شماره: 2017 / ۱۴۰۱ دوم آذر
تعداد بازدید : 0
اخبار
طرح ملی «ایران جوان»
با حضور بانک صادرات ایران آغاز شد
طرح ملی «ایران جوان» توسط بنیاد پانزده خرداد و با حضور بانک صادرات ایران و با هدف ترغیب و تشویق زوجهای جوان به فرزندآوری و جوانی جمعیت آغاز شد.
به گزارش روابطعمومی بانک صادرات ایران، طرح ملی «ایران جوان» با شعار «طرحی برای فرزندان سرزمینم»، توسط بنیاد پانزده خرداد و با عاملیت بانک صادرات ایران یکشنبه 29 آبانماه در سالن همایشهای «سلام» آغاز شدو بنیاد پانزده خرداد و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) برنامههای حود را برای برای جوانسازی جمعیت اعلام کردند.
در این رویداد که معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امامخمینی(ره)، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها، معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس و مسئولان بنیاد پانزده خرداد و حضور ویژه زوجهای جوان دانشجو دارای فرزند و خانوادههای آنها حضور داشتند، بر حمایت از فرزندآوری و جوانی جمعیت تاکید شد.
بانک صادرات ایران به منظور تحقق سیاستهای دولت برای حمایت از طرح جوانی جمعیت، در نیمه اول سال جاری بیش از 52 هزار فقره وام قرضالحسنه فرزندآوری پرداخت کرده است.
دیدار رئیس سازمان مدیریت بحران با مدیرعامل بیمه میهن
دکتر محمد حسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و هیئت همراه با حضور در بیمه میهن با سیدهادی شیخ الاسلامی مدیرعامل این شرکت دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش از روابط عمومی بیمه میهن؛ طرفین طی این دیدار در زمینه مسائل بیمه ای، همکاری های دوجانبه و نقش صنعت بیمه در پوشش بیمه اماکن مسکونی در برابر مخاطرات طبیعی و مدیریت پس از بحران به بحث و تبادل نظر پرداختند.
شیخ الاسلامی مدیرعامل بیمه میهن ضمن ابراز خرسندی از حضور معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران در بیمه میهن و اعلام آمادگی برای همکاری های دوجانبه با این سازمان، گزارشی از وضعیت و فعالیت های مجموعه ارائه و ابراز امیدواری کرد که با ساز و کار صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی، بسیاری از ریسکهای مخاطرات طبیعی در کشور پوشش داده شود و مردم خسارات خود را در این حوادث در کمترین زمان ممکن و به صورت واقعی دریافت نمایند.
دکتر نامی رئیس سازمان مدیریت بحران و عضو شورای عالی بیمه نیز ضمن تبریک انتصاب شیخ الاسلامی و آرزوی موفقیت برای او در بیمه میهن، با اشاره به اینکه در قانون مدیریت بحران ظرفیت های خوبی برای تمامی دستگاه ها از جمله بخش خصوصی به منظور پیشبرد این مهم ایجاد شده ابراز امیدواری کرد که با همکاری صنعت بیمه گام های ارزنده ای در اطمینان بخشی و کاهش آلام مردم در حوادث طبیعی برداشته شود.
لازم به توضیح است که سالیانه به طور متوسط 3 هزار نفر بر اثر حوادث طبیعی از جمله سیل و زلزله در کشورمان جان خود را از دست می دهند و حدود 5 هزار واحد مسکونی تخریب می شود.
جشنواره فروش باران بیمه نوین همراه با جوایز ویژه
شرکت بیمه نوین در راستای خلق ارزش برای مشتریان خود، محصولات بیمهای خود را با شرایط ویژه در آذر 1401 ارائه میکند.
به گزارش از روابط عمومی و تبلیغات بیمهنوین، این شرکت از یکم تا 31 آذرماه در جشنواره فروش باران انواع بیمهنامههای بدنه اتومبیل، آتشسوزی، مسئولیت و بیمههای عمر و سرمایهگذاری خود را با تخفیف و شرایط ویژه به فروش میرساند.
همچنین در جشنواره باران علاوه بر تخفیفهای ویژه، به افرادی که در بازه زمانی این جشنواره محصول بیمهای مورد نیاز خود را خریداری کنند، به قید قرعه کمک هزینه سفر برای مشتری و همراه وی تعلق خواهد گرفت.
