شماره: 1825 / ۱۴۰۰ سوم بهمن
تعداد بازدید : 0
اخبار
بازدید مدیرعامل بانک سپه از کارخانه سیمان هرمزگان
دکتر آیت الله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه از کارخانه سیمان هرمزگان بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سیمان هرمزگان، در جریان سفر ریاست جمهوری به استان هرمزگان، دکتر آیت الله ابراهیمی مدیر عامل بانک سپه از کارخانه سیمان هرمزگان بازدید کرد و از روند فعالیت و چالش های پیش رو مطلع شد.وی در حاشیه بازدید از این کارخانه از پروژه های احداث شده این مجموعه در قالب عمل به مسئولیت های اجتماعی از جمله مدرسه شش کلاسه شهید لندی و جاده سلامت نیز دیدن کرد.
مدیرعامل بانک سپه ضمن قدردانی از تدابیر و مدیریت دکتر مهدی باشتی مدیرعامل شرکت سیمان هرمزگان، گفت: کمک به رفع نیازهای عمومی مناطق کم برخوردار در ایجاد توسعه پایدار نقش بسزایی دارد و این شرکت در سالهای اخیر و در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود اقدامات خوبی انجام داده است.
سقف و کف حوالههای الکترونیک بانک رفاه کارگران تغییر کرد
در راستای تصمیمات کلان بانک مرکزی، سقف و کف حوالههای الکترونیک(ساتنا و پایا) در بانک رفاه کارگران تغییر کرد.
کف مبلغ دستور پرداختهای بین مشتری (C2C) ساتنا از 150 میلیون به 500 میلیون ریال و سقف مبلغ دستور پرداختهای پایا از 500 میلیون به یک میلیارد ریال به ازای هر دستور پرداخت، افزایش یافت .
بر اساس این گزارش، درخصوص چرخههای تسویه پایا در روزهای عادی (غیر تعطیل رسمی)، چرخه جدیدی در ساعت 17:45 دقیقه به منظور تسویه دستور پرداختهای غیر شاپرکی افزوده خواهد شد.
لازم به ذکر است، دستور پرداختهای ساتنا و پایا با مبداء و مقصد بانک مرکزی و همچنین دستور پرداختهای مربوط به تسویه وجوه پرداختیاران، از شمول محدودیتهای مبلغی ذکر شده مستثنی هستند. در صورت عدم رعایت کنترلهای بر شمرده، وجه التزام سامانههای ساتنا و پایا اعمال خواهد شد.
گفتنی است، تغییرات در حوالههای الکترونیک با هدف اجرای دقیقتر رسالت سامانه ساتنا در انتقال وجوه کلان و همچنین مدیریت حجم دستور پرداختهای سامانه مزبور، اعمال شده است.
ایجاد امکان استعلام و پرداخت قبض از طریق وبسایت بانک سینا
بانک سینا در راستای اصل مشتری مداری و ارتقاء خدمات بانکداری الکترونیک با مزایای کاربری آسان، از راه اندازی نسخه جدید سرویس استعلام و پرداخت قبض در وبسایت بانک خبر داد.
به منظور بهبود سرویس های نوین بانکی و تکمیل سبد خدمات بانکداری الکترونیک و نیز تسریع و تسهیل در دسترسی به خدمات، این بانک نسخه جدید سرویس پرداخت قبض با قابلیت استعلام گیری کلیه قبوض شرکت های خدماتی را بر روی سایت بانک راه اندازی نموده است.
نسخه جدید شامل مجموعه ای از خدمات بانکداری الکترونیک مبتنی بر قابلیت استعلام گیری قبوض، قابلیت برداشت قبض به صورت استعلام اتوماتیک و یا ورود شناسه قبض و پرداخت و نیز پرداخت دسته ای قبض می باشد.
مشتریان از این پس می توانند برای بهره مندی از خدمات سرویس جدید، با مراجعه به وبسایت بانک به آدرس https://sinabank.ir و انتخاب گزینه پرداخت قبوض از این سرویس استفاده نمایند.
