شماره: 2112 / ۱۴۰۲ دوازدهم ارديبهشت
تعداد بازدید : 1
اخبار
۲۵۰۰۰ میلیارد ریال درآمد سرمایه گذاری بیمه کوثر در سال ۱۴۰۱
بیمه کوثر با عملکردی متفاوت و درخشان در سال 1401 موفق به تحقق درآمد سرمایه گذاری به میزان 2500 میلیارد تومان شد.به گزارش از روابط عمومی، مدیرعامل بیمه کوثر عنوان نمود: در سالی که پشت سر گذاشتیم، بیمه کوثر توانست در یک سال متفاوت با عملکردی فوق العاده و رکوردشکنی در درآمد سرمایه گذاری به عدد ۲۵۰۰ میلیارد تومان سود ناشی از سرمایه گذاری ها برسد که نه تنها در صنعت بیمه یک دستاورد قوی محسوب می شود بلکه بالاترین میزان درآمد سرمایه گذاری شرکت از بدو تأسیس تا کنون بوده است.دکتر آقادادی اظهار داشت: این درآمد سرمایه گذاری به طور قطع افزایش توان مالی شرکت و رشد درآمدهای سرمایه گذاری در سنوات آتی را به دنبال خواهد داشت که نتایج آن را می توانیم در ادامه دار بودن این روند در سال ۱۴۰۲ شاهد باشیم، به طوری که در هفته های ابتدایی سال جاری این عدد به حدود ۳۰۰ میلیارد تومان رسیده است.وی در ادامه افزود: بیمه کوثر این موضوع را در دستور کار خود قرار داده است که با استفاده از تجارب ارزشمند گذشته و استفاده از تیم حرفه ای بتواند روند پایداری در این نوع درآمد برای شرکت و سهامدارانش به ارمغان آورده که ثبات سودآوری و افزایش توان مالی شرکت در سال ۱۴۰۲ و سال های آتی را افزایش خواهد داد.ایشان در پایان ابراز امیدواری کرد در سال ۱۴۰۲ شاهد تداوم تلاش، همت مضاعف و صرف توان و انرژی بیشتری در مسیر تحقق اهداف بالاخص رضایت ذی نفعان و سودآوری باشیم.
کارت هدیه مجازی خدمتی دیگر از بانک مسکن
مشتریان گرامی میتوانند با مراجعه به سامانه همراه بانک مسکن از خدمات صدور کارت هدیه مجازی این بانک بهرهمند شوند.با توجه به گسترش روزافزون انجام تراکنشها به صورت آنلاین، موضوع صدور کارت هدیه مجازی در دستور کار بانک مسکن قرار گرفت و مشتریان گرامی میتوانند با مزایای مختلف این خدمت بانک مسکن استفاده کنند.در همین راستا صدورت کارت هدیه مجازی در همراهبانک و پیشخوان همراهبانک به عنوان پرکاربردترین درگاه ارائه خدمات غیرحضوری با مزایای مختلف امکان پذیر است.امکان انتخاب طرح، نوشتار (فونت و رنگ) و تعیین میزان مبلغ، و همچنین امکان انجام تراکنشهای غیرحضوری برای کارت هدیه صادر شده (با رمز دوم) از جمله مزایای استفاده از کارت هدیه مجازی بانک مسکن است.همچنین مشتریان گرامی میتوانند با ارسال مشخصات کارت برای سایرین در بستر شبکههای اجتماعی و همچنین چاپ کارت با خصوصیات کارت صادر شده در شعب بانک از دیگر مزایای این خدمت مجازی بانک مسکن بهره مند شوند.
پیامک ثبت و انتقال چکنو فعال شد
چکنو اولین چک امن دیجیتال کشور و محصول نوین بانک صادرات ایران است که ذینفعان چکنو میتوانند با ارسال شماره تلفن همراه خود به سرشماره 4040701701، پیامک اطلاع از ثبت یا انتقال چک را دریافت کنند.به گزارش روابطعمومی بانک صادرات ایران، سامانه «پیام ایران» با سرشماره 4040701701 از سوی بانک مرکزی برای انجام فرآیندهای مرتبط با چکهای صیادی از طریق ارسال پیامک برای آن دسته از مشتریان که به گوشیهای هوشمند دسترسی ندارند، ایجاد شده و سرویسهایی نظیر ثبت، تایید، انتقال، استعلام چک و همچنین ثبت شماره همراه قابل ارائه است.با ثبت و معرفی شماره تلفنهمراه در سرویس شماره 5 این سامانه، به محض صدور چک برای ذینفع، پیامک ویژه ثبت یا انتقال چک برای وی ارسال میشود. در صورتی که ذینفع چک، قصد دریافت پیامک مربوطه را دارد، با یکبار استعلام یکی از چکهای در وجه خود از طریق این سامانه و ارسال کد تاییدی که در خاتمه عملیات دریافت میکند، فرآیند ارسال پیامک برای وی عملیاتی میشود. ضمنا امکان تغییر شماره نیز از همین طریق امکانپذیر است.
