شماره: 1814 / ۱۴۰۰ هجدهم دي
تعداد بازدید : 0
اخبار
دعوت از سهامداران بانک سامان برای افزایش سرمایه
مجمع عمومی فوقالعاده بانک سامان برای بررسی افزایش سرمایه این بانک برگزار میشود.بانک سامان با انتشار اطلاعیهای از کلیه سهامداران خود دعوت کرد تا در مجمع عمومی فوقالعاده این بانک جهت بررسی موضوع افزایش سرمایه شرکت کنند.قرار است در این جلسه گزارش هیئتمدیره در خصوص افزایش سرمایه 320 درصدی قرائت شود.گفتنی است، این جلسه روز شنبه 25 دیماه سال 1400 رأس ساعت 13 در مجموعه فرهنگی، ورزشی و تفریحی تلاش واقع در خیابان ولیعصر، نرسیده به چهارراه پارکوی برگزار خواهد شد.همچنین این مجمع بهصورت آنلاین از طریق وبسایت بانک سامان به نشانی www.sb24.ir نیز پخش خواهد شد.لازم به ذکر است که در راستای رعایت دستورالعملهای ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا، گزارش فیزیکی در این مجمع توزیع نخواهد شد.
تجدید میثاق کارکنان بیمه کوثر با آرمانهای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی
همزمان با دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، جمعی از کارکنان بیمه کوثر با حضور بر مزار مطهر شهید هادی طارمی از شهدای مدافع حرم، با آرمانهای شهدا تجدید میثاق کردند.همزمان با سالگرد شهادت سردار دلها جمعی از کارکنان بیمه کوثر با حضور در بهشت زهرا و قرائت زیارت عاشورا بر مزار مطهر شهید هادی طارمی از شهدای مدافع حرم و از همرزمان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با آرمانهای انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.شهید هادی طارمی در چهلمین سال از عمر با برکت خود، به همراه سردار قاسم سلیمانی، سردار سرتیپ پاسدار حسین پورجعفری، سرهنگ پاسدار شهرود مظفرینیا، سروان پاسدار وحید زمانینیا و ابومهدی المهندس در حمله تروریستی آمریکا در بغداد در بامداد 13 دیماه 1398 به شهادت رسیدند.همچنین به همت مدیریت اداری و پشتیبانی شرکت بیمه کوثر، توزیع غذای نذری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در محل مراسم صورت گرفت.
بیمه حکمت، منازل کارکنان بانک سپه را بیمه کرد
کلیه منازل کارکنان بانک سپه تحت پوشش بیمه آتش سوزی بیمه حکمت قرار گرفت.به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه حکمت ، کلیه منازل کارکنان بانک سپه تحت پوشش بیمه آتش سوزی بیمه حکمت قرار گرفت.بر همین اساس، با توجه به قرارداد همکاری فی مابین شرکت بیمه حکمت و بانک سپه ، 37.000 واحد منازل مسکونی کارکنان این بانک در سراسر کشور تحت پوشش بیمه آتش سوزی بیمه حکمت قرار گرفت.شرکت بیمه حکمت که ماهیت آن مردمی بودن و گام برداشتن در جهت آرامش مردم می باشد ؛ می کوشد تا ضمن تحت پوشش قرار دادن خطرات ناشی از بلایای طبیعی و آتش سوزی ، در جهت آرامش و حفظ جان و مال مردم ، از هیچ کوششی دریغ نکند و با ارائه خدمات بیمه ای متناسب با نیاز های مردم ، هدف های خود را دنبال نماید.