افزایش سرمایه 60 درصدی “سپ” از محل مطالبات و آورده نقدی تصویب شد
با برگزاری مجمع فوق العاده شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش، افزایش سرمایه 60 درصدی از محل مطالبات و آورده نقدی، تصویب شد.
مجمع فوق العاده شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش با دستور جلسه تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه با حضور 97٫37 درصدی سهامداران در محل شرکت برگزار و باتوجه به صدور مجوز توسط سازمان بورس، افزایش سرمایه 60 درصدی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی، تصویب شد.
براین اساس، “سپ” به منظور خرید دستگاه کارتخوان جهت افزایش سهم بازار؛ و افزایش ظرفیت و توسعه تجهیزات و زیرساخت های فنی و افزایش سود خالص ناشی از کاهش هزینه های مالی برنامه افزایش سرمایه فعلی از 500 به 800 میلیارد تومان را دارد.
این شرکت بورسی در سال مالی 1400 – 1401 طبق گزارش توجیحی افزایش سرمایه برنامه خرید 110 هزار دستگاه کارتخوان را دارد. که 300 میلیارد تومان طی افزایش سرمایه از محل مطالبات و آورده نقدی و الباقی از محل گردش مالی جاری شرکت تامین می شود.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
در دوازدهمین دوره جایزه ملی
مدیریت مالی ایران رخ داد:
ماندگاری “ما” در قله شفافیت
در دوازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران، بیمه «ما» نهمین جایزه خود را دریافت کرد و برای سومین سال متوالی موفق به دریافت تندیس زرین، بالاترین نشان این جایزه شد.
دوازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران، با حضور سید شمس الدین حسینی رییس کمیسیون جهش تولید مجلس شورای اسلامی، دکتر منظور رییس سازمان امور مالیاتی کشور، دکتر قوامی معاون امور حقوقی و مجلس وزارت امور اقتصادی و دارایی، مجید قاسمی، رییس کل جایزه مدیریت مالی ایران و جمعی از مسولان کشوری، مدیران شرکتها و اساتید دانشگاه در مرکز همایش های بین المللی اجلاس سران تهران، برگزار شد.
بر اساس این گزارش، با توجه به ارزیابی های انجام شده، در این دوره نیز ، بیمه “ما ” برای سومین سال پیاپی به عنوان اولین شرکت بیمه ای در طول تاریخ برگزاری ، حائز امتیاز لازم برای دریافت تندیس زرین ، بالاترین سطح جایزه شد و دکتر بهاری فر مدیرعامل و عضو هیات مدیره بیمه “ما” این تندیس را دریافت کرد.
جایزه ملی مدیریت مالی ایران از سال 1389 به عنوان یکی از رویدادهای ملی در بسترسازی بهبود و ارتقای سطح مدیریت مالی و اقتصادی در شرکتها و سازمانهای حاضر برگزار می شود و 32 معیار در صورتهای مالی حسابرسی شده به همراه گزارش حسابرسی، ارائه گزارش عملکرد بودجه و بودجه انعطافپذیر برای سال جاری و پیشبینی آن برای سال آینده، میزان تاثیرگذاری استراتژی های مالی در دستیابی به اهداف کلان سازمان و تکمیل اظهارنامه حضور در جایزه، مورد بررسی و داوری قرار می گیرد .
بیمه ایران اعلام کرد :
جشنواره تخفیفات بیمه ای ادامه دارد
شرکت سهامی بیمه ایران با توجه به استقبال بعمل آمده از جشنواره تخفیفات و تسهیلات این شرکت اعلام کرد: با توجه به نزدیکی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ایام ا... دهه مبارک فجر ، جشنواره تخفیفات تا پایان اسفند مـاه 1400 ادامه دارد.
این تخفیفات شامل طیف گستردهای از بیمهنامهها، از بیمهنامه آتشسوزی و بدنه انواع خودروها و بیمه نامههای مسئولیت کارفرمایان و تولیدکنندگان و مهندسان و پزشکان تا بیمهنامههای حوادث انفرادی را شامل میشود.
