرکت خدمات اینترنتی راکوتن(Rakuten) گفت: فکر کردن به مزیتهای خرید نیسان برای تسلا، دشوار است. بدیهی است که نیسان به داراییهای قدیمی مانند موتورها و خطوط مونتاژ نیازی ندارد. تصور چیزی که تسلا به آن نیاز دارد و نیسان بتواند ارائه دهد، دشوار است.
«فایننشال تایمز» گزارش کرد که این پیشنهاد تحت نظارت «هیرومیچی میزونو»، عضو سابق هیئت مدیره تسلا به همراه «یوشیهیده سوگا»، نخست وزیر سابق ژاپن حمایت میشود.
طبق گزارش پایگاه خبری فورچون، «ماسک» در واکنش به این گزارش در پلتفرم شبکه اجتماعی ایکس، گفت: خط تولید سایبرکاب، شبیه هیچ چیز دیگری در صنعت خودرو نیست و مشخص نیست که آیا این بدان معناست که ماسک با چنین معاملهای مخالف است یا اینکه پیشنهاد نیسان برای عرضه کارخانههای آمریکایی خود، ممکن است برای جلب نظر ماسک کافی نباشد.

ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.

تعداد بازدید : 1
ممنوعیت خرید و فروش خودروهای پلاک گذر موقت
معاون فنی و مهندسی پلیس راهور فراجا از ممنوعیت خرید و فروش خودروهای پلاک گذر موقت خبر داد.
سرهنگ محمدحسن ابراهیمپور، معاون فنی و مهندسی پلیس راهور فراجا، اعلام کرد: بر اساس قوانین جاری، خرید و فروش خودروهای پلاک گذر موقت در کشور ممنوع است.
معاون فنی و مهندسی پلیس راهور فراجا با تاکید بر اهمیت رعایت مقررات مرتبط با این دسته از خودروها اظهار داشت: هرگونه معامله، تصرف یا تردد خودروهای پلاک گذر موقت در معابر شهری و برونشهری غیرقانونی بوده و در صورت مشاهده، وسیله نقلیه توسط پلیس توقیف میشود.
سرهنگ ابراهیمپور افزود: مطابق قانون، خودروهای توقیفی از نوع پلاک گذر موقت بهعنوان کالای قاچاق تلقی شده و به سازمان جمعآوری و فروش اموال تملیکی واگذار خواهند شد.
وی ضمن اشاره به مستندات گمرکی مرتبط با ورود این خودروها، تصریح کرد: مالکیت وسایل نقلیه پلاک گذر موقت بهطور دقیق در اسناد گمرکی تعیین شده و ورود و تردد آنها تحت نظارت پلیس صورت میگیرد، بر اساس قوانین، حداکثر مدت مجاز برای تردد خودروهای پلاک گذر موقت در محدوده سرزمینی کشور پنج ماه تعیین شده است.
معاون فنی و مهندسی پلیس راهور از هموطنان عزیز در خواست کرد تا با توجه به این مقررات، از هرگونه خرید و فروش خودروهای پلاک گذر موقت خودداری کرده و از بروز مشکلات قانونی جلوگیری کنند.

ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.

