یک فعال و تولیدکننده قطعات موتورسیکلت با اشاره به امکان تولید قطعات موتورسیکلت به روش مهندسی معکوس عنوان کرد: وزارت صمت باید در جهت حمایت از تولیدکنندگان داخل از واردات قطعاتی که امکان تولید آنها در داخل وجود دارد، جلوگیری کنند.مصطفی صفرخانی با تاکید بر لزوم خودکفایی در تولید قطعات موتورسیکلت در کشور اظهار داشت: با توجه به واردات تجهیزات و ماشین آلات تولید موتورسیکلت به کشور و امکان تولید قطعات به روش مهندسی معکوس نیاز است وزارت صمت در جهت حمایت از تولیدکنندگان داخل از واردات قطعاتی که امکان تولید آنها در داخل وجود دارد، جلوگیری کنند.وی یادآور شد: اگرچه امکان داخلی سازی همه قطعات به دلیل تنوع موتورسیکلت در کشور وجود ندارد اما با ساخت قطعات موتورسیکلت هایی مانند هوندا 125 که از سال 50 وارد کشور شده و از سال 57 در داخل به تولید رسیده با حمایت مسئولین می توان از 60 درصد به صد در صد خودکفایی رسید.این فعال و تولیدکننده قطعات موتورسیکلت در خصوص ظرفیت تولید انجین( قوای محرکه) موتورسیکلت در داخل به عنوان حلقه مفقوده صنعت موتورسیکلت سازی بیان کرد: این توانمندی در کشور وجود دارد و سالها پیش نیز یکی از تولید کنندگان در تبریز برای ساخت داخل انجین سرمایه گذاری کرد اما عدم حمایت های دولت مانع داخلی سازی انجین در کشور شد. صفرخانی با بیان اینکه تولید قطعات موتورسیکلت در داخل نیازمند سرمایه گذاری های فراوان است، تصریح کرد: مسلما سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در حوزه داخلی سازی نیازمند حمایت های ویژه از سوی دولت و متولیان خواهند بود.
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
محمد محمدی در حکمی، به عنوان مدیرعامل گروه بهمن انتخاب شد. بیوک علیمرادلو که از سال ۱۳۹۹ این مسئولیت را بر عهده داشته جای خود را به محمدی خواهد داد. محمدی سابقه مدیرعاملی در شرکت ساپکو و معاون ساخت شرکت مهندسی و توسعه و ساخت واگن های مسافری ره نورد از شرکت های ایدرو و رئیس هیئت مدیره واگن پارس را نیز در کارنامه خود دارد. وی بیش از ۳۰ سال سابقه در صنعت و تحصیلات مهندسی صنایع با گرایش مدیریت سیستم و بهره وری از دانشگاه تربیت مدرس و تجربه قائم مقامی مدیرعامل مگاموتور را نیز در کارنامه خود دارد. عضویت در شرکت شتابکار، شرکت کیان خودرو و نصیرماشین بخش دیگری از تجربههای مدیرعامل جدید گروه بهمن است. گروه بهمن با خصوصیسازی توانست جایگاه خوبی در بازار خودروهای داخلی بدست آورد. این شرکت در سالهای اخیر با تنوع بخشی به سبد محصولات خود، جدیدترین خودروهای تجاری، سواری، اتوبوس شهری و موتورسیکلت را به بازار ایران معرفی کرده است. افزایش فضای تولید گروه بهمن از ۱/۳ به ۴/۸ میلیون متر و ایجاد ظرفیت تولید ۳۰۰ هزار دستگاه و ایجاد اشتغال برای ۷۸۰۰ نفرنیروی کار، افزایش تیراژ تولید و تنوع سبد محصولات تنها بخشی از فعالیتهای گروه بهمن بعد از خصوصی سازی است که همه اینها با افزایش کیفیت تولیدات و خدمات بوده که گروه بهمن در پنج سال اخیربرترین شرکت در ارائه این خدمات در بین خودرو سازان کشور بوده است.
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.