تصویب افزایش سرمایه بیمه دانا در مجمع عمومی فوقالعاده
مجمع عمومی فوقالعاده شرکت بیمه دانا با حضور اعضای مجمع و اکثریت سهامداران حقیقی و حقوقی در سالن اجتماعات ساختمان سعدی این شرکت برگزار شد.
در این مجمع که به ریاست عبدالحسین پهلوان رییس هیات مدیره بیمه دانا با رعایت پروتکلهای بهداشتی و با هدف تصمیمگیری در باره افزایش سرمایه این شرکت برگزار شد، ابتدا گزارش حسابرس و بازرس قانونی در باره افزایش سرمایه بیمه دانا از محل مازاد تجدید ارزیابی دارائی(طبقه زمین) قرائت و سپس در خصوص این بند رایگیری شد که با اکثریت آرای مجمع، سرمایه شرکت از مبلغ 400 میلیارد تومان به نزدیک به 2 هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.
گفتنی است: با تصویب این بند، سرمایه شرکت بیمه دانا حدود 386 درصد افزایش پیدا کرد.
تسریع در پرداخت خسارت توسط شعب بیمه رازی
شـعب بیمـه رازی در پـی دسـتور مدیرعامل شـرکت، تسـریع در بررسـی و پرداخـت خسـارت را در دسـتور کار خـود قـرار داده و شــعبه مرکــزی بیمــه رازی تنهــا در یــک روز 445 میلیــون تومــان خســارت ســه پرونــده را پرداخــت کــرد.
یکــی از تأکیــدات مدیریــت مجموعــه بیمــه رازی در کنــار اجــرای بادقــت پنــج چرخــش اســتراتژیک، بررســی خســارت و پرداخــت بهموقــع آن بــه بیمهگــذاران اســت، زیــرا دکتــر علــی جبــاری – مدیرعامــل بیمــه رازی معتقــد اســت، بهتریــن تبلیــغ و افزایــش ارتبــاط بــا بیمهگــذاران پرداخــت بهموقــع خســارت اســت.
بررســیها نشــان از آن دارد کــه شــعبه مرکــزی بیمــه رازی در کوتاهتریــن زمــان ممکــن خســارتهای اعلامــی را بررسـی کـرده فرآینـد پرداخـت خسـارت آغـاز میشـود کـه تنهـا طـی یـک روز سـه پرونـده خسـارت بررسـی و در مدت زمــان کوتاهــی پرداخــت آنهــا انجام شده اســت.
براساس این گزارش، مجموع پرداخــت ایــن خسـارتها کـه مربـوط بـه رشـته مسـئولیت و آتشسـوزی بـوده، در حـدود 445 میلیـون تومـان بـوده اسـت.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
دکتر اخلاقی در دیدار با مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس تاکید کرد:
تعداد بازدید : 5
توسعه همکاری بانک تجارت با پتروشیمی خلیج فارس
دکتر اخلاقی هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس را از بزرگترین و مهمترین مشتریان بانک تجارت برشمرد و بر ضرورت همکاری با این شرکت از طریق ارائه بهترین خدمات مالی و بانکی متناسب با طرحهای توسعهمحور این هلدینگ تاکید کرد.
دکتر هادی اخلاقی فیض آثار مدیرعامل این بانک با حضور در شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ضمن تبریک انتصاب دکتر علی عسگری به سمت مدیرعاملی هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس بر آمادگی بانک تجارت برای توسعه هرچه بیشتر همکاریها تاکید کرد.
مدیرعامل در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از روند همکاریهای بانک تجارت با شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس از تمرکز بیش از 15 درصدی مجموع ظرفیتهای مالی و لجستیکی بانک تجارت در این هلدینگ خبر داد و گفت: هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و شرکتهای زیرمجموعه آن را در مجموع بزرگترین و مهمترین مشتری بانک تجارت میدانیم و به همین دلیل در همکاری با این شرکت همواره آماده ارائه بهترین و سریعترین خدمات مالی و بانکی متناسب با طرحهای توسعهمحور این هلدینگ بزرگ صنعت پتروشیمی هستیم.