نماینده محوری
اولویت اول جشنواره اوج
مدیر توسعه بازاریابی و توسعه پرتفوی شرکت بیمه رازی با بیان اینکه ارائه خدمات به روز در اولویت شبکه بیمه رازی است گفت: جشنواره اوج بیمه رازی با تاکید بر استراتژی نماینده محوری طراحی و از ابتدای دیماه اجرایی شده است.به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، بیست و نهمین رویداد سهشنبههای پاسخگویی با حضور سیدمحمدحسین ادیانی- مدیر توسعه بازاریابی و توسعه پرتفوی و به میزبانی ناصرالدین اسلامیفرد- مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی برگزار شد.در این رویداد سیدمحمدحسین ادیانی با اشاره به اینکه در بازار بیمه، توسعه پرتفوی بسیار مهمتر از بازاریابی است، خاطرنشان کرد: فعالیتها و جشنوارههای مجموعه بیمه رازی با تاکید بر پنج چرخش استراتژیک طراحی و اجرایی میشود و جشنواره اوج نیز با این قاعده طراحی و اجرایی شده است.مدیر توسعه بازاریابی و توسعه پرتفوی بیمه رازی ادامه داد: رقابت شدید در بازار بیمه ایران وجود دارد و برای حضور قابل توجه در این بازار، بیمه رازی توجه ویژهای بر توسعه پرتفوی دارد و در این مسیر توجه به ارائه خدمات بهروز با کیفیت بالا در اولویتهای مجموعه است.او با اشاره به اینکه در ماههای اخیر بیمهگذاران خوبی جذب شدهاند، یادآور شد: در سالجاری با توجه به شعار استراتژیک شرکت مبنی بر “رازی در اوج” جشنواره زمستانه اوج طراحی و اجرایی شده است.ادیانی تصریح کرد: دستورالعمل اجرایی جشنواره اوج که از ابتدای دیماه آغاز شده، در اختیار نمایندگان و مدیران شعب قرار گرفته و در راستای اجرای هرچه بهتر آن کارگروههای هم اندیشی و توجیهی برگزار شده و برای ورود به این جشنواره نمایندگان حقیقی باید حداقل 1500 و نمایندگان حقوقی 3 هزار امتیار را از آن خود کنند.مدیر توسعه بازاریابی و توسعه پرتفوی بیمه رازی، ادامه داد: تفاوت این جشنواره با دیگر جشنوارهها در تعیین ضریب عملکرد و تعیین امتیاز برای هر رشته بیمهای است که این موضوع در راستای ارتقاء سطح بازاریابی نمایندگان بوده است.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
کارت اعتباری، تحولی نو در دنیای بیمهگری
در شرایط اقتصادی کنونی، یکی از مهمترین راهکارها برای حل مشکلات معیشتی روزمره مردم، استفاده از تسهیلات است، اما واقعیت این است که دریافت تسهیلات بانکی با موانعی سنتی روبهروست. نیاز به معرفى ضامن، ارائه چک، افتتاح حساب یا هرگونه وثیقه از جمله مشکلاتی است که به طور معمول، گیرندگان تسهیلات را با دردسرهای جدی مواجه میکند.شرکت بیمه ملت با درک صحیح از این مشکل، راهحلی خلاقانه برای آن اندیشیده است، بهطوریکه میتوان آن را الگویی برای سایر بخشها نیز قرار داد. «کارت اعتباری» بیمه ملت نه فقط تفاوتی با پول نقد ندارد، بلکه میتواند در بسیاری موارد مانند خرید از فروشگاههای طرف قرارداد، امکان تخفیف بر روی کالاها را تا حد قابل قبولی فراهم کرده و شرایط خرید غیرحضوری و اینترنتی و شارژ مجدد را نیز ایجاد کند. این کارت که هم با خرید بیمه عمر و زندگی و هم از طریق قرارداد سازمانی قابل دریافت است، نه فقط یک راهحل سریع برای حل مشکل اقتصادی افراد متقاضی است، بلکه از تزریق نقدینگی جدید تا حدی خودداری کرده و مبلغ تسهیلات را به نقطه هدف در فروشگاههای طرف قرارداد هدایت میکند. این روش را میتوان گام مهمی در راستای حمایت از تولید دانست، چراکه با توسعه شبکه فروشندگان، نه فقط خدمترسانی به تسهیلاتگیرندگان بهبود مییابد، بلکه میزان فروش فروشندگان نیز بیشتر میشود و در نتیجه به تولید بیشتر میانجامد. یکی دیگر از مزایای کارت اعتباری، امکان مدیریت مالی دارنده کارت است. شرایط مالی و اقتصادی پیش آمده در کشور، مردم را نه فقط از نظر اقتصادی، بلکه از نظر روانی نیز تحت فشار قرار داده است. درآمد مردم جامعه به صورت مستقیم کاهش یافته است، در نتیجه آنها در مورد آینده خود نگران میشوند و از طریق مقتصد شدن، نسبت به آن واکنش نشان میدهند.
ارتقای سامانه آموزش مجازی بیمه “ما”
سامانه آموزش مجازی شرکت سهامی بیمه «ما» بروزرسانی شده و ارتقا یافت.
