شماره: 1471 / ۱۳۹۹ بيست و پنجم مرداد
تعداد بازدید : 0
اخبار
با کالاکارت بانک مهر ایران تورم را دور بزنید
در شرایط کنونی اقتصاد، بانک قرض الحسنه مهر ایران با طرح کالاکارت از قدرت خرید شما محافظت میکند. به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، طرح کالاکارت این بانک به مشتریان این قدرت را میدهد که بتوانند اثر تورمهای آتی را بر قدرت خرید خود خنثی کنند.در این طرح مشتری میتواند با دریافت یک کارت که حداکثر 200 میلیون ریال اعتبار دارد، از پذیرندگان مختلف نسبت به خرید کالا یا دریافت خدمات اقدام کند.در شرایط فعلی بسیاری از ما نسبت به افزایش قیمت کالاهای مصرفی بادوام مانند لوازم خانگی نگرانی داریم. در این شرایط یا نیاز به پسانداز و تحمل انتظار بیشتر برای خرید آن کالا داریم یا اینکه باید نسبت به خرید یک مدل کمکیفیتتر از آن کالا تن دهیم.بانک مهر ایران با ارائه کالاکارت این نگرانی را برطرف کرده است. شما میتوانید با دریافت این کارت نسبت به خرید کالاهای مورد نیاز خود از فروشندگانی با تنوع قابل توجه اقدام کنید. دامنه فروشندگانی که در چارچوب این طرح نسبت به عرضه کالا اقدام میکنند از لوازم خانگی تا رایانه، تلفن همراه، موتورسیکلت و... را در برمیگیرد. همچنین دریافت خدمات پزشکی نیز با استفاده از این کالا امکانپذیر است.اگر نگران این هستید که در چند ماه یا یک سال آتی قیمت کالایی که برای خرید آن برنامهریزی کردهاید افزایش یابد، کالاکارت بانک مهر ایران را دریافت کنید. با دریافت کالاکارت تنها 4 درصد کارمزد میپردازید. ناگفته نماند پرداخت اقساط یک ماه استراحت دارد، یعنی پس از گذشت یک ماه از دریافت کالاکارت توسط مشتری، دریافت اقساط آغاز میشود. اقساط این طرح نیز 6ماهه، 9ماهه و 12ماهه است.حتماً متوجه شدید که بانک مهر ایران، درآمد آینده شما را همین حالا در اختیارتان قرار میدهد و به این ترتیب قدرت خرید شما را در برابر تورم حفظ میکند. یعنی اگر قرار است کالایی در 12 ماه آتی چند درصد گرانتر شود، اما شما میدانید که درآمد یا حقوقتان در این مدت افزایش پیدا نمیکند، بهتر است پولی را هماکنون در اختیار داشته باشید تا بتوانید آن کالا را خریداری کنید. بانک مهر ایران پول مورد نیاز شما را هماکنون در اختیارتان قرار میدهد و شما بدون نگرانی از افزایش قیمت کالای یاد شده در آینده، آن را میخرید.
حضور مدیرعامل بانک آینده در نشست وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با مدیران عامل و معاونان اعتباری بانکها
نشست دکتر مونسان، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با مدیران عامل و معاونان اعتباری بانکها، بهمنظور تقویت همافزایی بین این وزارتخانه و بانکهای مختلف کشور، با حضور دکتر فطانت، مدیرعامل، حسین مجاهدی، معاون اعتبارات، نایبرییس هیأتمدیره، و دکتر فخریان، رییس اداره اعتبارات خرد و متوسط بانک آینده برگزار شد.به گزارش روابطعمومی و بازارافزایی بانک آینده، در این نشست، مدیرعامل بانک آینده ضمن ارائه گزارشی از مهمترین اقدامات بانک در خصوص حمایت از صنعت گردشگری و صنایعدستی، بر لزوم تقویت حمایتها از این دو حوزه تأکید کرد.فطانت با اشاره به ظرفیت بالای حوزه گردشگری داخلی، با تبیین لزوم حمایت بیشتر از حوزههای گردشگری و صنایع دستی گفت: شایسته است بانکها با استفاده جدیتر از ابزارهای مختلف بانکی و جلب مشارکت عمومی برای انجام کارهای بزرگتر در این حوزهها، حمایت نمایند.ایشان ضمن اعلام آمادگی و همراهی بیشتر بانک آینده در خصوص حمایت و پشتیبانی از حوزه گردشگری و صنایع دستی کشور و فعالان شاغل در این بخش، ابراز امیدواری کرد که بانک آینده با استفاده از ابزارهای مختلف بانکی و ارائه تسهیلات، به خصوص در شرایط مقابله با کرونا، منشاء اثر بسیار خوبی در این زمینه باشد تا با سهمی بیشتر، شاهد افزایش اشتغال و درآمد در این حوزهها باشیم.