دکتر اخلاقی با اشاره به سطح خدمات تسهیلاتی و تعهداتی بانک تجارت در تعامل با هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس گفت: این تسهیلات و تعهدات در راستای اجرا و تکمیل پروژهها و تامین خوراک شرکتهای تحت پوشش هلدینگ صورت گرفته و ما همچنان آماده به کارگیری بیش از پیش توان داخلی و بینالمللی بانک تجارت برای توسعه این حمایتها هستیم.
مدیرعامل به ظرفیتهای ارزی و بینالمللی بانک تجارت اشاره کرد و گفت: از سال 1397 و پس از امضای تفاهمنامه بانک تجارت با شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس فصل جدیدی در تعامل بین دو مجموعه گشوده شد و ما در این دوران از اقداماتی همچون انتشار اوراق گرفته تا اعطای تسهیلات به پرسنل شرکتهای زیرمجموعه هلدینگ بزرگ پتروشیمی خلیج فارس با افتخار همواره در خدمت توسعه صنعت استراتژیک پتروشیمی کشور بوده و هستیم.
علی عسگری مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس سابقه همکاری این شرکت با بانک تجارت را بیانگر رابطهای راهبردی دانست و گفت: تعامل صمیمانه بانک تجارت و شرکتهای هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس همواره کارگشا بوده و امیدواریم همانطور که در گذشته شاهد همکاری موفق بین دو مجموعه بودهایم، در آینده نیز این روابط گستردهتر و تهاجمی تر از قبل ادامه یابد.
وی با بیان اینکه افزایش سودآوری و توسعه حجم فرآوری محصولات پتروشیمی از طریق تکمیل زنجیره تولید از برنامههای آتی هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس به شمار میرود افزود: برای این منظور تکمیل پروژههای ناتمام و پیگیری طرحهای میان دستی با نگاه ملی در راستای تولید ثروت و ارزشآفرینی از طریق جلب مشارکتهای مردمی و تاسیس صندوقهای سرمایهگذاری، در کنار همکاری بیشتر با بانکها در دستور کار این هلدینگ خواهد بود.
شریفیان معاون مدیرعامل بانک تجارت در امور راهبری بازار و توسعه کسب و کار نیز با اشاره به تاریخچه همکاری بانک تجارت با وزارت نفت و صنعت پتروشیمی گفت: از زمان احداث ساختمان هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس تا امروز شعبه بانک تجارت در طبقه همکف این مجموعه فعال بوده و ارتباط ما با این هلدینگ همواره یک رابطه استراتژیک شراکت است و بهعنوان مشاور بانکی و مالی در بسیاری از طرحهای توسعهمحور شرکتهای زیرمجموعه هلدینگ حضور و مشارکت داشتهایم.
اخذ رتبه اول بالاترین رتبه فروش، رتبه اول بالاترین ارزش افزوده، رتبه اول بیشترین سودآوری، رتبه اول گروه پتروشیمی از جمله دستاوردهای شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در سالهای اخیر به شمار میرود. شرکتهای پتروشیمی بندر امام، ارومیه، ایلام، کارون، اروند، شهید تندگویان، خوزستان، بوعلی سینا، نوری و پارس و شرکتهای مبین انرژی خلیج فارس و فجر انرژی خلیج فارس از جمله شرکتهای زیرمجموعه هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس به شمار میروند.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
مدیرعامل ساتا تاکید کرد
هوشمندسازی ضرورت بقای صنعت بیمه
در عصر حاضر با توجه به پیشرفت کسبوکارها در عصر دیجیتال، صنعت بیمه نیز برای ماندگاری و کسب سودآوری بیشتر، باید هوشمندسازی را در اولویت قرار دهد.
به گزارش روابطعمومی بیمه کوثر، امیر سرتیپ دوم فرشاد نجفیپور در هشتمین همایش مدیریت ریسک و بیمه، شرط وفاداری به صاحبان سرمایه را رفتار بر مبنای علم و پژوهش دانست و اظهار داشت: مجموعه بیمه کوثر اعم از مدیران و کارکنان باید سعی کنند در شرایطی که زیرساخت کافی برای هوشمندسازی وجود ندارد انگیزههای متعدد برای بهروز ماندن و کسب اطلاعات جدید را ایجاد کنند.