دکتر اسبقی معاون توسعه سرمایه انسانی و برنامه ریزی شرکت سهامی بیمه “ما” با اعلام این خبر گفت: در راستای اهداف کلان شرکت و خط مشی تبیین شده با محوریت ارتقای کیفیت یادگیری پرسنل و نمایندگان سراسر کشور، اقدام به ارتقا و بروزرسانی سیستم مدیریت یادگیری خود کردیم.بر اساس این گزارش، طرح مهاجرت از سیستم دانش بنیان مدیریت یادگیری الکترونیکی از Vesta LMS به Vianna LMS با هدف ایجاد ماژول مسیر ارائه یادگیری هوشمند، نمره دهی به اجزای مسیر یادگیری، استفاده از مفاهیم Gamification در یادگیری، تعریف شعبه های آموزشی مستقل، استفاده از پوسته گرافیکی اختصاصی، چندزبانگی، امکان تعریف API برای ارتباط با سایر سامانه های سازمان و امکان بهره برداری از کلاس مجازی توزیع شده می باشد.
اسبقی خاطرنشان کرد: راه اندازی سامانه جدید منجر به قابلیت هایی از قبیل سهولت دسترسی به واسطه استفاده بر روی موبایل و تبلت برای تمامی کاربران، ظاهر گرافیکی کاربرپسند و تجربه کاربری خوب، تفکیک داشبورد فراگیر و مدرس در جهت استفاده بهینه برای هر دو گروه، استفاده از مسیر یادگیری هوشمند در راستای تعریف فعالیت های مورد نیاز در درس و انتخاب شرط برای هر فعالیت با هدف افزایش اثربخشی آموزشی و تامین پیش نیاز برای انجام فعالیت بعدی، ایجاد Gamification در جهت ایجاد انگیزه برای فراگیر با هدف انجام فعالیت های هر درس و افزایش اثر بخشی از طریق مشخص کردن افراد با امتیاز بالا و در نظر گرفتن جایزه، تحمل بار زیاد و امکان توزیع پذیری در صورت افزایش تعداد کاربران، تعداد کلاس های مجازی، تعداد مشاهده همزمان، امکان بارگذاری محتواهای الکترونیکی،امکان حضور همزمان چندین شرکت کننده در آزمون ها، دو زبانه بودن )فارسی و انگلیسی( در جهت ارائه دوره های آموزشی به زبان انگلیسی و فارسی و امکان تعریف شعبه های آموزشی جداگانه با در نظرگرفتن مدیر، کاربران، دوره های آموزشی به ازای هر شعبه آموزشی می شود.
آماده باش به صنعت بیمه برای پرداخت خسارات زیاندیدگان سیل اخیر
نهاد ناظر صنعت بیمه با ابراز تاسف از خسارات وارد شده به آسیب دیدگان و قربانیان سیل اخیر در استانهای جنوبی کشور در نامه ای به شرکت های بیمه نسبت به ضرورت پرداخت خسارت سریع به بیمه گذاران، تاکید کرد.به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی: در این نامه از مدیران عامل شرکت های بیمه خواسته شده تا در اسرع وقت با هماهنگی رؤسای شورای هماهنگی استانهای ذیربط نسبت به استقرار واحدهای ارزیاب خسارت در مناطق حادثه دیده اقدام و ضمن تشکیل پرونده و رسیدگی و ارزیابی خسارت در پرداخت خسارت های بیمهگذاران در مناطق آسیب دیده تسریع شود.شایان ذکر است که شرکت های بیمه با توجه به شرایط جوی کشور مکلف شده اند ضمن آمادگی برای وقوع سیل احتمالی در سایر استان ها، آمار و اطلاعات مربوط به جبران خسارت ها را به صورت روزانه و به تفکیک استان به بیمه مرکزی ارسال کنند.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
هدفمند شدن تسهیلات در طرح تامین مالی زنجیرهای
کارشناسان معتقدند که با اجرای طرح تامین مالی زنجیرهای، تسهیلاتدهی هدفمند خواهد شد و اعطای تسهیلات متناسب با نیاز بنگاهها هماهنگ خواهد شد.
در ابتدای هفته جاری، برنامه تفاهمنامه وزارت صمت و بانکهای عامل در جهت تامین مالی زنجیره تولید منعقد شد. بانک مسکن یکی از 7 بانکی است که در این طرح مشارکت داشته و این مهم در دوره جدید مدیریتی عملی شده است.