در این جشنواره فروش ویژه، بیمههای مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان صنعتی، مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان پروژههای عمرانی، مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان ساختمانی، مسئولیت حرفهای پزشکان و پیراپزشکان با شرایط ویژه ارائه میشوند.
بیمههای بدنه اتومبیل، بیمههای عمر و سرمایهگذاری(تخفیف در هزینههای بیمهگری)، بیمههای آتشسوزی منازل مسکونی، آتشسوزی مراکز غیر صنعتی و آتشسوزی انبارها از دیگر محصولاتی است که در این جشنواره با تخفیف ویژه ارائه میشوند.
علاقهمندان برای کسب آگاهی بیشتر از شرایط جشنواره تابان نوین، میتوانند به سامانه اینترنتی این شرکت به آدرس www.novininsurance.com مراجعه کرده و یا با شماره 02123047 تماس حاصل کنند.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
شناسایی استارت آپهای بیمهای و دارندگان طرح فناورانه در صنعت بیمه
معاونت طرح و توسعه بیمه مرکزی با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری رویداد فناوریهای نوین بیمه را برگزار می کند.
دکتر علی بنیادی نائینی، هدف از برگزاری این فراخوان را شناسایی استارت آپهای بیمهای و دارندگان طرح های فناورانه در صنعت بیمه دانست و گفت: رویداد فناوریهای نوین بیمه در قالب دوشنبههای استارت آپی و رویداد پیوند برگزار می شود.
وی در خصوص محورهای این فراخوان افزود: این رویداد دارای 2 محور عملکردی و فناورانه است؛ محورهای عملکردی شامل مدیریت ریسک، حاکمیت داده، طراحی ابزارهای بیمهای، طراحی محصولات بیمهای، نظارت هوشمند و شناسایی و مقابله با تقلبات بیمهای و محورهای فناورانه شامل اینترنت اشیا، بلاکچین، کلان داده و هوش مصنوعی است. دکتر بنیادی نائینی خاطر نشان کرد: ثبت نام در این رویداد آزاد بوده و علاقهمندان برای ثبتنام و کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به سامانه خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی (غزال) به نشانی https://ghazal.inif.ir مراجعه نمایند.
تقدیر از نمایندگان برتر
شعبه همدان بیمه پاسارگاد
جلسه قدردانی از نمایندگان برتر شعبه همدان-مرکزی، در راستای برنامه ریزی مدیریت منطقه 7 در جهت افزایش پرتفو و ایجاد انگیزه در نمایندگان عمومی برگزار شد.
این مراسم با حضور بابک الوندی مدیر منطقه 7 ، محمدرضا محمدیان رئیس شعبه ، سمانه سادات دار قیاسی معاون شعبه و محسن حمدیه معاون شعبه اشخاص همدان برپاشد و با اهدای لوح تقدیر از نمایندگانی که بهترین عملکرد را در 6 ماه گذشته داشتند، قدردانی بعمل آمد. در این جلسه لزوم فعالیت در کلیه رشته ها، بازاریابی در حوزه های مختلف و به روز بودن آموزش جهت شبکه فروش مورد تأکید قرار گرفت.
نمایندگان برتر شعبه همدان-مرکزی
اسماعیل سلیمانی زاده کد 8028-به دلیل ترکیب مناسب پرتفو و دست یابی به اهداف پیش بینی شده
احمد کریمی مصلح کد1886-به دلیل ترکیب مناسب پرتفو و دست یابی به اهداف پیش بینی شده
زهرا شاهرخی کد 1768-به دلیل آمار مناسب در زمینه فروش بیمه نامه های مسئولیت
هادی رستمی کد3204 به دلیل ایجاد سازمان فروش و موفقیت در زمینه فروش بیمه نامه عمر و تأمین آتیه
رشد 72 درصدی تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی در حمایت از زراعت محصولات بهاره و پاییزه
تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی در حمایت از کشت محصولات بهاره و پاییزه در هشت ماهه ابتدای سال جاری نسبت به همین مقطع در سال گذشته 72 درصد رشد داشته است.این بانک با هدف تحکیم پایه های امنیت غذایی کشور از ابتدای سال جاری تا 26 آبان ماه بالغ بر 109 هزار میلیارد ریال تسهیلات زراعت برای کشت محصولات بهاره و پاییزه به 99 هزار نفر از کشاورزان پرداخت کرده که در مقایسه با مقطع مشابه در سال گذشته 72 درصد رشد داشته است.