وی با اشاره به افزایش دادهها و اطلاعات در صنعت بیمه، افزود: این میزان از پایگاه داده که توسط شرکتهای مختلف جمعآوری شده است، باید به اشتراک گذاشته شود تا بتوان بهصورت همگانی از آنها استفاده کرد.
مدیرعامل ساتا تاکید کرد: در هزاره سوم، کسبوکارهای غیرهوشمند محکوم به فنا خواهند بود. این مهم در صنعت بیمه نیز صادق است؛ چرا که بازیگران جدید صنعت بیمه بدون داشتن زمینه بیمهای و تسلط عمیق بر دانش بیمه، تنها با تکیه بر هوشمندسازی بازار را به دست خواهند گرفت. بنابراین اگر هوشمند نشویم مجبور خواهیم شد با کمترین سود به مدیریت دیگران تن بدهیم.
امیر سرتیپ دوم فرشاد نجفیپور درباره مزایای هوشمندسازی در صنعت بیمه گفت: رفتار استاندارد و تداوم این مدل رفتار، نخستین هدف هوشمندسازی است. همچنین هوشمندسازی منجر به تضمین هزینه فایده نیز خواهد شد و در نهایت کارکنان را به شما وفادار خواهد کرد.
در جشنواره برترینهای روابطعمومی ایران
کسب سه رتبه برتر توسط روابط عمومی بانک سپه
روابط عمومی بانک سپه در جشنواره برترینهای روابطعمومی ایران،سه رتبه برترتوسط روابط عمومی به خود اختصاص داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه: اداره کل روابط عمومی بانک سپه در هفدهمین دوره سمپوزیوم بینالمللی روابطعمومی و هجدهمین دوره جشنواره برترینهای روابطعمومی ایران، موفق به کسب سه عنوان روابط عمومی برتر کشور در مدیریت راهبردی روابط عمومی ، ارتباطات فرهنگی و کارشناس برتر روابط عمومی شد.
بر اساس رای هیئت داوران هجدهمین جشنواره برترین های روابط عمومی ایران و هفدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی ، اداره کل روابط عمومی بانک سپه به عنوان روابط عمومی برتر کشور در موضوع “مدیریت راهبردی روابط عمومی “، “ارتباطات فرهنگی (تبلیغاتی و انتشاراتی) “و “کارشناس برتر”معرفی شد.
بر اساس این گزارش در بخشی از لوح اهدایی به اداره کل روابط عمومی بانک سپه که به امضای فلیپه بورمانس رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی و هوشمند سفیدی دبیر کل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی رسیده آمده است: ” به دلیل رعایت استانداردهای حرفه ای علمی و صنفی و مدیریت راهبردی روابط عمومی ، خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیتها در موضوع مدیریت راهبردی روابط عمومی و ارتباطات فرهنگی ، تبلیغاتی و انتشاراتی ، لوح سپاس روابط عمومی برتر اعطا می شود به روابط عمومی بانک سپه”
این گزارش می افزاید در این دوره از جشنواره برترینهای روابط عمومی ایران دکتر کاظم عسگری کارشناس اداره کل روابط عمومی بانک سپه نیز به عنوان “کارشناس برتر روابط عمومی ایران در سال 1400” به دلیل انجام اقدامات کارشناسی موثر در روابط عمومی ، معرفی و موفق به دریافت لوح سپاس شد.
بر اساس این گزارش: اداره کل روابط عمومی بانک سپه با رویکرد راهبردی ، تجربیات نوین ، تاثیر گذار و هدفمندی را تجربه کرده که این تجارب و اقدامات صورت گرفته ، عملاً این اداره کل را به فاز پیشرفته علمی و تخصصی وارد کرده و این مهم در ارتقای جایگاه ذهنی این اداره کل مشهود ، نقش آفرین و تاثیر گذار بوده است.