دکتر مصطفوی سکاندار بیمه میهن شد
بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران بر مدیر عاملی دکتر رضا مصطفوی مهر تأیید زد و ایشان رسماً سکان هدایت بیمه میهن را بر عهده گرفت.به گزارش روابط عمومی بیمه میهن؛ دکتر سلیمانی رییس کل بیمه مرکزی ج.ا.ا با صدور ابلاغیه ای، ضمن تایید صلاحیت حرفه ای رضا مصطفوی برای تصدی مدیرعاملی بیمه میهن، از جمله بر بهبود عملکرد شرکت، اجرای حاکمیت شرکتی و رعایت مقررات و اصول بیمه گری تاکید کرده است.️دکتر مصطفوی مدیرعامل جدید بیمه میهن از سوابق درخشان و مؤثر بیمه ای در حوزه فنی و اجرایی برخوردار است و پیش از این، مدیر آموزش و توسعه، مدیرکل پذیرش مؤسسات و دفاتر بیمه ای، مدیرکل مبارزه با پولشویی و مدیرکل توسعه مدیریت ریسک بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران را عهده دار بوده است.مصطفوی دانشجوی دکترا در رشته مدیریت تطبیقی و توسعه و در مرحله دفاع از رساله است و سوابق پژوهشی متعددی نیز در حوزه بیمه دارد.️گفتنی است اعضای هیأت مدیره بیمه میهن پیشتر به اتفاق آراء دکتر مصطفوی را که به نمایندگی از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای عضویت در هیأت مدیره معرفی شده و بیمه مرکزی نیز این موضوع را تأیید کرده است، به عنوان مدیرعامل بیمه میهن انتخاب و برای انجام تشریفات اداری و احراز صلاحیت حرفه ای به بیمه مرکزی معرفی کرده بودند.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
مدیر عامل، برنامه های آتی بیمه آسیا را تشریح کرد:
تعداد بازدید : 3
تداوم توفیق بیمه آسیا تا 1400
برگزاری موفقیت آمیز مجمع سال1399با شناسایی 700ریال سود و تخصیص350ریال به سهامداران ،تداوم توفیق بزرگترین بیمه خصوصی کشور تا مجمع سال1400 را تثبیت کرد.
مسعود بادین ،نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا با اظهار امیدواری نسبت به تداوم موفقیت های بیمه آسیا در سال 1399، گفت: تولید 75 هزار میلیارد ریال حق بیمه در پایان سال 1399 یک برآورد علمی و حرفه ای است که با تدابیر مدیریت ارشد و همت و تلاش خانواده بزرگ بیمه آسیا محقق خواهد شد.
مدیر عامل بیمه آسیا عرضه محصولات جدید بیمه ای را ضروری دانست و اظهار داشت: بررسی و اجرای طرح های تحقیقاتی و محصولات جدید و پشتیبانی از طرح های جدید بیمه ای با همکاری بین رشته ای مدیریت های فنی و اهتمام کارشناسان، از برنامه های بیمه آسیا در سال 1399 است.نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا ارتقای سطح توانگری شرکت و تقویت شبکه فروش را یکی از اولویت های این شرکت برشمرد و بیان داشت: با استقرار نظام و استاندارد های مرتبط با امور مشتریان ، توسعه محصولات با شناسایی نیاز مشتریان و ایجاد مزیت رقابتی در بازار و گسترش و ارتقای مسیرهای ارتباط با مشتری و جایگاه مشتری و رسیدگی به شکایات، امیدواریم شاهد تحولات اساسی در حوزه مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع در بیمه آسیا باشیم.مدیر عامل بیمه آسیا با تصریح افزایش فروش بیمه های خرد و انعقاد قراردادهای گروهی در جهت توسعه بازار و تقویت برند شرکت ،گفت: اصلاح ترکیب پرتفوی بیمه ای و توسعه فروش در بیمه های با سود مناسب و پالایش پرتفوی زیانده، مواردی است که با رصد بازار بیمه کشور و بررسی های فنی در دو حوزه بیمه های اشخاص و اموال باید مورد توجه قرار گیرد.