بررسیها نشان میدهد که در 8 ماه نخست سال جاری به میزان 1700 هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شده است. مطابق بررسیها این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل به میزان 59 درصد افزایش یافته است. اما سوال مشخص این است که آیا این تسهیلات به شکل هدفمند پرداخت میشود؟ آیا اعطای تسهیلات منجر به بهبود فعالیتهای اقتصادی و تولید میشود؟
یکی از سیاستهایی که برای هدفمند شدن تسهیلات پرداختی، وجود دارد، طرح تامین مالی زنجیرهای تولید است. از نگاه کارشناسان، یکی از اهداف مهم طرح این است که فعالیت بانکها به سمت فعالیتهای تولیدی و درواقع هدفمندکردن اعطای اعتبارات است. تامین مالی تولید، باعث کاهش هزینه تمام شده محصول و کاهش مطالبات غیرجاری بانک خواهد شد. در حال حاضر یکی از مهمترین، دغدغههای نظام بانکی کشور، افزایش رقم مطالبات غیرجاری است.
از نگاه مسوولان، مساله تأمین مالی تولید در دولت سیزدهم تبدیل به یک کلانپروژه جدی، مستمر، پیشبرنده و رو به آینده میشود. هدف اصلی این است که همه مسیرهای منتج به تسهیل و ارزان کردن تأمین و ساماندهی تأمین مالی تولید و هر آنچه به بنگاههای تولیدی و صادرات کمک میکند را کوتاه کند تا فعالان اقتصادی کمتر دغدغه تأمین مالی داشته باشند. در حال حاضر تامین مالی، در صدر سه اولویت موانع کسب و کار تولید قرار دارد.
بنابراین این سیاست کمک میکند که طرح تامین مالی بهتر از قبل صورت گیرد و از سوی دیگر، ارتباط تولیدکنندگان و شبکه بانکی را منظمتر شود. همچنین از دیگر مزایای این طرح این است که صف و تقاضاهای صوری و کاذب نیز با این طرح از بین رفته است.
در دولت سیزدهم، بحث تامین مالی تولیدی از اولویتهای اصلی معرفی شده است. به همین دلیل اجرایی شدن این طرح باعث میشود که تامین مالی تولید به شکل ارزانتر و آسانتر از گذشته صورت گیرد. درخصوص بازگشت تسهیلات نیز با افزایش کارایی صورت گرفته، بانکها دغدغه کمتری نسبت به گذشته خواهند داشت و انحراف تسهیلاتدهی کاهش خواهد یافت.
بانک مسکن یکی از بانکهایی است که زیرساختهای لازم برای اجرایی شدن آن را فراهم کرده است. از سوی دیگر، به گفته مسوولان بانک مرکزی، اجرای این طرح باعث میشود که قیمت کالاها شفاف تر شده و نظارت بیشتری در تسهیلات دهی بانک ها صورت گیرد تا به یک کالا تسهیلات مضاعفی اعطا نشود. از سوی دیگر، مقدمات حذف فاکتورهای کاغذی نیز در این طرح فراهم شده است.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
دکتر جباری:
بیمه رازی را به جایگاه اول صنعت بیمه تبدیل میکنیم
مدیرعامل بیمه رازی در حاشیه جلسه مدیران بیمه رازی، گفت: اقدامات اساسی و زیربنایی همچون افزایش 700 درصدی سرمایه شرکت، کسب مجوز اتکایی، کسب توانگری مالی سه برابری، اخذ توانگری سطح یک و راهاندازی مرکز ارتباط 24 ساعته در شرکت بیمه رازی صورت گرفته و در کمتر از سه سال آینده شرکت بیمه رازی را به پنج شرکت اول صنعت بیمه تبدیل خواهیم کرد.
دکتر علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی در حاشیه جلسه مدیران بیمه رازی، گفت: اقدامات اساسی و زیربنایی همچون افزایش 700 درصدی سرمایه شرکت، کسب مجوز اتکایی، کسب توانگری مالی سه برابری، اخذ توانگری سطح یک و راهاندازی مرکز ارتباط 24 ساعته در شرکت بیمه رازی صورت گرفته و در کمتر از سه سال آینده شرکت بیمه رازی را به پنج شرکت اول صنعت بیمه تبدیل خواهیم کرد.
او با اشاره به پنج چرخش استراتژیک، رویکردها و اهداف جدید در برنامه تحول بیمه رازی، افزود: برنامه تحول بیمه رازی که از ابتدای سالجاری طراحی و به اجرا درآمده، طی سه سال، رشد قابل توجهی را برای بیمه رازی به همراه خواهد داشت و در این مسیر تیم مدیریتی و همکاران بیمه رازی نقش پررنگی را در ساخت آینده بیمه رازی ایفا خواهند کرد.