انتصاب مدیرعامل جدید شرکت گهرزمین
طی جلسهای که با حضور نمایندگان سهامداران و اعضای هیاتمدیره گهرزمین در محل دفتر مرکزی این شرکت در تهران برگزار گردید؛ محمد محیاپور به عنوان مدیرعامل شرکت گهرزمین منصوب شد.به گزارش از روابطعمومی و امور بینالملل شرکت سنگآهن گهرزمین؛ در این جلسه محمد جلالمآب رئیس هیاتمدیره گهرزمین ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این مجموعه از زحمات مدیرعامل، اعضای هیاتمدیره، معاونان، مدیران و پرسنل این شرکت تجلیل نمود.همچنین محمد فلاح مدیرعامل سابق گهرزمین نیز در این جلسه گزارشی از اقدامات و مجموعه فعالیتهای دو ساله اخیر این شرکت تشریح کرد.محمد محیاپور مدیرعامل جدید شرکت گهرزمین نیز با اشاره به برنامههای آتی این مجموعه عنوان کرد: اولویت این شرکت منافع شهرستان سیرجان است. در واقع سرمایه اصلی ما؛ منابع انسانی و مبحث بومیگرایی است.در این جلسه از اقدامات شایسته محمد فلاح مدیرعامل سابق، سیدمحسن میرمحمدی نائبرئیس هیاتمدیره و ابوتراب فاضل عضو هیات مدیره گهرزمین تجلیل و تقدیر به عمل آمد.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
رئیس شورای عالی استان ها:
بانک شهر جای خود را در خانواده مدیریت شهری تعریف کرده است
رئیس شورای عالی استان ها گفت: سهم بانک شهر در پازل اقدامات شهری بیش از پیش است، چراکه مدیران بانک، دلسوزانه پای کار هستند و امیدواری زیاد داریم که روابط و همکاری ها و پیشرفت امور شکل بگیرد.به گزارش از روابط عمومی بانک شهر، پرویز سروری در مورد نقش بانک شهر به عنوان یک بانک تخصصی در حل معضلات کلانشهرها، گفت: در گذشته خلا یک بانک همسو وجود داشت، به گونه ای که بسیاری از پروژه های شهری قابلیت اجرایی شدن، پیدا نمی کردند چراکه تامین منابع مورد نیاز اجرای پروژه ها از توان شهرداری ها خارج بود و بانک ها نیز به دلیل عدم آشنایی با مدیریت شهری این منابع را در اختیار مدیران شهری، قرار نمی دادند.وی افزود: اما امروز با ایجاد بانکی آشنا با مسائل و پیچیدگی های مدیریت شهری، شاهد هستیم که افتتاح بسیاری از پروژه های بزرگ و تاثیر گذار بر زندگی مردم که موجب رضایت آنهاست تنها از طریق کمک های بانک شهر ممکن شده و سهم این بانک در پیشبرد پروژه های اثرگذار بر زندگی مردم کاملا محسوس است.
رئیس شورای عالی استان ها با بیان اینکه بانک شهر جای خود را در خانواده مدیریت شهری تعریف کرده است، افزود: این بانک می بایست هر موفقیت مدیریت شهری را موفقیت خود دانسته و همچون بازی های مهم فوتبال که می گویند اصحاب رسانه به خصوص صداوسیما یار دوازدهم تیم ملی فوتبال است، باید بگویم که بانک شهر نیز یار دوازدهم مدیریت شهری است و قطعا در آینده شاهد هم افزایی و هماهنگی بیشتر میان مدیریت شهری و بانک شهر خواهیم بود.سروری در مورد همکاری مدیریت شهری در دوره جدید با بانک شهر نیز با تاکید بر اینکه هماهنگی بانک و مدیریت شهری یک جاده دو طرفه است،یعنی مدیریت شهری از جمله شهرداری ها می بایست نسبت به بانک شهر احساس وظیفه کنند، افزود: همچنین بانک شهر باید شهرداری ها را قسمتی از وجود خود بداند.