تعیین راهبرد و رویکرد روابط عمومی “علمی و تعامل گرا” ، ایجاد و احیای واحدهای تخصصی داخلی نظیر تحقیق و توسعه ، ارتباطات درون سازمانی و واحد افکار سنجی در کنار ایجاد اتاق فکر ، تهیه بانک اطلاعات همکاران ، تیم سازی هدفمند و علمی، برگزاری دوره های علمی و آموزشی “پاتوق علم و تجربه” بخشی از اقدامات صورت گرفته از سوی این اداره کل است.
این گزارش می افزاید: تهیه مجلدهای علمی هدفمند و تحلیلی در راستای ارتقای کمی و کیفی اطلاع رسانی نظیر انعکاس اخبار در حوزه فعال ارتباط با رسانه ها ، همچنین اثر بخشی تبلیغات ، روابط عمومی داده محور، بررسی تاثیرات متاورس بر روابط عمومی ، بانکداری دیجیتال وایجاد رادیو و تلویزیون سپه ، خبرگزاری سپه و تغییر پوسته وب سایت رسمی بانک سپه از دلایل استمرار موفقیتهای بانک سپه در سطوح ملی نظیر جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی و هفدهمین دوره سمپوزیوم بینالمللی روابطعمومی است.
لازم به ذکر است هفدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با همکاری انجمن بین المللی روابط عمومی و با حضور استادان برجسته ایرانی و خارجی با موضوع “روابط عمومی پساکرونا، تغییرات، الزامات و پیامدها ” و برگزاری دو کارگاه تخصصی با عناوین ” نحوه تهیه و تنظیم پیوست ارتباطی و الزامات ناشی از دوره پساکرونا” و ” ویکی پدیا و کاربردهای آن در روابط عمومی” در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.
آموزشهای مستمر بیمه تجارتنو برای بهبود عملکرد مستمر
آموزش در بنگاهههای اقتصادی از الزامات اساسی است همه شرکتها برای ارتقا سطح کیفی کارکنان خود اقدام به آموزش مستمر می کنند تا کاستیها جبران شود.
شرکت بیمه تجارتنو نیز در حوزه آموزش دست به اقدامات زیادی زده است.این اقدامات در حوزههای مختلف و در ردههای مختلف صورت گرفته است.
“صمدهدایتی” معاون آموزش بیمه تجارتنو با اشاره به مطلب فوق در ادامه اظهار کرد: با توجه به تحولات سریع در حوزههای مختلف و علی الخصوص صنعت بیمه و رقابت شدید برای جذب منابع مالی و انسانی، امروزه آموزش به یک مساله ضروری و نیازی انکارناپذیر تبدیل شدهاست. بر اساس همین دیدگاه ، مدیریت آموزش شرکت بیمه تجارتنو پیرو اهداف، طرحها، چشم انداز شرکت و همچنین نظامنامه و دستورالعملهای آموزش اقدام کرده و درصدد به روز رسانی دانش کارمندان و شبکه فروش و همچنین افزایش کارایی، خلاقیت و شکوفایی کارکنان بر آمدهاست تا پیشرفت، توسعه فعالیتها و همچنین بهبود مستمر عملکرد در دستیابی به اهداف بلند مدت شرکت میسر شود.
معاون آموزش شرکت بیمه تجارتنو در ادامه در خصوص رویکردهای آموزشی شرکت گفت: شرکت بیمه تجارتنو برای آموزش چندین رویکرد دارد. در واقع رویکرد اصلی مدیریت آموزش بیمه تجارتنو رویکردی ترکیبی است. ترکیبی از شایستگی، حل مساله و مدل تعالی آموزش و توسعه است. این آموزشها با توجه به مدل شایستگی که نیروها در مرحله ورود به سیستم جذب و استخدام بر اساس شرایط احراز شغل ، با شناسایی گپ شایستگی ، نیازها و برنامه آموزش برای آن فرد تدوین می شود علاوه بر این ، رویکرد دیگر ما رویکرد حل مساله است. یعنی مساله سازمان بررسی و مطرح می شود و متناسب با مسایل و چالشهای موجود، نیروها در مسیر شغلی خودشان گپ ها را شناسایی و برنامه ریزی آموزش صورت میگیرد. رویکرد دیگر ما رویکرد تعالی آموزش براساس توسعه است. آموزش صرفا به دنبال اینکه استانداردها را پاس بدارد ویا مسئله ای را حل کند نیست ، بلکه فرایند آموزش از یک فرآیند بزرگتری شروع میشود و آن رهبری آموزش است. تا جایی که رهبران یک سازمان خط مشیها ، اهداف و جهت گیریهای سازمان را مشخص کرده و فرهنگ یادگیری و توسعه را ایجاد می کنند وخودشان الگوی این حوزه میشوند.