مدیرعامل بیمه رازی با بیان اینکه نقشه راه مدون و ترسیم شده برای بیمه رازی بر اساس ارزیابی از عملکرد گذشته بیمه رازی، شرایط پیرامونی و شرایط محیطی است افزود: معتقدیم تحول در بیمه رازی شروع شده و به زودی بیمه رازی را در اوج خواهیم دید.
او گفت: ما 6 اصل تمرکز، سیاستگذاری، برنامه ریزی، نظارت، هدایت گری در ستاد و واگذاری اختیارات به شعب و نمایندگیها برای تغییر و تحول بیمه در نظر گرفتیم و با تاکید بر نوآوری و ارائه خدمات بهروز رشد قابل توجهی را برای شرکت بیمه رازی در نظر داریم.
ارتقاء نماد بیمه تعاون به بازار فرابورس ایران
همراه با تقدیر سرپرست شرکت فرابورس ایران از عملکرد مدیرعامل بیمه تعاون، نماد این شرکت به عنوان یکصدو نودمین شرکت در بازار دوم فرابورس داد و ستد شد.
این شرکت در تاریخ 10 دی ماه 99 اعلام کرد که درخواست پذیرش سهام خود به عنوان نخستین شرکت تعاونی سهامی عام در جلسه هیئت پذیرش فرابورس مطرح و با پذیرش در بازار دوم فرابورس ایران به صورت مشروط موافقت شده است.
پس از آن در تاریخ 18 آبان ماه 1400 با اعلام مدیر پذیرش فرابورس ایران، شرکت بیمه تعاون با نماد «وتعاون» پس از احراز تمام شرایط پذیرش، به عنوان دویست و شصت و هشتمین نماد معاملاتی و صد و شصت و دومین شرکت در بازار دوم فرابورس ایران جای گرفت.حال در روز 14 دی ماه 1400، شرکت بیمه تعاون، با سرمایه اسمی 500 میلیارد تومان، به عنوان یکصد و نودمین شرکت در بازار دوم فرابورس ثبت شد.
با ثبت این نماد، میثم فدایی، سرپرست شرکت فرابورس ایران ضمن تقدیر از یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت بیمه تعاون، از او برای تشریح عملکرد شرکت و برنامه های آتی در برنامه «یک دیدار، یک عرضه» دعوت کرد که این برنامه از طریق تلویزیون اینترنتی شرکت فرابورس ایران، «واچار» پخش شد.
قابل بیان است که حضور شرکت بیمه تعاون در بازار دوم فرابورس ایران به منزله شفافیت مالی بیشتر و در نتیجه کسب رتبه اعتباری مطلوب تر است.
همچنین سهامداران این شرکت نیز به سبب این حضور می توانند از امتیازاتی همچون «افزایش نوسان سهام از 3 به 5 درصد»، «اخذ تسهیلات از بانک با وثیقه سهام»، «معافیت مالیاتی تا 25 درصد» و مواردی از این دست بهره مند شوند.
شایان ذکر است، این شرکت در تاریخ 12 آبان 1392 به عنوان یکصد و پنجاه و دومین نماد معاملاتی بازار پایه فرابورس در گروه بیمه و صندوق بازنشستگی فعالیت خود را آغاز کرده و نخستین شرکتی بود که تمام پذیره نویسی آن تنها از طریق فرابورس و شبکه کارگزاری انجام شد.
این مهم سبب شد تا رئیس وقت اداره عملیات بازار فرابورس ایران در خرداد 1394 با اشاره به استقبال معاملات صورت گرفته شرکت بیمه تعاون مطرح کند: «معاملات بیمه تعاون به عنوان نماینده شرکت های تعاونی در فرابورس ایران حاکی از آمادگی فرابورس برای ورود دیگر شرکت های تعاونی به بازار پایه است».
گفتنی است، حفظ سطح یک رتبه توانگری مالی با نسبت 121 درصد، کاهش مالیات مطالبه شده درخصوص عملکرد سال 1396 و 1397 به مبلغ 40 میلیارد ریال، کنترل ضریب خسارت، جذب و حفظ مشتریان، پیگیری مستمر وصول مطالبات، توزیع مناسب ریسک بیمهگری توسط بیمه های اتکایی و اخذ گواهینامه استاندارد مدیریت ریسک ایزو 31000 به همراه کسب گواهی تعهد به تعالی سازمانی، از دیگر مواردی است که در دایره دستاوردهای مالی شرکت بیمه تعاون برای خدمت رسانی هرچه بیشتر به تمام ذی نفعان این شرکت جای گرفته است.