وی ادامه داد: متاسفانه در دوره قبلی مدیریت شهری این رابطه به هم خورده بود و یا حداقل تضعیف شده بود اما از روزی که مدیریت جدید شهری شروع به کار کرد، شعارش این بود که برای استمرار پیش برنده در شهر نیازمند تعاملات دو جانبه با بانک شهر هستیم و باید به گونه ای عمل کنیم که بانک بتواند ارتقا یافته و گام های موثرتری در پیشبرد اهداف خود بردارد .سروری گفت: مطمئن هستم که بهترین تعاملات مدیریت شهری و بانک شهر در این دوره تبلور پیدا می کند چراکه هر دومجموعه، مدیران درجه یکی دارند که کاملا انگیزه کافی برای ارتقا تعاملات و ارتباطات در راستای همکاری برای شهر دارندو نکته قابل اعتنا است و باید توسعه یابد.نایب رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه طبیعی ترین دغدغه کلانشهر تهران و سایر کلانشهرها، مسئله حمل ونقل است چراکه حل بسیاری از مشکلات کلانشهرها همچون آلودگی هوا، ترافیک و… در گرو توسعه حمل ونقل عمومی است، افزود: حمایت بانک شهر در یک دوره ای موجب رخ دادن اتفاقات طلایی در حوزه حمل ونقل عمومی شد و اخیرا نیز شاهد بودید که افتتاح ایستگاه های مترو با سرعت آغاز شده است. همه این اتفاقات سهم بانک شهر در پازل اقدامات شهری را بیشتر می کند چراکه مدیران بانک، دلسوزانه پای کار هستند و امیدواری زیاد داریم که روابط و همکاری ها و پیشرفت امور شکل بگیرد.
تفاهم نامه راه اندازی اولین کتابخانه و موزه تخصصی
به گزارش روابط عمومی ایران روز یکشنبه مورخ نهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در آستانه سالگرد تاسیس انجمن روابط عمومی ایران و روز روابط عمومی با حضور خسرو رفیعی رئیس انجمن روابط عمومی ایران و حمید آدینه رئیس هیات مدیره موسسه فرهنگی و هنری پژواک اندیشه خلاق در “خانه آدینه” منعقد شد. این مجموعه با هدف حفاظت و نگهداری از اسناد و آثار و در گام بعد اطلاع رسانی و آگاه سازی متخصصین و علاقمندان به علم روابط عمومی، گنجینه ای غنی و گسترده از منابع گوناگون، در زمینه های مختلف از جمله: حوزه روابط عمومی، جامعه شناسی، روان شناسی و کتب نفیس قدیمی ارزشمند را در خود گنجانده است. شایان ذکر است «خانه آدینه» با توجه به ظرفیت های فرهنگی و هنری و فرصت های گردشگری موجود در منطقه شمیرانات که به نوعی مرکز تراکم و استقرار بسیاری از آثار شاخص تاریخ معاصر ایران است؛ بافت سنتی آن و قرارگیری در یکی از خانه باغ های بسیار خاص در میان چهار موزه (موسیقی، باغ هنر، پروفسور حسابی و سینما) بی تردید فرصت بی نظیری را فراهم می سازد تا علاقمندان ضمن بهره مندی از جاذبه های پیرامونی، در مکانی زیبا، دلنشین و مفرح که رگه هایی از معماری و پیشینه ایرانی را در جای جای آن می توان دید به مطالعه کتب تخصصی حوزه روابط عمومی بپردازند. از دیگر فضاهای این خانه می توان به مهمان خانه، تالارآئینه، بالاخانه، نارنجستان، طارمه یا صفه سبز، گوشوار، فروار، فخر مدین و کرسی خانه اشاره کرد.
از آنجایی که آثار ، اسناد و کتاب های این مجموعه از سوی دوستداران حوزه ارتباطات و روابط عمومی اهدا شده است، علاقمندان می توانند برای اهدا کتاب، اسناد و اشیاء تاریخی مرتبط با شماره ۸۸۲۱۰۲۳۰ انجمن روابط عمومی ایران تماس حاصل نمایند
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
مدیر عامل بیمه ایران : نوآوری و ارتقای سیستم های فن آوری اطلاعات یکی از اهداف اصلی بیمه ایران است
حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه ایران در جلسه یکشنبه های نوآورانه شرکت، ارتقای سیستم فناوری اطلاعات بیمه ایران را در راستای کنترل و ارتقای کیفیت خدمات و همچنین تسهیل و بهره گیری مناسب بیمه شدگان و همه ذینفعان شرکت از این خدمات، عنوان کرد و گفت: نوآوری و ارتقای سیستم های فن آوری اطلاعات یکی از اهداف اصلی بیمه ایران است.