مسعود بادین بهبود فرآیند نظارت ها به منظور حصول اطمینان از صحت روند امور در راستای اهداف و برنامه های شرکت را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: برهمین مبنا، ایجاد ساز و کار مناسب در جهت افزایش اطمینان بخشی به گزارشات و شفافیت اطلاعات در بخش های مالی و فنی از برنامه های مدون بیمه آسیا است.
نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا با اشاره به اینکه سرمایه انسانی ،رکن اساسی شرکت های بیمه است،گفت: ارتقای سطح دانش و مهارت کاری کارکنان و شبکه فروش برای خدمت رسانی بهتر و افزایش سطح رضایت مشتریان ،ارتقای سطح بهره وری منابع انسانی، افزایش توانمندی کارکنان و توسعه آموزشهای کاربردی و اثربخش وتشکیل ساختار سازمانی مناسب به منظور تسریع در فرآیندهای صدور و خسارت به عنوان اولویت های بیمه آسیا در حوزه سرمایه انسانی در سال 1399مطرح می باشد.
مسعود بادین با تصریح لزوم حرکت به سمت الکترونیکی شدن خدمات بیمه ای ،بیان داشت: توسعه و ارتقای نرم افزارهای بیمه ای مطابق با استاندارد و آیین نامه بیمه مرکزی و انجام تمهیدات لازم برای پیاده سازی و اجرای استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی ،موارد مورد نظر مدیریت ارشد بیمه آسیا است که در سال 1399به جد پیگیری خواهد شد.نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا با اشاره به انعقاد قرار داد با بیش از 400بیمارستان و مراکز درمانی در سراسر کشور ،اظهار داشت: توسعه سامانه صماد (صدور معرفی نامه آنلاین درمان) و شبکه ملی کارشناسان برخط بیمه های درمان بیمه آسیا در سراسر کشوراز برنامه های پیش بینی شده بیمه آسیا در بخش درمان است که امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده بتوانیم ارائه خدمات بیمه ای مجازی به بیمه شدگان را محقق سازیم.
مدیر عامل بیمه آسیا با تصریح به روز رسانی نرمافزار آسیا همراه ویژه تلفنهای همراه با رویکرد ارائه خدمات پس از فروش برای سیستم عامل اندروید ،بیان داشت:نسخه جدید نرمافزار آسیا همراه، با قابلیت های پرداخت اقساط ، نمایش اندوخته بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری ، استعلام اصالت بیمه نامه صادره توسط کلیه شرکت ها ،نمایش بیمه نامه های فعال بیمه گذار ،نمایش نزدیک ترین مراکز ارائه خدمات ،راهنمای دریافت خسارت به تفکیک رشته های بیمه ایی،امکان ثبت شکایت و پیشنهاد و انجام نظر سنجی بر روی سایت اطلاع رسانی بیمه آسیا بارگذاری شده است.
نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا، برنامه ریزی برای حضور در کشور های همجوار را از دیگر فعالیت های آتی بیمه آسیا ذکر کرد و افزود: با بررسی های کارشناسی انجام شده، مقدمات لازم برای حضور و فعالیت بیمه ای در کشور های همسایه انجام شده است و امیدواریم در سال 1399 این مهم محقق شود.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
« ایران معین » با مدیر عامل جدید در آزمون کیش سربلند بیرون آمد
بیمه ایران معین با استراتژی جدید مدیریتی خود و پرداخت خسارت به زیان دیدگان مجتمع تجاری پردیس کیش در کمتر از 48 ساعت ، ضمن ثبت رکوردی جدید در مناطق آزاد، از این آزمون سربلند بیرون آمد.
در همین راستا طی مراسمی که باحضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و مدیرعامل بیمه ایران معین برگزار شد، پس از ارزیابی خسارت های ناشی از آتش سوزی مجتمع تجاری پردیس کیش، پرداخت به بیمه گذاران آغاز شد.داریوش محمدی در این مراسم ضمن تشکر از همکاران ذیربط در حوزه معاونت فنی شرکت و شعبه کیش که از ابتدای وقوع حریق در محل حادثه حضور یافته و به صورت شبانه روزی با رعایت ضوابط فنی ارزیابی خسارت وارد شده را سرعت بخشیدند افزود: مجموعه ارکان بیمه ایران معین تلاش می کنند که در شرایط اقتصادی متاثر از کرونا دغدغه بیمه گذاران شرکت در حوزه دریافت به موقع خدمات به حداقل برسد.