بدون کارت از خودپردازهای بانک صادرات ایران پول بگیرید
دارندگان سپهرکارت بانک صادرات ایران میتوانند مجوز برداشت وجه نقد بدون کارت از دستگاههای خودپرداز این بانک را به آسانی برای دیگران ارسال کنند. به این ترتیب افراد ذینفع با دریافت این مجوز در قالب رمز و پیامک خواهند توانست بدون کارت از خودپردازها پول نقد بگیرند.
مشتریان و دارندگان سپهرکارتهای بانک صادرات ایران میتوانند با مراجعه به دستگاههای خودپرداز این بانک و انتخاب گزینه «دریافت وجه»، سپس انتخاب گزینه «مجوز برداشت به شخص دیگر» و وارد کردن شماره تلفن همراه شخص مورد نظر، میزان مبلغ را تعیین کنند. «رمز برداشت» 10 رقمی و مبلغ تعیین شده به صورت پیامک برای شخص مورد نظر ارسال خواهد شد. همزمان «کد برداشت» 13 رقمی هم توسط خودپرداز به دارنده کارت اعلام میشود که دارنده کارت میتواند آن را به شخص ذینفع اعلام کند.
شخص ذینفع برای دریافت وجه نقد میتواند به یکی از خودپردازهای بانک صادرات ایران مراجعه کرده و بدون وارد کردن کارت، با فشار دکمه ثبت و انتخاب گزینه «خدمات بدون کارت» و منوی «دریافت وجه» و درج «رمز برداشت» و «کد برداشت» مبلغ مورد نظر را دریافت کند. چنانچه ذینفع در مدت زمان مقرر وجه مورد نظر را دریافت نکند، مبلغ مربوطه در پایان موعد اعتبار به حساب مبدأ باز میگردد.
همچنین مشتریان بانک صادرات ایران میتوانند با استفاده از نرمافزار همراهبانک و انتخاب گزینه «عملیات کارت»، کارت مورد نظر را انتخاب و از طریق زیرمنوی «برداشت از خودپرداز»، مجوز دریافت وجه بدون نیاز به کارت را برای شخص دیگر صادر کنند. برای این منظور پس از انتخاب گزینه «برداشت از خودپرداز» و درج شماره تلفن همراه شخص ذینفع، «رمز برداشت» 10 رقمی به ذینفع پیامک خواهد شد. «کد برداشت» 13 رقمی نمایش داده شده برای دارنده کارت بانک صادرات ایران (مشتری) نیز توسط وی برای ذینفع ارسال میشود.
استفادهکنندگان از اینترنتبانک صادرات ایران نیز برای صدور این مجوز در بستر اینترنتبانک، از طریق منوی عملیات کارت و انتخاب کارت، با درج شماره تلفن همراه ذینفع، کد cvv2 و ثبت تاریخ انقضای کارت، امکان ارسال «رمز برداشت» 10 رقمی برای ذینفع را خواهند داشت و همزمان با دریافت «کد برداشت» 13 رقمی از اینترنتبانک و ارسال آن برای ذینفع، شرایط دریافت وجه نقد بدون کارت از خودپردازهای بانک صادرات ایران برایشان فراهم میشود.
سقف برداشت وجه نقد بدون کارت از خودپردازهای بانک صادرات ایران دو میلیون ریال است که «کد برداشت» و «رمز برداشت» ارسال شده تا ساعت 24 همان روز اعتبار دارد.
رشد 51 درصدی استقبال از همراه بانک صادرات ایران
تعداد تراکنشهای همراه بانک صادرات ایران در آذرماه سال جاری نسبت به اسفندماه بیش از 51 درصد افزایش ثبت کرد.
استقبال مشتریان و کاربران از نرمافزار همراه بانک صادرات ایران با توجه به خدمات گسترده و امن پیوسته در حال افزایش است. به نحوی که تعداد تراکنشهای همراه بانک صادرات ایران در آذرماه سال جاری نسبت به اسفندماه گذشته، بیش از 51 درصد افزایش ثبت کرده است.
همراه بانک صادرات ایران به عنوان یکی از مهمترین درگاههای مورد استفاده مشتریان برای دریافت خدمات غیرحضوری است که خدمات متنوعی را از جمله ارائه صورتحساب ارزی و ریالی، انتقال وجه درون و بین بانکی، کارت به کارت، پرداخت اقساط و قبوض، خدمات چک، ارتباط همهجانبه بر بستر پیامک و اینترنت ارائه گزارشهای مختلف از تراکنشها و فهرست مختلفی از خدمات در خصوص شعب، اعلام نرخ ارز، شماره شبای حسابهای سپهری و… را به صورت لحظهای به مشتریان بانک صادرات ایران ارائه میدهد.