به گزارش از روابط عمومی بیمه ایران، شریفی در این جلسه که با حضور سید ناصر مبرقعی، سید علیرضا سادات میر، علیرضا مقدسی و اسماعیل مهدوی نیا اعضای هیات مدیره ، بهنام بابائی مدیر کل فناوری اطلاعات و آمار و جمعی از کارشناسان برگزار گردید با اشاره به تاکیدات وزیر امور اقتصادی و دارایی مبنی بر دیجیتالی کردن خدمات در جهت توسعه و بهبود خدمات ارائه شده به مردم عزیز کشورمان، اظهار داشت: یکی از چالش های امروزه سازمان ها خصوصا سازمان های دولتی، عدم استفاده مناسب و بهینه از فن آوری های نوین و ارتقای توان نیروی انسانی و منابع درون سازمانی یا به عبارت دیگر تنبلی و عدم پویایی شرکت های دولتی است.
با استراتژی های تدوین شده و برنامه ریزی مناسب صورت گرفته، امروز شاهد ارتقای توان فنی کارشناسان بیمه ایران و روزآمد شدن امکانات و توسعه خدمات با بهره گیری از فن آوری دیجیتال هستیم و به عنوان یک شرکت دولتی بسیار چابک و سریع تر از سایر شرکت ها در حال ارائه خدمات به مشتریان هستیم .
بیمه ایران به عنوان بازوی حاکمیت و راهبر بازار همواره در عرصه هایی که سایر شرکت ها علاقه ای به حضور درآن نداشته و یا توانایی ورود به آن را ندارند وارد شده و توانایی های خود را نیز به اثبات رسانده است.
وی در پایان با تقدیر از همه مدیران و کارشناسان بیمه ایران، نظرات وپیشنهاداتی در جهت اصلاح و بهینه سازی هر چه بیشتر خدمات، ارائه نمود و تاکید کرد: فناوری اطلاعات همواره بهعنوان محور توسعه در بیمه ایران مطرح بوده و در یک سال اخیر شتاب بیشتری پیدا کرده است و شرکت با تکیه بر توان فنی و تخصص کارشناسان خود توانایی انجام کارهای بزرگ را داشته و رونمایی از سامانه بیمه ایران و همچنین طرح یک پارچه بیمه های درمان در یک سال اخیر تاییدی بر این ادعا است.
مقدسی عضو هیات مدیره به موضوع یکپارچه سازی و ارتقای زیر ساخت های سامانه خسارت بیمه های درمان با استفاده از بسترهای دیجیتال پرداخت و گفت: پروژه بزرگ سیستم یکپارچه درمان جدید با بهره گیری از کارشناسان بیمه های اشخاص و فن آوری اطاعات و آمار بصورت یک اپلیکیشن با قابلیت های ارزیابی خسارت، مدیریت سازمان، حسابداری، بیمه گر، کارتابل، مراجع درمانی ، بیمه شده و بیمه گزار، پایه ریزی شده و در حال حاضر بصورت پایلوت در استان اصفهان در حال استفاده است و بزودی نیز با تکمیل فرآیند ها، در سراسر کشور اجرایی خواهد شد.
مبرقعی دیگر عضو هیات مدیره نیز با اشاره به شرائط حاکم بر بازار بیمه کشور و لزوم بکارگیری سیستم های الکترونیک و دیجیتال برای پاسخگویی به موقع به نیازبازار و مشتریان، خاطر نشان کرد: با توجه به سهم بیمه ایران در بازار بیمه کشور و عدم کارایی شیوه های قدیمی و سنتی برای نظارت وکنترل خسارت ها و همچنین رسیدن به نقطه تعادل قابل قبول در نسبت خسارت و حق بیمه ، گام بزرگ و بسیار ارزشمندی برای ارتقای سیستم های دیجیتال در بیمه ایران برداشته شده و بزودی آثار و برکات آن در عرصه خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان آشکار خواهد شد.