مدیر آموزش و پژوهش بیمه کوثر اعلام کرد:
معرفی صاحبان آثار برتر هشتمین همایش مدیریت ریسک و بیمه
دبیرخانه هشتمین همایش مدیریت ریسک و بیمه، با رای داوران از میان آثار دریافتی، سه مقاله و هشت پوستر را بهعنوان آثار برگزیده معرفی کرد.
به گزارش روابط عمومی و زینب حمیدیفر،مدیر آموزش و پژوهش بیمه کوثر اعلام کرد: هیئت داوران پس از بررسی، ارزیابی و امتیازدهی به آثاری که در مهلت مقرر به دبیرخانه همایش رسیده بود، سرانجام در بخش مقاله سه اثر با عناوین «بررسی تاثیر عوامل سازمانی در بهکارگیری تحول دیجیتال در صنعت بیمه» به قلم سارا منشاری، پرویز مرادی و سیدامید میررفیع، «تاثیر ویژگیهای محصولات اینترنت اشیا بر قصد خرید با متغیر میانجی تجربه کاربردی و تجربه عاطفی (مورد مطالعه: صنعت بیمه)» به قلم محمدابراهیم پورملکی و حجتاله لباف، «ارائه مدل کسبوکار مبتنی بر فناوری بیمه «اینشورتک» برای استارتآپهای بیمه» به قلم امیر بهرامی، بهادر یاریپور و مهشید آلحبیب را به عنوان مقالات برتر برگزیدند.
دبیر هشتمین همایش مدیریت ریسک و بیمه افزود: در بخش مقالات پوستری نیز هشت پوستر با عناوین «شناسایی و اولویتبندی عوامل موثر بر هوشمندسازی کسبوکار در صنعت بیمه» از معصومه معصومبیگی، بهروز آرمانمهر و محسن قنواتی نژاد، «اولویتبندی عوامل موثر بر پذیرش فناوری بیمه در خرید بیمهنامه» از نیلوفر ملکیفر و بهنام نقیلو، «فرصتها و چالشهای بهرهگیری از پهپاد در فرآیندهای صدور بیمهنامه و پرداخت خسارت (با تاکید بر لزوم ارزیابی و مدیریت ریسک آن)» از احسانه نظری و امیرحسین نظری، «مدیریت ریسکهای سایبری در کسبوکارهای هوشمند: راهکارها و چالشها» از محمود اسعدسامانی، سمیه میره و مرجان کریمی، «تحلیل تطبیقی هوشمندسازی کسبوکار در صنعت بیمه» از آسیه بختیار، کیمیا باقری و ثمین عبدالهپور، «تاثیر crm مبتنی بر فروش و رسانههای الکترونیک بر فروش مجدد/ مورد مطالعه: شرکت بیمه کوثر» از ایمان مداح، «افزایش بهرهوری کسبوکار از طریق هوشمندسازی ابزرا و توانمندسازی نیروی انسانی صنعت بیمه» از ناصر رشیدی و نیره نظر، «به سوی تحول دیجیتال، رویکرد COVID یا CCVID (ارائه الگوی پیادهسازی تحول دیجیتال در شرکتهای بیمهای)» از محمدسجاد میرزاخانی، مجتبی رحمانی و حمیدرضا سیدآبادی به عنوان آثار برتر معرفی شدند.
وی با تشکر از همه صاحبنظرانی که در این رقابت علمی حضور جدی داشتند، خاطرنشان کرد: در هشتمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد هوشمندسازی کسب و کار که 26 دی 1400 در تهران برگزار شد، همچون سالهای گذشته، علاوه بر ارائه برخی از مقالات برتر، به شکل شایستهای از پدیدآورندگان این آثار تقدیر شد.