تعداد بازدید : 1
شایستگی صنعتی با تلاش جمعی به دست میآید
برخی از مدیران ارشد صنعت و نهادهای تصمیمگیر در کشور همچنان بهمسائل، نگرش سنتی دارند و بهتحولات جهانی با دیده تردید مینگرند.
حتی آنهایی که بهتغییرات جهانی اعتقاد دارند، یا تحول صنعتخودرو ایران را دور از دسترس میبینند، یا در برابر آن مقاومت میکنند، یا جسارت اجرای تغییرات بزرگ را ندارند. در این میان، گروه دیگری نیز وجود دارند که چشمانتظار منجیانی برای حل مشکلات صنعت و بازار خودرو کشور هستند. صنعت ایران نیازمند مدیرانی آگاه بهعلم روز، شجاع و الهامبخش است؛ مدیرانی که از سطوح عالی تا مسائل اجرایی بتوانند نسل جوان را بهحرکت درآورند و تغییرات بنیادین در این صنعت ایجاد کنند.
کلید گشودن درهای پیشرفت و تحول، ایجاد اتحاد و همافزایی علمی و عملی است؛ همان اتفاقی که در چین رخ داد. برنامه «ساخت چین ۲۰۲۵» که در سال ۲۰۱۵ رونمایی شد، نمونهای الهامبخش از عزم و اراده یک ملت برای بازسازی صنعتی است. چین با سرمایهگذاری صدها میلیارد دلاری در زیرساختها و صنعتخودرو، پایههای تسلط خود بر زنجیرهتامین جهانی را بنا نهاد.
این کشور اکنون با کنترل ۸۵ درصد پالایش عناصر کمیاب و فرآوری مواد معدنی حیاتی مانند لیتیوم، کبالت و گرافیت، شریان حیاتی فناوریهایی همچون خودروهای برقی، هوش مصنوعی، نیمههادیها و ابزارهای پیشرفته تولید را در اختیار دارد. اما این موفقیت تنها حاصل برنامهریزی جسورانه سال ۲۰۱۵ نیست؛ بلکه نتیجه دههها تلاش مداوم و هدفمند مردم چین است.
در مقابل، کشورهای غربی بهدلیل برونسپاری تولیدات، غفلت از زیرساختهای صنعتی و گرفتار شدن در بنبستهای سیاسی، فرصتهای صنایع تولیدی خود را از دست دادهاند. این بیتوجهی آنها را به بزرگترین رقیب ژئوپلیتیکی خود وابسته کرده است. اکنون غرب برای مقابله با پیشرفت چین به بازسازی زیرساختهای تولیدی خود میاندیشد؛ اما این بازنگری هزینهای سنگین برایشان داشته است و خواهد داشت. ایران برخلاف چین که از صفر آغاز کرد، هنوز سالانه یکمیلیون دستگاه خودرو تولید میکند؛ پایهای که اگر بهدرستی مدیریت شود، میتواند سکوی پرتابی برای جهش صنعتی باشد. اما طی کردن این مسیر، نیازمند تلاش مضاعف برای ارتقای کیفیت و اتخاذ تصمیمات جسورانه است. چالشهای پیش رو هرچند بزرگ هستند، اما غیرقابل حل نیستند.
سوال اصلی این است که آیا ایران میخواهد هدایت تحول صنعتی خود را در دست گیرد یا آن را بهدیگران واگذار کند؟ اختلافات داخلی (که انعکاس آن در فرآیند واگذاری و خصوصیسازی اخیر کشور دیده میشود) و تصمیمگیریهای پراکنده سبب شدهاند گلوگاههای صنعتی کشور عملا فلج شوند؛ درحالی که دیگران، چه در شرق و چه در غرب، با سرعتی چشمگیر در حال نوآوری و سرمایهگذاری هستند.
ایران برای بازپسگیری جایگاه هدایت درونی خود در صنایع کلیدی باید سیاستهایی اتخاذ کند که ضمن تقویت تولید داخلی باکیفیت، اتحادهای همافزا ایجاد کند و سرمایهگذاری عمیقی روی نسل جوان داشته باشد؛ نسلی که معمار آینده کشور خواهند بود. ما نیازمند مدیران صنعتی جوان آگاه بهعلوم روز دنیا هستیم.
اکنون بخشهایی از لایه مدیریتی صنایع خودروسازی و زنجیرهتامین کشور، دیگر حرف جدیدی برای گفتن ندارند و همچنان روش سعی و خطای شکستخورده همیشگی را دنبال میکنند.
از طرفی چین نشان داده است با تمرکز و اراده میتوان زنجیرهتامین جهانی را متحول کرد. ایران نیز میتواند چنین کند؛ اما تنها اگر اختلافات داخلی کنار گذاشته شود و منتظر دیگران نمانیم تا مشکلات ما را حل کنند. مسیر پیش روی ایران پرچالش است؛ اما با اتحاد هدفمند، اقدامات شجاعانه و تعهد بهتعالی ملی قابل پیمودن خواهد بود.
غفلت بیشتر از تحولات جهانی سبب پسرفت سریع صنعت ایران خواهد شد. اگر اقدام جدی نکنیم، شاید طی ۲ تا ۵ سال آینده شرایط پیچیده و دشواری در صنعت ایجاد شود. برای دستیابی به صنعتی پویا و رقابتی، ایران باید از چهرههایی جوان بهره گیرد که مرجعیت صنعتی دارند و از تحولات جهانی آگاهند. این افراد میتوانند نقش متحدکنندهای ایفا کرده و صنعت کشور را بهسوی نوآوری هدایت کنند.
صنعت ایران از سخنان تکراری و غیرعلمی آزرده شده است. آینده خودروسازی ایران متعلق بهجوانان تحصیلکرده ماست؛ اگر بزرگ فکر کنیم، قاطعانه عمل کنیم و بهتوانایی جمعی خود ایمان داشته باشیم.
تنها با درک تحولات جهانی، همبستگی ملی و بهرهگیری از ظرفیتهای بینظیر کشور میتوانیم جایگاهی شایسته در صحنه جهانی کسب کنیم. شایستگی صنعتی چیزی نیست که کسی به ایران بدهد؛ بلکه خودمان باید آن را با تلاش جمعی بهدست آوریم.

ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.

تعداد بازدید : 0
رکورد تولید روزانه «کرمان موتور» دوباره شکسته شد
کرمانموتور این رکورد را در شرایطی رقم زده است که ناترازی انرژی بهخصوص قطعی برق در تابستان و پاییز امسال، اثرات مخربی بر صنعت و روند تولید برجای گذاشت.
برای دومینبار در سال ۱۴۰۳، رکورد تولید روزانه کرمانموتور شکسته شد؛ بهطوری که این شرکت تولید بیش از ۴۰۰ دستگاه خودرو در یک روز را تجربه کرد. کرمانموتور با بهرهمندی از امکانات و ظرفیت بالای زنجیرهتامین و بهکارگیری تجهیزات بهروز، برای دومینبار در سال جاری رکورد تولید روزانه خود را شکست. تولید روزانه این شرکت در ۲۸ بهمن ۱۴۰۳ با تولید ۴۱۰ دستگاه خودرو، برای نخستینبار از مرز ۴۰۰ دستگاه عبور کرد. این رکورد برای دومینبار در سال ۱۴۰۳ شکسته شد. چراکه پیشتر از آن و در تیرماه ۱۴۰۳، شرکت کرمانموتور با تولید روزانه ۳۴۸ دستگاه، بالاترین میزان تولید روزانه سال گذشته را ارتقا داده بود.
رکورد بالاترین میزان تولید کارخانه کرمانموتور در یک روز برای شهریور ۱۴۰۲ و با تولید ۳۴۶ دستگاه ثبت شده بود که این عدد دو مرتبه در سال ۱۴۰۳ جابهجا شده است؛ نخستینبار در تیرماه ۱۴۰۳ با تولید ۳۴۸ دستگاه و بار دیگر در بهمنماه امسال با تولید ۴۱۰ دستگاه در یک روز، که یک رکورد تاریخی برای کرمان موتور محسوب میشود. این افزایش تولید کرمانموتور و ثبت رکورد جدید در شرایطی رقم میخورد که در سال جاری ناترازی انرژی بهخصوص قطعی برق نهتنها در تابستان برای تولید مشکلساز بود، بلکه به فصل پاییز نیز کشیده شد و اثرات مخربی بر صنعت و روند تولید برجای گذاشت.کرمانموتور با تلاش همهجانبه کارکنان و کارگران خود بهمنظور افزایش تولید و ارتقای کیفیت محصولات گام برمیدارد؛ بهطوری که بهدنبال گسترش همکاری با قطعهسازان داخلی و بهبود عملکرد زنجیرهتامین در تغذیه خطوط تولید، این شرکت توانست در بهمنماه ۱۴۰۳ نسبت بهمدت مشابه سال قبل، ۲۰ درصد افزایش تولید را ثبت کند و این مسیر توسعه ظرفیت خطوط تولید برای سال آینده با سرعت بیشتری ادامه خواهد یافت.
شرکت کرمانموتور در سال جاری با افتتاح و بهرهبرداری کامل از خط رنگ تمامرباتیک خود و در کنار آن خط تولید موتور TGDI و گیربکس CVT، گامهای بلندی در مسیر توسعه زیرساختهای خود برداشته است. این رکورد و رشد تولید خودرو در کارخانه کرمانموتور، نشاندهنده برنامهریزی درست و هدفمند این شرکت بهمنظور افزایش تولید همراه با رشد کیفیت خودروهای تولیدی را نشان میدهد.