وی دریافت نظرات و نکات مورد توجه مشتریان به سرویس ها و خدمات جدید بیمه ایران بصورت یک سیستم اتوماتیک برای شناسایی و ارتقای کیفیت خدمات جدید و رفع موانع و مشکلات این سیستم ها را مفید دانست و گفت: توجه به نیاز های مشتریان و جلب رضایت بیمه شدگان یکی از اولویت های اساسی و مهمی است که باید در همه امور مورد توجه جدی قرار گیرد بنابراین موضوع نظر سنجی، پایش اطلاعات، مانیتورینگ و نظارت بر صحت اقدامات، همواره مورد تاکید همه اعضای هیات مدیره شرکت است.
سادات میر عضو هیات مدیره نیز در این جلسه با تقدیر و قدردانی از اقدامات صورت گرفته، این اقدامات را در راستای برنامه ریزی مدیران ارشد شرکت برای ارتقای جایگاه شرکت و حوزه دیجیتال بعنوان حوزه هدف شرکت برشمرد و تصریح کرد: علی رغم همه مشکلات و موانع با همت و تلاش مثال زدنی مدیران، همکاران و کارشناسان در همه حوزه ها، بخصوص فن آوری های نوین و عرصه دیجیتال، شاهد به بار نشستن و تحقق اهداف ترسیم شده شرکت هستیم.
در ادامه جلسه هر یک از کارشناسان نیز به تشریح خدمات جدیدی که در حوزه درمان در حال تدوین و راه اندازی است پرداختند.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
تعداد بازدید : 0
اخبار
مسعود بادین در مصاحبه اختصاصی با واحد مرکزی خبر عنوان کرد:
طرح “آسیا مهر”: فروش اقساطی انواع بیمه نامه های بیمه آسیا با استفاده از تسهیلات بانکی
مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در مصاحبه اختصاصی با واحد مرکزی خبر صدا و سیما که در حاشیه آیین افتتاح ساختمان جدید بیمه آسیا در شهرمقدس قم انجام شد، تسهیل در ارائه خدمات شایسته و بهتر به طلاب، زائرین و بیمه گذاران را از جمله اهداف افتتاح این ساختمان جدید عنوان کرد.
به گزارش از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین،نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا در این مصاحبه با اشاره به قرارداد بزرگ بیمه آسیا با مرکز خدمات حوزه های علمیه سراسر کشور اظهار داشت: بالغ بر ۵۰۰ هزار نفر از طلاب سراسر کشور تحت پوشش بیمه آسیا قرار دارند که حدود ۴۰ درصد از آنها در شهرستان قم ساکن هستند.
وی با اشاره به رو نمایی از طرح جدید “آسیا مهر” در این مراسم افزود: این طرح در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۲ با عنوان “مهار تورم و رشد تولید” و به منظور رفاه حال مردم و فروش اقساطی پوشش های مختلف بیمه ای با استفاده از تسهیلات قرض الحسنه بانکی در سراسر کشور طراحی و ارائه شده است.
مدیرعامل بیمه آسیا اظهار داشت: هموطنان عزیز می توانند برای استفاده از این طرح و خرید اقساطی انواع بیمه نامه ها، به کلیه شعب و نمایندگی های بیمه آسیا در سراسر کشور مراجعه نمایند.
دکتر مشعلچی، قائم مقام بیمه مرکزی کشور نیز در این مصاحبه از ارائه مجوزهای لازم در راستای ایجاد شرکت های جدید بیمه ای و توسعه فناوری های دانش بنیان در صنعت بیمه خبر داد.
قائم مقام بیمه مرکزی کشور در ارتباط با موضوع کروکی آنلاین برای تسریع در فرآیندهای پرداخت خسارت به بیمه شدگان اظهار داشت: سعی می کنیم در ذیل سند تحول دولت مردمی، خدمات شایانی را برای تسهیل فرآیندها و چابک سازی نهاد ناظر و واگذاری خدمات به شرکت های بیمه ارائه دهیم.
ارتباط موثری میان مدیریت بانک توسعه تعاون و همکاران وجود دارد
مدیر عامل بانک توسعه تعاون اعلام کرد ارتباط موثری میان مدیریت بانک و همکاران وجود دارد.
به گزارش از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون اظهار داشت: سرمایه انسانی پیشران و عامل اصلی حرکت بانک به سمت تحول ، تحقق اهداف و خلق ارزش برای مشتریان و ذینفعان بانک است و ارائه خدمات و انجام فرآیندهای اداری و عملیاتی بانک با تلاش تمامی همکاران در بخشهای مختلف صف و ستاد صورت می پذیرد.