️دکترمحمدی اظهار داشت: ظرف کمتر از 48 ساعت از وقوع حادثه، ارزیابی ها آغاز و در مرحله اول خسارت تعداد 10 پرونده خسارت کلی بالغ بر 2 میلیارد تومان به زیاندیدگان پرداخت شد.
مدیرعامل شرکت بیمه ایران معین با بیان توانمدی بالای این شرکت در عمل به تعهدات خود خاطرنشان کرد: پیش بینی کارشناسان فنی شرکت این است که مبلغ خسارت بازار پردیس از 25٪ تعهدات شرکت تجاوز ننماید، مضاف بر اینکه بیمه ایران معین در خصوص این حادثه دارای پوشش اتکایی مناسبی می باشد.محمدی در ادامه افزود: مجتمع پردیس یکی از مشتریان قدیمی بیمه ایران معین است و شرکت در راستای تکریم مشتریان خود در کمتر از 48 ساعت پرداخت خسارات را آغاز کرده و این مهم با جدیت ظرف چند روز آینده ادامه خواهد داشت.دکتر غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این مراسم ضمن تشکر از اقدامات به موقع شرکت بیمه ایران معین گفت: توقع و انتظار بیمه گذاران در حوادث و اتفاقات پیش بینی نشده بهره مندی از ارزیابی و پرداخت به موقع بیمه گران است که این موضوع در کوتاه ترین زمان ممکن توسط گروه کارشناسی شرکت بیمه ایران معین انجام یافته است.لازم به ذکر است در پایان این مراسم ، چک های خسارت وارده به زیاندیدگان توسط مدیران عامل سازمان منطقه آزاد کیش و بیمه ایران معین اعطا شد.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 1
اخبار
موفقیت بانک سینا در چهارمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال
بانک سینا در چهارمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال که به صورت آنلاین در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد، موفق به دریافت تندیس و تقدیرنامه شد.
به گزارش روابط عمومی بانک سینا در این دوره از ارزیابی، بانک سینا به دلیل عملکرد مناسب در حوزه بانکداری الکترونیک و تلاش برای ارتقاء زیرساخت ها و ارائه خدمات کیفی و مطلوب و همچنین انجام اقدامات مرتبط با اجرائی شدن بانکداری دیجیتال، صاحب تندیس برنزین سطح 3 زبدگی دیجیتال و تقدیرنامه اهتمام به رهبری دیجیتال شد که مهندس دلگشاد مدیرسیستم های نرم افزاری بانک سینا به نمایندگی، آن را دریافت کرد.جایزه ارزیابی ملی تحول دیجیتال با هدف ممیزی، ارائه بازخورد و معرفی سازمانهای پیشرو در تحول دیجیتال، طراحی و در 3 سطح سازمانی (زبدگی دیجیتال)، ابتکار و پروژه منتخب (نوآوری دیجیتال) و فردی(رهبری دیجیتال) برگزار می شود و به ارزیابی و معرفی برگزیدگان این بخش ها می پردازد.از جمله اهداف چهارمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال می توان به ایجاد زمینه ای مناسب برای تبادل تجارب موفق بین سازمانها، رهبران و متخصصان این سازمان ها اشاره کرد.
گفتنی است بانک سینا اخیرا به منظور همسو شدن با تحولات فناورانه و روزآمد جهانی، پروژه به روز رسانی طرح جامع فناوری اطلاعات با رویکرد تحول دیجیتال را با همکاری تیم مشاور از دانشگاه تهران آغاز کرده و در فرایند اجرای این برنامه که 5 ماه به طول می انجامد، سطح بلوغ دیجیتال بانک بصورت چابک ارزیابی، چشم انداز دیجیتال ترسیم و پس از تحلیل شکاف، نقشه راه پروژه ها و اقدامات بانکداری دیجیتال نیز تدوین خواهد شد.
بورس مسکن مسیری شفاف برای ساماندهی بازار
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه بورس مسکن مسیری شفاف برای ساماندهی وضعیت بازار در این بخش است، گفت: مجلس حامی مسکن بوده و در این راستا از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.
به گزارش هیبنا ،محمدرضا پور ابراهیمی با تاکید بر ضرورت اتخاذ راهکاری برای تسریع در ساماندهی وضعیت بازار مسکن، گفت: پیشنهادهای بسیاری برای ساماندهی بازار مسکن به مجلس رسیده اما در این میان بورس مسکن با توجه به شفافیتی که در معاملات ایجاد خواهد کرد مورد حمایت است.
نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی با بیان ایکه فروش متری زمین در بورس کالا پیشنهادی مناسب در مسیر بهبود وضعیت بازار بوده است، افزود: این پیشنهاد برای مدیریت عرضه و تقاضا در بخش املاک و مستغلات می تواند کمک کننده باشد.
وی با تاکید بر اینکه طرح پیش فروش متری مسکن در تمام دنیا اجرایی شده و می تواند نوید دهنده ساماندهی بازار در ایران نیز باشد، تصریح کرد: طرح فروش متری مسکن در بورس یکی از شیوه های سودمند در راستای ایجاد تعادل منطقی قیمت در بازار است.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه در طرح فروش متری زمین از طریق آورده های افراد می توان بهبود وضعیت بازار را رقم زد، گفت:این اقدام بزرگی در بحث مسکن بودهو افراد به هر میزان می توانند در پروژه مشارکت کنند از این منابع خرد مردم نیز در مسیر درست هزینه خواهد شد.
پور ابراهیمی با تاکید بر اینکه با توجه به ساختار شفاف بورس می توان نسبت به ایجاد شفافیت بیشتر در معاملات مسکن از این مسیر امیدوار بود، افزود: تاکنون فقط طرف عرضه نهادهای عمومی، حاکمیتی و دولت بوده اند با طرح جدید افراد با هر میزان سرمایه می توانند در این مسیر حضور داشته باشند.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه بخش خصوصی باید در طرف عرضه مسکن فعال شود، تصریح کرد: در بخش بورس مسکن اگر بر اساس املاک و مستغلاتی که محل عرضه و تقاضا هستند فعالیت ها آغاز شود طبیعتاً روی سقف قیمتگذاری ها و مشارکت افراد می توان اظهار نظر کرد.
وی با تاکید بر اینکه بورس مسکن و مشارکت های شفاف مردم با سرمایه های خرد و کلان در آن از محاسن این طرح است، افزود: مجلس حامی این طرح ها در مسیر تسریع در خانه دار شدن اقشار مختلف جامعه است.
پورابراهیمی ادامه داد: اوراق عرضه واگذاری متری مسکن فرصتی است که به خریداران اجازه سرمایه گذاری داده و در کنار آن افراد به نسبت سهم خود منتفع خواهند شد این می تواند هدایت نقدینگی به سمت تولید واقعی را محقق کند.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مجلس آماده بررسی طرح های وزارت راه و شهرسازی و اقتصاد برای ساماندهی بازار مسکن است.
بانک کارآفرین با انجمن صنایع فراوردههای لبنی ایران تفاهمنامه امضا کرد
بانک کارآفرین به منظور توسعه خدمات و محصولات تخصصی و متناسب با نیازهای بنگاههای اقصادی و در راستای ارزشآفرینی و توسعه سطح تعاملات بانک و ایجاد همافزایی و ارزشآفرینی، با انجمن صنایع فراوردههای لبنی ایران تفاهمنامه امضا کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین، این تفاهمنامه روز دوشنبه 20 مرداد ماه در جلسهای با حضور دکتر محمدرضا فرزین مدیرعامل و دکتر علیرضا صادقی معاون امور بانکی بانک کارآفرین و همچنین رضا باکری دبیر انجمن صنایع فراوردههای لبنی ایران و مدیران عامل شرکتهای صنایع شیر ایران، دامداران، پگاه و کاله به امضا رسید.
بر اساس این گزارش، در این جلسه دکتر محمدرضا فرزین مدیرعامل بانک کارآفرین عنوان کرد: استراتژی بانک کارآفرین در برنامه دوساله 1400-1399، تمرکز بر ارائه خدمات بانکی به مشتریان شرکتی و بنگاهها است. به این منظور در حال عقد تفاهمنامه با شرکتهای بزرگ و توسعه بانکداری شرکتی هستیم.
وی همچنین گفت: بانک کارآفرین همواره پرهیز از بنگاهداری را در صدر اهداف و برنامههای خود داشته و بر ارائه خدمات بانکی تمرکز داشته است. همچنین با همراهی گروه مالی بانک، مشتریان میتوانند مجموعهای از خدمات صرافی، لیزینگ و کارگزاری را نیز دریافت نمایند.
فرزین در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح برنامههای بانک کارآفرین گفت: در نظر داریم خدمات الکترونیکی بانک را گسترش دهیم و تا پایان سال جاری از محصولات جدیدی در زمینه بانکداری الکترونیک و بانکداری مجازی رونمایی کنیم. همچنین خدمات تامین سرمایه در حال حاضر در مدیریت بانکداری سرمایهگذاری به متقاضیان ارائه میشود. لذا بانک آمادگی دارد تا با پذیرش رکن ضامن، در امر تامین مالی از بازار سرمایه و انتشار انواع صکوک اقدام نماید.