بر اساس این گزارش، پرداخت تسهیلات زراعت با معرفی وزارت جهاد کشاورزی و برای حمایت از کشاورزان در تمام مراحل کاشت، داشت و برداشت محصول توسط شعب بانک کشاورزی در سراسر کشور انجام می شود.
با مشارکت بیمه پارسیان
زنگ بیمه در شهر بندرانزلی
به صدا در آمد
همزمـان بـا آغـاز آیین ملـی “زنگ بیمـه” در مدارس کشـور، بیمـه پارسـیان در مـدارس اسـتان گیلان، شهر بندر انزلی زنـگ بیمـه را بـه صـدا در آورد.
براساس این گزارش، بیمه پارسیان در راستای توسعه و ترویج فرهنگ بیمه در جامعه به ویژه فرهنـگ سـازی از مقاطـع پایـه تحصیلـی به عنوان سفیران بیمه با همکاری بیمه مرکزی ج.ا.ا، مراسم زنگ بیمه را در شهرستان بندرانزلی برگزار کرد.
براساس این گزارش، در این مراسـم که با حضور جمعی از مسئولان شهرستان بندرانزلی و همچنین جمعی از همکاران بیمه پارسیان در “دبستان کودک شاد” این شهرستان برگزار شد، خلاصه ای از هدف برگزاری زنگ بیمه و اهمیت بیمـه در زندگـی برای حاضرین مطرح شد. همچنین مفاهیم بیمه و معرفـی انـواع بیمـه و مزایـای بیمه هـای عمر و سـرمایه گذاری از موضوعات دیگری بود که به آن پرداخته شد تا دانـش آمـوزان بتواننـد نقش بسـزایی در توسعه فرهنگ بیمه و متقاعد کـردن والدیـن خـود جهـت خریـد بیمـه نامه هـا و سـرمایه گـذاری در ایـن صنعت ایفـا نمایند.در پایـان بـا توجه به اهمیـت آموزش بیمـه، کتاب داسـتان “روزهایی کـه ابری بـود، حادثه هاش رنگی بـود” بـا موضـوع بیمـه به همراه هدایایی در بیـن دانش آمـوزان توزیع شـد تـا آن ها را بیشـتر بـا مفهوم بیمه آشـنا سـازد.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 2
هتتریک بیمه ملت در رکوردشکنی توانگری مالی
بیمه ملت برای سه سال پیاپی، علاوه بر کسب رتبه یک توانگری مالی، عنوان توانگرترین شرکت بیمه کشور را یدک میکشد.
به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، مهمترین انتظار بیمهگزاران و مشتریان از شرکتهای بیمه، توانایی جبران خسارت و پرداخت بهموقع آن است. جایی که توانایی شرکتهای بیمه در اجرای تعهدات مالی بیمهنامه در زمان خسارت به چالش کشیده میشود.
اما برای تشخیص اینکه آیا یک شرکت بیمه، چقدر در پرداخت خسارت توانایی دارد و قدرت جبران خسارتش چقدر است، یک شاخص ویژه وجود دارد که این شاخص را بیمه مرکزی با بررسی صورتهای مالی شرکتهای بیمه اعلام و آنها را رتبهبندی میکند.
شاخص توانگری مالی، یک عدد دقیق و کاربردی برای تشخیص میزان توانایی مالی شرکتهای بیمه در پرداخت خسارت مشتریان است.
بیمه ملت، یازده سال پیاپی است که طبق آمار رسمی بیمه مرکزی، در سطح یک توانگری مالی قرار دارد و به خوبی از عهده جبران خسارت مشتریانش برآمده است. اما بیمه ملت در سه سال گذشته، یک آمار بینظیر را در صنعت بیمه ثبت کرده است.
بسیاری از شرکتهای بیمه با مدیریت ریسک مناسب در سطح یک توانگری مالی قرار دارند، اما بیمه ملت به کسب رتبه یک توانگری مالی اکتفا نکرده و سه سال پیاپی، عنوان توانگرترین شرکت بیمه کشور را به خود اختصاص داده و در کسب این رتبه هتتریک کرده و بالاتر از همه شرکتها قرار گرفته است.
بر اساس اعلام بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، نسبت توانگری مالی بیمه ملت در سال 1401، عدد بینظیر 409 است و این شرکت، در سال 1401 رکورد دو سال گذشته خود را ارتقا هم داده است.