وی افزود: برای اعتلای فردی و اجتماعی سرمایه انسانی و موفقیت سازمان، بسیار مهم است که مدیران ارشد بانک به کارکنان بانک توجه، به نیازها ، خواسته ها و مشکلات آنها رسیدگی و محیطی آکنده از نشاط و آرامش برای آنها فراهم نمایند.
شیخ حسینی گفت: همکاران این مهم را در نظر داشته باشند که پیشرفت کلی و موفقیت بانک منوط به رشد و توسعه فردی و مهارتی همه همکاران است و کمک به فراگیری فرآیندهای جدید و انتقال دانش و تجارب و استعداد یابی و جانشین پروری بسیار حائز اهمیت است.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون تصریح کرد: یکی از مهمترین ماموریت های مدیران رفع دغدغه ها و کاهش اضطراب و استرس در محیط کار است و ضرورت دارد کمک به رشد فرهنگی و تعالی معنوی و شخصیتی همکاران نیز در زمره برنامه های مدیران در سطوح مختلف بانک مد نظر قرار گیرد.
شیخ حسینی تاکید کرد: به منظور تقویت ارتباط مدیریت بانک و همکاران برنامه های دیدار حضوری و همچنین تماس تلفنی با همکاران در نظر گرفته شده است.
وی خاطر نشان کرد: در این دیدارها و گفتگوها پیشنهادها و نقطه نظرات همکاران در خصوص بهبود عملیات بانک، ارتقای بهره وری، بهینه سازی فرآیندها و ارزیابی عملکردها مورد بررسی قرار می گیرد و همچنین فرصتی فراهم است تا همکاران مسائل و مشکلات خود را بی واسطه مطرح نموده و در خصوص رفع مشکلات چاره اندیشی شود.
این مقام بانکی گفت: ساعاتی از روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته برای تماس تلفنی و ملاقات حضوری در نظر گرفته شده است و امید است این دیدارها و تماس ها تاثیر مثبتی در فرآیندهای بانک و همچنین کمک به رفع مشکلات همکاران داشته باشد.
شیخ حسینی گفت: طی ماههای اخیر بهبود وضعیت درآمدی و رفاهی همکاران از بالاترین سطح اهمیت برخوردار بوده است و تلاش شده است تا مهمترین و موثرترین تصمیمات برای ارتقای معیشتی و رفاهی همکاران اتخاذ گردد.
انتصاب مدیر بیمه های مسئولیت و مهندسی بیمه تعاون
عسل اشتری به عنوان مدیر بیمه های مسئولیت و مهندسی بیمه تعاون منصوب شد.
به گزارش از روابط عمومی بیمه تعاون، یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت در حکمی عسل اشتری را به عنوان مدیر بیمه های مسئولیت و مهندسی بیمه تعاون منصوب کرد.
اشتری، دانش آموخته کارشناسی مدیریت بیمه، کارشناسی ارشد مدیریت گرایش بیمه و دارای گواهی DBA کسب و کار بوده و از سال ۱۳۹۱ به صنعت بیمه پیوسته و تاکنون در شرکت های بیمه رازی و پارسیان مشغول به فعالیت بوده است؛ اشتری از سال ۱۳۹۶ نیز به بیمه تعاون پیوسته و از خرداد ۱۴۰۱ هم با رأی مدیران شرکت های صنعت بیمه به عنوان دبیردوم کارگروه مسئولیت سندیکای بیمه گران انتخاب شده است.
او از مزایای بیمه های مسئولیت سخن می گوید و بیان می کند که «خوبی این رشته بیمه ای این است که شما هر روز می توانید به زیرمجموعه های آن موارد جدیدی را اضافه کرده و همچنین بیمه گذار با ورود به هر مکانی می تواند محصولات تحت پوشش این رشته بیمه ای را برای عرضه معرفی کرده و به فروش رساند».
اشتری توضیح می دهد که بیمه های مسئولیت از زمانی مورد توجه بیشتری قرار گرفت که مردم ژرفانگرتر و دقیق تر شدند؛ او بیان می کند که در فقه اسلامی نیز قاعده ای وجود دارد به نام «لاضرر» که بر اساس آن هیچ شخصی نباید دچار خسران شده و حقوقش ضایع شود، بنابراین این بیمه نامه بیشتر می تواند مفید و کارآمد واقع شود.