مدیرعامل بانک کارآفرین در ادامه افزود: نکته مهم در ساختار بانک کارآفرین چابکی در اتخاذ تصمیمها و عملیاتی شدن آنها است. با همراهی و همدلی همکاران در شعب و واحدهای ستادی، تلاش میکنیم که پس از دریافت درخواست مشتریان، در کمترین زمان ممکن خدمات مورد نیاز آنها را طراحی و اجرا کنیم.
در ادامه این جلسه رضا باکری دبیر انجمن صنایع فراوردههای لبنی ایران ضمن قدردانی از بانک کارآفرین جهت حمایت از بخش تولید اظهار داشت: انجمن صنایع لبنی ایران در سال 1375 تاسیس شد و با عضویت 19 شرکت بزرگ لبنی آغاز به کار کرد. این انجمن در حال حاضر با 59 عضو به فعالیت خود ادامه میدهد و بیش از 75 درصد سهم بازار لبنیات شرکت متعلق به شرکتهای عضو انجمن صنایع فراوردههای لبنی ایران است.
باکری همچنین گفت: خوشبختانه کشور ما از لحاظ تولید فراوردههای لبنی پیشرفت چشمگیری داشته و با همت اعضای انجمن، از واردکننده به تولیدکننده و صادرکننده تبدیل شده است. در سال گذشته صنایع لبنی با 770 میلیون دلار صادرات، در رأس صادرکنندگان صنایع غذایی قرار داشته است.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: اگرچه انجمن صنایع فراوردههای لبنی ایران فعالیت اقتصادی ندارد، اما انعقاد این نوع تفاهمنامهها امکان کمک به شرکتهای عضو انجمن را فراهم میآورد که فرصت بسیار مغتنمی است. از سوی دیگر انجمن میتواند به بانک کارآفرین در شناسایی تواناییها و ظرفیتهای شرکتهای عضو کمک کند و به عنوان یک مشاور در کنار بانک حضور داشته باشد.
دبیر انجمن صنایع فراوردههای لبنی در پایان افزود: تفاهمنامه حاضر اولین تفاهمنامهای است که بین انجمن صنایع فراوردههای لبنی ایران و یک بانک خصوصی منعقد میشود. این فرصت را به فال نیک میگیریم و امیدواریم توسعه سلامت به عنوان هدف نهایی این همکاری دوجانبه محقق شود.
گفتنی است در پایان این جلسه، تفاهمنامه به امضای طرفین رسید. موضوع تفاهمنامه مذکور، ارتقای سطح همکاری طرفین از طریق ارائه خدمات بانکی ریالی، اعتباری و تسهیلاتی و صدور انواع ضمانتنامه و گشایش اعتبار اسنادی و همچنین سایر حوزههای مورد توافق است. همچنین ارائه خدمات مشاورهای در حوزه بازار سرمایه، تامین مالی و ارائه خدمات بانکداری الکترونیک، صرافی و لیزینگ، با تمرکز بر فعالیتهای اعتباری و سپردهای شرکتهای عضو انجمن صنایع فراوردههای لبنی ایران، از دیگر مواردی است که به موجب این تفاهمنامه مورد توافق طرفین قرار گرفته است..
115 برنده دهمین دوره باشگاه مشتریان بانک آینده مشخص شدند
با انجام قرعهکشی دهمین دوره باشگاه مشتریان بانک آینده، با عنوان «ندیدهها و نرفتهها»، 115 برنده این دوره، مشخص شدند.
در این دوره هم مشتریان بانک آینده با بهرهگیری از خدمات گوناگون بانکداری الکترونیکی، با توجه به میزان موجودی سپردههای قرضالحسنه و همچنین افزایش موجودی حسابهای کوتاهمدت عادی، امتیاز کسب کرده و در قرعهکشی «سفرهای تکرارنشدنی» پایان طرح، شرکت داده شدند. شرط شرکت در این قرعهکشی، کسب حداقل پنج هزار امتیاز بود.
جوایز این طرح به ارزش دوازده میلیارد ریال در قالب سفرهای تکرارنشدنی، شامل پنج جایزه یک میلیاردریالی، ده جایزه پانصدمیلیون ریالی و یکصد کمکهزینه سفر داخلیِ بیست میلیون ریالی، برای همه اعضای باشگاه مشتریان بانک آینده بود
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.