رتبه توانگری مالی بیمه ملت، در سال 1400، 386 درصد و در سال 1399، معادل 279 درصد بوده که علاوه بر کسب رتبه یک، در بالاترین حد توانگری مالی صنعت بیمه قرار داشته است.
بررسی رتبه و ضریب توانگری مالی میتواند در انتخاب شرکت بیمه به مشتریان کمک کند تا بهترین شرکت را از نظر پرداخت و جبران خسارت انتخاب کنند که آرامش خاطر را به آنان هدیه دهد.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
افزایش ظرفیت قراردادها در رشته های تخصصی؛
هدف واحد اتکایی بیمه تعاون
سرپرست بیمه های اتکایی بیمه تعاون، از تلاش برای افزایش ظرفیت قراردادها در رشته های تخصصی سخن گفت.
به گزارش از روابط عمومی بیمه تعاون، الهام وفائی، سرپرست بیمه های اتکایی شرکت با اشاره به فعالیت مجدد شرکت مبنی بر افزایش سرمایه و دریافت قبولی اتکایی مطرح کرد: «اخذ مجوز قبولی اتکایی به عنوان یک منبع درآمد جدید برای شرکت تلقی شده و امتیازی است که به سبب دریافت آن موجبات ایجاد تنوع در سبد حال حاضر پورتفوی شرکت نیز فراهم خواهد شد».
وی همچنین به تمرکز فعالیت واحد تحت سرپرستی خود اشاره کرد و اظهار داشت: «با توجه به افزایش ظرفیت قراردادها در رشته های آتش سوزی، مهندسی و باربری و نیز با توجه به افزایش ظرفیت شرکت بیمه تعاون، میزان واگذاری اختیاری بیمه نامه ها کاهش یافته و بر این اساس تلاش می شود در راستای تعامل و ارتباط با بیمه گران اتکایی، ضمن بهره گیری از دانش و تجارب شرکت های همکار، بیمه نامه ها را به شیوه بهینه، اتکایی کرده تا شرکت نیز بتواند به اهداف استراتژیک خود نزدیک تر شود».وفائی تشریح کرد: «همچنین هم اکنون بیمه نامه مسئولیت کشتی را نیز با خدمات متفاوتی پوشش می دهیم که سبب شده تا زمینه افزایش صدور بیمه نامه در این رشته فراهم شود».
سرپرست بیمه های اتکایی بیمه تعاون اضافه کرد: «از دیگر سو، پوشش بیمه نامه های پول در صندوق را نیز اضافه کردیم که موجب تنوع سبد محصولات شده است».
وی در ادامه گفت: «همچنین نسبت به پروژه های اختیاری، همکاری با شرکت های معتبر دارای پذیرش اتکایی و جلوگیری از بدون پوشش ماندن بیمه نامه های بالاتر از ظرفیت شرکت را مد نظر قرار دادیم».
مدیر عامل موسسه اعتباری ملل،در همایش بررسی عملکرد مناطق و حوزه ها بیان داشت:
محیط شعبه را برای مشتریان، مفرح، صمیمی وخاطره انگیز کنید
جلسه بررسی عملکرد مناطق و حوزه ها، در سه ماهه دوم سال با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره، معاونین و مشاورین مدیرعامل، مدیران ادارات و روسای مناطق و حوزه ها، در ساختمان مرکزی موسسه برگزار شد.
به گزارش از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل،مدیرعامل موسسه ضمن بیان حدیثی از امام صادق(ع) در خصوص کسب دانش وتفکر در انجام هر اقدام گفت: بهره دین خرد و بهترین ذخیره، حسنات و کارهای نیک است، انجام این گونه کارها برای آینده و عاقبت بخیری مهم می باشد.
آقای جوادی در خصوص ایجاد یک شغل پایدار تصریح کرد: در اسلام، ثواب وام دادن، بیشتر از صدقه است. بنابراین سعی کنید روند اعطای تسهیلات را به سمت واحدهای تولیدی و کارآفرینی هدایت کنید، تا مردم بتوانند در خصوص ایجاد و توسعه واحدهای خود دغدغه ای نداشته باشند.
مدیر عامل موسسه در ادامه بیان داشت: عملکرد حوزه ها و شعب در سه ماهه دوم خوب بوده است،ولی تاپایان سال زمان مناسبی داریم.پس ضروریست با سختکوشی و جدیت،برنامه ها و اهداف تعیین شده تا پایان سال را محقق نمایید.