همراه بانک صادرات ایران درنسخه جدید 2.1 با قابلیت دو مرحلهای شدن ورود به نرمافزار و حذف رمز حساب به منظور ارتقای امنیت حساب کاربران و بهرهمندی از خدمات متنوع جدید در این نرمافزار به نشانی: www.bsi.ir در دسترس مشتریان بانک صادرات ایران قرار گرفته ضمن اینکه امکان سرویسدهی به نسخه قبلی همچنان میسر است.
در نسخه جدید این نرمافزار برای ورود (login) به گوشیهای تلفنهمراه اندروید و ios به رمز پیامکی نیز نیاز است. رمز پیامک شده در سرویس ورود، در صورت ارائه دسترسی به پیامکها از طریق تنظیمات گوشی در نسخه اندروید، به صورت خودکار بازنشانی میشود.
در این نسخه رمز حساب در خدمات انتقال وجه حذف شده و رمز یکبار مصرف (پیامکی، USSD و سختافزاری) جایگزین آن شده است. همچنین در خدمت اتصال حساب به کارت نیز رمز حساب حذف شده و رمز یکبار مصرف جایگزین گردیده است.
بهنیهسازی سرویسهای پیچک برای استفاده از خدمات استعلام و ثبت صدور چکهای صیادی از دیگر قابلیتهای اضافه شده به این نسخه است. افزوده شدن امکان ثبت صدور چک در وجه اتباع خارجی و اشخاص حقوقی با ورود کد فراگیر/شناسه ملی در بخش گیرنده چک در نسخه اندرویدی و ios، قابلیت استعلام نام گیرندگان از سامانه نهاب در سرویسهای پیچک، افزوده شدن سرویس استعلام وضعیت انتقال چک توسط ذینفعان مشترک، افزوده شدن فیلد «بابت» و بهینهسازی استفاده از بارکد در سرویسهای پیچک و قابلیت نمایش فهرست دلایل عدم تایید چک از تغییرات بهینه نسخه جدید در این حوزه از خدمات چکهای صیادی است.
سایر خدمات بانکداری بانک صادرات ایران از جمله اینترنت بانک و درگاههای پرداخت اینترنتی نیز با توجه به نقشه راه این بانک برای تحقق بانکداری دیجیتال در کنار استفاده از پیشخوان شعبه مجازی شمس و اپلیکیشن پرداخت «صاپ»، مورد استقبال و استفاده مشتریان و کاربران قرار گرفته به نحوی که در آذرماه سال جاری تعداد تراکنشهای اینترنتبانک صادرات ایران نسبت به پایان سال گذشته بیش از 88 درصد و تعداد تراکنشهای درگاههای پرداخت اینترنتی این بانک نیز نسبت به اسفند ماه گذشته بیش از 58 درصد رشد ثبت کرده است.
دومین کارگروه بیمه ای مرکز حراست شرکت های بیمه
به میزبانی بیمه البرز برگزار شد
دومین کارگروه بیمه ای مرکز حراست شرکت های بیمه به میزبانی و با حضور مدیرعامل شرکت بیمه البرز، علی اکبر ترکاشوند، مدیرکل دفتر مرکزی حراست بیمه مرکزی و مدیران حراست شرکت های بیمه، برگزار شد.محسن پورکیانی، مدیرعامل بیمه البرز در این کارگروه با گرامیداشت یاد و خاطره سردار حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: یکی از ویژگی های بارز شهید سردار سلیمانی اخلاصش بود و ما هم باید از ایشان بیاموزیم و در کارهای خود اخلاص داشته باشیم چون منیت ها مانع پیشرفت کارها می شود.
وی با تاکید بر این که حراست در شرکت ها و سازمان ها، جایگاه ویژه ای دارد، گفت: حراست، چشم بینای سازمان ها هستند و کارکنان واحدهای حراست سازمان ها باید از هوش هیجانی بالایی برخوردار باشند وگرنه فعالیت کل سازمان دچار مشکل می شود.