اشتری در ادامه به عقیده اش نسبت به بیمه تعاون پرداخت و اظهار داشت: «بیمه تعاون از نگاه اینجانب بسیار مطلوب است؛ چراکه هم جای رشد بیشتری دارد و هم برای دستیابی به جایگاه متعالی تر، به سمت رشته هایی که شرکت های دیگر کمتر به سراغ آن می روند، رفته و همین سبب تنوع بیشتر نیز می شود».
مدیر بیمه های مسئولیت و مهندسی بیمه تعاون ادامه داد: «همبستگی و کادر جوان نیز سبب شده تا فرایند انجام کار با سرعت بیشتری به حصول برسد که این خود به عاملی به نام «رضایت مشتری» نیز بدل شده است».
او همچنین تأکید کرد که «ما به طور مستقیم در تنظیم روابط اجتماعی جامعه موثر هستیم؛ چراکه هر فردی به فراخور نقش اجتماعی که دارد ممکن است به افراد دیگر جامعه صدمه مالی یا جانی وارد آورد و شرکت بیمه نیز در برابر این صدمه مسئول شناخته می شود؛ بر این اساس در بیمه مسئولیت نه تنها مسئولیت چنین صدماتی پوشش داده می شود، بلکه بر آن هستیم در راستای آگاه سازی مردم چه از بُعد شناخت حقوق و چه از بُعد مسئولیت هایشان فعالیت داشته باشیم
میرعلی مطهری عضو هیات عامل شرکت بیمه پاسارگاد تأکید کرد:
ثبت رکورد سرمایه ۱۴۰ تا ۱۵۰ هزار میلیارد تومان
مطهری گفت: بالاترین سرمایه ثبت شده شرکت بیمه پاسارگاد به ارزش 140 تا 150 هزار میلیارد تومان در بین تمام شرکت های بیمه ای یکی از افتخارات مهم این شرکت است.
همزمان با برپایی همایش بنیانگذاران پیشتازان بیمه پاسارگاد، میرعلی مطهری:عضو هیأت عامل و معاون مدیر عامل در بیمه های اشخاص این شرکت گفت: گروه بیمه ای پیشتازان پاسارگاد به علت موفقیت چند ساله در دوره های متمادی موجب افتخار و سرافرازی همکاران است که هر ساله رتبه اول رو کسب کرده است.
وی افزود: اگرچه طی مدت اخیر افت ۴۰ درصدی در تعداد بیمه ها به ثبت رسید اما خوشبختانه گروه پیشتازان پاسارگاد با افزایش حق بیمه ها به نسبت سایر گروه ها ۶۸ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشت.
مطهری تصریح کرد: بی شک تمرکز بر روی بیمه نامه های گروهی نسبت به بیمه نامه های انفرادی دارای سود و منافع بسیاری است. از این رو باید جایگاه بیمه پاسارگاد برای بیمه گذاران بیش از پیش مشخص شود.بر این اساس از زمان تاسیس تاکنون، این شرکت همواره در رتبه یک بالاترین سطح شرکتهای بیمه قرار داشت.
وی افزود: بالاترین سرمایه ثبت شده شرکت بیمه پاسارگاد در بین تمام شرکت های بیمه ای یکی از افتخارات مهم این شرکت است؛ مجموع ارزش بیمه پاسارگاد بین ۱۴۰ تا ۱۵۰ هزار میلیارد تومان است که معادل ۷۰ درصد مجموع شرکت های خصوصی بیمه است.
مطهری گفت: این موضوع نشان از جایگاه مناسب شرکت بیمه پاسارگاد دارد. این شرکت حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد پرتوی آن توسط بیمه افراد تامین می شود.
وی با اشاره به برخی از تحولات بیمه نامه های بازنشستگی این شرکت تصریح کرد: همانطور که میدانید حداکثر بیمه نامه های عمر تا ۶۵ سال میباشد اما شرکت بیمه پاسارگاد بیمه نامه های بازنشستگی و تا حداکثر سن ۷۰ سال افزایش داده است و طی مدت اخیر این سن از ۷۰ به ۷۵ سال تغییر یافت.
مطهری افزود: افراد باید بدانند برای بهره مندی از بیمه های تکمیلی باید به سازمانهایی مراجعه کنند که از لحاظ مالی دارای وضعیت بهینه و ثابتی باشد. همچنین شرکت باید در اجرای این طرح مشارکت جدی داشته باشد.وی خاطرنشان کرد: بسیاری از سازمان ها شرکت ها و مراکز تولیدی به دلیل عدم رشد حقوق پرسنل، سال به سال حق بیمه سنوات را تسویه می کنند. که تمام این امتیازات در طرح بیمه پاسارگاد نهفته شده است؛ همچنین مشتریان می توانند ضمن بهره مندی از مزایای طرح بیمه پاسارگاد از معافیت های مالیاتی نیز بهره مند شوند.