ایشان با اشاره به رقابت در بین بانکها گفت: همه بانکها، سرمایه های کشورعزیزمان هستند و ضمن احترام به تمامی بانک ها، با آنها رقابت سالم داریم و برای الگو شدن موسسه در جذب منابع و تخصیص منابع و کسب رتبه های برتر در سیستم بانکی می بایست تکریم به ارباب رجوع که ولی نعمت ما هستند، خدمات بانکی را در اسرع وقت و سریع ارائه نمایید و برای آنها مشاوری مطمئن باشید.
ایشان اضافه کرد:در راستای تقویت اعتماد و تعامل با مشتریان، کوشا باشید و نگاه ویژه به بازاریابی و افزایش سهم بازار داشته باشید.مردم به دنبال کرامت، احترام و برخورد خوب می باشند لذا محیط شعبه را محیطی صمیمی، مفرح و برای مشتریان خاطره انگیز کنید.
مدیر عامل، ضمن تاکید بر آموزش کارکنان بیان داشت: دنیای کنونی دنیای انفجار اطلاعات است و این امر مسئولیت مدیریت آموزش را سنگین تر می کند و برای برنامه ریزی مدون در همه اموراعم از بانکداری، بازاریابی،تکریم ارباب رجوع اقدام کنید و سطح دانش همکاران را ارتقا دهید.
در ادامه جلسه آقای مروجی، ضمن تاکید بر جذب منابع گفت:جذب منابع، توان تسهیلات دهی به مشتریان را افزایش میدهد. در این خصوص همکاران تجربیات خود را به دیگران انتقال دهند.
قائم مقام موسسه بیان داشت: در ارائه تسهیلات، بهداشت اعتباری را رعایت نمایید و قانون را مد نظر قرار دهید تا تسهیلات ارائه شده به مطالبات نیانجامد.
آقای حیدر زاده، عضو هیئت مدیره موسسه نیز در این جلسه، ضمن تاکید بر رعایت مقررات و بخشنامه ها تصریح کرد: تسریع در ارائه خدمات باعث نشود که مقررات و قوانین را مدنظر قرار ندهید.
ایشان گفت: روزانه روند منابع و مصارف را نظارت کنید تا مشکلی برای اعطای تسهیلات به مشتریان پیش نیاید.
در ادامه، عملکرد مناطق و حوزه ها مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم برای بهبود روند فعالیت آنها برای تحقق اهداف برنامه ریزی شده ارایه گردید.
سواد دیجیتال کاربران بانک ایران زمین موجب ارائه خدمات مطلوب می شود
به منظور آشنایی بیشتر کارکنان از آخرین تحولات بانکداری دیجیتال در بانک ایران زمین و معرفی سرویس های جدید در این حوزه، همایش بانکداری دیجیتال با حضور مدیران ارشد بانک در تبریز برگزار شد.به گزارش از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ در این همایش فرهاد اینالوئی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین؛ بانکداری دیجیتال را ارائه سرویس و خدمات به کسب و کارهای دیجیتال که در سوپر اپلیکیشن های مختلف فعال هستند معنا کرد و گفت: بانک ایران زمین از سال 96 در این عرصه قدم گذاشت و در حال حاضر با تلاش مستمر و مجدانه همکاران در حوزه بانکداری دیجیتال توانسته است به نتایج قابل توجهی برسد.
اینالوئی ایجاد تجربه مطلوب ارائه سرویس های دیجیتال به مشتریان را از اولویت های بانک بیان کرد و افزود: تجهیز شعب، افزایش سرعت ارتباطات و ایجاد مرکز داده های بانک از اقدامات موثر در مسیر ارائه خدمات با کیفیت در حوزه بانکداری دیجیتال بوده است و بر همین اساس خدمات مورد نیاز مشتری شناسایی، طراحی و در اختیار آن قرار می گیرد.
وی لازمه ارائه خدمات دیجیتال مطلوب را داشتن سواد دیجیتال کاربران دانست و افزود: در بانکداری دیجیتال به جای تولید محصول، سرویس تولید می شود و این سرویس ها در اختیار سازمان ها یا همان فین تک ها قرار می گیرد تا بتوانند از این طریق به مشتریان خود خدمات رسانی کنند.