نایب رییس هیات مدیره بیمه البرز ادامه داد: نکته بعدی که در بحث فعالیت مدیریت های حراست سازمان ها باید به آن توجه داشت هماهنگی بین حراست، بازرسی و مدیریت حقوقی است چرا که اگر این سه بخش با هم هماهنگ باشند بهره وری سازمان افزایش می یابد در غیر اینصورت به نتیجه مطلوب نخواهیم رسید.پورکیانی، تاکید کرد: همانطور که مستحضرید در چند سال گذشته جهان با تحول دیجیتال همراه بوده و فعالیت ها در بستر فناوری اطلاعات انجام می شود و دیگر نمی توان به صورت دستی و فیزیکی فعالیت ها را کنترل کرد پس تمام فعالیت ها باید در بستر دیجیتال انجام شود تا بتوان فرآیندها را کنترل کرد.وی افزود: شرکت ها باید ارزش دیتا و اطلاعات نرم افزاری را بدانند چون از این دیتاها می توان با کم ترین هزینه بهترین خروجی را دریافت کرد.
مدیرعامل بیمه البرز توضیح داد: در صورت وقوع تقلب، هدف اول ما باید اصلاح فرآیندها باشد تا آن تقلب دوباره تکرار نشود. در همین راستا کمیته پایشی در بیمه البرز تشکیل شده است و اشکالات سیستم در این کمیته بررسی و اصلاح می شود تا مجددا تقلب صورت نگیرد.
وی در پایان تاکید کرد: فعالیت حراست شرکت ها، ارزشمند است به شرطی که خودشان این ارزش را بدانند و ابزار لازم برای کنترل فعالیت ها را داشته باشند.
تعامل بین مدیران ستادی با نمایندگان منجر به جذب پرتفوی
هر چه بیشتر در بیمه تجارتنو شده است
نماینده شرکت بیمه تجارتنو در جنوب کشور، یکی از دلایلی که کمک به رشد وی در شرکت بیمه تجارتنو داشت را تعامل بین مدیران ستادی و شخص نماینده دانست و گفت: در دسترس بودن و پاسخگویی مدیران ستادی شرکت برای رفع موانع و مشکلات نمایندگان به جذب بیشتر پرتفوی کمک شایانی کرده است .به گزارش روابطعمومی شرکت بیمه تجارتنو؛ “مهدی صداقت”،با اشاره به اینکه برای اولین بار در شرکت بیمه تجارتنو موفق به کسب پرتفوی درمان شرکت برق منطقهای فارس شده است افزود : به واسطه زحمات مدیر شعبه فارس و مدیر درمان شرکت بیمه تجارتنو برای اولین بار توانستیم با یکی از مجموعه های عظیم وزارت نیرو قرارداد منعقد نماییم و در ادامه همکاری با توجه به رضایت ایجاد شده برای بیمه گذار توانستیم بیمههای مهندسی، آتش سوزی، مسئولیت، خودرو، حوادث و عمر این مجموعه را هم تجمیع کنیم.وی بیان کرد: همکاران شرکت بیمه تجارتنو در از لحاظ فنی دانش بالایی دارند و این مساله باعث شده که با اطمینان خاطر بیشتری در جلسات با بیمهگذاران شرکت نماییم .نماینده برتر شرکت بیمه تجارتنو در جنوب کشور اذعان داشت که رفع دغدغههای بیمهگذارن و کار تیمی یکی از رمزهای موفقیت ایشان است.صداقت، عدم شناخت کامل نمایندگان از خدمات و مزایای شرکتی که نمایندگان در آن مشغول به فعالیت هستند را یکی از معضلات نمایندگان شرکتهای بیمهای دانست و گفت: نماینده بیمه باید به عنوان یک مشاور در کنار بیمه گذار باشد که برای این امر می بایست ابتدا اطلاعات خود را تمام و کمال در رابطه با شرکت خود و محصول بیمه ای بالا برده تا آن را به بیمه گذار انتقال دهد و سپس با حضور مستمر و پیگیری امور بیمهای اقدام به جذب پرتفوی نماید .نماینده برتر شرکت بیمه تجارتنو در جنوب کشور، بیان کرد: از اصول موفقیت برای هر نماینده بیمه ، یادگیری و آموزش مداوم ، حضور مستمر در مناقصات بیمه ای برنامه ریزی و پیگیری و همچنین عملکرد گروهی می باشد.صداقت، یکی از اصلیترین دلایل موفقیت و رشد خود در شرکت بیمه تجارتنو را در دسترس بودن و دانش بالای مدیران ستادی وهمکاران شعبه این شرکت اعلام کرد و گفت:هرزمان که نیاز به برگزاری جلسهای در شیراز بود مدیراستان در جلسات حضور پیدا میکرد.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.