با حضور معاون وزیر اقتصاد و رییس مرکز اطلاعات مالی در بانک صنعت و معدن مطرح شد؛
بانک ها به عنوان یکی از مهمترین ارکان مالی در خط مقدم مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم هستند
جلسه مبارزه و پیشگیری از جرائم پولشویی و تأمین مالی تروریسم با حضور دکتر هادی خانی معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس مرکز اطلاعات مالی و دبیر شورای عالی مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم و دکتر علی خورسندیان مدیرعامل و جمعی از اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک صنعت و معدن برگزار شد.به گزارش روابط عمومی بانک صنعت و معدن، در این جلسه که صبح امروز دوشنبه یازدهم اردیبهشت ماه برگزار شد، دکتر خورسندیان اظهار داشت: این بانک با اقداماتی که در حوزه مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم داشته به یکی از بانکهای پیشرو در این حوزه تبدیل شده اما همچنان باید کنترل های لازم در سیاست ها، برنامه ها و عملیات خود را در این زمینه ارتقا دهیم.
وی افزود: برای ایجاد اقتصادی سالم و پویا توجه به جریان های مالی و رصد مبادلات در داخل کشور و مبادلات در سطح بین المللی مطرح می باشد و باید از تمامی ظرفیت های قانونی در این حوزه بهره ببریم و برای بهبود این امر نقاط آسیب زا و حساس را شناسایی نموده و درصدد رفع آنها برآییم.
دکتر خورسندیان از تلاش همدلانه و متعهدانه و عزم راسخی که برای پیگیری امور مربوط به مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم در بانک صنعت و معدن وجود دارد، سخن گفت و ضمن تشریح اقدامات انجام شده در این حوزه بیان داشت: این بانـک همـواره می کوشد تـا بـا ایجـاد و حفـظ روابط سالم، ارزش آفریـن و تـوأم بــا اعتماد با ذینفعــان کلیــدی، تمامی فعالیت های خود را در چارچوب قوانین و مقررات و دستورالعمل های مترتب بر شبکه بانکی به خصوص قوانین و مقررات مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم به پیش ببرد.
در این جلسه دکتر خانی با تاکید بر اهمیت توجه به حوزه مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم عنوان داشت: بانک ها به عنوان یکی از مهمترین ارکان مالی کشور در خط مقدم مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم هستند و در این زمینه اهتمام ما بر این است با مشارکت همه ارکان و برنامه ریزی جامع، فعالیت های مشکوک و مبادلات غیرقانونی در نظام اقتصادی کشور را به حداقل ممکن برسانیم چراکه هر فساد مالی یک جریان مالی دارد که با شناسایی به موقع آن می توان از گسترش آن و وقوع جرایم و تخلفات بیشتر جلوگیری کرد و شبکه ها و خواستگاه های فساد را شناسایی نموده و از بین برد.
وی خاطرنشان کرد: در موضوع آموزش، اطلاع رسانی و هوشمندسازی تلاش و تشریک مساعی بیشتری لازم است تا تکالیف دستگاه های ذیربط به خوبی مشخص و تشریح شود و برای مبارزه با پولشویی، سازماندهی و انسجام، وحدت رویه و کار سیستماتیک و تیمی ضرورت دارد.
وی در پایان تصریح کرد: اجرای استانداردهای مبارزه با پولشویی یک ابزار کلیدی است و باید دستورالعمل ها و و بخشنامه های موجود در این زمینه از حیث کیفی و کمی ارتقاء یابد و امیدواریم با همکاری شبکه بانکی که یکی از مهمترین ارکان جلوگیری از وقوع پولشویی است و دقت نظر و نظارت صحیح تمامی دست اندرکاران و نهادهای ذیربط بتوانیم اقتصاد و شبکه بانکی و مالی کشور را از هرگونه گزند و سوءاستفاده مصون بداریم.
گفتنی است در این جلسه لیلا میلانلو مدیر مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم این بانک گزارشی از اقدامات، فعالیت ها و برنامه های آتی این مدیریت ارائه کرد و پس از آن، حاضرین نیز به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خود در این زمینه پرداختند.
ارسال دیدگاه
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.