معاون فناوری اطلاعات عامل پیشرفت بانک ایران زمین را حضور کارشناسان و متخصصان حرفه ای و مجرب در این حوزه دانست و خاطرنشان کرد: همکاران ما در شرکت های سابین تجارت آریا، مرکز نوآوری ایران زمین، آرمان وفاداری آریا و پدیسار انفورماتیک و چند شرکت دیگر در قالب هلدینگ جامپ، در زمینه های پرداخت دیجیتال، زیرساخت های فنی بانکداری دیجیتال، باشگاه مشتریان، پشتیبانی سخت افزار و مرکز تماس بانک ایران زمین فعالیت دارند و چرخه بانکداری دیجیتال بانک را پشتیبانی می کنند.
در ادامه همایش اصغر باباپور مدیر امور بانکداری دیجیتال بانک موفق را بانکی دانست که سرویس های خاص ارائه می دهد و گفت: بانک ایران زمین با ایجاد زیرساخت های متفاوت در زمینه بانکداری دیجیتال بستری امن را برای مشتریان خود ایجاد کرده است تا بتوانند از طریق آن سرویس های متفاوت و خاص را با توجه به درخواست و نیاز خود دریافت کنند.
باباپور بر تسلط همکاران به ارائه سرویس ها تاکید کرد و افزود: گام اول در ارائه خدمات با کیفیت، معرفی دقیق و کامل خدمات به مشتریان است و این موضوع مستلزم تسلط کامل همکاران به سرویس ها و خدمات و همچنین اشراف کامل به دستورالعمل های بانک است.
در این همایش محمد حسینی کناروئی مدیر امور شعب استان ها تعصب کارکنان به بانک ایران زمین را یک ویژگی با ارزش بیان کرد و گفت: وجود ظرفیت ها و پتانسیل های فوق العاده نیروی انسانی در بانک که دلسوزانه برای رسیدن به اهداف تعیین شده زحمت می کشند، باعث شده است که بانک امروز در جایگاه و موقعیت مطلوبی در بین رقبا قرار گیرد.
حسینی کناروئی بر همکاری شعب با هلدینگ جامپ تاکید کرد و افزود: با ابزارها و زیرساخت هایی که در حوزه فناوری اطلاعات ایجاد شده است، تحقق و دستیابی به اهداف تعیین شده به آسانی انجام خواهد شد.در ادامه این همایش نمایندگان هلدینگ جامپ متعلق به بانک ایران زمین در خصوص خدمات شرکت های این هلدینگ نکاتی را بیان کردند.
مدیرعامل بانک دی خواستار شد:
پیگیری سریع و همه جانبه پروندههای مطالباتی موجود تا رسیدن به نتیجه مطلوب
مدیرعامل بانک دی در جریان بازدید از اداره دعاوی و اجرائیات، بر لزوم پیگیری سریع و همه جانبه پروندههای مطالباتی موجود تا رسیدن به نتیجه مطلوب تاکید کرد.روابطعمومی بانک دی، علیرضا قیطاسی با بیان این که پروندههای دعاوی و اجرایی باید اولویتبندی شده و همه ابعاد آنها از سوی کارشناسان پرونده به طور دقیق بررسی شوند، اظهار کرد: پیشگیری از ایجاد پروندههای مطالباتی بر پیگیری آنها مقدم است و باید از ایجاد پرونده های جدید و انباشت پرونده های حقوقی در بانک جلوگیری کرد.
وی با تاکید بر این که همه کارشناسان این اداره باید به پرونده های ایجاد شده در شعب اشراف کافی داشته باشند، ادامه داد: باید بانک اطلاعاتی جامعی از همه پرونده های مطالباتی بانک تهیه شده و نظریات کارشناسی در آن ها به طور کامل ثبت و ضبط شود.
قیطاسی پیگیری مرتب و منظم پرونده ها از طریق کارشناسان اداره دعاوی و اجرائیات را خواستار شد و با بیان این که پرونده ها باید به طور عادلانه و مساوی میان کارشناسان تقسیم شود، افزود: کارشناسان این اداره باید درباره چگونگی رسیدگی به پرونده های حقوقی، آموزش های به روز را دریافت کنند.
مدیرعامل بانک دی همچنین لزوم بهرهمندی از مشاورههای حقوقی در زمینه پیگیری پروندهها را یادآور شد و ادامه داد: خوشبختانه با اقدامات انجام شده، حجم مطالبات غیرجاری بانک در حال کاهش است و در یک برنامه دقیق و زمان بندی شده، این میزان به حد مطلوب خود خواهد رسید.در این دیدار، مسعود رشیدی سرپرست اداره دعاوی و اجرائیات بانک نیز درباره چگونگی رسیدگی به پروندهها در این اداره توضیحاتی ارائه کرد.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.