بانک رفاه کارگران، برترین بانک کشور در امر پاسخگویی به مردم
بر اساس گزارش سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات از عملکرد 9 ماهه بانکها و موسسات مالی، بانک رفاه کارگران برترین بانک کشور در امر پاسخگویی به سوالات و درخواستهای مردمی بوده است.به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران: زمانبندی پاسخگویی به سوالات و درخواستهای مردمی، طبق قانون نباید بیشتر از 10 روز باشد و بر این اساس بانک رفاه کارگران با میانگین 9 روز، پاسخگوترین و برترین بانک کشور در رسیدگی به درخواستهای مردمی بوده است.
بر اساس این گزارش، تنها دو بانک با میانگین استاندارد 10 روز به درخواستها پاسخ دادهاند که بانک رفاه کارگران با میانگین 9 روز پاسخگوترین بانک کشور بوده است و بعد از این بانک، بانک مسکن نیز با میانگین 10 روز دومین بانک پاسخگوی کشور در 9 ماه اخیر بوده است.
لازم به ذکر است، گزارش سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات از عملکرد 9 ماهه بانکها و موسسات مالی، میانگین پاسخگویی در برخی بانکها و موسسات مالی از 198 تا 283 روز بوده است.
گفتنی است، اصل یکصد و بیست و سوم (123) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران “قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات” است که دستگاههای مختلف را برای پاسخگویی به مردم و همچنین شفاف سازی اطلاعات ملزم میکند.
این سامانه با آدرس ( https://iranfoia.ir/web/guest/home) یکی از ابزارهای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات محسوب میشود. به این ترتیب که مردم میتوانند در بستر این سامانه درخواست اطلاعات کرده و سازمانهای فعال به درخواستهای ثبت شده، برای دسترسی به اطلاعات پاسخ میدهند.
قدردان سپرده گذاران هستیم
جلسه تجزیه و تحلیل عملکرد مناطق و حوزه ها، بر اساس اهداف تعیین شده با حضور مدیرعامل، قائم مقام مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره، معاونان و روسای ادارات، مناطق و حوزههای موسسه اعتباری ملل و با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی، در تاریخ 26 دی ماه 1400 در ساختمان مرکزی موسسه برگزار شد.به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری ملل: در ابتدای این جلسه، آقای جوادی ضمن عرض تسلیت به مناسبت بزرگداشت شهادت گونه ام البنین سلام الله به عنوان مادر چهار شهید و ضرورت ارج نهادن به مقام مادر با ذکر روایتی از رسول گرامی اسلام از مقام شامخ مادر تجلیل کردند و گفتند: احترام و نگهداشت حرمت پدر و مادر از ضروریات است. و وظیفه ماست که قدردان این نعمت ها باشیم و در صورت فقدان این عزیزان باید نام و یادشان را زنده نگه داریم تا شاید فرزندانمان هم در آینده ما را بیاد بیاورند و از ما یاد کنند. و همچنین به روز پاسداشت مادران شهدا پرداختند و ضمن قدردانی از مقام مادران شهدا گفتند: مادران شهدا جایگاه بسیار بالایی دارند. همه ما باید قدردان این همه ایثار و لطف آنها باشیم.ایشان در ادامه افزودند: گزارش های ارائه شده در این جلسه، نشانگر موفقیتهای چشمگیر و اخبار امیدوارکننده است. پیشکسوتان با تکیه بر سخاوت، عزت نفس، معرفت، اخلاص، از خودگذشتگی و هدفمندی، این امکان را فراهم آورند تا نیروهای جوان با کسب آموزشهای لازم به مراتب بالاتر شغلی ارتقا یابند. جای امیدواری است؛ چراکه آموزش و نیز پرورش، میتواند زمینهساز رشد و توسعه شود. به سهم خود به تمام عزیزانی که با آموزش و تربیت نیروی انسانی، بسترساز ارتقای نیروهای جوان شدهاند، “آفرین” میگویم. در شرایط حاضر، لازم است تا موضوع آموزش را در هر زمان و موقعیتی همواره مد نظر داشته باشیم.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.