یکی از برنامههایی که شرکت کرمانموتور بهموازات رشد تولید پیش برده، توسعه خدمات پس از فروش و شبکه نمایندگیهای مجاز این خودروساز است که توسط شرکت خدمات و تجارت بمخودرو (ارائهدهنده خدمات پس از فروش شرکت کرمانموتور) دنبال میشود.
در همین راستا سیدحسین میری، مدیرعامل شرکت خدمات و تجارت بمخودرو و عضو هیاتمدیره صنایع خودروسازی کرمان با اشاره به برنامهریزی برای گسترش و توسعه خدمات شرکت کرمانموتور در سراسر کشور اظهار داشت: «مجموعه ما همواره در مسیر رشد قدم برداشته و برنامهریزیهای بلندمدت و جدی برای رشد سازمان انجام شده است.»
میری با اشاره به کارآمد بودن بخشخصوصی در صنعتخودرو بیان کرد: «بخشخصوصی در این صنعت در کنار نوآوری، سودآوری را ثبت کرده است که عملکرد مثبتی در مسیر رشد صنعت کشور خواهد بود.»وی با بیان اینکه در سالهای گذشته حجم بالایی از درآمدهای حاصل در مجموعه کرمانخودرو در مسیر تحقیقوتوسعه هزینه شده است، افزود: «یکی از اهداف ما در مسیر رشد و توسعه سازمان، افزایش کیفیت و در کنار آن اشتغالزایی است.»
مدیرعامل شرکت خدمات و تجارت بمخودرو ادامه داد: «یکی دیگر از اصلیترین راههای توسعه سازمان، نمایندگیهای ما هستند که ما در انتخاب آنها دقت لازم را بهکار خواهیم برد. چراکه بخش قابل توجهی از نتایج و بازخوردهای کیفی و عملکردی فعالیتهای ما در سازمان، از نمایندگیهای ما بهدست میآید که نقش مهم نمایندگی را نشان میدهد.»
محمدرضا محمودی، قائممقام مدیرعامل شرکت خدمات و تجارت بمخودرو ضمن اشاره بهفعالیت ۱۳۱ نمایندگی کرمانموتور در سراسر کشور، اعلام کرد: «۱۳۵ پایگاه نوروزی امداد کرمانموتور در ایام نوروز ۱۴۰۴ فعالیت خواهند کرد.»
وی افزود: «در کنار خدمات ویژه و شبانهروزی امداد نوروزی کرمانموتور، ۱۱۰ نمایندگی فعال در سراسر کشور در این ایام آمادگی ارائه خدمات بهدارندگان محصولات کرمانموتور را خواهند داشت.» محمودی ادامه داد: «جزئیات بیشتر درباره امداد نوروزی کرمانموتور و پایگاههای سراسر کشور را در اسفندماه منتشر خواهیم کرد.»
محمودی همچنین از آموزش یکهزار و ۵۵۰ نفر از پرسنل نمایندگیهای کرمانموتور در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: «درحال حاضر با افزایش ۵۲ درصدی موجودی قطعات نسبت بهسال گذشته، کمترین میزان خودروهای خوابیده را در شبکه نمایندگی داریم.»
بهگفته وی، کرمانموتور با ۱۳۱ نمایندگی فعال در سراسر کشور بههمراه تیم امداد شبانهروزی سراسری، یکی از فعالترین و بزرگترین شبکه ارائه خدمات پس از فروش در کشور را در اختیار دارد.

ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.